Ogłoszenie z dnia 2020-12-11
Ogłoszenie nr 765532-N-2020 z dnia 2020-12-11 r.
Nadzór inwestorski nad zadaniem pn. "Przebudowa stadionu sportowego przy ul. Kusocińskiego w Busku-Zdroju - etap 2"
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: 413 705 200
faks: 413 705 290
e-mail: urzad@umig.busko.pl
www: http://bip.umig.busko.pl
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, http://bip.umig.busko.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, http://bip.umig.busko.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak
Inny sposób: Postępowanie o udzielenie zamówienia, z zastrzeżeniem wyjątków określonych w ustawie, prowadzi się z zachowaniem formy pisemnej.
Adres: Urząd Miasta i Gminy w Busku - Zdroju, ul. Mickiewicza 10, 28-100 Busko-Zdrój, pok. Nr 3 (Biuro Obsługi Interesanta)
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: RSID.271.34.2020.ZP
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1.1. Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji prowadzonej przez Gminę Busko-Zdrój, pn. „Przebudowa stadionu sportowego przy
ul. Kusocińskiego w Busku-Zdroju – etap 2”.
Zadanie jest dofinansowane ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej w ramach Programu Modernizacji Infrastruktury Sportowej – edycja 2017.
Zadanie realizowane w ramach zadania budżetowego pn. „Utworzenie nowego produktu turystycznego (turystyka sportowa) w celu pobudzenia rozwoju gospodarczego – etap II”.
Zamówienie polegać będzie na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności:
konstrukcyjno-budowlanej,
instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, teletechnicznych,
instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
Zamawiający wymaga, aby Inspektorzy Nadzoru Inwestorskiego w ww. branżach - posiadali uprawnienia bez ograniczeń.
1.2. Zakres rzeczowy prac budowlanych przewidziany do wykonania przez Wykonawcę robót obejmuje:
- wykonanie budynku zaplecza administracyjno-szatniowego wraz z instalacjami
wewnętrznymi urządzeniami,
- wykonanie instalacji sanitarnych zewnętrznych na potrzeby nowego budynku,
- wykonanie zagospodarowania terenu (częściowa rozbiórka istniejącego ogrodzenia oraz
nawierzchni, częściowe wykonanie nowych nawierzchni: z kostki brukowej betonowej,
wykonanie nawierzchnia poliuretanowej i betonowej, częściowe wykonanie nowego
ogrodzenia, gospodarka zielenią),
- montaż elektronicznej tablicy wyników wraz podkonstrukcją stalową dla boiska głównego,
- modernizację systemu zraszania na boisku głównym,
- wykonanie systemu nagłośnienia,
- przebudowa przyłącza Orange,
- opracowanie instrukcji bezpieczeństwa p.poż wraz z wyposażeniem obiektu w niezbędne
wyposażenie i oznakowanie p.poż.
