eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnowskie GóryKOMPLEKSOWE UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ GMINY TARNOWSKIE GÓRY

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-12-11



Ogłoszenie nr 765890-N-2020 z dnia 2020-12-11 r.

Burmistrz Miasta Tarnowskie Góry:

KOMPLEKSOWE UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ GMINY TARNOWSKIE GÓRY

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Tarnowskie Góry, krajowy numer identyfikacyjny 00052721000000, Rynek 4, 42-600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie, państwo Polska

telefon: 32 3933600
faks: 32 3933602
e-mail: bzp@um.tgory.pl
www: https://bip.tarnowskiegory.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, https://bip.tarnowskiegory.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak , Inny sposób: Dopuszczono możliwość przesłania drogą elektroniczną za pośrednictwem: https://miniportal.uzp.gov.pl/

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak

Inny sposób: Za pośrednictwem operatora pocztowego, kuriera lub osobiście.

Adres: Urząd Miejski, Rynek 4, 42-600 Tarnowskie Góry, Biuro Zamówień Publicznych

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: KOMPLEKSOWE UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ GMINY TARNOWSKIE GÓRY

Numer referencyjny: BZP.271.53.2020

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: wszystkich części


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot i zakres ubezpieczenia zostaje podzielony na trzy części:

Część nr 1:
Przedmiot zamówienia obejmuje ubezpieczenie w zakresie następujących ryzyk:
A. Ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk
B. Ubezpieczenie mienia w transporcie
C. Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej
D. Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków

Część nr 2:
Przedmiot zamówienia obejmuje ubezpieczenie w zakresie następujących ryzyk:
A. Obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych za szkody powstałe w związku z ruchem tych pojazdów
B. Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych w ruchu zagranicznym (ZK)
C. Ubezpieczenie auto-casco
D. Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z użytkowaniem pojazdów mechanicznych
E. Ubezpieczenie Assistance na terytorium RP
F. Ubezpieczenie Assistance na terytorium Europy

Część nr 3:
Przedmiot zamówienia obejmuje ubezpieczenie w zakresie następujących ryzyk:
A. Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków OSP – wariant imienny.
B. Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków OSP – wariant bezimienny.

Część nr 4:
Przedmiot zamówienia obejmuje ubezpieczenie w zakresie następujących ryzyk:
A. Obowiązkowe ubezpieczenie OC operatora drona
B. Dobrowolne ubezpieczenie OC operatora drona
C. Ubezpieczenie statków powietrznych (aero-casco)


II.5) Główny kod CPV: 66.51.00.00


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak

Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość udzielania zamówień zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6 Ustawy Pzp - szczegółowe informacje zawarte zostały w rozdz. VIII SIWZ.

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:


II.9) Informacje dodatkowe: Termin wykonania zamówienia:
Dla Części nr 1, 2 i 3 terminem wykonania zamówienia jest okres od 01.03.2021 roku do 28.02.2023 roku.

Polisy ubezpieczeniowe będą wystawiane na dwa roczne okresy ubezpieczenia:
1) Pierwszy okres ubezpieczenia od dnia 01.03.2021 r. do dnia 28.02.2022 r.
2) Drugi okres ubezpieczenia od dnia 01.03.2022 r. do dnia 28.02.2023 r.
- z uwzględnieniem ubezpieczenia pojazdów (zadanie nr 2), w okresie realizacji zamówienia na każdy pojazd wystawiane będą roczne polisy ubezpieczenia, przy poszanowaniu treści klauzuli wyrównania okresów ubezpieczenia.
Ostatnim dniem umożliwiającym ubezpieczenie pojazdu na warunkach umowy o udzielenie zamówienia publicznego jest ostatni dzień obowiązywania umowy.

Dla Części nr 4 terminem wykonania zamówienia jest okres od 26.05.2021 roku do 25.05.2023 roku.

Polisy ubezpieczeniowe będą wystawiane na dwa roczne okresy ubezpieczenia:
1) Pierwszy okres ubezpieczenia od dnia 26.05.2021 r. do dnia 25.05.2022 r.
2) Drugi okres ubezpieczenia od dnia 26.05.2022 r. do dnia 25.05.2023 r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków: Dla Części nr 1, 2 i 3, 4: Wykonawca wykaże, że posiada zezwolenia na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej w zakresie wszystkich grup ryzyk objętych przedmiotem zamówienia.

