Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-12-10
Ogłoszenie nr 765214-N-2020 z dnia 2020-12-10 r.
Termomodernizacja budynków jednorodzinnych - Etap 7
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: 122 764 680,
faks: 122 763 339
e-mail: e.mueck@gminaskawina.pl,
www: www.gminaskawina.pl
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, https://bip.malopolska.pl/umigskawina
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, https://bip.malopolska.pl/umigskawina
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak
Inny sposób: w postaci papierowej
Adres: Urząd Miasta i Gminy Skawina, Dziennik Podawczy, 32-050 Skawina, Rynek 14, pok. nr 1.
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: ZP.271.56.OP.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Tak
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy: 22
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie termomodernizacji 22 budynków mieszkalnych jednorodzinnych zlokalizowanych na terenie gminy Skawina: Borek Szlachecki, ul. Szlachecka 96, Borek Szlachecki, ul. Spacerowa 4, Facimiech 105, Jurczyce 64, Polanka Hallera 115, Pozowice 124, Pozowice 161, Rzozów 292, Skawina, ul. Hutników 7/2, Skawina, ul. Jagielnia 29, Skawina, ul. Tyniecka 25, Wielkie Drogi 320, Wola Radziszowska 3, Facimiech 147, Skawina, ul. Batalionów Chłopskich 17, Grabie 3, Jurczyce 82, Ochodza 92, Radziszów, ul. Podlesie 92, Skawina, ul. Wyspiańskiego 30A, Zelczyna 9, Kopanka, ul. Skawińska 207.
Szczegółowy opis prac modernizacyjnych dla każdego budynku zawarty jest w SIWZ dostępnej na stronie https://bip.malopolska.pl/umigskawina
II.5) Główny kod CPV: 45.32.00.00
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień podobnych, na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP, polegającą na tym, że w okresie 3 lat od dnia udzielenia niniejszego zamówienia publicznego, udzieli ewentualnie wyłonionemu w tym postępowaniu Wykonawcy zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych na terenie objętym przedmiotem zamówienia , tj. na obszarze Gminy Skawina, do 30 % wartości szacunkowej zamówienia podstawowego, co zostało skalkulowane przy szacowaniu wartości zamówienia podstawowego i na warunkach przewidzianych w umowie dla postępowania i zamówienia podstawowego. Podstawowym warunkiem ewentualnego udzielenia zamówienia podobnego będzie fakt, że w ramach niniejszego zamówienia publicznego Wykonawca realizował roboty budowlane w terminie i z najwyższą starannością. Ponadto ewentualne udzielenie Wykonawcy zamówienia podstawowego zamówienia podobnego warunkowane jest też tym, że zapewni on nie gorszy standard i jakość oraz warunki gwarancyjne wykonywania nowego zamówienia niż dotyczące zamówienia podstawowego, a także że Wykonawca zaakceptuje istotne warunki dotychczasowej umowy, jak również strony w wyniku negocjacji uzgodnią wynagrodzenie oraz termin wykonania takiego zamówienia. Zamówienia podobne mogą dotyczyć wykonania robót budowlanych w zakresie powtórzenia realizacji podobnych robót budowlanych, w szczególności polegających na ociepleniu ścian zewnętrznych budynku, ociepleniu stropu, ociepleniu dachu, wymianie instalacji ogrzewania, wymianie drzwi i okien, wymianie kotła c.o. oraz wykonaniu innych robót towarzyszących wchodzących w zakres robót termomodernizacyjnych.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
w dniach: 250
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje tego warunku, gdyż nie ma on zastosowania w przedmiotowym postępowaniu
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje tego warunku, gdyż nie ma on zastosowania w przedmiotowym postępowaniu
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje tego warunku, gdyż nie ma on zastosowania w przedmiotowym postępowaniu
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Nie
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
nie będą wymagane
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
2) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty, w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): brak danych
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
długość okresu gwarancji: | 40,00 |
cena oferty: | 60,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający przewiduje zmianę umowy w zakresie zmiany terminów jej wykonania w przypadkach:
a. zmiany wynikającej z warunków atmosferycznych, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie, w szczególności warunków atmosferycznych odbiegających od typowych dla danej pory roku, uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych/prac geologicznych, przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów,
