Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-12-11
Ogłoszenie nr 765481-N-2020 z dnia 2020-12-11 r.
USŁUGA KONSERWACJI, SERWISU I KONFIGURACJI ZINTEGROWANYCH SYSTEMÓW OCHRONY ELEKTRONICZNEJ W ŻANDARMERII WOJSKOWEJ
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: 261 853 247
faks: 261 853 070
e-mail: ozzw.szp@ron.mil.pl
www: https://ozzw.wp.mil.pl
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, https://ozzw.wp.mil.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, https://ozzw.wp.mil.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Tak , adres: https://platformazakupowa.pl/pn/ozzw
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: RZP/26/PN/S/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Tak
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie w ciągłej sprawności technicznej, konserwacja, serwis i konfiguracja zintegrowanych systemów ochrony elektronicznej na terenie k-1039 w Warszawie i k-1023 w Mińsku Mazowieckim
II.5) Główny kod CPV: 50.71.10.00
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 31.12.2021
II.9) Informacje dodatkowe: Termin wykonania zamówienia: od dnia 01.01.2021 r. do dnia 31.12.2021 r. w przypadku, gdy zawarcie umowy nastąpi w 2020 r. lub Termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2021 r. w przypadku, gdy zawarcie umowy nastąpi w 2021 r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, iż - posiada ważną koncesję na prowadzenie działalności, - posiada ważne świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego - jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym posiada siedzibę, określonych w załączniku XI do dyrektywy 2014/24/UE, lub aby spełniał inne wymogi określone w tym załączniku;
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, iż posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż określone w Rozdziale VI SIWZ;
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, iż: 1) zrealizował lub realizuje usługi, odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, 2) w trakcie realizacji zamówienia będzie dysponował osobami posiadającymi kwalifikacje zawodowe i uprawnienia wymagane do wykonania zamówienia;
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp - TAK
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
3.W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej Zamawiający zażąda: 3.1. ważnej koncesji na prowadzenie działalności w zakresie usług ochrony osób i mienia, realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego, wydanej na podstawie Ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia; 3.2. ważnego świadectwa bezpieczeństwa przemysłowego minimum trzeciego stopnia o klauzuli POUFNE lub wyższej zgodnie z ustawą z dnia 05 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych; 5.W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiający zażąda informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert. Z informacji musi wynikać, że Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 250 000,00 zł (przy składaniu oferty na dwa zadania), w tym:dla zadani nr 1 – kwota nie mniejsza niż 140.000,00 zł, dla zadania nr 2 – kwota nie mniejsza niż 110.000,00 zł. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć dokumentów dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może złożyć inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu (art. 26 ust. 2c ustawy Pzp) 6.W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający zażąda: 6.1. w zakresie zadania nr 1 dokumentów : 1. Wszystkie osoby wykonujące usługę konserwacji muszą mieć ukończony Kurs Continuum – konfiguracja systemu – C1 oraz Kurs Continuum – kontrola dostępu – C3a Certyfikat 2. Wszystkie osoby realizujące czynności konserwacji muszą być przeszkolone z zakresu stosowania Normy Obronnej NO-04-A004-8:2016. Zaświadczenie o odbyciu szkolenia. 3. Wszystkie osoby realizujące czynności konserwacji muszą być przeszkolone z zakresu ochrony informacji niejawnych. Oświadczenie indywidualne wg. wzoru z Instrukcji Bezpieczeństwa Przemysłowego (zał.nr 8a do SIWZ) dot. przeszkolenia z zakresu ochrony informacji niejawnych 4. Wszystkie osoby realizujące czynności konserwacji muszą posiadać informacje o niekaralności z Kartoteki Karnej Krajowego Rejestru Karnego Informacja o niekaralności z Kartoteki Karnej Krajowego Rejestru Karnego 5. Wszystkie osoby realizujące czynności konserwacji muszą posiadać zaświadczenie o wpisie na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego lub legitymację kwalifikowanego pracownika zabezpieczenia technicznego. Zaświadczenie o wpisie na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego lub legitymacja kwalifikowanego pracownika zabezpieczenia technicznego. 