1.2.1. Budynek zaplecza administracyjno-szatniowego wraz z instalacjami wewnętrznymi:
- budynek pełniący funkcję zadaszonej trybuny oraz zaplecza sanitarnego i technicznego
z pomieszczeniami biurowymi,
- budynek w kształcie wydłużonego prostokąta usytuowany równolegle do wschodniej granicy
działki, obiekt wolnostojący, dwukondygnacyjny, zadaszony dachem płaskim, jednospadowym,,
- maksymalna wysokości budynku: 8,49m, trybuna przeznaczona dla 404 widzów,
- konstrukcja obiektu częściowo żelbetowa: część ścian, fundamenty, stropy pośrednie i płyty
trybun – wylewane z betonu wodoszczelnego; ściany wewnętrzne – murowane z bloczków
silikatowych,
- schody wewnętrzne – monolityczne wylewane na gruncie,
- budynek i trybuna - podzielone dylatacjami na części,
- trybuny zadaszone dachem o konstrukcji stalowej – ramowej, pokrytym blachą trapezową
TR 60 montowaną na płatwiach stalowych; płatwie mocowane do belek ram – słupów poprzez
spawanie,
- odwodnienie dachu trybuny - rynną oraz rurami spustowymi włączonymi do kanalizacji
deszczowej, ukrytymi za płytami elewacyjnymi w grubości ocieplenia,
- odwodnienie z trybun i przejścia przy budynku – grawitacyjnie poprzez spadki w stronę boiska,
- elewacja budynku od strony ul. Kusocińskiego rozrzeźbiona i podświetlona oprawami
ukrytymi za płytami okładzinowymi elewacji (płyty bazaltowe),
- okna z kształtowników aluminiowych z przekładką termiczną z poliamidu zbrojonego
włóknem szklanym, z wkładem kartonowo-gipsowym,
- drzwi zewnętrzne: jedno i dwuskrzydłowe na profilach aluminiowych ciepłych z przekładką
termiczną z poliamidu zbrojonego włóknem szklanym z dodatkowym wkładem kartonowo-
gipsowym oraz stalowe z blachy stalowej ocynkowanej,
- drzwi wewnętrzne: jedno i dwuskrzydłowe stalowe z blachy stalowej ocynkowanej, jedno i
dwuskrzydłowe przeszklone i pełne na profilach aluminiowych zimnych,
- ściany murowane i żelbetowe wykończone tynkiem cienkowarstwowych cem-wap, gładzią
gipsową, malowane emulsjami lateksowymi lub lakierem na bazie żywicy epoksydowej,
- okładziny ścian wykończone płytkami ceramicznymi lub żywicą,
- okładziny podłóg: żywica, posadzki przemysłowe z żywicy epoksydowej, wykładzina
dywanowa, nawierzchnia poliuretanowa,
- balustrady wewnętrzne – samonośne stalowe z blachy ocynkowanej, zewnętrzne – stalowe,
- trybuny wyposażone w krzesełka stadionowe,
- instalacje elektryczne: oświetlenia wewnętrznego, oświetlenia iluminacyjnego, instalacja
gniazd wtyczkowych,
- instalacja odgromowa,
- instalacja siły,
- instalacja wody ciepłej i zimnej, cyrkulacji, p.poż,
- instalacja wewnętrznej kanalizacji sanitarnej wraz z armaturą sanitarną,
- wyposażenie sanitarne łazienek i WC,
- instalacja centralnego ogrzewania wraz z armaturą,
- instalacja wewnętrzna gazu,
- instalacja wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej.
1.2.2. Instalacje sanitarne zewnętrzne na potrzeby nowego budynku obejmujących:
- instalacja wodociągowa z rur polietylenowych (PE, PEHD) o średnicy zewnętrznej 63mm i
90mm wraz z instalacją p.poż.,
- przyłącze kanalizacji sanitarnej zewnętrznej z rur PVC-U kl.S o średnicy zewnętrznej 160mm,
- przyłącze kanalizacji deszczowej z rur PVC o średnicy zewnętrznej 160mm wraz z
wykonaniem studzienek drenarskich i odwodnieniem liniowym.
1.2.3. Zagospodarowanie terenu:
- częściowa rozbiórka istniejącego ogrodzenia oraz nawierzchni,
- rozbiórka istniejącej betonowej trybuny,
- częściowe wykonanie nowych nawierzchni z kostki brukowej betonowej grub. 6cm (chodnik
północny od budynku do bramy wjazdowej na teren stadionu, chodnik południowy od
budynku do istniejącego placu p.poż) po uprzednich pracach rozbiórkowych istniejących
utwardzeń,
- wykonanie nawierzchni poliuretanowej w formie pasa przy bieżni (strefa bezpieczna bieżni),
- wykonanie nawierzchni betonowej z betonu C30/37 ze zbrojeniem rozproszonym przy
budynku szatniowo-administracyjnym,
- częściowe wykonanie nowego ogrodzenia: z nowych przęseł (odcinki C-D, E-F, fragment B-C)
oraz z uprzednio zdemontowanych przęseł (odcinek B-C) wraz z wstawieniem nowych
słupków i wykonaniem podmurówki,
- rozbiórka i ponowny montaż furtki z „klatki dla kibiców” w miejscu nowego wejścia na
trybunę dla gości,
- wykonanie gospodarki zielenią: wycinka drzew kolidujących z zakresem przeznaczonym do
realizacji, wykonanie nasadzeń zastępczych drzew co najmniej 4-letnich gatunku buk i klon.
