Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-03-18
Będzin: Świadczenie usługi organizacji szkolenia w zakresie specjalności zawodowej Obsługa komputera dla początkujących z pakietem biurowym MS OFFICE dla uprawnionych osób zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Będzinie.
Numer ogłoszenia: 76536 - 2010; data zamieszczenia: 18.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie , ul. 1 Maja 2, 42-500 Będzin, woj. śląskie, tel. 032 2673003, faks 032 2674444.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.bedzin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi organizacji szkolenia w zakresie specjalności zawodowej Obsługa komputera dla początkujących z pakietem biurowym MS OFFICE dla uprawnionych osób zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Będzinie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi organizacji szkolenia w zakresie specjalności zawodowej Obsługa komputera dla początkujących z pakietem biurowym MS OFFICE dla uprawnionych osób zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Będzinie. 2. Zamawiający planuje do końca 2010 roku przeszkolić w ww. zakresie minimum 50 osób bezrobotnych i poszukujących pracy w kilku edycjach, począwszy od miesiąca kwietnia 2010 roku, przy czym dla każdej edycji szkolenia zostanie zawarta odrębna umowa szczegółowa. Jednocześnie Zamawiający gwarantuje, iż minimalna kwota, która zostanie zapłacona z tytułu realizacji przedmiotu umowy wyniesie 100 % ceny podanej w formularzu ofertowym. 3. Edycje szkolenia będą zlecane przez Zamawiającego do końca 2010 roku w ramach potrzeb. 4. Na jedną edycję szkolenia Zamawiający zobowiązuje się skierować nie mniej niż 10 osób bezrobotnych i poszukujących pracy. 5. Szkolenie obejmować ma 150 godzin zegarowych, w tym 130 godzin zegarowych zajęć praktycznych. 6. Zajęcia na szkoleniu powinny odbywać się we wszystkie dni robocze od poniedziałku do piątku, a łączna liczba godzin na szkoleniu w tygodniu nie może być mniejsza niż 30 godzin zegarowych i większa niż 40 godzin zegarowych. 7. Godzina zegarowa zajęć praktycznych szkolenia liczy 60 minut, a godzina zegarowa zajęć teoretycznych szkolenia liczy 45 minut zajęć i 15 minut przerwy, przy czym długość przerw może być ustalana elastycznie. 8. Maksymalna dzienna liczba godzin zegarowych szkolenia - 8, przy czym zajęcia mogą trwać nie dłużej niż do godz. 18 00. 9. Wszystkie zajęcia muszą być przeprowadzone w systemie stacjonarnym. Nie dopuszcza się prowadzenia zajęć drogą elektroniczną, metodą e-learningu, itp. 10. Każda edycja szkolenia musi być przeprowadzona w oparciu o jednakowy program szkolenia, który musi zawierać następujące zagadnienia: 1) podstawy obsługi komputera, 2) obsługa pakietu biurowego Microsoft Office, edytor tekstu Word, arkusz kalkulacyjny Excel, program do tworzenia prezentacji Power Point, 3) wykorzystanie programu Microsoft Access do tworzenia i obsługi baz danych korzystanie z przeglądarek internetowych Internet Explorer i Mozilla Firefox, 4) obsługa programów pocztowych na przykładzie programu Microsoft Outlook Express. 11. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić uczestnikom szkolenia w trakcie trwania szkolenia warunki pracy i nauki zgodne z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej, 2) Wykonawca zobowiązany jest zorganizować zajęcia teoretyczne i praktyczne w odpowiednio wyposażonej sali komputerowej, w której każdy uczestnik będzie miał samodzielne stanowisko komputerowe - przy jednym stanowisku jeden uczestnik, 3) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić uczestnikom konieczne materiały szkoleniowe i pomoce dydaktyczne - zgodne z tematyką szkolenia, w skład których wchodzą w szczególności: podręcznik lub inne niezbędne materiały szkoleniowe oraz notatnik (minimum format A5 60-kartkowy) i przybory do pisania, przekazywane każdemu uczestnikowi na własność. Materiały szkoleniowe powinny być przekazywane uczestnikom szkolenia na początku szkolenia bądź na bieżąco zgodnie z realizowanym tematem zajęć, 4) czas dojazdu uczestników szkolenia z siedziby Zamawiającego do miejsca i z miejsca, w którym zgodnie z programem szkolenia odbywać się będą zajęcia, nie może przekraczać łącznie 3 godzin. Łączny czas oznacza w tym przypadku czas poświęcony na dojazd oraz powrót z zajęć środkami transportu zbiorowego, 5) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić uczestnikom szkolenia bezpłatne zaplecze socjalne (kawa, herbata, napoje zimne), 6) Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić egzamin sprawdzający poziom wiedzy uczestników szkolenia, 7) Wykonawca zobowiązany jest wystawić każdemu uczestnikowi szkolenia po pozytywnym jego zakończeniu co najmniej zaświadczenie o ukończeniu szkolenia - jeśli odrębne przepisy nie stanowią inaczej wzór musi być zgodny z rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 roku w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych - Dz. U. Nr 31, poz. 216, 8) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji przebiegu szkolenia stanowiącej: dziennik zajęć edukacyjnych, zawierający listę obecności uwzględniającą podpisy uczestników szkolenia, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych, protokół z egzaminu, rejestr wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.31.00 - Usługi szkolenia komputerowego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp wg wzoru na zał. nr 2 do SIWZ oraz zaświadczenia o wpisie Wykonawcy do Rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę Wykonawcy, a w przypadku gdy wpis dokonany został przed 2010 rokiem zaświadczenie o wpisie Wykonawcy do Rejestru instytucji szkoleniowych wraz z potwierdzeniem aktualizacji wpisu na rok bieżący.