Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-12-11
Ogłoszenie nr 765890-N-2020 z dnia 2020-12-11 r.
KOMPLEKSOWE UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ GMINY TARNOWSKIE GÓRY
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: 32 3933600
faks: 32 3933602
e-mail: bzp@um.tgory.pl
www: https://bip.tarnowskiegory.pl
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, https://bip.tarnowskiegory.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak , Inny sposób: Dopuszczono możliwość przesłania drogą elektroniczną za pośrednictwem: https://miniportal.uzp.gov.pl/
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak
Inny sposób: Za pośrednictwem operatora pocztowego, kuriera lub osobiście.
Adres: Urząd Miejski, Rynek 4, 42-600 Tarnowskie Góry, Biuro Zamówień Publicznych
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: BZP.271.53.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Tak
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiot i zakres ubezpieczenia zostaje podzielony na trzy części:
Część nr 1:
Przedmiot zamówienia obejmuje ubezpieczenie w zakresie następujących ryzyk:
A. Ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk
B. Ubezpieczenie mienia w transporcie
C. Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej
D. Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków
Część nr 2:
Przedmiot zamówienia obejmuje ubezpieczenie w zakresie następujących ryzyk:
A. Obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych za szkody powstałe w związku z ruchem tych pojazdów
B. Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych w ruchu zagranicznym (ZK)
C. Ubezpieczenie auto-casco
D. Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z użytkowaniem pojazdów mechanicznych
E. Ubezpieczenie Assistance na terytorium RP
F. Ubezpieczenie Assistance na terytorium Europy
Część nr 3:
Przedmiot zamówienia obejmuje ubezpieczenie w zakresie następujących ryzyk:
A. Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków OSP – wariant imienny.
B. Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków OSP – wariant bezimienny.
Część nr 4:
Przedmiot zamówienia obejmuje ubezpieczenie w zakresie następujących ryzyk:
A. Obowiązkowe ubezpieczenie OC operatora drona
B. Dobrowolne ubezpieczenie OC operatora drona
C. Ubezpieczenie statków powietrznych (aero-casco)
II.5) Główny kod CPV: 66.51.00.00
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość udzielania zamówień zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6 Ustawy Pzp - szczegółowe informacje zawarte zostały w rozdz. VIII SIWZ.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
II.9) Informacje dodatkowe: Termin wykonania zamówienia:
Dla Części nr 1, 2 i 3 terminem wykonania zamówienia jest okres od 01.03.2021 roku do 28.02.2023 roku.
Polisy ubezpieczeniowe będą wystawiane na dwa roczne okresy ubezpieczenia:
1) Pierwszy okres ubezpieczenia od dnia 01.03.2021 r. do dnia 28.02.2022 r.
2) Drugi okres ubezpieczenia od dnia 01.03.2022 r. do dnia 28.02.2023 r.
- z uwzględnieniem ubezpieczenia pojazdów (zadanie nr 2), w okresie realizacji zamówienia na każdy pojazd wystawiane będą roczne polisy ubezpieczenia, przy poszanowaniu treści klauzuli wyrównania okresów ubezpieczenia.
Ostatnim dniem umożliwiającym ubezpieczenie pojazdu na warunkach umowy o udzielenie zamówienia publicznego jest ostatni dzień obowiązywania umowy.
Dla Części nr 4 terminem wykonania zamówienia jest okres od 26.05.2021 roku do 25.05.2023 roku.
Polisy ubezpieczeniowe będą wystawiane na dwa roczne okresy ubezpieczenia:
1) Pierwszy okres ubezpieczenia od dnia 26.05.2021 r. do dnia 25.05.2022 r.
2) Drugi okres ubezpieczenia od dnia 26.05.2022 r. do dnia 25.05.2023 r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Określenie warunków: Dla Części nr 1, 2 i 3, 4: Wykonawca wykaże, że posiada zezwolenia na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej w zakresie wszystkich grup ryzyk objętych przedmiotem zamówienia.
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa ww. warunku
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie określa ww. warunku
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: brak danych
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji
UWAGA! W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, zostanie wezwany do przedłożenia następujących oświadczeń i dokumentów (aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów):
Wykonawca przedstawi kopię zezwolenia właściwego organu nadzoru na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia lub innego dokumentu potwierdzającego prowadzenie działalności ubezpieczeniowej na terenie Polski w zakresie nie mniejszym niż to wynika z przedmiotu zamówienia.
