eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SwarzędzOpracowanie projektu budowlano - wykonawczego na przebudowę skrzyżowania ulic Granicznej i Kirkora w Swarzędzu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-04-15

Swarzędz: Opracowanie projektu budowlano - wykonawczego na przebudowę skrzyżowania ulic Granicznej i Kirkora w Swarzędzu
Numer ogłoszenia: 76562 - 2008; data zamieszczenia: 15.04.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 56506 - 2008.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Swarzędz, Rynek, 62-020 Swarzędz, woj. wielkopolskie, tel. (061) 65 12 000, fax (061) 65 12 211.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektu budowlano - wykonawczego na przebudowę skrzyżowania ulic Granicznej i Kirkora w Swarzędzu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1.Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego oraz uzyskanie pozwolenia na budowę dla: przebudowa skrzyżowania ulic Granicznej i Kirkora w Swarzędzu Geometrię skrzyżowania na planie sytuacyjnym uzgodnić wstępnie z UMiG Swarzędz oraz z komunikacją miejską (przedsiębiorstwo Wiraż - Bus oraz MPK Poznań) Opracowanie ma dotyczyć: przebudowa skrzyżowania zwykłego na skanalizowane typu rondo, przebudowa chodników usunięcie kolizji z mediami, przebudowa oświetlenia ulicznego Zakres opracowania przebudowa skrzyżowania zwykłego na skrzyżowanie skanalizowane typu rondo 2.Podstawy opracowania: 2.1.dostarczane przez Zamawiającego: mapy zasadnicze, mapy stanu prawnego i wypisy z rejestru gruntów, terenu przewidzianego do realizacji inwestycji - mapy zostaną dostarczone przez Urząd Miasta i Gminy Swarzędz. 2.2.dostarczane, realizowane lub wykorzystywane przez Wykonawcę: wytyczne i informacje - uzyskać w Urzędzie Miasta i Gminy Swarzędz decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia, decyzja o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego badania geotechniczne na trasie projektowanych obiektów. Uzyskanie warunków technicznych na przyłącza od właściwej jednostki (informacje szczegółowe u Zamawiającego) uzgodnienia i opinie wymagane prawem budowlanym i przepisami wykonawczymi, 3.Forma i zakres opracowania: 3.1.Dokumentacja projektowa powinna być opracowana w zakresie i formie niezbędnej do uzyskania pozwolenia na budowę i wykonania zadania. 3.2.Projekt budowlano-wykonawczy powinien składać się z następujących części: projekt robót drogowych szt. 5, projekt odwodnienia szt. 5, projekt stałej organizacji ruchu szt. 3, projekt oświetlenia ulicznego szt. 5, plansza zbiorcza uzbrojeń szt. 3, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót szt. 3, projekt zieleni wraz z inwentaryzacją szt. 3, dokumentacja geotechniczna szt. 3, kosztorys inwestorski szt. 2, kosztorys przedmiarowy (ślepy) szt. 2. 3.3.projekty winny zawierać w szczególności: roboty drogowe (z kolorystyką nawierzchni) - do uzgodnienia z Zamawiającym, roboty kanalizacyjne - odwodnienie obiektu drogowego, oświetlenie uliczne - do uzgodnienia z Zamawiającym, operat wodno - prawny - w przypadku jeśli wymagają tego przepisy wytyczne i informacje - uzyskać w Urzędzie Miasta i Gminy Swarzędz, uzgodnienia i opinie wymagane prawem budowlanym i przepisami wykonawczymi części dotyczącej umocnienia i ewentualnego odwodnienia wykopów, projekt stałej organizacji ruchu z niezbędnym uzgodnieniami, zatwierdzony przez właściwy organ zarządzający ruchem. części dotyczącej usunięcia kolizji, uzgodnionych z odpowiednimi zarządcami uzbrojenia, plansza zbiorcza uzbrojeń uzgodniona z ZUD, plan sytuacyjno - wysokościowy z naniesionymi istniejącymi rzędnymi terenu potwierdzonymi przez geodetę oraz projektowanymi