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków: Zamawiający nie określa ww. warunku

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: Zamawiający nie określa ww. warunku

Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: brak danych

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona w celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania, zostanie wezwany do przedłożenia następujących oświadczeń i dokumentów (aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów):
a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji
UWAGA! W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, zostanie wezwany do przedłożenia następujących oświadczeń i dokumentów (aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów):
Wykonawca przedstawi kopię zezwolenia właściwego organu nadzoru na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia lub innego dokumentu potwierdzającego prowadzenie działalności ubezpieczeniowej na terenie Polski w zakresie nie mniejszym niż to wynika z przedmiotu zamówienia.
W przypadku, gdy Wykonawca ma siedzibę poza terytorium RP, Wykonawca przedstawi potwierdzenie notyfikacji otrzymane od organu nadzoru lub oświadczenie organu uprawnionego do reprezentowania Wykonawcy, iż notyfikacja została dokonana i przyjęta przez polski organ nadzoru.


III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzieleniu zamówienia (zgodne ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ). W przypadku, gdy Wykonawca w ogóle nie należy do żadnej grupy kapitałowej Zamawiający dopuszcza, aby złożył on wymienione oświadczenie wraz z ofertą, wpisując je na załączniku nr 4 do SIWZ.
UWAGA! W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę, oświadczenia o których mowa powyżej zobowiązany jest złożyć każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę.
2)Na ofertę Wykonawcy składa się:
a) Formularz Oferty zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ.
b) Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. W przypadku oferty elektronicznej: Pełnomocnictwo musi być złożone przez Wykonawcę w formie elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby udzielającej pełnomocnictwa, a w przypadku notarialnej kopii – kwalifikowanym podpisem elektronicznym notariusza.
c) Dot. oferty papierowej (pisemnej): Spis wszystkich załączonych dokumentów (spis treści) – zalecane, nie wymagane.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: Nie

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Pozacenowe kryteria oceny (Fakultatywne warunki ubezpieczenia):40,00
Cena:60,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wzór umowy, jaka zostanie zawarta (podpisana) z wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, stanowi dla Części nr 1 - Załącznik nr 5A do SIWZ dla Części nr 2 Załącznik nr 5B do SIWZ dla części nr 3 - Załącznik nr 5C do SIWZ, dla części nr 4 - Załącznik nr 5D do SIWZ.
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami podanymi we wzorze umowy.


IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 21.12.2020, godzina: 12:00

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: język polski

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie

IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Ofertę należy pod rygorem nieważności złożyć w formie pisemnej w języku polskim.
W przypadku braku możliwości złożenia oferty w formie pisemnej Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w formie elektronicznej, podpisaną kwalifikowanym podpisem elektronicznym, za pomocą dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP, przez miniPortal. Więcej informacji o możliwościach złożenia oferty - rozdz. XXIII SIWZ.

ZAŁĄCZNIKI

Część nr: 1
Nazwa: Część nr 1

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia obejmuje ubezpieczenie w zakresie następujących ryzyk:
A. Ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk
B. Ubezpieczenie mienia w transporcie
C. Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej
D. Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66510000-8

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 550000,00 PLN

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 01.03.2021
data zakończenia: 28.02.2023

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Pozacenowe kryteria oceny (Fakultatywne warunki ubezpieczenia):40,00
Cena:60,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
Termin wykonania zamówienia:
Dla Części nr 1, 2 i 3 terminem wykonania zamówienia jest okres od 01.03.2021 roku do 28.02.2023 roku.