b. zmiany spowodowanej nieprzewidzianymi w SIWZ warunkami geologicznymi, archeologicznymi lub terenowymi, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie, w szczególności: wystąpienie w trakcie prowadzenia robót klęsk żywiołowych, natrafienie w trakcie prowadzenia robót na niewypały i niewybuchy, konieczność wykonania wykopalisk archeologicznych, wystąpienie odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków geologicznych, wystąpienie odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków terenowych, w szczególności istnienie niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych lub podziemnych urządzeń, instalacji lub obiektów infrastrukturalnych,
c. zmiany będącej następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie, w szczególności: wstrzymanie robót przez Zamawiającego,
d. konieczności wykonania robót zamiennych lub zamówień dodatkowych,
e. zmiany będącej następstwem działania lub braku działania organów administracji i innych podmiotów o kompetencjach zbliżonych do organów administracji w szczególności eksploatatorów infrastruktury, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie, w szczególności: przekroczenie zakreślonych przez prawo lub regulaminy, a jeśli takich regulacji nie ma - typowych w danych okolicznościach, terminów wydawania przez organy administracji lub inne podmioty decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp.,
f. odmowy wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę,
g. zmiany spowodowanej przez zagrożenie wpływające na bezpieczeństwo życia, zdrowia, mienia, lub robót na terenie budowy, lub sąsiadujących nieruchomości, na skutek czego wydano Wykonawcy polecenie wstrzymania robót, usunięcia wad lub podjęcia innych czynności w celu wyeliminowania lub zmniejszenia zagrożenia, jeśli konieczność polecenia wynikła z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego,
h. innych przyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujących brakiem możliwości prowadzenia robót lub prac lub wykonywania innych czynności przewidzianych umową, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie,
2. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt 1, termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.
3. Zamawiający przewiduje zmianę umowy w zakresie sposobu spełnienia świadczenia w przypadku zmiany technologicznej spowodowanej w szczególności następującymi okolicznościami:
a. z uwagi na możliwość osiągnięcia wymaganego efektu przy niższych kosztach wykonania robót poprzez zastosowanie innych rozwiązań technicznych lub materiałowych, przy zachowaniu jakości i parametrów technicznych obiektów budowlanych, instalacji i urządzeń,
b. z uwagi na możliwość osiągnięcia wymaganego efektu poprzez zastosowanie innych rozwiązań technicznych lub materiałowych zwiększających jakość, parametry techniczne lub eksploatacyjne obiektów budowlanych lub skracających termin realizacji zamówienia,
c. pojawienia się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na poniesienie niższych kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, lub umożliwiające uzyskanie lepszej jakości robót,
d. pojawienia się nowszej technologii wykonania zaprojektowanych robót pozwalającej na skrócenie czasu realizacji inwestycji lub kosztów wykonywanych robót lub prac, jak również kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy,
e. konieczności zrealizowania umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych, niż wskazane w dokumentacji projektowej lub SIWZ i odbioru robót, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy,
f. odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót warunki geologiczne skutkujące niemożliwością zrealizowania przedmiotu umowy przy dotychczasowych założeniach technologicznych,
g. odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót warunki terenowe, w szczególności istnienie niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych, zmiana decyzji, postanowień lub uzgodnień przez organy administracyjne i podmioty uzgadniające dokumentację projektową,
h. konieczności zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa,
i. konieczności wykonania robót oraz usunięcia wad w celu zmniejszenia zagrożenia, gdy zaistnieje wypadek wpływający na bezpieczeństwo życia, zdrowia, mienia, lub robót na terenie budowy, lub sąsiadujących nieruchomości a Wykonawcy wydano polecenie wykonania robót, usunięcia wad lub podjęcia innych czynności w celu wyeliminowania lub zmniejszenia zagrożenia.
6. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w ust. 5 możliwa jest w szczególności zmiana sposobu wykonania, materiałów i technologii robót, zmiany lokalizacji budowanych urządzeń, ograniczenie zakresu robót objętych umową lub zmiana wynagrodzenia.
7. Zamawiający przewiduje zmianę umowy w zakresie osób wskazanych w ofercie wykonawcy lub w umowie, przy pomocy których Wykonawca realizuje Przedmiot umowy, na inne osoby spełniające warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia o uprawnieniach i doświadczeniu równym osobom wskazanym w ofercie WYKONAWCY, według polityki kadrowej Wykonawcy.
