eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KłodawaPrzewóz dzieci i młodzieży do placówek oświatowych zlokalizowanych na terenie Gminy Kłodawa na podstawie imiennych biletów miesięcznych z częściowym wykorzystaniem powierzonych środków transportu należących do Zamawiającego oraz dzieci i młodzieży z orzeczeniami o potrzebie kształcenia specjalnego oraz niepełnosprawnych do placówek oświatowych zlokalizowanych na terenie miasta Gorzowa Wlkp. w okresie od 04 stycznia do 31 grudnia 2021r. wraz z zabezpieczeniem opiekunów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-12-10



Ogłoszenie nr 765234-N-2020 z dnia 2020-12-10 r.

Gmina Kłodawa:

Przewóz dzieci i młodzieży do placówek oświatowych zlokalizowanych na terenie Gminy Kłodawa na podstawie imiennych biletów miesięcznych z częściowym wykorzystaniem powierzonych środków transportu należących do Zamawiającego oraz dzieci i młodzieży z orzeczeniami o potrzebie kształcenia specjalnego oraz niepełnosprawnych do placówek oświatowych zlokalizowanych na terenie miasta Gorzowa Wlkp. w okresie od 04 stycznia do 31 grudnia 2021r. wraz z zabezpieczeniem opiekunów

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kłodawa, krajowy numer identyfikacyjny 54206600000000, ul. Gorzowska 40, 66-415 Kłodawa, woj. lubuskie, państwo Polska

telefon: 095 7216665, 7216670
faks: (095) 721 66 60
e-mail: sekretariat@klodawa.pl
www: www.klodawa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, www.klodawa.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, www.klodawa.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak

Inny sposób: Pisemnie osobiście lub za pośrednictwem operatora pocztowego

Adres: Urząd Gminy Kłodawa ul. Gorzowska 40, 66-415 Kłodawa

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przewóz dzieci i młodzieży do placówek oświatowych zlokalizowanych na terenie Gminy Kłodawa na podstawie imiennych biletów miesięcznych z częściowym wykorzystaniem powierzonych środków transportu należących do Zamawiającego oraz dzieci i młodzieży z orzeczeniami o potrzebie kształcenia specjalnego oraz niepełnosprawnych do placówek oświatowych zlokalizowanych na terenie miasta Gorzowa Wlkp. w okresie od 04 stycznia do 31 grudnia 2021r. wraz z zabezpieczeniem opiekunów

