Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2020-12-11
Og³oszenie nr 765207-N-2020 z dnia 2020-12-11 r.
Dostawa kombinezonów i os³on na obuwie do zapobiegania COVID-19
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania: Nie
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych: Nie
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: 032 3318150 wew. 300,
faks: 032 3318150 wew. 305
e-mail: olk.gliwice2@gmail.com,
www: http://bip-slaskie.pl/olkgliw
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL): Tak, http://bip-slaskie.pl/olkgliw
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, http://bip-slaskie.pl/olkgliw
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób: Tak
Inny sposób: operatora pocztowego lub kuriera
Adres: Obwód Lecznictwa Kolejowego w Gliwicach – SPZOZ, 44-100 Gliwice ul. Opolska 18 (III piêtro, pok. 324, Sekretariat)
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: ZP - 3/2020
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci: Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa kombinezonów i os³on na obuwie do zapobiegania COVID-19 z grupy 331 opisanych w za³±cznikach 1a do niniejszej SIWZ dla potrzeb gabinetów zabiegowych i stomatologicznych w wielospecjalistycznym zak³adzie lecznictwa otwartego.
II.5) G³ówny kod CPV: 33.14.10.00
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 19033,00
Waluta: PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
w miesi±cach: 12
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Okre¶lenie warunków: Ocena spe³niania tego warunku zostanie dokonana wobec z³o¿onego o¶wiadczenia Wykonawcy o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu (w/g za³. nr 2 do SIWZ).
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków: O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy: 1. z³o¿± aktualne o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu w/g za³. nr 2 do SIWZ. 2. przedstawi± dokument potwierdzaj±cy ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej za szkody zwi±zane z przedmiotem zamówienia, na kwotê nie mniejsz± ni¿ 100 000 PLN.
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: Ocena tego warunku zostanie dokonana wobec: 1. z³o¿onego aktualne o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu (w/g za³. nr 2 do SIWZ). 2. wykazanie wykonania nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie – dwóch dostaw o podobnym charakterze, podobnych parametrach i warto¶ci nie ni¿szej ni¿ 6 000 z³ brutto ka¿da; z podaniem ich rodzaju, warto¶ci brutto, daty wykonania, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zosta³y nale¿ycie wykonane wraz z za³±czeniem dowodów (np. referencje) b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy by³y wykonane.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Nie
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp - TAK
III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW, SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
1. Wykazanie wykonania nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie – dwóch dostaw o podobnym charakterze, podobnych parametrach i warto¶ci nie ni¿szej ni¿ 6 000 z³ brutto ka¿da; z podaniem ich rodzaju, warto¶ci brutto, daty wykonania, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zosta³y nale¿ycie wykonane wraz z za³±czeniem dowodów (np. referencje) b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy by³y wykonane. 2. Pisemne zobowi±zanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia (za³. nr 8 do SIWZ). Dokument musi zawieraæ, co najmniej nastêpuj±ce informacje: - dane podmiotu udostêpniaj±cego zasób, - dane podmiotu przyjmuj±cego zasób, - zakresu udostêpniania Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcê, przy wykonaniu zamówienia, - charakter stosunku jaki bêdzie ³±czy³ Wykonawcê z innym podmiotem.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej: brak danych
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej: brak danych
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem): Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
czas realizacji reklamacji: | 20,00 |
cena brutto: | 60,00 |
czas dostawy: | 20,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê umowy w zakresie zmiany ceny, w przypadku ustawowych zmian stawki podatku VAT lub podatku akcyzowego – w zakresie odpowiednim do tych zmian.
2. Dopuszczenie zmiany umowy z tytu³u okoliczno¶ci zwi±zanych z COVID-19:
1) strony umowy, w trybie art. 15r ustawy o szczególnych rozwi±zaniach zwi±zanych z zapobieganiem, przeciwdzia³aniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zaka¼nych oraz wywo³anych nimi sytuacji kryzysowych z dnia 2 marca 2020 r. (Dz. U. z 2020 r. poz. 374 ze zm.), niezw³ocznie, wzajemnie informuj± siê o wp³ywie okoliczno¶ci zwi±zanych z wyst±pieniem COVID-19 na nale¿yte wykonanie tej umowy, o ile taki wp³yw wyst±pi³ lub mo¿e wyst±piæ;
2) Zamawiaj±cy, po stwierdzeniu, ¿e okoliczno¶ci zwi±zane z wyst±pieniem COVID-19, o których mowa w ust. 1, wp³ywaj± na nale¿yte wykonanie umowy, w uzgodnieniu z Wykonawc±, w trybie art. 15r ust. 4 cyt. ustawy, o której mowa w ust. 1, dokonuje stosownej zmiany umowy, w sposób zgodny z art. 15r cyt. ustawy;
3) powy¿sze zasady realizacji umowy wi±¿± strony w okresie obowi±zywania przepisów wymienionych w ppkt. 1).