8. Zamawiający przewiduje zmianę umowy w zakresie pozostałych zmian spowodowanych następującymi okolicznościami:
a. siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ,
b. zmiana obowiązującej stawki podatku od towarów i usług,
c. zmiana przepisów podatkowych w zakresie wystawiania faktur, powstawania obowiązku podatkowego itp.,
d. zmiana zakresu przedmiotu umowy w wyniku rezygnacji przez ZAMAWIAJĄCEGO z realizacji części przedmiotu umowy wraz ze zmniejszeniem wynagrodzenia WYKONAWCY,
e. kolizja z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami; w takim przypadku zmiany w umowie zostaną ograniczone do zmian koniecznych powodujących uniknięcie lub usunięcie kolizji,
f. gdy zaistnieje inna okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, skutkująca niemożliwością wykonania lub należytego wykonania umowy zgodnie z SIWZ,
g. zmiana wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (t.j. Dz.U. z Dz.U. 2002 nr 200 poz. 1679 z późn. zm.),
h. zmiana zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne.
2. W przypadkach określonych w ust. 2 możliwa jest również, powiązana ze zmianą sposobu, zakresu świadczenia lub przepisów prawa, odpowiednia zmiana rozliczania lub zmiany wysokości wynagrodzenia.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 29.12.2020, godzina: 10:00
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIKI
Nazwa: Termomodernizacja budynku 1 – Borek Szlachecki, ul. Szlachecka 96
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem części 1 zamówienia jest wykonanie termomodernizacji budynku w zakresie: modernizacja kotłowni, ocieplenie stropu pod nieogrzewanym poddaszem, wymiana okien drewnianych na PVC
Szczegółowy opis prac modernizacyjnych dla każdego budynku zawarty jest w SIWZ dostępnej na stronie https://bip.malopolska.pl/umigskawina
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45320000-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 250
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
długość okresu gwarancji: | 40,00 |
cena oferty: | 60,00 |
Nazwa: Termomodernizacja budynku 2 – Borek Szlachecki, ul. Spacerowa 4
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem części 2 zamówienia jest wykonanie termomodernizacji budynku w zakresie: modernizacja kotłowni, ocieplenie ścian zewnętrznych.
Szczegółowy opis prac modernizacyjnych dla każdego budynku zawarty jest w SIWZ dostępnej na stronie https://bip.malopolska.pl/umigskawina
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45320000-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 250
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
długość okresu gwarancji: | 40,00 |
cena oferty: | 60,00 |
Nazwa: Termomodernizacja budynku 3 – Facimiech 105
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem części 3 zamówienia jest wykonanie termomodernizacji budynku w zakresie: modernizacja kotłowni, ocieplenie stropu pod nieogrzewanym poddaszem, ocieplenie dachu przedsionka.
Szczegółowy opis prac modernizacyjnych dla każdego budynku zawarty jest w SIWZ dostępnej na stronie https://bip.malopolska.pl/umigskawina
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45320000-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 250
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
długość okresu gwarancji: | 40,00 |
cena oferty: | 60,00 |
Nazwa: Termomodernizacja budynku 4 – Jurczyce 64
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem części 4 zamówienia jest wykonanie termomodernizacji budynku w zakresie: modernizacja kotłowni, ocieplenie ścian zewnętrznych.
Szczegółowy opis prac modernizacyjnych dla każdego budynku zawarty jest w SIWZ dostępnej na stronie https://bip.malopolska.pl/umigskawina
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45320000-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 250
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena oferty: | 60,00 |
długość okresu gwarancji: | 40,00 |
Nazwa: Termomodernizacja budynku 5 – Polanka Hallera 115
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem części 5 zamówienia jest wykonanie termomodernizacji budynku w zakresie: modernizacja kotłowni, ocieplenie stropu pod nieogrzewanym poddaszem, ocieplenie ścian zewnętrznych.
Szczegółowy opis prac modernizacyjnych dla każdego budynku zawarty jest w SIWZ dostępnej na stronie https://bip.malopolska.pl/umigskawina
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45320000-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 250
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena oferty: | 60,00 |
długość okresu gwarancji: | 40,00 |
Nazwa: Termomodernizacja budynku 6 – Pozowice 124
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem części 6 zamówienia jest wykonanie termomodernizacji budynku w zakresie: modernizacja kotłowni, ocieplenie stropu pod nieogrzewanym poddaszem, ocieplenie ścian zewnętrznych.
Szczegółowy opis prac modernizacyjnych dla każdego budynku zawarty jest w SIWZ dostępnej na stronie https://bip.malopolska.pl/umigskawina
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45320000-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 250
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena oferty: | 60,00 |
długość okresu gwarancji: | 40,00 |
Nazwa: Termomodernizacja budynku 7 – Pozowice 161
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem części 7 zamówienia jest wykonanie termomodernizacji budynku w zakresie: modernizacja kotłowni, ocieplenie ścian zewnętrznych.