1.2.4. Montaż elektronicznej tablicy wyników wraz podkonstrukcją stalową dla boiska głównego:
- tablica zamontowana na podkonstrukcji stalowej z pomostem i fundamentem – wg dostawcy
tablicy,
- wymiary tablicy ok. 4700x2500mm,
- rama tablicy stalowa, wykonana z profili zamkniętych, zabezpieczona powłoką antykorozyjną,
pomalowana na kolor czarny,
- moduły wskaźnikowe LED, kolor czerwono-bursztynowy, wysokość ok.580mm, zamknięte w
kasetach kroploszczelnych, front osłonięty poliwęglanową szybą z powłoką antyrefleksyjną,
widoczność ok. 250m,
- grafika opisowa wykonana z folii winylowych, odporna na warunki atmosferyczne,
- sterowanie bezprzewodowym pilotem,
- zasilanie tablicy wyników.
1.2.5. Modernizacja systemu zraszania na boisku głównym:
- wymiana istniejących zraszaczy na boisku głównym (zraszacze wynurzane środkowe i boczne
z wbudowanym elektrozaworem) wraz z wymianą sprzęgieł – elektrozawory analogiczne do
zaprojektowanych na pozostałych boiskach,
- zraszacze środkowe - z donicą głębokości 12cm do trawy naturalnej,
- wymiana przegubów elastycznych / łączników przegubowych dla każdego ze zraszaczy,
- wymiana złączy hermetycznych do podłączenia sterowania zraszaczami,
- próba systemu zraszania wraz z regulacją.
1.2.6. System nagłośnienia:
- dedykowany dla budynku wraz z trybuną i boiska głównego oraz dla boiska treningowego o
sztucznej nawierzchni,
- zasilanie szaf nagłośnienia.
1.2.7. Przebudowa przyłącza Orange:
- likwidacja kolizji z siecią Orange.
1.2.8. Opracowanie instrukcji bezpieczeństwa p.poż wraz z wyposażeniem obiektu w niezbędne wyposażenie i oznakowanie p.poż.:
- w tym wyposażenie kotłowni w podręczny sprzęt gaśniczy.
UWAGA 1!
1) Zamawiający informuje, że zadanie „Przebudowa stadionu sportowego przy ul.Kusocińskiego w Busku-Zdroju” zostało podzielone na dwa etapy (Etap I i Etap 2).
2) Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje nadzór inwestorski nad wykonaniem robót budowlanych dotyczących Etapu 2.
3) Niniejsze zamówienie nie obejmuje nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem zakresu prac dotyczących Etapu I - zakres robót budowlanych objęty pracami budowlanymi w ramach Etapu I został wykonany w ramach odrębnych postępowań przetargowych przeprowadzonych w latach 2018-2020.
4) Zamawiający informuje, że załączona do SIWZ dokumentacja projektowa obejmuje
szerszy zakres rzeczowy niż zakres objęty przedmiotowym zamówieniem publicznym
(prace budowlane opisane w dokumentacji projektowej są przewidziane do realizacji
w ranach dwóch etapów).