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp wg wzoru na zał. nr 2 do SIWZ oraz wykazu wykonanych szkoleń w zakresie obsługi komputera w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wg wzoru na zał. nr 4 do SIWZ - warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przeszkolił co najmniej 100 osób w zakresie obsługi komputera.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp wg wzoru na zał. nr 2 do SIWZ oraz wykazu narzędzi, wyposażenia i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami wg wzoru na zał. nr 10 do SIWZ - warunek tez zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż na czas realizacji zamówienia będzie dysponował salą komputerową wyposażoną co najmniej w: 1) rzutnik multimedialny, 2) ekran, 3) flipchart, 4) 15 stanowisk komputerowych wyposażonych w komputery o minimalnej ilości pamięci operacyjnej 1 GB oraz procesor o częstotliwości minimum 1 GHz z zainstalowanym (ą): a) pakietem biurowym Microsoft Office z edytorem tekstu Word, arkuszem kalkulacyjnym Excel, programem Power Point, b) programem Microsoft Access do tworzenia i obsługi baz danych, c) przeglądarkami internetowymi Internet Explorer i Mozilla Firefox, d) programem do obsługi poczty elektronicznej Outlook Express.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp wg wzoru na zał. nr 2 do SIWZ oraz wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wg wzoru na zał. nr 5 do SIWZ - warunek tez zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż na czas realizacji zamówienia będzie dysponował co najmniej 2 osobami posiadającymi wiedzę, umiejętności i doświadczenie w celu zapewnienia właściwej realizacji programu szkolenia określonego w opisie przedmiotu zamówienia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp wg wzoru na zał. nr 2 do SIWZ .
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1) wypełniony formularz oferty wg wzoru na zał. nr 1 do SIWZ, 2) program szkolenia wg wzoru na zał. nr 6 do SIWZ, 3) preliminarz kosztów szkolenia wg wzoru na zał. nr 7 do SIWZ, 4) oświadczenie Wykonawcy o zapoznaniu się z warunkami umowy (wzór umowy stanowi załącznik nr 8 do SIWZ) oraz niewnoszeniem co do jej treści żadnych zastrzeżeń (formularz oświadczenia stanowi załącznik nr 9 do SIWZ), 5) wzór zaświadczenia potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji - jeśli odrębne przepisy nie stanowią inaczej wzór musi być zgodny z rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 roku w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych - Dz. U. Nr 31, poz. 216.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust 1 ustawy Pzp wg wzoru na zał. nr 2 do SIWZ (oryginał), 2) zaświadczenie o wpisie Wykonawcy do Rejestru instytucji szkoleniowych, prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę Wykonawcy, a w przypadku gdy wpis dokonany został przed 2010 rokiem zaświadczenie o wpisie Wykonawcy do Rejestru instytucji szkoleniowych wraz z potwierdzeniem aktualizacji wpisu na rok bieżący.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 60
- 2 - Posiadanie przez Wykonawcę certyfikatu jakości usług - 20
- 3 - Doświadczenie Wykonawcy w realizacji przedmiotowego szkolenia - 20
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.bedzin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie, ul. 1-go Maja 2, 42-500 Będzin, pokój nr 1..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.04.2010 godzina 12:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie, ul. 1-go Maja 2, 42-500 Będzin, pokój nr 18..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BĘDZINA
- Świadczenie usług cateringowych dla podopiecznych MOPS, dla pensjonariuszy DDPS oraz Schroniska dla Bezdomnych Mieszkańców Miasta Będzina oraz dla podopiecznych CUS
- 2025 - Ochrona fizyczna osób i mienia wraz z monitoringiem CCTV w obiektach Muzeum Zagłębia w Będzinie
- Dostarczanie posiłków dla dzieci do 3 lat do Żłobka Miejskiego nr 2 w Będzinie przy ul. Jesionowej 11
- "Ochrona fizyczna osób i mienia wraz z monitoringiem CCTV w obiektach Muzeum Zagłębia w Będzinie na rok 2025"
- Utrzymanie czystości Dworca PKP w Będzinie
- Świadczenie usług opiekuńczych dla osób wymagających pomocy Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Będzinie wykonywanych w miejscu zamieszkania tych osób.
więcej: przetargi w Będzinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie warsztatów z zakresu kompetencji cyfrowych w ramach AKADEMII CYFROWYCH KOMPETENCJI oraz prowadzenie zajęć dodatkowych z robotyki dla uczestników projektu
- Cyberbezpieczny samorząd
- Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla Gminy Rzepin realizowanego w ramach "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Poprawa cyberbezpieczeństwa w Gminie Mstów
- Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla Gminy Zabór realizowanego w ramach "Cyberbezpieczny Samorząd"
więcej: Usługi szkolenia komputerowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.