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 21.12.2020, godzina: 09:00
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem): Nie
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu: polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert) (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
OBOWI¡ZEK INFORMACYJNY DOTYCZ¡CY PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH W CELU ZWI¡ZANYM Z POSTÊPOWANIEM O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO W OBWODZIE LECZNICTWA KOLEJOWEGO W GLIWICACH – SPZOZ Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, informujê, ¿e: Administratorem Pani/a danych osobowych jest Obwód Lecznictwa Kolejowego w Gliwicach - SPZOZ z siedzib± w Gliwicach przy ul. Opolskiej 18. Poni¿ej znajduj± siê wszelkie niezbêdne informacje dotycz±ce przetwarzania Pani/a danych osobowych. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych: iod.olk@wp.pl 1. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na dostawê kombinezonów i os³on na obuwie do zapobiegania COVID-19 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego o warto¶ci poni¿ej 214 000 euro; 2. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± upowa¿nieni pracownicy i wspó³pracownicy, podmioty przetwarzaj±ce dane w imieniu administratora oraz osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówieñ publicznych, dalej „ustawa Pzp”; 3. administrator nie bêdzie przekazywa³ danych osobowych poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji miêdzynarodowych; 4. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane przez okres niezbêdny do wykonywania ci±¿±cych na administratorze obowi±zków prawnych w czasie trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz po jego zakoñczeniu; 5. obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp; 6. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany; 7. przys³uguj± Pani/Panu nastêpuj±ce uprawnienia: ◦ poprawienie danych, ◦ dostêp do danych, ◦ usuniêcie danych przetwarzanych bezpodstawnie, ◦ ograniczenie przetwarzania, ◦ wniesienia sprzeciwu, ◦ prawo do cofniêcia zgody, je¶li taka zosta³a udzielona, ◦ przeniesienie danych do innego administratora (art. 20 RODO). Zakres ka¿dego z tych praw wynika z przepisów prawa. To, z którego uprawnienia Pani/Pan bêdzie mog³a/móg³ skorzystaæ, zale¿eæ bêdzie m. in. od podstawy prawnej przetwarzania przez administratora Pani/Pana danych osobowych. Przys³uguje Pani/Panu równie¿ prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, czyli Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Dostawy artyku³ów ¿ywno¶ciowych do Oddzia³ów ¯³obków Miejskich w Gliwicach
- ZP.261.13.2024 Zakup mebli na potrzeby S±du Okrêgowego w Gliwicach - postêpowanie nr 3.
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Ko¶ciuszki 40
- Przegl±dy, konserwacje i wzorcowanie urz±dzeñ laboratoryjnych dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Sk³odowskiej-Curie - Pañstwowego Instytutu Badawczego Oddzia³u w Gliwicach
- Dostawa klastra HA urz±dzeñ do zabezpieczania ruchu sieciowego w postaci rozwi±zania Next Generation FireWall (1 komplet). Znak sprawy: DZPZ.282.97.2024.EO
- Dostawa sprzêtu AGD. Znak sprawy DZPZ.282.88.2024.AG
wiêcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sterylnego i niesterylnego sprzêtu medycznego jednorazowego u¿ytku
- ZAKUP WRAZ Z DOSTAW¡ OB£O¯EÑ I ODZIE¯Y JEDNORAZOWEGO U¯YTKU Z PODZIA£EM NA 2 ZADANIA DLA POTRZEB SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAK£ADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W PU£AWACH
- Dostawa materia³ów jednorazowych do SPZOZ w Choszcznie - III.24
- Dostawa wyrobów medycznych, wyrobów medycznych do diagnostyki In vitro, ¶rodków dezynfekcyjnych i dezynfekcyjno-myj±cych i sprzêtu laboratoryjnego
- EOP.332.42.24 Dostawa materia³ów medycznych i ¶rodków dezynfekcyjnych do SP ZOZ WSPR w Bia³ymstoku
- ZP-2200-45/24 DOSTAWA ODCZYNNIKÓW LABORATORYJNYCH WRAZ Z DZIER¯AW¡ ANALIZATORA ORAZ DROBNEGO SPRZÊTU LABORATORYJNEGO
wiêcej: Jednorazowe, niechemiczne artyku³y medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.