Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-12-17
Ogłoszenie nr 765266-N-2020 z dnia 2020-12-17 r.
Obsługa serwisowa urządzeń warsztatowych w warsztacie technicznym
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: 261 137 554
faks: 261 137 553
e-mail: 3rblog.zamowieniapubliczne@ron.mil.pl
www: https://3rblog.wp.mil.pl/pl/
adres profilu nabywcy: https://www.platformazakupowa.pl/pn/3rblog
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, https://www.platformazakupowa.pl/pn/3rblog
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Tak , adres: https://www.platformazakupowa.pl/pn/3rblog
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak , Inny sposób: w formie pisemnej
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Tak
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem (URL): https://www.platformazakupowa.pl/pn/3rblog
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: 8/2021
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Tak
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest usługa obsługi serwisowej urządzeń warsztatowych w warsztacie technicznym, w tym obsługa serwisowa: kabin do malowania natryskowego, oczyszczarek, myjni ekologicznych, maszyn grawerujących, kompresora śrubowego, piaskarek, polerki wibracyjnej, kabin lakierniczych i wanien do czernienia.
II.5) Główny kod CPV: 50.53.00.00
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data rozpoczęcia: 01.02.2021
data zakończenia: 27.11.2021
II.9) Informacje dodatkowe: Częstotliwość oraz terminy realizacji obsług serwisowych dla poszczególnych części określono we wzorze umowy oraz opisie przedmiotu zamówienia.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań.
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań.
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Informacje dodatkowe: 1. Oferta wraz z załącznikami winna zostać opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym oraz
złożona za pośrednictwem Formularza składania oferty lub wniosku dostępnego na
www.platformazakupowa.pl w konkretnym postępowaniu w sprawie udzielenia zamówienia
publicznego w postaci elektronicznej w formacie danych wymienionych w Rozporządzenie Rady
Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych
wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych
wymagań dla systemów teleinformatycznych). 2. W procesie składania oferty za pośrednictwem
platformy wykonawca powinien złożyć podpis bezpośrednio na dokumencie przesłanym za
pośrednictwem Platformy. Złożenie podpisu na platformie na etapie podsumowania ma charakter
nieobowiązkowy, jednak pozwala zweryfikować ważność podpisu przed złożeniem oferty. 3.
Zamawiający informuje, iż jakakolwiek zmiana w treści lub nazwie dokumentu po jego podpisaniu,
spowoduje naruszenie jego integralności. 4. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z
Platformy Zakupowej dotyczące w szczególności logowania, pobrania dokumentacji, składania
wniosków o wyjaśnienie treści SIWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w
niniejszym postępowaniu przy użyciu Platformy Zakupowej znajdują się w zakładce „Instrukcje dla
Wykonawców". 5. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania oraz odbierania dokumentów
Firefox https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=01586a7...
8 z 36 03.07.2020, 11:13
elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych
przy ich użyciu zostały opisane w Regulaminie korzystania z platformy, który znajduje się na stornie
internetowej platformy zakupowej. 6. W przypadku większych plików Zamawiający zaleca podział
pliku na mniejsze paczki np. 150 MB zgodnie z instrukcją pakowania plików. 7. Dokumenty
elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez
wykonawcę za pośrednictwem przycisku "Wyślij wiadomość” jako załączniki. Zawiadomienia,
oświadczenia, wnioski oraz informacje przekazywane przez Wykonawcę pisemnie winny być składane
na adres: 3 Regionalna Baza Logistyczna w Krakowie, ul. Montelupich 3 30-901 Kraków, bud. 28 -
kancelaria jawna. 8. Składając ofertę w postaci elektronicznej zaleca się zaplanowanie złożenia jej z
wyprzedzeniem minimum 24h, aby zdążyć w terminie przewidzianym na jej złożenie w przypadku siły
wyższej, jak np. awaria Platformy, awaria Internetu, problemy techniczne związane z brakiem np.
aktualnej przeglądarki, itp. 9. Za datę przekazania oferty lub wniosków elektronicznie przyjmuje się
datę ich przekazania w systemie poprzez kliknięcie przycisku „Złóż ofertę” w drugim kroku i
wyświetlaniu komunikatu, że oferta została złożona. 10. Sposób sporządzenia dokumentów
elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny
z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 27 czerwca 2017 r. w
sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego oraz udostępniania i przechowywania dokumentów elektronicznych oraz rozporządzeniu
Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać
zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 11. Wykonawca przystępując
do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z
Platformy Zakupowej, określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod adresem
https://platformazakupowa.pl/ w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena: | 100,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zakres, charakter oraz warunki wprowadzenia zmian zostały określone w załączniku nr 3 do SIWZ - Wzór umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 30.12.2020, godzina: 09:00
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert) (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIKI
Nazwa: Kabiny do malowania natryskowego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Obsługa serwisowa kabin do malowania natryskowego. Szczegółowy zakres zamówienia znajduje się we wzorze umowy oraz opisie przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50530000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 01.02.2021
data zakończenia: 27.11.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena: | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Szczegółowe terminy realizacji obsług serwisowych określono we wzorze umowy oraz w opisie przedmiotu zamówienia.