5) Zakres prac wyłączonych z niniejszego zamówienia (tj. nie objętych nadzorem inwestorskim) obejmuje m.in. roboty wykonane w ramach Etapu I:
- przebudowę 4 boisk piłkarskich wraz z odwodnieniem, systemem zraszania, oświetleniem, wyposażeniem sportowym i piłkochwytami,
- przebudowę 2 kortów tenisowych wraz z odwodnieniem, drenażem, systemem zraszania, oświetleniem, wyposażeniem sportowym, trybuną i ogrodzeniem,
- budowę boiska wielofunkcyjnego wraz z odwodnienie, oświetleniem, wyposażeniem sportowym,
- budowę kortu do squasha wraz z oświetleniem,
- budowę placu do jazdy na rolkach wraz z oświetleniem,
- remont istniejącego budynku szatniowego,
- wykonanie oświetlenia boiska głównego,
- remont i wymiana ogrodzenia na odcinkach A-B, G-H, I-J, J-K, A-K,
- zagospodarowanie terenu (częściową rozbiórkę istniejącego ogrodzenia oraz nawierzchni, częściowe wykonanie nowych nawierzchni: z kostki brukowej betonowej grub. 6 i 8 cm, częściowe wykonanie nowego ogrodzenia, stabilizację skarpy).
1.2.9. Realizacja przedmiotowego zadania odbywać się będzie na działkach ozn. nr ewid.109 i 110 obręb ewidencyjny 0010 Busko-Zdrój.
1.2.10. Zamawiający uzyskał decyzję o pozwoleniu na budowę – Decyzja Nr 662/16 z dnia 27.01.2017r. oraz decyzje zmieniające:
- Decyzja Nr 678/18 z dnia 29.01.2019r. dotycząca zmian w projekcie zagospodarowania terenu z uwagi na zmianę wymiarów boisk treningowych, trybuny kortów tenisowych, trybuny boiska treningowego,
- Decyzja Nr 692/19 z dnia 10.12.2019r. dotycząca zmian w projekcie zagospodarowania terenu związanych ze zmianą ilości i lokalizacji słupów oświetleniowych, słupów nagłośnienia oraz tablic wyników.
1.3. Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego będzie obejmowało czuwanie nad poprawnością przebiegu procesu inwestycyjnego obejmującego realizację w/w zadania uwzględniając interes Zamawiającego, a w szczególności:
a) pełnienie obowiązków wynikających z art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. – Prawo budowlane;
b) dokładną znajomość dokumentacji projektowej oraz treści umowy zawartej przez Zamawiającego z Wykonawcą robót budowlanych, a także treści umów pomiędzy Wykonawcą a podwykonawcami lub dalszymi podwykonawcami;
c) zweryfikowanie i zaopiniowanie przedstawionego przez Wykonawcę harmonogramu finansowo-rzeczowego wykonania robót realizowanych w ramach Zadania, sporządzonego w oparciu o opracowany przez Wykonawcę kosztorys ofertowy oraz zweryfikowanie i zaopiniowanie kosztorysu ofertowego dotyczącego wynagrodzenia ryczałtowego;
d) bieżącą kontrolę terminowości i zgodności wykonywania robót budowlanych przez Wykonawcę i podwykonawców z harmonogramem rzeczowo-finansowym;
e) bieżącą kontrolę robót w zakresie zgodności ich wykonywania z dokumentacją projektowo-techniczną, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, pozwoleniami na budowę, normami budowlanymi i przepisami prawa budowlanego oraz zasadami wiedzy technicznej;
f) w ramach uprawnień wynikających z prawa budowlanego - podejmowanie decyzji o prowadzeniu robót budowlanych lub ich wstrzymaniu, w szczególności w przypadku stwierdzenia ich prowadzenia niezgodnie z umową oraz przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy;
g) podejmowanie decyzji dotyczących odbiorów robót po zgłoszeniu przez Wykonawcę robót gotowości do odbioru;
h) podejmowanie decyzji i ponoszenie odpowiedzialności za nie, w sprawach związanych z jakością i postępem robót;
i) udzielanie wyjaśnień w sprawach związanych z dokumentacją projektową i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót. (Inspektor nadzoru nie może samodzielnie (bez zgody Zamawiającego) podejmować decyzji wywołujących skutki finansowe dla Gminy Busko-Zdrój);
