Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-12-10
Ogłoszenie nr 765384-N-2020 z dnia 2020-12-10 r.
Opracowanie projektu kompleksowej termomodernizacji i modernizacji budynku Teatru Małego zlokalizowanego w Tychach przy ul. Ks. Kard. A. Hlonda 1 wraz z przebudową strefy wejściowej do budynku i zagospodarowaniem terenu
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: 032 2274091 w. 133,
faks: 322 273 145
e-mail: przetargi@mzbm.tychy.pl,
www: www.mzbm.tychy.pl
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, https://mzbmtychy.bip.gov.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak
Inny sposób: Oferty należy składać w formie pisemnej w siedzibie Zamawiającego, za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Adres: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach, SEKRETARIAT - pokój nr 15, 43-100 Tychy, ul. Filaretów 31
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: DTE – 340 / 258/ 12/ 2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
3.1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu kompleksowej termomodernizacji i modernizacji budynku Teatru Małego zlokalizowanego w Tychach przy ul. Ks. Kard. A. Hlonda 1 wraz z przebudową strefy wejściowej do budynku i zagospodarowaniem terenu, którym w imieniu Zamawiającego administruje Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach, poprzez swoją jednostkę organizacyjną: Dział Techniczno-Eksploatacyjny z siedzibą w Tychach przy ul. Filaretów 31
3.2. Dodatkowe wymagania Zamawiającego względem przedmiotu zamówienia.
3.2.1. Zamawiający proponuje wykonanie wizji lokalnej przed złożeniem oferty.
3.2.2. Dokumentacja projektowa musi być kompletna z punktu widzenia celu, któremu ma służyć, tj. musi być opracowana należycie, gwarantować prawidłową wycenę i realizację robót budowlanych. Winna być opracowana w sposób eliminujący ryzyko wystąpienia robót dodatkowych, wynikających z jej niekompletności lub nieprawidłowości. Dokumentacja projektowa stanowi najistotniejszy element opisu przedmiotu zamówienia publicznego na roboty budowlane, zatem należy ją opracować zgodnie z:
a) Zapisami dotyczącymi sposobu opisu przedmiotu zamówienia ustawy Prawo zamówień publicznych,
b) Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11.09.2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu (t. j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1609)
c) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określania metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowania kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U. z 2004r., poz. 1389),
d) Wytycznymi wynikającymi z obowiązujących Norm i aprobat technicznych,
e) Zasadami rzetelnej wiedzy technicznej i ustalonymi zwyczajami.
3.2.3. W dokumentacji projektowej Wykonawca nie może wskazywać znaków towarowych, patentów, lub pochodzenia, chyba, że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i nie można jego opisać za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. W takim przypadku Wykonawca dokumentacji musi wskazać parametry, które nie będą naruszały zasad uczciwej konkurencji, a także pisemne uzasadnienie specyfiki przedmiotu zamówienia uzasadniającej użycie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia.
3.2.4. W dokumentacji projektowej Wykonawca może opisać przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych lecz odniesieniu takiemu towarzyszyć muszą wyrazy „lub równoważne”.
3.2.5. Wszelkie dokumenty składające się na dokumentację projektową winny być sporządzone zgodnie z ustawą z dnia 19 lipca 2019r.o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (t.j. Dz. U. z 2020 r.
poz. 1062).
3.2.6. Przedmiot zamówienia składa się z zakresu podstawowego i zakresów objętych prawem opcji i obejmuje:
3.2.6.1 W zakresie podstawowym:
opracowanie inwentaryzacji budynku z uwzględnieniem uwag stwierdzonych po przeprowadzeniu odkrywek, badań geologicznych i geotechnicznych gruntu m.in. w obrębie fundamentów i strefy wejściowej do budynku
opracowanie audytu energetycznego,
opracowanie projektu termomodernizacji wraz z robotami towarzyszącymi
opracowanie inwentaryzacji instalacji wodno –kanalizacyjnej całej nieruchomości,
opracowanie inwentaryzacji instalacji centralnego ogrzewania całej nieruchomości,
opracowanie inwentaryzacji instalacji elektrycznej całej nieruchomości,
opracowanie inwentaryzacji instalacji hydrantowej oraz p.poż całej nieruchomości
opracowanie inwentaryzacji instalacji odgromowej,
opracowanie projektu zagospodarowania terenu,
opracowanie dokumentacji kosztorysowej, tj. przedmiaru robót oraz kosztorysu inwestorskiego z wyodrębnionym zestawieniem materiałów, sporządzonego w technologicznej kolejności wykonania robót z podaniem podstaw wyceny,
opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych.
3.2.6.2 Prawo opcji I
Zamawiający zastrzega sobie wykonanie w prawie opcji odrębnych opracowań (dokumentacji projektowych oraz kosztorysowych) dotyczących:
remontu pomieszczeń sanitarnych w MDK oraz Teatrze Małym;
rozbudowy szatni dla wychowanków MDK;
remontu garderób Teatru Małego;
remontu drewnianych podestów nad sceną Teatru Małego;
robót malarskich sufitu i ścian widowni Teatru Małego;
Zakres dokumentacji objętej prawem opcji obejmuje:
opracowanie dokumentacji kosztorysowej, tj. przedmiaru robót oraz kosztorysu inwestorskiego z wyodrębnionym zestawieniem materiałów, sporządzonego w technologicznej kolejności wykonania robót z podaniem podstaw wyceny;
opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych.