W przypadku, gdy Wykonawca ma siedzibę poza terytorium RP, Wykonawca przedstawi potwierdzenie notyfikacji otrzymane od organu nadzoru lub oświadczenie organu uprawnionego do reprezentowania Wykonawcy, iż notyfikacja została dokonana i przyjęta przez polski organ nadzoru.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
UWAGA! W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę, oświadczenia o których mowa powyżej zobowiązany jest złożyć każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę.
2)Na ofertę Wykonawcy składa się:
a) Formularz Oferty zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ.
b) Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. W przypadku oferty elektronicznej: Pełnomocnictwo musi być złożone przez Wykonawcę w formie elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby udzielającej pełnomocnictwa, a w przypadku notarialnej kopii – kwalifikowanym podpisem elektronicznym notariusza.
c) Dot. oferty papierowej (pisemnej): Spis wszystkich załączonych dokumentów (spis treści) – zalecane, nie wymagane.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: Nie
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Pozacenowe kryteria oceny (Fakultatywne warunki ubezpieczenia): | 40,00 |
Cena: | 60,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wzór umowy, jaka zostanie zawarta (podpisana) z wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, stanowi dla Części nr 1 - Załącznik nr 5A do SIWZ dla Części nr 2 Załącznik nr 5B do SIWZ dla części nr 3 - Załącznik nr 5C do SIWZ, dla części nr 4 - Załącznik nr 5D do SIWZ.
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami podanymi we wzorze umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 21.12.2020, godzina: 12:00
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Ofertę należy pod rygorem nieważności złożyć w formie pisemnej w języku polskim.
W przypadku braku możliwości złożenia oferty w formie pisemnej Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w formie elektronicznej, podpisaną kwalifikowanym podpisem elektronicznym, za pomocą dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP, przez miniPortal. Więcej informacji o możliwościach złożenia oferty - rozdz. XXIII SIWZ.
ZAŁĄCZNIKI
Nazwa: Część nr 1
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiot zamówienia obejmuje ubezpieczenie w zakresie następujących ryzyk:
A. Ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk
B. Ubezpieczenie mienia w transporcie
C. Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej
D. Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66510000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 550000,00 PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 01.03.2021
data zakończenia: 28.02.2023
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Pozacenowe kryteria oceny (Fakultatywne warunki ubezpieczenia): | 40,00 |
Cena: | 60,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Termin wykonania zamówienia:
Dla Części nr 1, 2 i 3 terminem wykonania zamówienia jest okres od 01.03.2021 roku do 28.02.2023 roku.
Polisy ubezpieczeniowe będą wystawiane na dwa roczne okresy ubezpieczenia:
1) Pierwszy okres ubezpieczenia od dnia 01.03.2021 r. do dnia 28.02.2022 r.
2) Drugi okres ubezpieczenia od dnia 01.03.2022 r. do dnia 28.02.2023 r.
- z uwzględnieniem ubezpieczenia pojazdów (zadanie nr 2), w okresie realizacji zamówienia na każdy pojazd wystawiane będą roczne polisy ubezpieczenia, przy poszanowaniu treści klauzuli wyrównania okresów ubezpieczenia.
Ostatnim dniem umożliwiającym ubezpieczenie pojazdu na warunkach umowy o udzielenie zamówienia publicznego jest ostatni dzień obowiązywania umowy.
Nazwa: Część nr 2
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiot zamówienia obejmuje ubezpieczenie w zakresie następujących ryzyk:
A. Obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych za szkody powstałe w związku z ruchem tych pojazdów
B. Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych w ruchu zagranicznym (ZK)
C. Ubezpieczenie auto-casco
D. Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z użytkowaniem pojazdów mechanicznych
E. Ubezpieczenie Assistance na terytorium RP
F. Ubezpieczenie Assistance na terytorium Europy
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66510000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 120000,00 PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 01.03.2021
data zakończenia: 28.02.2023
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Cena: | 60,00 |
Pozacenowe kryteria oceny (Fakultatywne warunki ubezpieczenia): | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Termin wykonania zamówienia: Dla Części nr 1, 2 i 3 terminem wykonania zamówienia jest okres od 01.03.2021 roku do 28.02.2023 roku. Polisy ubezpieczeniowe będą wystawiane na dwa roczne okresy ubezpieczenia: 1) Pierwszy okres ubezpieczenia od dnia 01.03.2021 r. do dnia 28.02.2022 r. 2) Drugi okres ubezpieczenia od dnia 01.03.2022 r. do dnia 28.02.2023 r. - z uwzględnieniem ubezpieczenia pojazdów (zadanie nr 2), w okresie realizacji zamówienia na każdy pojazd wystawiane będą roczne polisy ubezpieczenia, przy poszanowaniu treści klauzuli wyrównania okresów ubezpieczenia. Ostatnim dniem umożliwiającym ubezpieczenie pojazdu na warunkach umowy o udzielenie zamówienia publicznego jest ostatni dzień obowiązywania umowy.