j) organizowanie prac związanych z nadzorem w sposób nie powodujący nieuzasadnionej przerwy w realizacji robót przez Wykonawcę lub podwykonawców;
k) kontrolowanie jakości stosowanych wyrobów budowlanych w rozumieniu art.10 Prawa budowlanego, żądanie przeprowadzenia dodatkowych badań jakościowych wyrobów budowlanych w sytuacjach przewidzianych przepisami prawa, obowiązkowe sprawdzenie i akceptacja (poprzez dokonanie odpowiednich zapisów) przedstawionych przez Wykonawcę atestów, certyfikatów, aprobat technicznych, kart technicznych/katalogowych, deklaracji zgodności/deklaracji właściwości użytkowych itp. materiałów przed ich wbudowaniem i urządzeń przed zainstalowaniem, zgodnie z ustawą o wyrobach budowlanych;
l) akceptacja materiałów i urządzeń przewidzianych w inwestycji, a dostarczonych przez Wykonawcę do wbudowania lub zainstalowania;
m) wykonywanie badań sprawdzających jakość wykonanych robót;
n) żądanie usunięcia przez Wykonawcę wad ujawnionych w toku wykonywania robót i wad w wykonanych robotach oraz informowanie Zamawiającego w przypadku nieusunięcia tych wad;
o) ustalanie rodzaju i zakresu robót koniecznych do wykonania robót poprawkowych;
p) sprawdzanie i dokonywanie odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu;
q) udział w czynnościach odbiorów częściowych i odbioru końcowego, stwierdzanie gotowości do odbioru, sprawdzenie dokumentacji powykonawczej, potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz faktu usunięcia ewentualnych wad;
r) kontrola i potwierdzanie wykonanych robót jako podstawy do sporządzenia faktury przez Wykonawcę celem zapłaty wynagrodzenia;
s) niezwłoczne sygnalizowanie Zamawiającemu o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na terminowość oraz poprawność wykonywanych robót budowlanych oraz o wystąpieniu okoliczności nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej;
t) udział w czynnościach przekazania Wykonawcy zadania terenu budowy i udział w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego w sprawach dotyczących realizacji przedmiotowej inwestycji;
u) uzyskiwanie od projektanta wyjaśnień dotyczących projektu i zawartych w nim rozwiązań;
v) rozpoznanie i przedstawianie do akceptacji Zamawiającemu proponowanego przez Wykonawcę zakresu robót dodatkowych lub zamiennych lub zmian materiałowych;
w) poświadczenie terminu zakończenia robót;
x) kontrolowanie zabezpieczenia przez Wykonawcę terenu budowy w przypadku odstąpienia od umowy przez którąkolwiek ze stron;
y) rozliczenie umowy z Wykonawcą robót w przypadku odstąpienia od umowy przez którąkolwiek ze stron;
z) kontrolowanie przestrzegania przez Wykonawcę przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przepisów dotyczących ochrony środowiska;
aa) uczestniczenie przy przeprowadzaniu prób, pomiarów i sprawdzeń, wykonywanych w związku z realizowaną inwestycją;
bb) koordynowanie robót w poszczególnych branżach;
cc) dokonywanie wpisów w dzienniku budowy;
dd) przygotowanie i załatwienie wszelkich spraw formalno-prawnych związanych z prowadzeniem i zakończeniem robót oraz rozwiązywanie wszelkich innych problemów pojawiających się w czasie realizacji inwestycji;
ee) obecność na budowie w sposób stały inspektorów we wszystkich wymaganych branżach – przez stały nadzór rozumie się obecność inspektorów nadzoru we wszystkich wymaganych branżach na każdym etapie procesu technologicznego gwarantującego właściwą realizację inwestycji na placu budowy;
ff) nadzór nad prowadzeniem księgi obmiarów, prób, badań i pomiarów jakościowych;
gg) uczestniczenie w naradach z Inwestorem i Wykonawcą;
hh) raportowanie inwestycji w sposób wymagany umową;
ii) obsługę okresu gwarancyjnego i okresu rękojmi tj. m.in.: uczestnictwo w przeglądach gwarancyjnych, inspekcja wad usuwanych przez Wykonawcę robót budowlanych.
