eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PiątnicaDostawa fabrycznie nowych maszyn i urządzeń do warsztatów szkolnych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-12-10



Ogłoszenie nr 765317-N-2020 z dnia 2020-12-10 r.

Zespół Szkół im. chor. J. Szymańskiego w Marianowie:

Dostawa fabrycznie nowych maszyn i urządzeń do warsztatów szkolnych.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół im. chor. J. Szymańskiego w Marianowie, krajowy numer identyfikacyjny 98393000000000, , 18-421 Piątnica, woj. podlaskie, państwo Polska

telefon: 862 166 611
faks: 862 166 611
e-mail: zsrmari@izd.psl.org.pl
www: http://marianowo.edupage.org
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny - szkoła
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, https://marianowo.edupage.org

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, https://marianowo.edupage.org/a/2020

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak

Inny sposób: Pisemnie na adres wskazany poniżej

Adres: Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im.chor.J.Szymańskiego w Marianowie Marianowo 7 18-421 Piątnica Poduchowna Polska

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowych maszyn i urządzeń do warsztatów szkolnych.

Numer referencyjny: ZP/2020/12/1

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: tylko jednej części


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Dostawa fabrycznie nowych maszyn i urzadzeń do warsztatów szkolnych

II.5) Główny kod CPV: 16.00.00.00

Dodatkowe kody CPV:
31.00.00.00
42.63.72.00
43.80.00.00
42.51.24.00
42.92.47.40
39.16.21.00
38.54.80.00
42.66.20.00
42.63.61.00


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 223201,24
Waluta: PLN

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków:

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków:

Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Nie

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:


III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, składane w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców: 0

Maksymalna liczba wykonawców: 0

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: Nie

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: Nie

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: Nie

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 18.12.2020, godzina: 10:00

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak

IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIKI

Część nr: 1
Nazwa: Stół probierczy do testowania alternatorów i rozruszników do samochodów i ciężarówek z siecią 12 i 24V i pomiaru ich parametrów elektrycznych

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Napięcie testowanych rozruszników / alternatorów 12-24 V.
Moc testowanych alternatorów - 0-250 Am
Moc testowanych silników rozruchowych - 0-5500 W
Obciążenie testowanych alternatorów - 0-155 Amp
Bezstopniowa regulacja prędkości - 0-3000 rpm. (Na kole pasowym alternatora 0-6000 obr / min)
Weryfikacja wszystkich typów alternatorów D +, L-DFM, FR-SIG, P-D, COM, LIN, RLO z dowolnym mocowaniem
Weryfikacja wszystkich alternatorów z zewnętrznymi przekaźnikami sterowanymi przez pole A lub B
Zasilacz do stołu 380 V



2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31000000-6

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 21950,41 PLN

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30.12.2020

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena:60,00
Okres gwarancji:40,00
Część nr: 2
Nazwa: Wiertarko-gwinciarka

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Automatyczny posuw wrzeciona
Stół kostkowy obracany wokół kolumny, odchylany 45° w prawo/lewo
Oświetlenie przestrzeni roboczej
Możliwość gwintowania
Stół roboczy i podstawa wyposażona w rowki teowe
Obroty prawo/lewo
Wskaźnik głębokości wiercenia
Maks. średnica wiercenia: 40 mm
Gwintowanie stal/żeliwo: 22/24 mm
Odległość od środka wrzeciona do powierzchni kolumny: ok.350 mm
Maks. odległość końcówki wrzeciona do stołu roboczego: ok.770 mm
Maks. odległość końcówki wrzeciona od podstawy: ok.1215 mm
Skok wrzeciona: ok.185 mm
Stożek wrzeciona: mk 4
Zakres posuwu: 0,1 mm; 0,2 mm
Zakres prędkości wrzeciona: 75 - 1450 obr/min
Wymiary stołu roboczego: ok.560 x 520 mm
Wymiary stołu bocznego: ok.560 x 250 mm
Wymiary podstawy: ok.730 x 500 mm
Szerokość t- rowków: 18 mm
Moc silnika: ok.1,5 kw
Moc pompy chłodziwa: 75 w


