eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Leżajsk"Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonie 2020/2021 zad.4,5,7''

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-12-15



Ogłoszenie nr 766058-N-2020 z dnia 2020-12-15 r.

Zarząd Dróg Powiatowych w leżajsku:

"Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonie 2020/2021 zad.4,5,7''

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w leżajsku, krajowy numer identyfikacyjny 69058741000000, ul. Polna 12, 37-300 Leżajsk, woj. podkarpackie, państwo Polska

telefon: 0-17 242-11-81
faks: 0-17 242-11-81
e-mail: zdplezajsk@wp.pl
www: www.zdplezajsk.pl

adres profilu nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/zdp
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Nie www.zdplezajsk.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Nie www.zdplezajsk.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Tak , adres: https://platformazakupowa.pl/pl/pn/zdp_lezajsk

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak , Inny sposób: w formie pisemnej

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: "Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonie 2020/2021 zad.4,5,7''

Numer referencyjny: ZDP.231.5.2020

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: wszystkich części


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Część 4 –
Odśnieżanie podstawionym nośnikiem do pługa jednostronnego ładowność 8-16 t (pług własność
Zamawiającego zawieszenie dostosowane do sam. Liaz), Część 5 – Odśnieżanie podstawionym
nośnikiem z pługiem PJ-10 samochód ładowności 8-16t (komplet usługodawcy),Część 7 – Odśnieżanie
podstawionym nośnikiem do pługa dwustronnego, samochód o ładowności 8-16 t (pług własność
Zamawiającego, zawieszenie dostosowane do sam. Kamaz)


II.5) Główny kod CPV: 90.62.00.00


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 13.04.2021

II.9) Informacje dodatkowe: Od dnia podpisania umowy do : -Dla części 4, 5, 7 - zakończenie
- nie później niż 13.04.2021 r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
Informacje dodatkowe


III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
Informacje dodatkowe


III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: Dla części nr 4 – nośnik do pługa jednostronnego ładowność 8-16 t (pług
własność Zamawiającego zawieszenie dostosowane do sam. Liaz), Dla części nr 5 – nośnik z pługiem
PJ-10 samochód ładowności 8-16 t,Dla części nr 7 – nośnik do pługa dwustronnego, samochód
o ładowności 8-16 (pług własność Zamawiającego zawieszenie dostosowane do sam. Kamaz),
Dysponowanie
osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca
wykaże, że w okresie realizacji zamówienia będzie dysponował min: osobami, które będą uczestniczyć
w wykonywaniu zamówienia posiadającymi wymagane uprawnienia, tj.Dla części nr 4
– kierowca / operator (1 osoba) posiadający prawo jazdy odpowiedniej kategorii, uprawniania do kierowania sprzętem, Dla części nr 5 – kierowca / operator (1 osoba) posiadający prawo jazdy
odpowiedniej kategorii, uprawniania do kierowania sprzętem,Dla
części nr 7 – kierowca / operator (1 osoba) posiadający prawo jazdy odpowiedniej kategorii,
uprawniania do kierowania sprzętem,
Posiadanie wiedzy i doświadczenia; Warunek ten zostanie spełniony
jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a
jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej dwie usługi /
dostawy porównywalne z przedmiotem zamówienia, polegające na zimowym utrzymaniu dróg
publicznych, w tym co najmniej jednej na drodze o kategorii drogi powiatowej i wyższej tj.Dla części nr 4 – Odśnieżanie za pomocą nośnika z pługiem jednostronnym lub
obustronnym - minimalna zrealizowana ilość godzin pracy dla jednej usługi: 0, Dla części nr 5 –
Odśnieżanie za pomocą nośnika z pługiem jednostronnym lub obustronnym - minimalna zrealizowana
ilość godzin pracy dla jednej usługi: 10,Dla części nr 7 –
Odśnieżanie za pomocą nośnika z pługiem dwustronnym - minimalna zrealizowana ilość godzin pracy
dla jednej usługi: 5,


Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: brak danych

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej, jeżeli
odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw
wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, (składa(ją) także podmioty na którego/których
zasoby powołuje się w niniejszym postępowaniu wykonawca). Dokument powinien być wystawiony
nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Oświadczenia wykonawcy o
przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; o której mowa w art. 24 ust.
1 pkt 23 ustawy Pzp oraz w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca
może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z
innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
wg proponowanego wzoru stanowiącego Załącznik Nr 6 Rozdział II SIWZ W przypadku wspólnego
ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie
ubiegających się o zamówienie. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp – ww. oświadczenie Wykonawca
przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej
informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt9.8 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości
(wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); Jeżeli w kraju, w
którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie
wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 9.10 , zastępuje się je dokumentem zawierającym
odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego
reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub
przez organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego
właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania
tej osoby. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę,
Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca
ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o
udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu potwierdzenia spełniania warunku dot. zdolności technicznej lub zawodowej, o którym mowa
w pkt 8.2.3 SIWZ, zamawiający żąda od wykonawcy: - wykazu usług wykonanych, a w przypadku
świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem
terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z
podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały
wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są
wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty
wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń
okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym
charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w
przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty
potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed
upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; według
proponowanego wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 Rozdział II SIWZ; - wykazu narzędzi,
wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usługi w celu realizacji
zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami. wg proponowanego wzoru
stanowiącego Załącznik Nr 4 Rozdział II SIWZ; - wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę dorealizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub
kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych,
uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu
wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. wg
proponowanego wzoru stanowiącego Załącznik Nr 5 Rozdział II SIWZ;