6. Wszystkie osoby wykonujące usługę konserwacji powinny posiadać poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli co najmniej „poufne”. Poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli co najmniej „poufne”. 7. Wszystkie osoby wykonujące usługę konserwacji powinny posiadać odbyty kurs/szkolenie z zakresu instalowania lub projektowania systemów alarmowych, Zaświadczenie o odbyciu kursu/ szkolenia. 8. Przynajmniej jedna osoba wykonująca usługę konserwacji musi mieć ukończone szkolenie w zakresie konfiguracji systemu Andover Continuum na poziomie C2, C4 Certyfikat 9. Przynajmniej jedna osoba musi posiadać certyfikat autoryzacyjny uprawniający do obsługi systemu sterującego przez centralę Satel Integra 32, Andover Continuum, GALAXY Dimension Certyfikat autoryzacyjny 10. Przynajmniej jedna osoba musi posiadać przeszkolenie w dziale programowania w Plain English Certyfikat 11. Przynajmniej jedna osoba realizująca czynności konserwacji musi posiadać świadectwo kwalifikacyjne grupy „E” do 1 kV. Świadectwo kwalifikacyjne grupy „E” do 1 kV. 6.2. w zakresie zadania nr 2 dokumentów : 1. Wszystkie osoby wykonujące usługę konserwacji muszą mieć ukończony Kurs Continuum – konfiguracja systemu – C1 oraz Kurs Continuum – kontrola dostępu – C3a Certyfikat 2. Wszystkie osoby realizujące czynności konserwacji muszą być przeszkolone z zakresu stosowania Normy Obronnej NO-04-A004-8:2016. Zaświadczenie o odbyciu szkolenia. 3. Wszystkie osoby realizujące czynności konserwacji muszą być przeszkolone z zakresu ochrony informacji niejawnych. Oświadczenie indywidualne wg. wzoru z Instrukcji Bezpieczeństwa Przemysłowego (zał.nr 8a do SIWZ) dot. przeszkolenia z zakresu ochrony informacji niejawnych 4. Wszystkie osoby realizujące czynności konserwacji muszą posiadać informacje o niekaralności z Kartoteki Karnej Krajowego Rejestru Karnego Informacja o niekaralności z Kartoteki Karnej Krajowego Rejestru Karnego 5. Wszystkie osoby realizujące czynności konserwacji muszą posiadać zaświadczenie o wpisie na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego lub legitymację kwalifikowanego pracownika zabezpieczenia technicznego. Zaświadczenie o wpisie na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego lub legitymacja kwalifikowanego pracownika zabezpieczenia technicznego. 6. Wszystkie osoby wykonujące usługę konserwacji powinny posiadać poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli co najmniej „poufne” Poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli co najmniej „poufne”. 7. Wszystkie osoby wykonujące usługę konserwacji powinny posiadać odbyty kurs/szkolenie z zakresu instalowania lub projektowania systemów alarmowych, Zaświadczenie o odbyciu kursu/ szkolenia. 8. Przynajmniej jedna osoba wykonująca usługę konserwacji musi mieć ukończone szkolenie w zakresie konfiguracji systemu Andover Continuum na poziomie C2, C4 Certyfikat 9. Przynajmniej jedna osoba musi posiadać certyfikat autoryzacyjny uprawniający do obsługi systemu sterującego przez centralę Satel Integra 32, Andover Continuum, GALAXY Dimension Certyfikat autoryzacyjny 10. Przynajmniej jedna osoba musi posiadać przeszkolenie w dziale programowania w Plain English Certyfikat 11. Przynajmniej jedna osoba musi mieć ukończone szkolenie uprawniające do obsługi systemu alarmowego GALAXY Dimension; LSM-256 Świadectwo/certyfikat 12. Przynajmniej jedna osoba realizująca czynności konserwacji musi posiadać świadectwo kwalifikacyjne grupy „E” do 1 kV. Świadectwo kwalifikacyjne grupy „E” do 1 kV.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Tak
1. Zamawiający wymaga zabezpieczenia oferty wadium. 2. Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 9.000,00 PLN (słownie złotych: dziewięć tysięcy i 00/100), w tym: na zadanie nr 1 – 5.000,00 zł, na zadanie nr 2 – 4.000,00 zł 3. Wadium zabezpieczające ofertę może być wniesione w jednej lub w kilku z niżej wymienionych form: 3.1. pieniądzu, 3.2. poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3.3. gwarancjach bankowych, 3.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 3.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.2018, poz. 110 z późn.zm.). 