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42637200-2

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 13739,84 PLN

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30.12.2020

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Okres gwarancji:40,00
Cena:60,00
Część nr: 3
Nazwa: Kosiarka czołowa-dyskowa

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Szerokość robocza - do 3 m.
Składane osłony boczne
Masa - do 600 kg.
Zapotrzebowanie mocy - do 80 KM


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16000000-5

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 25232,79 PLN

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30.12.2020

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Okres gwarancji:40,00
Cena:60,00
Część nr: 4
Nazwa: Młot kowalski pneumatyczny

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Masa opadającego elementu - ok.40kg
Maksymalna energia uderzenia =/> 520J
Średnica walca czynnego - ok.200 mm
Średnica walca ściskającego - ok.205 mm
Ilość uderzeń na minutę - ok.245 ud./min
Odległość pomiędzy dolnym blokiem a dolną prowadnicą - ok.245mm
Odległość pomiędzy środkiem korpusu a środkiem młota - ok.235mm
Powierzchnia górnego bloku - ok.120x50 mm
Powierzchnia górnego bloku - ok.120x50 mm
Skok elementu czynnego - ok.290 mm
Skok tłoka ściskającego - ok154 mm
Maksymalna średnica płata kutej stali - 68 mm
Maksymalna wielkość płata kutej stali - 52x52 mm
Wymiary gabarytowe (DxSxW) - ok.1080x600x1389 mm
Prędkość silnika - 900- 1440 obr./min
Moc silnika - 4-5 kW


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43800000-1

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 15650,41 PLN

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30.12.2020

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Okres gwarancji:40,00
Cena:60,00
Część nr: 5
Nazwa: Stacja obsługi klimatyzacji

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Pompa podciśnienia o wydajności ok.170 l/min
Możliwość wyboru między trybem szczegółowym a szybkim rozpoczęciem pracy
Automatyczne sterowanie operacją odzyskiwania recyklingu
Obsługa automatyczna lub manualna
Recykling wielofazowy
Programowana faza podciśnienia
Automatyczne ponowne napełnianie
Zintegrowany, pilotowany test ciśnienia w systemie
Automatyczne wysysanie i wprowadzanie oleju z użyciem elektronicznej wagi
Automatyczny wtrysk środka UV do lokalizacji nieszczelności
Automatyczne usuwanie nie kondensujących gazów
Programowana obsługa
Oprogramowanie w różnych językach
Inigentne sterowanie ilością wprowadzanego czynnika
Zintegrowany program przepłukiwania
Transfer danych za pomocą Smart Key

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42512400-2

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 11381,30 PLN

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30.12.2020

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena:60,00
Okres gwarancji:40,00
Część nr: 6
Nazwa: Myjka warsztatowa- ciśnieniowa kabinowa

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Szerokość całkowita: ok.1410mm
Głębokość całkowita: ok.800mm
Wysokość min/max. (pozycja zamknięta): 1720/1920mm
Wysokość min/max. (pozycja otwarta): 2380/2580mm
Szerokość robocza: ok.1100mm
Głębokość robocza: ok.700mm
Wysokość robocza: ok. 620mm
Pojemność płynu roboczego min/max.: 120-150 L
Regulacja temperatury: 0-50 st.C
Wydajność lancy: do 12l/min
Ciśnienie: ok.140 Ba
Moc grzałki: ok.6 kW
Moc silnika: ok.3 kW / 1450 obr/min
Napięcie zasilania: 3x400 V
Stopień bezpieczeństwa: IP - 54
Mycie ręczne pędzlem przelotowym: do 5 l/min
Pistolet sprężonego powietrza: max 8 at
Oświetlenie: Led
Pompa wysokociśnieniowa: Interpump
Wyłącznik: nożny

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42924740-8

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 25499,33 PLN

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30.12.2020

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena:60,00
Okres gwarancji:40,00
Część nr: 7
Nazwa: Stanowisko do pneumatyki- pneumatyczny układ hamulcowy zespołu ciągnik-naczepa