3.2.6.3 Prawo opcji II
Zamawiający zastrzega sobie wykonanie w prawie opcji odrębnych opracowań (dokumentacji projektowej oraz kosztorysowej) na podstawie i w zakresie wynikającym z opracowania inwentaryzacji:
opracowanie projektu wymiany instalacji wodno –kanalizacyjnej, opracowanie projektu wymiany centralnego ogrzewania,
opracowanie projektu wymiany elektrycznej,
opracowanie projektu wymiany instalacji hydrantowej oraz p.poż,
opracowanie projektu wymiany instalacji odgromowej.
Zakres dokumentacji objętej prawem opcji obejmuje:
opracowanie dokumentacji kosztorysowej, tj. przedmiaru robót oraz kosztorysu inwestorskiego z wyodrębnionym zestawieniem materiałów, sporządzonego w technologicznej kolejności wykonania robót z podaniem podstaw wyceny,
opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych.
opracowanie dokumentacji powykonawczej
3.2.6.4 Prawo opcji III
pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją robót budowlanych w zakresie opracowanej dokumentacji projektowej (w przypadku, gdy Zamawiający pisemnie zobowiąże projektanta do sprawowania nadzoru autorskiego).
opracowanie dokumentacji powykonawczej (w przypadku konieczności jej wykonania), a Zamawiający pisemnie zobowiąże Wykonawcę do jej sporządzenia
3.3. Szczegółowy zakres określa opis ogólny przedmiotu zamówienia, który stanowi załączniki do SIWZ
3.4. Nazwa i kod wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
71 24 00 00 – 2 – Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
71 32 00 00 – 7 – Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
II.5) Główny kod CPV: 71.24.00.00
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
w miesiącach: 6
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Określenie warunków:
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: W tym zakresie Zamawiający wymaga, aby Wykonawca:
5.1.1. w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, należycie wykonał:
- co najmniej jedną usługę obejmującą swym zakresem opracowanie projektu termomodernizacji budynku objętego ochroną konserwatorską
oraz
- co najmniej jedną usługę obejmującą swym zakresem opracowanie zagospodarowania terenu
5.1.2. dysponował osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. W tym zakresie Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował co najmniej:
5.1.2.1. jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane (do projektowania) w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, architektonicznej lub odpowiednie,
5.1.2.2. jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane (do projektowania) w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiednie,
5.1.2.3. jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane (do projektowania) w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji
i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiednie,
Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia wyżej wskazanych funkcji, pod warunkiem spełniania przez osobę łączącą te funkcje wszystkich warunków wymaganych dla poszczególnych funkcji.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Nie
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
6.4.3.1. Wykaz usług wykonanych, a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Wzór wykazu usług będzie przekazany przez Zamawiającego wraz z wezwaniem, o którym mowa w pkt. 6.4. SIWZ.
6.4.3.2. wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu osób będzie przekazany przez Zamawiającego wraz z wezwaniem, o którym mowa w 6.4. SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
10.3.1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy – sporządzony według wzoru druku stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ;
10.3.2. Formularz oferty cenowej stanowiący załącznik nr 1a do SIWZ.
10.3.3. Pełnomocnictwo do działania w imieniu Wykonawcy w przypadku, gdy nie jest to osoba upoważniona do reprezentowania Wykonawcy z mocy prawa;
10.3.4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego;
10.3.5. Zobowiązanie, o którym mowa w pkt. 6.3. (jeżeli dotyczy);
10.3.6. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): brak danych
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Doświadczenie projektanta: | 20,00 |
Cena: | 60,00 |
Okres rękojmi za wady na wykonany projekt: | 20,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach:
1) zmiany przepisów Ustawy o podatku od towarów i usług w zakresie wysokości stawki VAT;
2) zmiany osoby/osób odpowiedzialnych za nadzór i realizację usługi;
3) zmian personalnych, adresowych, formy prawnej stron umowy;
4) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, w następstwie zmian będących następstwem działań organów administracji, (np. opóźnienia w uzyskaniu uzgodnień, decyzji administracyjnych dotyczących przedmiotu umowy);
5) zmiany podwykonawcy usług, w trakcie trwania umowy – za pisemną zgodą Zamawiającego.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 21.12.2020, godzina: 09:00
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: brak danych
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z TYCHÓW
- Remont dwóch lokali mieszkalnych w budynkach mieszkalnych - wielorodzinnych administrowanych przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach - ROM III
- Remont lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy al. Niepodległości 12/2 administrowanego przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach
- Ochrona mienia parkingów wielopoziomowych administrowanych przez Miejski Zarząd Ulic i Mostów w Tychach w 2025 roku
- "Naprawa posadzki w hali przyjęcia odpadów" (Master - Odpady i Energia Sp. z o.o. w Tychach, ul. Lokalna 11).
- Świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Miasta Tychy w obrocie krajowym i zagranicznym
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia, monitoringu na potrzeby Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Tychach w 2025 roku
więcej: przetargi w Tychach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w Braniewie - etap I
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej na budowę skateparku przy Stadionie Miejskim w Sztumie na działce nr 401/5, obręb 2 miasta Sztum,
- Opracowanie dokumentacji projektowej pn: "Przebudowa drogi powiatowej nr 2519L na odc. od drogi powiatowej nr 2522L do drogi wojewódzkiej nr 743"
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 3900P na odcinku Nacław - Gryżyna o ścieżkę rowerową oraz przebudowa drogi powiatowej nr 3900P wraz z kładką rowerową i oświetleniem w m. Nielęgowo
- Opracowanie dokumentacji dla zadania pn.: Budowa trzech budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu we Włocławku przy ulicy Cienistej
- Opracowanie programu funkcjonalno-użytkowego Zakładu Opieki Leczniczej dla ZZOZ w Wadowicach
więcej: Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.