Inspektorzy nadzoru inwestorskiego zobowiązani są do bezpośredniego uczestniczenia i nadzorowania robót budowlanych, celem właściwej realizacji w/w zadania.
Do obowiązków inspektorów nadzoru inwestorskiego należy weryfikacja oraz zatwierdzenie operatu kolaudacyjnego z zakresu robót budowlanych oraz nadzoru inwestorskiego, opracowanie i przekazanie pełnego kompletu dokumentacji niezbędnej do rozliczenia inwestycji.
1.4. Szczegółowy zakres prac budowlanych określają: projekty budowlane i wykonawcze, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiary robót które stanowią załączniki Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia do ogłoszonego przetargu nieograniczonego znak sprawy: RSID.271.28.2020.ZP z dnia 30.09.2020 r.
1.5. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (wraz z załącznikami, w tym z wzorem umowy z Wykonawcą) dotycząca wyboru Wykonawcy robót, projekty budowlane i projekty wykonawcze, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiary robót - umieszczone są na stronie https://www.umig.busko.pl/ w zakładce „Zamówienia publiczne” pod nazwą zadania „Przetarg nieograniczony: Przebudowa stadionu sportowego przy ul. Kusocińskiego w Busku-Zdroju – etap 2” (numer postępowania: RSID.271.28.2020.ZP) link do strony: https://www.umig.busko.pl/urzad-miasta-i-gminy/19384-przetarg-nieograniczony-przebudowa-stadionu-sportowego-przy-ul-kusocinskiego-w-busku-zdroju-etap-2.html
II.5) Główny kod CPV: 71.52.00.00
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 07.03.2022
II.9) Informacje dodatkowe: 1.1. Termin wykonania przedmiotu umowy przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego:
Strony ustalają termin zakończenia świadczenia usługi nadzoru: do uzyskania pozwolenia na użytkowanie zadania oraz zakończenia rzeczowego i finansowego inwestycji, tj. do dnia 07.03.2022 r.
1.2. Termin wykonania przedmiotu umowy przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego – w okresie wykonywania zamówienia przez Wykonawcę robót budowlanych, z uwzględnieniem okresu gwarancji Wykonawcy.
1.3. Zamawiający informuje, że przewidział okoliczności zmieniające termin zakończenia wykonania robót w stosunku do ustalonego terminu określonego w umowie z wykonawcą.
W/w zawarto w SIWZ dotyczącym wyboru wykonawcy robót.
1.4. Wymagany okres rękojmi będzie równy okresowi rękojmi wykonanych robót budowlanych nie krótszy niż 60 m-cy od daty zakończenia świadczenia usługi nadzoru (w okresie rękojmi wymagane pobyty podczas okresowych przeglądów minimum co 12 miesięcy oraz dodatkowo na każde wezwanie Zamawiającego w sytuacjach, w których wymagany będzie do wskazania zakres zgłaszanych wad i usterek Wykonawcy).
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Określenie warunków: Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań, wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3.
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań, wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3.
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: a) wykonanych usług.
Na potwierdzenie należy złożyć: wykaz usług wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy.
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że:
w tym okresie wykonał co najmniej jedną usługę, w ramach której pełniono kompleksowy nadzór inwestorski nad robotami związanymi z budową / przebudową / rozbudową obiektu kubaturowego.
Zamawiający wymaga, aby wartość inwestycji wg kosztorysów inwestorskich lub wykonanych robót wynosiła minimum 3 000 000,00 zł brutto.
Do każdej pozycji wykazu należy załączyć dowody określające, czy usługi te zostały wykonane w sposób należyty.
b) wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia publicznego.