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Stanowisko do pnaeumatyki: zestaw panelowy ciagnik-naczepa, umożliwia:
- pomiar ciśnień w dowolnym obwodzie układu hamulcowego
- zapoznanie się z graficznym oznaczeniem elementów układu hamulcowego
- naukę czytania schematów pneumatycznych
- naukę łączenia i diagnozowania poszczególnych elementów układu
- pomiar czasu uzyskania ciśnienia roboczego przez sprężarkę
- pomiar skoku siłowników w zależności od ciśnienia
- obserwację szczelności układu
- obserwację skoku pedału hamulca (jałowy i czynny)
- budowanie dowolnych konfiguracji układów hamulcowych


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162100-6

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 33842,28 PLN

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30.12.2020

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Okres gwarancji:40,00
Cena:60,00
Część nr: 8
Nazwa: Urządzenie do pomiaru geometrii ustawienia kół i osi pojazdów 3D

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Monitor: min 22" LCD
Parametry urządzenia:
Zbieżność całkowita: 0° ±20° (dopuszczalna odchyłka ±0,02°)
Zbieżność połówkowa: 0° ±20° (dopuszczalna odchyłka ±0,02°)
Kąt pochylenia koła: 0° ±12° (dopuszczalna odchyłka ±0,02°)
Kąt wyprzedzenia osi sworznia zwrotnicy: 0° ±25° (dopuszczalna odchyłka ±0,05°)
Kąt pochylenia osi sworznia zwrotnicy: 0° ±25° (dopuszczalna odchyłka ±0,05°)
Nierównoległość osi: 0° ±10° (dopuszczalna odchyłka ±0,01°)
Dopuszczalny błąd wypoziomowania stanowiska pomiarowego: 2mm
Odległość pomiędzy kamerami urządzenia, a środkiem obrotnic pod przednie koła: 2 - 2,8 m
Funkcje urrządzenia:
- kamery automatycznie podążają za ruchem ekranów pasywnych osadzonych na kołach unoszonego na podnośniku pojazdu
- brak koniczności kalibracji przed pierwszym uruchomieniem
- profesjonalna i aktualizowana na bieżąco baza danych parametrów wzorcowych
- bardzo wysoka dokładność i powtarzalność pomiarów oparta na dopracowanych algorytmach pomiarowych
- komunikaty głosowe w trakcie obsługi i wykonywania pomiarów
- pasywne głowice pomiarowe nie wymagające zasilania



2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38548000-8

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 31653,12 PLN

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30.12.2020

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena:60,00
Okres gwarancji:40,00
Część nr: 9
Nazwa: Spawarka - półautomat spawalniczy

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zasilanie: 3 x 400V
Podajnik: 4 Rolki
Bezpiecznik: 25A zwłoczny
Prąd spaw. w cyklu pracy X35: 330A
Zakres prądu spawania: 35 - 320A
Zakres średnic drutu: 0,6 - 1,2 mm
Ilość stopni regulacji napięcia: 10
Spaw. punktowe 2/4 takt
Regulacja długości wolnego końca drutu
Klasa izolacji obudowy/transformatora: IP21


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42662000-4

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 10767,48 PLN

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30.12.2020

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena:60,00
Okres gwarancji:40,00
Część nr: 10
Nazwa: Sprzęt do doposażenia TELEMATICS do ARION

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Dostawa z montażem:
Moduł komunikacyjny CLAAS (3G)
Antena
Okablowanie


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162100-6

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 13000,00 PLN

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30.12.2020

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena:60,00
Okres gwarancji:40,00
Część nr: 11
Nazwa: Prasa krawędziowa

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Siła nominalna:ok. 40 T
Maksymalna szerokość elementu: 1000 mm
Odległość między kolumnami: ok.745 mm
Głębokość gardzieli: ok.225 mm
Maksymalny skok suwaka: 75 mm
Maksymalna odległość między stołem roboczym i suwakiem: 320 mm
Szerokość stołu: ok. 140 mm
Prędkość podchodzenia: ok. 50 mm/s
Prędkość robocza: ok.16 mm/s
Prędkość powrotna: ok.60 mm/s
Maksymalne ciśnienie oleju: 31 MPa
Moc silnika: ok. 4 kW
Wymiary maszyny: ok (D x S x W): 1300 x 1000 x 2100 mm


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42636100-4

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 20484,28 PLN

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30.12.2020

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena:60,00
Okres gwarancji:40,00

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.