Polisy ubezpieczeniowe będą wystawiane na dwa roczne okresy ubezpieczenia:
1) Pierwszy okres ubezpieczenia od dnia 01.03.2021 r. do dnia 28.02.2022 r.
2) Drugi okres ubezpieczenia od dnia 01.03.2022 r. do dnia 28.02.2023 r.
- z uwzględnieniem ubezpieczenia pojazdów (zadanie nr 2), w okresie realizacji zamówienia na każdy pojazd wystawiane będą roczne polisy ubezpieczenia, przy poszanowaniu treści klauzuli wyrównania okresów ubezpieczenia.
Ostatnim dniem umożliwiającym ubezpieczenie pojazdu na warunkach umowy o udzielenie zamówienia publicznego jest ostatni dzień obowiązywania umowy.
Część nr: 2
Nazwa: Część nr 2

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia obejmuje ubezpieczenie w zakresie następujących ryzyk:
A. Obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych za szkody powstałe w związku z ruchem tych pojazdów
B. Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych w ruchu zagranicznym (ZK)
C. Ubezpieczenie auto-casco
D. Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z użytkowaniem pojazdów mechanicznych
E. Ubezpieczenie Assistance na terytorium RP
F. Ubezpieczenie Assistance na terytorium Europy


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66510000-8

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 120000,00 PLN

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 01.03.2021
data zakończenia: 28.02.2023

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena:60,00
Pozacenowe kryteria oceny (Fakultatywne warunki ubezpieczenia):40,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
Termin wykonania zamówienia: Dla Części nr 1, 2 i 3 terminem wykonania zamówienia jest okres od 01.03.2021 roku do 28.02.2023 roku. Polisy ubezpieczeniowe będą wystawiane na dwa roczne okresy ubezpieczenia: 1) Pierwszy okres ubezpieczenia od dnia 01.03.2021 r. do dnia 28.02.2022 r. 2) Drugi okres ubezpieczenia od dnia 01.03.2022 r. do dnia 28.02.2023 r. - z uwzględnieniem ubezpieczenia pojazdów (zadanie nr 2), w okresie realizacji zamówienia na każdy pojazd wystawiane będą roczne polisy ubezpieczenia, przy poszanowaniu treści klauzuli wyrównania okresów ubezpieczenia. Ostatnim dniem umożliwiającym ubezpieczenie pojazdu na warunkach umowy o udzielenie zamówienia publicznego jest ostatni dzień obowiązywania umowy.
Część nr: 3
Nazwa: Część nr 3

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia obejmuje ubezpieczenie w zakresie następujących ryzyk:
A. Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków OSP – wariant imienny.
B. Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków OSP – wariant bezimienny.


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66510000-8

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 16000,00 PLN

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 01.03.2021
data zakończenia: 28.02.2023

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena:60,00
Pozacenowe kryteria oceny (Fakultatywne warunki ubezpieczenia):40,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
Termin wykonania zamówienia: Dla Części nr 1, 2 i 3 terminem wykonania zamówienia jest okres od 01.03.2021 roku do 28.02.2023 roku. Polisy ubezpieczeniowe będą wystawiane na dwa roczne okresy ubezpieczenia: 1) Pierwszy okres ubezpieczenia od dnia 01.03.2021 r. do dnia 28.02.2022 r. 2) Drugi okres ubezpieczenia od dnia 01.03.2022 r. do dnia 28.02.2023 r. - z uwzględnieniem ubezpieczenia pojazdów (zadanie nr 2), w okresie realizacji zamówienia na każdy pojazd wystawiane będą roczne polisy ubezpieczenia, przy poszanowaniu treści klauzuli wyrównania okresów ubezpieczenia. Ostatnim dniem umożliwiającym ubezpieczenie pojazdu na warunkach umowy o udzielenie zamówienia publicznego jest ostatni dzień obowiązywania umowy.
Część nr: 4
Nazwa: Część nr 4

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia obejmuje ubezpieczenie w zakresie następujących ryzyk:
A. Obowiązkowe ubezpieczenie OC operatora drona
B. Dobrowolne ubezpieczenie OC operatora drona
C. Ubezpieczenie statków powietrznych (aero-casco)


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66510000-8

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 8000,00 PLN

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 26.05.2021
data zakończenia: 25.05.2023

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Pozacenowe kryteria oceny (Fakultatywne warunki ubezpieczenia):40,00
Cena:60,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
Dla Części nr 4 terminem wykonania zamówienia jest okres od 26.05.2021 roku do 25.05.2023 roku.

Polisy ubezpieczeniowe będą wystawiane na dwa roczne okresy ubezpieczenia:
1) Pierwszy okres ubezpieczenia od dnia 26.05.2021 r. do dnia 25.05.2022 r.
2) Drugi okres ubezpieczenia od dnia 26.05.2022 r. do dnia 25.05.2023 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.