Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-15
Opole: Zakup sprzętu i oprogramowania do celów zarządzania mieniem komunalnym
Numer ogłoszenia: 76587 - 2008; data zamieszczenia: 15.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Opole-Urząd Miasta Opola, Rynek-Ratusz, 45-015 Opole, woj. opolskie, tel. 077 451 19 21, 077 451 19 22, fax 0 77 454 98 44.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.opole.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup sprzętu i oprogramowania do celów zarządzania mieniem komunalnym.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia pn. Zakup sprzętu i oprogramowania do celów zarządzania mieniem komunalnym jest ogół dostaw i usług, których celem jest dostawa i wdrożenie oraz funkcjonowanie oprogramowania Zintegrowanego Systemu Zarządzania Nieruchomościami zwanego w dalej Systemem u Zamawiającego i wskazanych przez niego 3 Zarządców miejskich zasobów komunalnych Miasta Opola, wraz z sprzętem niezbędnym do funkcjonowania Systemu zapewniającego prowadzenie ewidencji zasobów, ewidencji najemców oraz użytkowników lokali wraz z danymi finansowymi o nich,obsługi finansowo-księgowej,obsługi kosztowej, czynszowej i windykacyjnej, Zakres zamówienia obejmuje w szczególności udzielenie bezterminowych licencji umożliwiających jednoczesną pracę przynajmniej 45 użytkownikom udzielenie bezterminowych licencji, dostarczenie oraz konfigurację oprogramowania niezbędnego do prawidłowej pracy Systemu w szczególności systemu zarządzania bazą danych bazodanowa platforma MS SQL w wersji wspieranej przez firmę Microsoft - lub równoważna instalację i konfigurację Systemu prowadzącą do uzyskania pełnej zgodności z wymaganiami oraz dostarczenie Dokumentacji Systemu, zasilenie początkowe przez Wykonawcę we współpracy z Zamawiającym danymi ze wskazanych systemów informatycznych szkolenie użytkowników Systemu na etapie wdrożenia dostawę 3 niezależnych serwerów wraz z bazą danych i systemem operacyjnym oraz niezbędnymi licencjami. świadczenie asysty technicznej w okresie gwarancji przez okres 48 miesięcy. Przedmiot umowy będzie realizowany przez Wykonawcę wg etapów obejmujących następujące działania Wykonanie analizy przedwdrożeniowej. Dostawę i instalację 3 niezależnych serwerów wraz z zainstalowanym oprogramowaniem systemowym, niezbędnym do prawidłowego funkcjonowania Systemu oraz udzielenie na to oprogramowanie bezterminowych licencji. Dostawę Systemu - oprogramowania użytkowego - wraz z udzieleniem bezterminowej licencji producenta oprogramowania umożliwiających jednoczesną pracę 45 nazwanych użytkowników - pracowników Zarządców miejskich zasobów komunalnych Miasta Opola 39 użytkowników oraz pracowników Urzędu Miasta Opole odpowiedzialnych za nadzór nad Zarządcami 6 użytkowników, Instalację i konfigurację Systemu prowadzącą do uzyskania pełnej zgodności z wymaganiami SIWZ wg konfiguracji ustalonej analizą przedwdrożeniową oraz dostarczenie Dokumentacji Systemu. Wykonanie konwersji danych. Szkolenia użytkowników na etapie wdrożenia. Konsultacje wdrożeniowe. Świadczenie asysty technicznej w okresie gwarancji przez okres 48 miesięcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 8 do SIWZ
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 72.00.00.00 - Usługi komputerowe i podobne Kod CPV wg słownika 2008: 72.00.00.00 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia Oryginalny kod CPV: 72.26.80.00 - Usługi dostawy oprogramowania Kod CPV wg słownika 2008: 72.26.80.00 - Usługi dostawy oprogramowania Oryginalny kod CPV: 72.26.30.00 - Usługi wdrażania oprogramowania Kod CPV wg słownika 2008: 72.26.30.00 - Usługi wdrażania oprogramowania Oryginalny kod CPV: 72.26.50.00 - Usługi konfiguracji oprogramowania Kod CPV wg słownika 2008: 72.26.50.00 - Usługi konfiguracji oprogramowania Oryginalny kod CPV: 74.54.20.00 - Szkolenie pracowników Kod CPV wg słownika 2008: 79.63.20.00 - Szkolenie pracowników Oryginalny kod CPV: 72.26.70.00 - Usługi w zakresie serwisowania oprogramowania Kod CPV wg słownika 2008: 72.26.70.00 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania Oryginalny kod CPV: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 20.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Na podstawie art. 45 PZP Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 2700,00 PLN (słownie: dwa tysiące siedemset złotych 00/100) Wadium może być wniesione w: -pieniądzu; -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym zastrzeżeniem, że poręczenie z kasy musi być poręczeniem pieniężnym; -gwarancjach bankowych; -gwarancjach ubezpieczeniowych; -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić na rachunek bankowy Urzędu Miasta Opole w Banku PKO BP o/ Opole, numer rachunku: 74 1020 3668 0000 5102 0159 7731 Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna należy złożyć w oryginale w ofercie. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 6.1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 6.2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: wykażą, iż: 6.2.1.wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością zamówieniom stanowiącym przedmiot zamówienia tj.: minimum dwa zamówienia - wdrożenia Zintegrowanego Systemu Zarządzania Nieruchomościami każde, o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 złotych (słownie: dwieście tysięcy złotych), z czego co najmniej jedno zamówienie obejmowało wdrożenie systemu obsługującego 7 000 lokali oraz 500 wspólnot mieszkaniowych, przy czym wymaga się, aby zamówienia te polegały na wdrożeniu systemu, do którego wykonawcy przysługiwało co najmniej prawo dysponowania produktem w zakresie umożliwiającym przeniesienie licencji na zamawiającego oraz dokonywania przez wykonawcę zmian uwzględniających szczególne potrzeby zamawiającego 6.2.2.dysponują następującymi osobami: 6.2.2.1.minimum jednym specjalistą z doświadczeniem w zarządzaniu projektami informatycznymi potwierdzone udziałem proponowanego specjalisty przynajmniej w jednym projekcie informatycznym o wartości min. 200 000,00 złotych, 6.2.2.2.minimum trzema specjalistami z doświadczeniem w zakresie wdrożenia Zintegrowanego Systemu Zarządzania Nieruchomościami potwierdzone udziałem proponowanego specjalisty przynajmniej w dwóch projektach z tego zakresu przy czym każdy z projektów musiał obejmować wdrożenie systemu obsługującego co najmniej 7 000 lokali oraz 500 wspólnot mieszkaniowych 6.3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. wykażą: 6.3.1.Posiadanie średniego rocznego przychodu w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie) w wysokości nie niższej niż 300.000 PLN. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie mogą wymieniony warunek spełniać łącznie. 6.3.2.Posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową do bieżącego finansowania zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 150.000 PLN; Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie mogą wymieniony warunek spełniać łącznie. 6.3.3.Posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, o wysokości sumy ubezpieczenia (określonej w PLN) nie mniejszej niż 300.000 PLN. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie mogą wymieniony warunek spełniać łącznie. 6.4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 PZP. 6.5.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt 6 nastąpi na podstawie załączonych do oferty: - oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. Nr 1 lub 1A do SIWZ) oraz dokumentów, o których mowa w pkt 7 SIWZ
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7.Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. 7.1.Na podstawie art. 44 PZP, wykonawca składa wraz z ofertą: - oświadczenie na podstawie art. 44 PZP o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 1 do SIWZ), oraz 7.1.1.w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 PZP, następujące dokumenty: 7.1.1.1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony(ne) nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert; 7.1.2.w celu potwierdzenia opisanego przez Zmawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, następujące dokumenty: 7.1.2.1.wykaz wykonanych dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (zał. Nr 2 do SIWZ) oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że dostawy lub usługi zostały wykonane należycie; 7.1.2.2.wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (zał. Nr 3 do SIWZ); 7.1.3.w celu potwierdzenia opisanego przez Zmawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, następujące dokumenty: 7.1.3.1.bilans oraz rachunek zysków i strat (stanowiące część sprawozdanie finansowego), a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres; 7.1.3.2.informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 7.1.3.3.polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.opole.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Referat Przetargów i Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Opola przy Pl.Wolności 7-8 w Opolu - pok. nr 118.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.04.2008 godzina 10:00, miejsce: Referacie Przetargów i Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Opola przy Pl.Wolności 7-8 w Opolu - pok. nr 117b.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Zadanie nr 6 - Parkowanie pojazdów i/lub innych przedmiotów, w tym części samochodowych zabezpieczonych do celów procesowych przez Policję - KPP Krapkowice
- Weryfikacja i aktualizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębu ewidencyjnego: 160913_2.0141 Osowiec, gmina Turawa
- D/30/2025/A Zakup i dostawa sprzętu multimedialnego na potrzeby pracowni komputerowej Instytutu Informatyki
- [D/36/2025] Zakup i dostawa autobusu turystycznego na potrzeby UO
- Wyceny nieruchomości - 3 zadania częściowe
- "Poprawa warunków pracy poprzez zmodernizowanie infrastruktury Wojewódzkiej Biblioteki Publicznej w Opolu"
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Dostawa urządzeń i oprogramowania w ramach Projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Pełnienie funkcji inżyniera projektu dla zadań związanych z inwestycjami w obrębie Katowickiego Inteligentnego System Monitoringu i Analizy (KISMiA)
- Dostawa urządzeń komputerowych do nowych pracowni w ramach projektu ,,Specjaliści przyszłości to MY
- Sprzedaż i dostawa komputerów oraz urządzenia mobilnego jako doposażenie bazy dydaktycznej w celu podniesienia jakości edukacji w I Liceum Ogólnokształcącym w Rzeszowie
- ,,Doposażenie bazy dydaktycznej szkół w ramach projektu: Edukacja dla przyszłości uczniów gminy Jarocin"
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.