Szczegółowy opis prac modernizacyjnych dla każdego budynku zawarty jest w SIWZ dostępnej na stronie https://bip.malopolska.pl/umigskawina
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45320000-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 250
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena oferty: | 60,00 |
długość okresu gwarancji: | 40,00 |
Nazwa: Termomodernizacja budynku 8 – Rzozów 292
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem części 8 zamówienia jest wykonanie termomodernizacji budynku w zakresie modernizacji kotłowni.
Szczegółowy opis prac modernizacyjnych dla każdego budynku zawarty jest w SIWZ dostępnej na stronie https://bip.malopolska.pl/umigskawina
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45320000-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 250
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena oferty: | 60,00 |
długość okresu gwarancji: | 40,00 |
Nazwa: Termomodernizacja budynku 9 – Skawina, ul. Hutników 7/2
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem części 9 zamówienia jest wykonanie termomodernizacji budynku w zakresie modernizacji kotłowni, ocieplenie ścian zewnętrznych
Szczegółowy opis prac modernizacyjnych dla każdego budynku zawarty jest w SIWZ dostępnej na stronie https://bip.malopolska.pl/umigskawina
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45320000-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 250
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena oferty: | 60,00 |
długość okresu gwarancji: | 40,00 |
Nazwa: Termomodernizacja budynku 10 –Skawina, u. Jagielnia 29
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem części 10 zamówienia jest wykonanie termomodernizacji budynku w zakresie: modernizacja kotłowni, ocieplenie stropu pod nieogrzewanym poddaszem, ocieplenie ścian zewnętrznych, wymiana okien na nowe.
Szczegółowy opis prac modernizacyjnych dla każdego budynku zawarty jest w SIWZ dostępnej na stronie https://bip.malopolska.pl/umigskawina
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45320000-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 250
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
długość okresu gwarancji: | 40,00 |
cena oferty: | 60,00 |
Nazwa: Termomodernizacja budynku 11 – Skawina, ul. Tyniecka 25
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem części 11 zamówienia jest wykonanie termomodernizacji budynku w zakresie: modernizacja kotłowni, ocieplenie stropu pod nieogrzewanym poddaszem, ocieplenie ścian zewnętrznych, wymiana okien.
Szczegółowy opis prac modernizacyjnych dla każdego budynku zawarty jest w SIWZ dostępnej na stronie https://bip.malopolska.pl/umigskawina
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45320000-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 250
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
długość okresu gwarancji: | 40,00 |
cena oferty: | 60,00 |
Nazwa: Termomodernizacja budynku 12 – Wielkie Drogi 320
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem części 12 zamówienia jest wykonanie termomodernizacji budynku w zakresie: modernizacja kotłowni.
Szczegółowy opis prac modernizacyjnych dla każdego budynku zawarty jest w SIWZ dostępnej na stronie https://bip.malopolska.pl/umigskawina
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45320000-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 250
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena oferty: | 60,00 |
długość okresu gwarancji: | 40,00 |
Nazwa: Termomodernizacja budynku 13 – Wola Radziszowska 3
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem części 13 zamówienia jest wykonanie termomodernizacji budynku w zakresie: modernizacja kotłowni, ocieplenie ścian zewnętrznych, ocieplenie ścian zewnętrznych – poddasze użytkowe, ocieplenie ściany wewnętrznej na poddaszu.
Szczegółowy opis prac modernizacyjnych dla każdego budynku zawarty jest w SIWZ dostępnej na stronie https://bip.malopolska.pl/umigskawina
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45320000-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 250
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena oferty: | 60,00 |
długość okresu gwarancji: | 40,00 |
Nazwa: Termomodernizacja budynku 14 – Facimiech 147
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem części 14 zamówienia jest wykonanie termomodernizacji budynku w zakresie: modernizacja kotłowni, ocieplenie ścian zewnętrznych
Szczegółowy opis prac modernizacyjnych dla każdego budynku zawarty jest w SIWZ dostępnej na stronie https://bip.malopolska.pl/umigskawina
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45320000-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 250
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
długość okresu gwarancji: | 40,00 |
cena oferty: | 60,00 |
Nazwa: Termomodernizacja budynku 15 – Skawina, u. batalionów Chłopskich 17
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem części 15 zamówienia jest wykonanie termomodernizacji budynku w zakresie: modernizacja kotłowni, ocieplenie stropu pod nieogrzewanym poddaszem.
Szczegółowy opis prac modernizacyjnych dla każdego budynku zawarty jest w SIWZ dostępnej na stronie https://bip.malopolska.pl/umigskawina
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45320000-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 250
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena oferty: | 60,00 |
długość okresu gwarancji: | 40,00 |
Nazwa: Termomodernizacja budynku 16 – Grabie 3
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem części 16 zamówienia jest wykonanie termomodernizacji budynku w zakresie: modernizacja kotłowni.