Na potwierdzenie należy złożyć: wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Wykonawca potwierdzi spełnianie niniejszego warunku udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że dysponuje co najmniej następującymi osobami:
1) Inspektor nadzoru robót budowlanych – wskazana osoba powinna posiadać następujące kwalifikacje:
uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów) oraz co najmniej 2-letnie doświadczenie (licząc od dnia uzyskania uprawnień) w nadzorowaniu lub kierowaniu budową/robotami w zakresie branży konstrukcyjno-budowlanej.
Doświadczenie zawodowe winno obejmować pełnienie funkcji inspektora nadzoru lub kierownika budowy/robót budowlanych na min. jednej inwestycji (od rozpoczęcia do zakończenia) związanej z budową / przebudową/ rozbudową obiektu kubaturowego o wartości robót minimum 3 000 000,00 zł brutto według kosztorysu inwestorskiego lub wykonanych robót.
2) Inspektor nadzoru robót elektrycznych – wskazana osoba powinna posiadać następujące kwalifikacje: uprawnienia budowlane w specjalności instalacji elektrycznych bez ograniczeń (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów).
3) Inspektor nadzoru robót sanitarnych – wskazana osoba powinna posiadać następujące kwalifikacje: uprawnienia budowlane w specjalności instalacji sanitarnych bez ograniczeń (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów).
Do wykazu osób w stosunku do inspektorów należy dołączyć oświadczenie Wykonawcy, że zaproponowane osoby posiadają wymagane uprawnienia i przynależą do właściwej izby samorządu zawodowego jeżeli taki wymóg na te osoby nakłada Prawo budowlane.
Zgodnie z art. 12a Prawa budowlanego, który to odsyła do ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2020 poz. 220. ze zm.) przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego nie jest wymagana od obywateli państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) gdyż do posiadania uprawnień w wykonywaniu samodzielnych funkcji w budownictwie nie jest wymagana przynależność do izby samorządu zawodowego.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b) dokumenty, o których mowa powyżej w pkt. a) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
c) jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. a) zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt. b) stosuje się odpowiednio; 3) Wykonawca, który polega na zasobach innych podmiotów składa dokumenty o braku podstaw do wykluczenia w odniesieniu do tych podmiotów (dokumenty te zostały określone w pkt. 9.4.4 SIWZ).
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
1) Wykaz wykonanych usług potwierdzający opisany warunek wraz z dowodami potwierdzającymi należyte wykonanie tych usług 9.4.2 SIWZ - załącznik nr 6 SIWZ; 2) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z wykazem ich doświadczenia zawodowego, zgodnie z opisanym warunkiem 9.4.2 SIWZ – załącznik nr 7 SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Złożenie oświadczenia wraz z ofertą dopuszczalne jest tylko w przypadku, gdy Wykonawca nie przynależy do żadnej grupy kapitałowej.
Jakakolwiek zmiana sytuacji Wykonawcy w toku postępowania (włączenie do grupy kapitałowej) będzie powodowała obowiązek aktualizacji takiego oświadczenia po stronie Wykonawcy; 2) Wykonawca, który polega na zasobach innych podmiotów składa wraz z ofertą oświadczenie podmiotu o udostępnieniu zasobów wskazujące na okoliczności opisane w „Uwaga 1 pkt a) do d)” SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Cena brutto: | 60,00 |
Doświadczenie osób kluczowych odpowiadających za jakość nadzorowanej inwestycji: | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Działania organów administracji lub innych podmiotów, związane z przekroczeniem obowiązujących terminów wydania lub odmowy wydania decyzji, zezwoleń, uzgodnień, w przypadku wydłużenia terminu realizacji zadania, o taki sam okres ulegnie wydłużeniu okres nadzoru inwestorskiego.
2. W zakresie ceny jeżeli w trakcie jej obowiązywania:
- Zamawiający przewiduje zmianę ceny brutto w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT. Cena brutto będzie podlegać waloryzacji o różnicę w kwocie podatku VAT wynikającej ze zmiany stawki podatku na stawkę podatku obowiązującego w dniu powstania obowiązku podatkowego.