4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku NBP O/O Warszawa, nr rachunku 30 1010 1010 0135 5013 9120 2000 z dopiskiem na przelewie: „Wadium RZP/26/PN/S/2020, zadanie nr ……”. O terminie wniesienia wadium, decydować będzie data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego i uznanych na koncie Zamawiającego do upływu terminu składania ofert. 5. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz, np. gwarancja bankowa czy ubezpieczeniowa, należy przekazać, pod rygorem nieważności, w oryginale w postaci elektronicznej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby uprawnionej ze strony gwaranta (przedstawiciela gwaranta). 6. Z treści gwarancji / poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy Pzp, niezależnie od kwestionowania czy zastrzeżeń Wykonawcy i bez dochodzenia czy wezwanie Zamawiającego jest zasadne. 7. Wprowadzenie do gwarancji/poręczenia treści warunkujących w jakikolwiek sposób dokonanie przez Gwaranta czynności, skutkować będzie brakiem uznania gwarancji/poręczenia za prawidłowe, chyba że wynikają one z przepisów prawa. 8. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy (art. 89 ust. 1 pkt 7b). 9. Okoliczności i zasady zwrotu wadium Wykonawcom, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: Nie
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
K2 czas reakcji na zgłoszoną awarię: | 45,00 |
K1 cena konserwacji systemów za dwa półrocza: | 55,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
4. Na podstawie art. 144 ust.1 pkt 1 ustawy Pzp, w przypadkach niezależnych od Zamawiającego, zastrzega się dokonanie zmian treści umowy w zakresie: 4.1. zmiany miejsca świadczenia przedmiotu zamówienia, w tym zmiany organizacyjne; 4.2. zmiany w zakresie wynagrodzenia umownego Wykonawcy – w przypadku, gdy wprowadzenie zmian będzie następstwem zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT), mającej zastosowanie w czasie realizacji niniejszej umowy, przy czym zmianie ulegnie kwota podatku VAT i kwota wynagrodzenia brutto Wykonawcy za część przedmiotu umowy wykonywaną po tym terminie, natomiast wartość wynagrodzenia netto pozostanie bez zmian; 4.3. zmiany w zakresie przedmiotu umowy – w przypadku zmian w zakresie przyjętych rozwiązań technicznych, technologicznych, funkcjonalnych sprzętu na parametry bardziej nowoczesne lub ekonomicznie uzasadnione dla Zamawiającego; 4.4. zmiany w zakresie terminu wykonania przedmiotu umowy – w przypadku zmian w strukturze i organizacji Zamawiającego lub Wykonawcy, czy też z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie przedmiotu zamówienia, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze Stron umowy, a mają wpływ na termin wykonania przedmiotu umowy; 4.5. zmiany w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia – jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego i nie wprowadzą warunków, które gdyby zostały ujęte w procedurze przetargowej udzielania zamówienia, umożliwiłyby wybór innej oferty niż ta, która została wybrana pierwotnie; 4.6. zaistnienia omyłki pisarskiej lub rachunkowej bądź innej omyłki polegającej na niezgodności treści umowy z ofertą; 4.7. wystąpienia potrzeby zmiany zawartej umowy na skutek okoliczności niezależnych od Stron, których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy lub okoliczności zaistnienia siły wyższej; 4.8. konieczności wprowadzenia innych zmian do umowy niż wyżej wymienione, spowodowanych zmianami w przepisach prawa, normach, dyrektywach, standardach lub zmianami w zakresie wiedzy technicznej, technologicznej lub funkcjonalnej. 5. Na podstawie art. 15r ustawy z dnia 02 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz.U.2020 poz. 374 z późn.zm.), zastrzega się możliwość dokonania zmian treści umowy w przypadkach i na warunkach określonych w przedmiotowej ustawie oraz w kolejnych aktach normatywnych ją zmieniających. 6. Wszelkie zmiany dotyczące treści umowy dokonywane będą w formie aneksu do umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 22.12.2020, godzina: 09:00
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: POLSKI
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Otwarcie ofert: 1. Publiczne otwarcie ofert nastąpi w dniu 22.12.2020 roku, o godz. 10:00 siedzibie Zamawiającego. II. Oferta i oświadczenia: 1. W niniejszym postępowaniu wymagane jest złożenie oferty oraz oświadczeń, o których mowa w art. 25a ustawy Pzp., w formie elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym. IV. Klauzula informacyjna RODO: 1. Szczegółowe informacje dot. klauzuli informacyjnej RODO zawarte są w SIWZ.