Numer referencyjny: RPI.271.11.2020

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: wszystkich części

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy: 2


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przewozie dzieci i młodzieży do placówek oświatowych zlokalizowanych na terenie Gminy Kłodawa na podstawie imiennych biletów miesięcznych
z częściowym wykorzystaniem powierzonych środków transportu należących do Zamawiającego oraz przewóz dzieci i młodzieży z orzeczeniami o potrzebie kształcenia specjalnego oraz niepełnosprawnych do placówek oświatowych zlokalizowanych na terenie miasta Gorzowa Wlkp. w okresie od 04 stycznia do 31 grudnia 2021r., wraz z zabezpieczeniem opiekunów.
Zamówienie jest podzielone na 2 części:
Część I
Przewóz dzieci i młodzieży do placówek oświatowych zlokalizowanych na terenie Gminy Kłodawa (Kłodawa i Różanki) na podstawie imiennych biletów miesięcznych z częściowym wykorzystaniem powierzonych środków transportu należących do Zamawiającego w okresie od 04 stycznia do 31 grudnia 2021r., wraz z zabezpieczeniem opiekunów.
Szacunkowa liczba dzieci i młodzieży, które będą dowożone do placówek oświatowych w Kłodawie: 171 (Chwalęcice – 53 osób, Santocko – 74 osoby, Mironice – 11 osób, Łośno – 33 osoby).
Szacunkowa liczba dzieci i młodzieży, które będą dowożone do placówek oświatowych w Różankach: 133 (Wojcieszyce – 75 osób, Różanki Szklarnia – 13 osób, Rybakowo – 24 osoby, Santoczno – 15 osób, Zdroisko – 6 osób)
Szacunkowa dzienna trasa przejazdu do placówek oświatowych w Kłodawie wynosi 175 km.
Szacunkowa dzienna trasa przejazdu do placówek oświatowych w Różankach wynosi 240 km.
Wykonawca na czas trwania zamówienia zobowiązany jest przejąć w dzierżawę od Zamawiającego będący jego własnością następujący środek transportu:
a) Autobus - marka: „AUTOSAN” poj. 4116 cm3, numer rejestracyjny – FGW 33JS, rok produkcji 2007,
liczba miejsc 58.
Dodatkowo Wykonawca na swój koszt musi zapewnić 2 (dwa) autobusy z minimum 45 miejscami siedzącymi, nie licząc kierowcy, wyprodukowane nie wcześniej niż w 2012 roku, z których jeden będzie obsługiwał placówkę oświatową w Kłodawie, a drugi placówkę oświatową w Różankach.
Część II
Przewóz dzieci i młodzieży z orzeczeniami o potrzebie kształcenia specjalnego oraz niepełnosprawnych do placówek oświatowych zlokalizowanych na terenie miasta Gorzowa Wlkp. w okresie od 04 stycznia do 31 grudnia 2021r., wraz z zabezpieczeniem opiekunów.
Szacunkowa liczba dzieci i młodzieży, które będą dowożone do placówek oświatowych Gorzowie Wlkp.:
7 (Chwalęcice – 1 osoba, Kłodawa - 1 osoba, Santoczno – 3 osoby, w tym 1 osoba na wózku inwalidzkim Santocko – 2 osoby). Zamawiający w trakcie realizacji zamówienia zastrzega sobie prawo zwiększenia ilości przewożonych uczniów do 10 osób.
Szacunkowa dzienna trasa przejazdu do placówek oświatowych w Gorzowie Wlkp. wynosi 75 km.
Wykonawca na swój koszt musi zapewnić min. 1 pojazd dostosowany do przewozu osób niepełnosprawnych z minimum 10 miejscami siedzącymi, nie licząc kierowcy, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2014 roku. Pojazd musi być dopuszczony do ruchu zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997r., prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2020r., poz. 110 ze zm.) i być przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich (podest wysuwany przy drzwiach bocznych, wyposażony w trzypunktowe pasy bezpieczeństwa oraz fotele z oparciami bocznymi, windę atestowaną załadowczą posiadającą aktualne badania i przegląd Urzędu Dozoru Technicznego). Wózki inwalidzkie w czasie transportu muszą być przymocowane do szyny zamontowanej na podłodze wraz z atestowanymi pasami bezpieczeństwa do mocowania wózków inwalidzkich na czas przewozu.


II.5) Główny kod CPV: 60.11.20.00


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data rozpoczęcia: 04.01.2021
data zakończenia: 31.12.2021

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, o której mowa w art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2019r. poz. 2140 ze zm.) - warunek dotyczy części I i II,

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 400 000,00 zł - warunek dotyczy części I lub II lub łącznie

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
a) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej 2 (dwie) usługi polegające na przewozie uczniów do placówek oświatowych o wartości minimum 100 000,00 zł brutto każda, warunek dotyczy każdej z części oddzielnie,
W przypadku składania oferty na obie części Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej 4 (cztery) usługi polegające na przewozie uczniów do placówek oświatowych o wartości minimum 100 000,00 zł brutto każda,
b) dysponuje minimum 2 (dwoma) zarejestrowanymi i dopuszczonymi do ruchu autobusami z minimum 45 miejscami siedzącymi, nie licząc kierowcy, wyprodukowanymi nie wcześniej niż w 2012 roku - warunek dotyczy części I
c) dysponuje minimum 1 (jednym) zarejestrowanym i dopuszczonym do ruchu pojazdem z minimum 10 miejscami siedzącymi, nie licząc kierowcy, wyprodukowanym nie wcześniej niż w 2014 roku, który jest dostosowany do przewozu osób niepełnosprawnych - warunek dotyczy części II.
W przypadku składania oferty na obie części Wykonawca musi wykazać, że dysponuje 2 (dwoma) zarejestrowanymi i dopuszczonymi do ruchu autobusami z minimum 45 miejscami siedzącymi, nie licząc kierowcy, wyprodukowanymi nie wcześniej niż w 2012 roku i dysponuje minimum 1 (jednym) zarejestrowanym i dopuszczonym do ruchu pojazdem z minimum 10 miejscami siedzącymi, nie licząc kierowcy, wyprodukowanym nie wcześniej niż w 2014 roku, który jest dostosowany do przewozu osób niepełnosprawnych.


Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt. 1. W przypadku, kiedy Zamawiający będzie mógł uzyskać taki dokument w sposób określony w art. 26. ust. 6 ustawy PZP, Zamawiający nie będzie wzywał Wykonawcy do jego złożenia,

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. aktualna licencja na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, o której mowa w art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2019r. poz. 2140 ze zm.) w celu potwierdzenia przez Wykonawcę spełnienia warunku udziału w postępowaniu dotyczącego kompetencji lub uprawnień,
2. dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, w celu potwierdzenia przez Wykonawcę spełnienia warunku udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej,
3. w celu potwierdzenia przez Wykonawcę spełnienia warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający żąda:
a) wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania
i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, sporządzonego według załącznika nr 4 do SIWZ,
b) wykazu taboru przewidzianego do wykonania zamówienia, jakim dysponuje Wykonawca usług, w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami, sporządzonego według załącznika nr 3 do SIWZ,


III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Formularz oferty sporządzonym według załącznik nr 1 do SIWZ
2. Oświadczenie o udostępnieniu zasobów (zobowiązanie podmiotu trzeciego) sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ Wykonawca składa w formie oryginału wraz z ofertą,
3. Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę, jeżeli umocowanie nie wynika z dokumentów rejestrowych,
4. Pełnomocnictwo dla lidera konsorcjum, jeżeli oferta jest składana przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena:60,00
Termin płatności:20,00
Czas podstawienia pojazdu zastępczego zastępczego w razie awarii:20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Wzór umowy stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ zawiera zakres, charakter zmian oraz warunki ich wprowadzania.

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 18.12.2020, godzina: 10:00

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Oferta musi być sporządzona w języku polskim.

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie

IV.6.5) Informacje dodatkowe:
I. Informacja w zakresie ochrony danych osobowych.
1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1.1. Administratorem danych osobowych Wykonawców jest Gmina Kłodawa ul. Gorzowska 40, 66-415 Kłodawa,
1.2. W razie pytań w zakresie ochrony danych osobowych w Gminie Kłodawa ul. Gorzowska 40, 66-415 Kłodawa, należy się kontaktować z Inspektorem Danych Osobowych w Urzędzie Gminy Kłodawa,
1.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Przewóz dzieci i młodzieży do placówek oświatowych zlokalizowanych na terenie Gminy Kłodawa na podstawie imiennych biletów miesięcznych z częściowym wykorzystaniem powierzonych środków transportu należących do Zamawiającego oraz dzieci i młodzieży z orzeczeniami o potrzebie kształcenia specjalnego oraz niepełnosprawnych do placówek oświatowych zlokalizowanych na terenie miasta Gorzowa Wlkp. w okresie od 04 stycznia do 31 grudnia 2021r., wraz z zabezpieczeniem opiekunów”, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego,
1.4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019r. poz. 1843 ze zm.), dalej zwaną „ustawą PZP”,
1.5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy,
1.6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje nie podania określonych danych wynikają z ustawy PZP,
1.7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO,
1.8. posiada Pani/Pan:
1.8.1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,
1.8.2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych,
1.8.3. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,
1.8.4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO,
1.9. nie przysługuje Pani/Panu:
1.9.1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
1.9.2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
1.9.3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
2. Wykonawca, ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu. Do obowiązków tych należą m.in. obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał. Na tę okoliczność Wykonawca złoży oświadczenie zawarte w załączniku do SIWZ (formularz oferty).
II. Grupa Kapitałowa.
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Ww.oświadczenie oraz ewentualne dowody wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.
III. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego tj. Urząd Gminy Kłodawa ul. Gorzowska 40, sala nr 5 w dniu ich składania o godz. 10.15
IV. Wykonawca musi zagwarantować możliwość porozumiewania się swojego personelu w języku polskim z przedstawicielami Zamawiającego oraz innymi osobami i instytucjami uczestniczącymi w procesie realizacji zamówienia. V. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w rozdziale 7 pkt. 7.7.1 SIWZ, składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
VI. Jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy, który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a
ustawy PZP, Zamawiający żąda od Wykonawcy złożenia dokumentu, o którym mowa w rozdziale 7 pkt. 7.7.1 SIWZ tj.: odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt. 1, dotyczącego tego podwykonawcy. W przypadku, kiedy Zamawiający będzie mógł uzyskać taki dokument w sposób określony w art. 26 ust. 6 ustawy PZP, Zamawiający nie będzie wzywał Wykonawcy do jego złożenia.