rzędnymi nawierzchni w szczególności przy wjazdach do posesji, szczegółowych kosztorysów inwestorskich (po 2 szt.) - należy opracować odrębne kosztorysy dla poszczególnych elementów dokumentacji projektowej (odrębne dla pozycji wymienionych w pkt. 1 ), szczegółowych przedmiarów robót (kosztorysy (ślepe) po 2 szt.) - należy opracować odrębne przedmiary dla poszczególnych elementów dokumentacji projektowej (odrębne dla pozycji wymienionych w pkt. 1), kosztorysy winny uwzględniać także nadzory inspektorów z ramienia właścicieli mediów (ENEA, AQUANET, GAZOWNIA, NETIA, TELEKOMUNIKACJA), w przypadku jeśli uzgodnienia właścicieli mediów taki obowiązek nakładają oraz inne koszt np. wyłączenia prądu. decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego opracowanie dotyczące zieleni powinno zawierać: - wykonanie inwentaryzacji zieleni w obszarze objętym projektem budowlanym, w tym również na działkach prywatnych w zakresie objętym projektem przyłączy, w tym określenie liczby drzew (wraz z obwodami i średnicami mierzonymi na wysokości 130,0 cm) i powierzchni zajmowanej przez krzewy - z podaniem gatunku, ogólnego stanu zdrowotnego i ewentualnych widocznych uszkodzeń; - opis zabezpieczenia drzew i krzewów przed uszkodzeniami powodowanymi zmianą warunków gruntowo-wodnych w wyniku realizacji inwestycji i pracą urządzeń na placu budowy; - projekt zieleni (wycinki lub nasadzenia) uzgodniony z Zamawiającym Informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, oświadczenie o kompletności dostarczonej dokumentacji, pozwolenia na budowę, 4.Biuro projektów ma obowiązek uzgodnić z Zamawiającym technologię wykonania i materiały przewidziane do realizacji zadania objętego projektem budowlanym. 5.Zobowiązuje się biuro projektowe do przekazywania Zamawiającemu wniosków wystąpień o decyzje i uzgodnienia oraz organizowania spotkań z przedstawicielami Zamawiającego w celu powiadomienia o zaawansowaniu robót. 6.Dokumentację opracować zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego Dz.U. Z dnia 16.09.2004 r. 7.Dokumentację należy wykonać w 5 egzemplarzach - w formie papierowej, (odrębne teczki dla poszczególnych elementów dokumentacji określonych w pozycjach opisanych w pkt. 1). Należy również złożyć 2 egzemplarze planów sytuacyjno-wysokościowych z opracowania O. W. I. (z naniesionymi pasami roboczymi) i pokolorowanymi projektowanymi sieciami. Całą dokumentację zapisaną na nośniku cyfrowym (całość w formacie pdf). 8.Dokumentacja zostanie uznana za przekazaną Zamawiającemu po jej zatwierdzeniu przez Referat Spraw Komunalnych, Inwestycji i Obsługi Inwestora Urzędu Miasta i Gminy Swarzędz i podpisaniu protokołu zdawczo-odbiorczego. 9.Termin realizacji zadania upływa w dniu - zgodnie z zapisem SIWZ, do dnia tego konieczne jest uzyskanie pozwolenia na budowę. W cenie ofertowej należy uwzględnić koszty uzyskania wszystkich uzgodnień, decyzji i wykonania badań niezbędnych do prawidłowego i kompletnego opracowania dokumentacji projektowej oraz koszty pełnienia nadzoru autorskiego w trakcie realizacji inwestycji objętej dokumentacją projektową. (CPV: 74.23.20.00-4, 74.23.22.20-2)

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.20.00-4, 74.23.22.20-2.

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 175204,92 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.04.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Glob - Projekt Biuro Usług Projektowych Adam Sołecki, ul. Kaczeńcowa 6, 60-175 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 111819,67
  • Oferta z najniższą ceną: 111819,67 / oferta z najwyższą ceną: 111819,67
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.