- Wydłużono realizację inwestycji z przyczyn innych niż zawinione przez Wykonawcę (nadzór inwestorski) o ponad trzy miesiące, Zamawiający zwiększy wynagrodzenie proporcjonalnie do zaoferowanej ceny liczonej od pierwszego dnia po wydłużonym okresie trzech miesięcy i pod warunkiem, że w okresie wydłużonym będą trwały roboty budowlane. Do okresu wydłużonego nie są wliczane przestoje.
- Zamawiający po 1 stycznia 2022 r. dokona waloryzacji wynagrodzenia o wskaźnik wzrostu minimalnej płacy krajowej oraz związanych z tą zmianą wysokości stawki składki odprowadzanej tytułem ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wobec osób wskazanych do wykonania zamówienia lub zmienionych za zgodą Zamawiającego i pozostających z Wykonawcą w stosunku umowy o pracę. Waloryzacja będzie dokonana tylko wobec osób, które posiadały wynagrodzenie minimalne. W tym celu Wykonawca przedłoży umowę o pracę z tymi osobami.
3. Wykonawca ma prawo do zastąpienia każdej z osób wymienionych w umowie, po uzyskaniu każdorazowo pisemnej zgody Zamawiającego, przy czym nowa osoba musi mieć kwalifikacje, doświadczenie i uprawnienia nie mniejsze niż określone w SIWZ i przyjętej ofercie Wykonawcy.
4. Zmiana osób w zespole inspektorów nadzoru na zasadzie zastępstwa. Wykonawca musi zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyrażenie zgody na zastępstwo wraz z przedłożeniem dokumentów potwierdzających doświadczenie i kwalifikacje osoby zastępującej nie mniejsze niż wymagane na tym stanowisku. Zastępstwo wymaga pisemnej zgody Zamawiającego i nie wymaga zmiany postanowień umowy.
5. Zamawiający może w uzasadnionych przypadkach żądać zmiany osób wchodzących w skład nadzoru inwestorskiego.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 21.12.2020, godzina: 10:00
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z BUSKA ZDROJU
- "Świadczenie usług pocztowych dla Starostwa Powiatowego w Busku-Zdroju"
- "Prace remontowo- modernizacyjne przy I Liceum Ogólnokształcącym w Busku-Zdroju wraz z utwardzeniem terenu"
- "Opracowanie dokumentacji technicznej dotyczącej rozbudowy Zespołu Placówek Oświatowych w Dobrowodzie"
- "Zakup sprzętu komputerowego na potrzeby Urzędu Miasta i Gminy w Busku-Zdroju"
- Dostawa paliw płynnych dla MPGK Sp. z o.o. w Busku - Zdroju na 2025 rok
- "Zakup materiałów informacyjno-promocyjnych związanych z realizacją Projektu Nr FEPW.02.02-IW.01-0003/23"
więcej: przetargi w Busku Zdroju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w Braniewie - etap I
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego oraz koordynacja robót w ramach realizacji projektu Rozbudowa Wojewódzkiego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych im. dr J. Bednarza w Świeciu o nową siedzibę CZP
- "Nadzór inwestorski nad realizacją zad.pn.:"Staszowski Obszar Gospodarczy w Grzybowie-Etap I"realizowany w ramach zad. pn.:"Staszowski Obszar Gospodarczy w Grzybowie"w systemie"Zaprojektuj i Wybuduj".
- Przebudowa drogi Nr 108798B Sypnie - Kozłowo - w formule "zaprojektuj i wybuduj".
- Nadzór inwestorski nad zadaniem "Rozbudowa budynku magazynowego z przeznaczeniem na hurtownię farmaceutyczną wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną w Składnicy RARS w Wąwale"
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadań inwestycyjnych realizowanych na terenie Gminy Cedry Wielkie.
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.