Szczegółowy opis prac modernizacyjnych dla każdego budynku zawarty jest w SIWZ dostępnej na stronie https://bip.malopolska.pl/umigskawina
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45320000-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 250
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena oferty: | 60,00 |
długość okresu gwarancji: | 40,00 |
Nazwa: Termomodernizacja budynku 17 – Jurczyce 82
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem części 17 zamówienia jest wykonanie termomodernizacji budynku w zakresie: modernizacja kotłowni, ocieplenie ścian zewnętrznych budynku głównego i części dobudowanej.
Szczegółowy opis prac modernizacyjnych dla każdego budynku zawarty jest w SIWZ dostępnej na stronie https://bip.malopolska.pl/umigskawina
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45320000-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 250
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena oferty: | 60,00 |
długość okresu gwarancji: | 40,00 |
Nazwa: Termomodernizacja budynku 18 – Ochodza 92
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem części 18 zamówienia jest wykonanie termomodernizacji budynku w zakresie: modernizacja kotłowni, ocieplenie ścian zewnętrznych.
Szczegółowy opis prac modernizacyjnych dla każdego budynku zawarty jest w SIWZ dostępnej na stronie https://bip.malopolska.pl/umigskawina
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45320000-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 250
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena oferty: | 60,00 |
długość okresu gwarancji: | 40,00 |
Nazwa: Termomodernizacja budynku 19 – Radziszów, ul. Podlesie 92
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem części 19 zamówienia jest wykonanie termomodernizacji budynku w zakresie: modernizacja kotłowni.
Szczegółowy opis prac modernizacyjnych dla każdego budynku zawarty jest w SIWZ dostępnej na stronie https://bip.malopolska.pl/umigskawina
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45320000-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 250
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
długość okresu gwarancji: | 40,00 |
cena oferty: | 60,00 |
Nazwa: Termomodernizacja budynku 20 – Skawina, ul. Wyspiańskiego 30A
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem części 20 zamówienia jest wykonanie termomodernizacji budynku w zakresie: modernizacja kotłowni, ocieplenie stropu pod nieogrzewanym poddaszem.
Szczegółowy opis prac modernizacyjnych dla każdego budynku zawarty jest w SIWZ dostępnej na stronie https://bip.malopolska.pl/umigskawina
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45320000-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 250
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena oferty: | 60,00 |
długość okresu gwarancji: | 40,00 |
Nazwa: Termomodernizacja budynku 21 – Zelczyna 9
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem części 21 zamówienia jest wykonanie termomodernizacji budynku w zakresie: modernizacja kotłowni, ocieplenie stropu pod nieogrzewanym poddaszem,
Szczegółowy opis prac modernizacyjnych dla każdego budynku zawarty jest w SIWZ dostępnej na stronie https://bip.malopolska.pl/umigskawina
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45320000-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 250
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena oferty: | 60,00 |
długość okresu gwarancji: | 40,00 |
Nazwa: Termomodernizacja budynku 22 – Kopanka, ul. Skawińska 207
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem części 22 zamówienia jest wykonanie termomodernizacji budynku w zakresie: modernizacja kotłowni, ocieplenie ścian zewnętrznych i stropu pod nieogrzewanym poddaszem.
Szczegółowy opis prac modernizacyjnych dla każdego budynku zawarty jest w SIWZ dostępnej na stronie https://bip.malopolska.pl/umigskawina
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45320000-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 250
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena oferty: | 60,00 |
długość okresu gwarancji: | 40,00 |
INNE PRZETARGI Z SKAWINY
- Świadczenie usług geodezyjnych dla Urzędu Miasta i Gminy w Skawinie
- Modernizacja pokrycia dachu na budynku Szkoły Podstawowej nr 6 przy ul. Witosa 4 w Skawinie
więcej: przetargi w Skawinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozwój infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie gminy Chynów
- WYKONANIE IZOLACJI PIONOWEJ FUNDAMENTÓW ZABYTKOWEJ ŚCIANY FRONTOWEJ BUDYNKU CENTRUM KULTURY 105 W KOSZALINIE
- Budowa sali gimnastycznej, samorządowego żłobka oraz samorządowego przedszkola przy Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Uszczynie w formule zaprojektuj i wybuduj
- Adaptacja pomieszczeń do montażu angiografu
- Przebudowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Centralnej 59 w Kobiórze
- Poprawa stanu infrastruktury w gminie Kutno
więcej: Roboty izolacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.