ZAŁĄCZNIKI

Część nr: 1
Nazwa: Przewóz dzieci i młodzieży do placówek oświatowych zlokalizowanych na terenie Gminy Kłodawa (Kłodawa i Różanki) na podstawie imiennych biletów miesięcznych z częściowym wykorzystaniem powierzonych środków transportu należących do Zamawiającego w okresie od 04 stycznia do 31 grudnia 2021r., wraz z zabezpieczeniem opiekunów.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Szacunkowa liczba dzieci i młodzieży, które będą dowożone do placówek oświatowych w Kłodawie: 171 (Chwalęcice – 53 osób, Santocko – 74 osoby, Mironice – 11 osób, Łośno – 33 osoby).
Szacunkowa liczba dzieci i młodzieży, które będą dowożone do placówek oświatowych w Różankach: 133 (Wojcieszyce – 75 osób, Różanki Szklarnia – 13 osób, Rybakowo – 24 osoby, Santoczno – 15 osób, Zdroisko – 6 osób)
Szacunkowa dzienna trasa przejazdu do placówek oświatowych w Kłodawie wynosi 175 km.
Szacunkowa dzienna trasa przejazdu do placówek oświatowych w Różankach wynosi 240 km.
Wykonawca na czas trwania zamówienia zobowiązany jest przejąć w dzierżawę od Zamawiającego będący jego własnością następujący środek transportu:
- Autobus - marka: „AUTOSAN” poj. 4116 cm3, numer rejestracyjny – FGW 33JS, rok produkcji 2007,
liczba miejsc 58.
Dodatkowo Wykonawca na swój koszt musi zapewnić 2 (dwa) autobusy z minimum 45 miejscami siedzącymi, nie licząc kierowcy, wyprodukowane nie wcześniej niż w 2012 roku, z których jeden będzie obsługiwał placówkę oświatową w Kłodawie, a drugi placówkę oświatową w Różankach.


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60112000-6

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 04.01.2021
data zakończenia: 31.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Czas podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii:20,00
Termin płatności:20,00
Cena:60,00
Część nr: 2
Nazwa: Przewóz dzieci i młodzieży z orzeczeniami o potrzebie kształcenia specjalnego oraz niepełnosprawnych do placówek oświatowych zlokalizowanych na terenie miasta Gorzowa Wlkp. w okresie od 04 stycznia do 31 grudnia 2021r., wraz z zabezpieczeniem opiekunów.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Szacunkowa liczba dzieci i młodzieży, które będą dowożone do placówek oświatowych Gorzowie Wlkp.:
7 (Chwalęcice – 1 osoba, Kłodawa - 1 osoba, Santoczno – 3 osoby, w tym 1 osoba na wózku inwalidzkim Santocko – 2 osoby). Zamawiający w trakcie realizacji zamówienia zastrzega sobie prawo zwiększenia ilości przewożonych uczniów do 10 osób.
Szacunkowa dzienna trasa przejazdu do placówek oświatowych w Gorzowie Wlkp. wynosi 75 km.
Wykonawca na swój koszt musi zapewnić min. 1 pojazd dostosowany do przewozu osób niepełnosprawnych z minimum 10 miejscami siedzącymi, nie licząc kierowcy, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2014 roku. Pojazd musi być dopuszczony do ruchu zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997r., prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2020r., poz. 110 ze zm.) i być przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich (podest wysuwany przy drzwiach bocznych, wyposażony w trzypunktowe pasy bezpieczeństwa oraz fotele z oparciami bocznymi, windę atestowaną załadowczą posiadającą aktualne badania i przegląd Urzędu Dozoru Technicznego). Wózki inwalidzkie w czasie transportu muszą być przymocowane do szyny zamontowanej na podłodze wraz z atestowanymi pasami bezpieczeństwa do mocowania wózków inwalidzkich na czas przewozu.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60112000-6

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 04.01.2021
data zakończenia: 31.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Termin płatności:20,00
Czas podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii:20,00
Cena:60,00

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.