Nazwa: Część nr 3
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiot zamówienia obejmuje ubezpieczenie w zakresie następujących ryzyk:
A. Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków OSP – wariant imienny.
B. Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków OSP – wariant bezimienny.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66510000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 16000,00 PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 01.03.2021
data zakończenia: 28.02.2023
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Cena: | 60,00 |
Pozacenowe kryteria oceny (Fakultatywne warunki ubezpieczenia): | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Termin wykonania zamówienia: Dla Części nr 1, 2 i 3 terminem wykonania zamówienia jest okres od 01.03.2021 roku do 28.02.2023 roku. Polisy ubezpieczeniowe będą wystawiane na dwa roczne okresy ubezpieczenia: 1) Pierwszy okres ubezpieczenia od dnia 01.03.2021 r. do dnia 28.02.2022 r. 2) Drugi okres ubezpieczenia od dnia 01.03.2022 r. do dnia 28.02.2023 r. - z uwzględnieniem ubezpieczenia pojazdów (zadanie nr 2), w okresie realizacji zamówienia na każdy pojazd wystawiane będą roczne polisy ubezpieczenia, przy poszanowaniu treści klauzuli wyrównania okresów ubezpieczenia. Ostatnim dniem umożliwiającym ubezpieczenie pojazdu na warunkach umowy o udzielenie zamówienia publicznego jest ostatni dzień obowiązywania umowy.
Nazwa: Część nr 4
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiot zamówienia obejmuje ubezpieczenie w zakresie następujących ryzyk:
A. Obowiązkowe ubezpieczenie OC operatora drona
B. Dobrowolne ubezpieczenie OC operatora drona
C. Ubezpieczenie statków powietrznych (aero-casco)
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66510000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 8000,00 PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 26.05.2021
data zakończenia: 25.05.2023
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Pozacenowe kryteria oceny (Fakultatywne warunki ubezpieczenia): | 40,00 |
Cena: | 60,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Dla Części nr 4 terminem wykonania zamówienia jest okres od 26.05.2021 roku do 25.05.2023 roku.
Polisy ubezpieczeniowe będą wystawiane na dwa roczne okresy ubezpieczenia:
1) Pierwszy okres ubezpieczenia od dnia 26.05.2021 r. do dnia 25.05.2022 r.
2) Drugi okres ubezpieczenia od dnia 26.05.2022 r. do dnia 25.05.2023 r.
INNE PRZETARGI Z TARNOWSKICH GÓR
- Wykonanie usługi pralniczej na rzecz Aresztu Śledczego w Tarnowskich Górach
- Wykonanie prac na drzewostanie i zieleni niskiej, nr sprawy GCR/34/ZP/2024
- Przewóz dzieci przedszkolnych i uczniów szkół podstawowych wraz z opiekunami na zajęcia sportowe do Hali Sportowej w Tarnowskich Górach w roku 2025
- Świadczenie usług pocztowych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Tarnowskich Górach na 2025 rok
- Zakup samochodu osobowego typu PICK-UP 4x4, wyposażonego w pług lemieszowy
- Dostawa produktów mleczarskich oraz tłuszczów roślinnych i zwierzęcych do Domu Pomocy Społecznej "Przyjaźń" w Tarnowskich Górach
więcej: przetargi w Tarnowskich Górach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- UBEZPIECZENIE MIENIA, ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ ORAZ UBEZPIECZENIA KOMUNIKACYJNE GMINY NOWY TOMYŚL W LATACH 2025 - 2026
- Ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej i pojazdów PT NECKO sp. z o.o."
- "UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW GMINY WOLA KRZYSZTOPORSKA Część I: Ubezpieczenie majątku i odpowiedzialności cywilnej Zamawiającego"
- Ubezpieczenie Majątku Powiatu Sieradzkiego
- Usługa ubezpieczenia majątku i interesu majątkowego, ubezpieczenie pojazdów oraz ubezpieczenie Następstw Nieszczęśliwych Wypadków Gminy Piaski i jednostek organizacyjnych.
- Usługa Ubezpieczenia NZOZ Łużyckie Centrum Medyczne w Lubaniu sp. z o.o.
więcej: Usługi ubezpieczeniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.