Nazwa: Oczyszczarki
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Obsługa serwisowa oczyszczarek.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50530000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 01.02.2021
data zakończenia: 27.11.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena: | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Szczegółowe terminy realizacji obsług serwisowych określono we wzorze umowy oraz w opisie przedmiotu zamówienia.
Nazwa: Myjnie ekologiczne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Obsługa serwisowa myjni ekologicznych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50530000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 01.02.2021
data zakończenia: 27.11.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena: | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Szczegółowe terminy realizacji obsług serwisowych określono we wzorze umowy oraz w opisie przedmiotu zamówienia.
Nazwa: Maszyna grawerująca
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Obsługa serwisowa maszyny grawerującej
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50530000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 01.02.2021
data zakończenia: 27.11.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena: | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Szczegółowe terminy realizacji obsług serwisowych określono we wzorze umowy oraz w opisie przedmiotu zamówienia.
Nazwa: Myjnie warsztatowe
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Obsługa serwisowa myjni warsztatowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50530000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 01.02.2021
data zakończenia: 27.11.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena: | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Szczegółowe terminy realizacji obsług serwisowych określono we wzorze umowy oraz w opisie przedmiotu zamówienia.
Nazwa: Myjnia ultradźwiękowa
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Obsługa serwisowa myjni ultradźwiękowej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50530000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 01.02.2021
data zakończenia: 27.11.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena: | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Szczegółowe terminy realizacji obsług serwisowych określono we wzorze umowy oraz w opisie przedmiotu zamówienia.
Nazwa: Kompresor śrubowy
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Obsługa serwisowa kompresora śrubowego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50530000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 01.02.2021
data zakończenia: 27.11.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena: | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Szczegółowe terminy realizacji obsług serwisowych określono we wzorze umowy oraz w opisie przedmiotu zamówienia.
Nazwa: Piaskarki
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Obsługa serwisowa piaskarek.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50530000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 01.02.2021
data zakończenia: 27.11.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena: | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Szczegółowe terminy realizacji obsług serwisowych określono we wzorze umowy oraz w opisie przedmiotu zamówienia.
Nazwa: Polerka wibracyjna
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Obsługa serwisowa polerki wibracyjnej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50530000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 01.02.2021
data zakończenia: 27.11.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena: | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Szczegółowe terminy realizacji obsług serwisowych określono we wzorze umowy oraz w opisie przedmiotu zamówienia.
Nazwa: Wanna do czernienia
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Obsługa serwisowa wanny do czernienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50530000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 01.02.2021
data zakończenia: 27.11.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena: | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Szczegółowe terminy realizacji obsług serwisowych określono we wzorze umowy oraz w opisie przedmiotu zamówienia.
Nazwa: Kabina lakiernicza typ KWJ13
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Obsługa serwisowa kabiny lakierniczej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50530000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 01.02.2021
data zakończenia: 27.11.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena: | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Szczegółowe terminy realizacji obsług serwisowych określono we wzorze umowy oraz w opisie przedmiotu zamówienia.
Nazwa: Kabina lakiernicza typ KAFAR
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Obsługa serwisowa kabiny lakierniczej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50530000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 01.02.2021
data zakończenia: 27.11.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena: | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Szczegółowe terminy realizacji obsług serwisowych określono we wzorze umowy oraz w opisie przedmiotu zamówienia.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Budowa oświetlenia parku przy ul. Na Załęczu wraz z podłączeniem do sieci TAURON, dla zadania pn.: "Park kieszonkowy przy ul. Na Załęczu - Etap 1, b.o.dzielnic - edycja XI".
- Wykonanie robót budowlanych w systemie "zaprojektuj i wybuduj" dla zad. pn. Wykonanie instalacji wentylacji i klimatyzacji dla pomieszczenia po zabiegowego w Samodzielnej Prac.Endosk. w pawilonie M-1
- Remont zaplecza sali lekcyjnej w budynku Szkoły Podstawowej nr 114 w Krakowie przy ul. Łąkowej 31
- Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych związanych z wykonaniem wymiany pasów nad- i podokiennych w budynku Wydziału Zarządzania i Komunikacji Społecznej UJ
- Świadczenie usług hotelarsko-restauracyjnych na potrzeby organizacji spotkań realizowanych przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Krakowie
- Roboty budowlane wraz z nasadzeniami zieleni i roczną pielęgnacją, w ramach realizacji zadania dzielnicowego pn.: "Budowa obiektów małej architektury na dz. nr 170/7 obr. 7 jedn. ewid. Nowa Huta"
więcej: przetargi w Krakowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.