ZAŁĄCZNIKI
Nazwa: Zadanie nr 1 – Usługa konserwacji, serwisu i konfiguracji zintegrowanych systemów ochrony elektronicznej na terenie k-1039 w Warszawie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie w ciągłej sprawności technicznej, konserwacja, serwis i konfiguracja zintegrowanych systemów ochrony elektronicznej na terenie k-1039 w Warszawie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50711000-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
K1 cena konserwacji systemów za dwa półrocza: | 55,00 |
K2 czas reakcji na zgłoszoną awarię: | 45,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Wykonawca, z którym zostanie podpisana umowa winien w dniu podpisania umowy dostarczyć Zamawiającemu Polisę - ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia na wartość co najmniej równą wartości umowy na całość zdarzeń oraz pisemne zobowiązanie Wykonawcy, że w razie upływu terminu ważności odnowi ubezpieczenie na czas obejmujący wykonanie przedmiotu zamówienia.
Nazwa: Zadanie nr 2 – Usługa konserwacji, serwisu i konfiguracji zintegrowanych systemów ochrony elektronicznej na terenie k-1023 w Mińsku Mazowieckim.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie w ciągłej sprawności technicznej, konserwacja, serwis i konfiguracja zintegrowanych systemów ochrony elektronicznej na terenie k-1023 w Mińsku Mazowieckim
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50711000-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
K1 cena konserwacji systemów za dwa półrocza: | 55,00 |
K2 czas reakcji na zgłoszoną awarię: | 45,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Wykonawca, z którym zostanie podpisana umowa winien w dniu podpisania umowy dostarczyć Zamawiającemu Polisę - ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia na wartość co najmniej równą wartości umowy na całość zdarzeń oraz pisemne zobowiązanie Wykonawcy, że w razie upływu terminu ważności odnowi ubezpieczenie na czas obejmujący wykonanie przedmiotu zamówienia.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Modernizacja i nowe zagospodarowanie skweru obok przedszkola "Misia Wojtka nr 99" przy ul. Siewierskiej 3 w Dzielnicy Ochota m. st. Warszawy
- Świadczenie kompleksowej usługi zarządzania działalnością informacyjno - edukacyjną Instytutu Fizjologii i Patologii Słuchu.
- Dostawa projektorów wideo wraz z wyposażeniem dla Teatru Narodowego w Warszawie
- Umowa ramowa na zakup urządzeń teleinformatycznych klasy TEMPEST
- Dostawa sprzętu AGD dla Wydziału Inżynierii Lądowej Politechniki Warszawskiej
- Remont placu zabaw w Przedszkolu nr 201 przy ul. Wilczy Dół 4.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie przeglądów 5-letnich instalacji elektrycznych i odgromowych w zasobach AMW OR Kraków
- Wykonanie okresowych, kontrolnych (5-letnich) pomiarów instalacji elektrycznej w wybranych budynkach Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.