III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Do wypełnionego i podpisanego formularza oferty należy dołączyć: a) aktualne na dzień składania
ofert: 􀀀 Oświadczenie dot. przesłanek wykluczenia z postępowania - według wzoru stanowiącego
załącznik nr 1 do SIWZ, 􀀀 Oświadczenie dot. spełniania warunków udziału w postępowaniu - według
wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, b) Zobowiązanie do oddania zasobów (w przypadku
powoływania się na zasoby innego podmiotu) - według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ),
c) Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem
przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo
do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: brak danych
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: brak danych

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Czas reakcji:40,00
Cena:60,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiana postanowień Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy jest możliwa poprzez: 􀀀 zmianę
sposobu wykonania przedmiotu Umowy, 􀀀 zmianę zakresu przedmiotu Umowy 􀀀 zmianę
wynagrodzenia Wykonawcy lub 􀀀 zmianę terminu/terminów określonych w umowie, 􀀀 zmianę
etapowania płatności a zmiany dokonywane są w celu prawidłowej realizacji zadań objętych
przedmiotem umowy i osiągnięcia zamierzonego przez Zamawiającego celu; Zmiana postanowień
Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy jest możliwa w sytuacji gdy: a) nastąpi zmiana
powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu
zamówienia powodująca, że realizacja przedmiotu Umowy w niezmienionej postaci stanie się niecelowa.
Zmiana tych przepisów musi wywierać bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu umowy i może
prowadzić do modyfikacji wyłącznie tych zapisów umowy, do których się odnosi; b) wystąpią
uzasadnione przyczyny spowodowane czynnikami niezależnymi od Wykonawcy, które mają wpływ na
jakość realizacji zamówienia/uniemożliwiają realizację zamówienia w pierwotnie określony sposób; c)
konieczność wprowadzenia zmian postanowień Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy będzie
następstwem zmian wprowadzonych w umowach zawartych pomiędzy Zamawiającym, a inną niż
Wykonawca stroną (w tym m.in. instytucjami nadzorującymi, pośredniczącymi, zarządzającymi,
partnerami zaangażowanymi w realizację projektu w ramach, którego realizowane jest przedmiotowe
zamówienie) d) pojawi się możliwość dokonania zmian technologicznych – o ile są korzystne dla
Zamawiającego i o ile nie powodują zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy, pod warunkiem, że są
spowodowane w szczególności pojawieniem się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji,
nowszej technologii wykonania robót pozwalających na zaoszczędzenie czasu lub kosztów realizacji
przedmiotu Umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu Umowy, lub umożliwiające
uzyskanie lepszej jakości robót; e) wystąpi konieczność zrealizowania jakiejkolwiek części robót,
objętych przedmiotem Umowy, przy zastosowaniu odmiennych rozwiązań technicznych, materiałowych
lub technologicznych, niż wskazane w SIWZ, a wynikających ze stwierdzonych wad tej Dokumentacji
lub zmiany stanu prawnego w oparciu, o który je przygotowano, gdyby zastosowanie przewidzianych
rozwiązań groziło niewykonaniem lub wykonaniem nienależytym przedmiotu Umowy; f) zaistnieją inne
okoliczności (np. prawne lub techniczne), skutkujące niemożliwością wykonania lub należytego
wykonania Umowy, zgodnie z jej postanowieniami lub z zasadami wiedzy technicznej/sztuki budowlanej;g) wystąpi niebezpieczeństwo kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty
inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji; h) wystąpią lub zostaną
ujawnione odbiegające w sposób istotny od przyjętych w SIWZ (w szczególności w oparciu o dokonane
badania geologiczne/geotechniczne) warunki geologiczne, geotechniczne lub hydrologiczne (np.
kurzawki, osuwiska, wody gruntowe itp.), rozpoznania terenu w zakresie znalezisk archeologicznych,
występowania niewybuchów lub niewypałów, które mogą skutkować w świetle dotychczasowych założeń
niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu Umowy i) wystąpi konieczność
wprowadzenia zmian w przedmiocie umowy, polegająca na rezygnacji z określonego zakresu, o ile
zmiana nie będzie miała wpływu na osiągnięcie celów zamówienia i jest uzasadniona celowością,
gospodarnością lub obiektywną niemożnością realizacji zadania przewidzianego w ramach umowy; j)
wystąpi konieczność zwiększenia zakresu robót prowadząca do zmiany wynagrodzenia Wykonawcy za
realizację przedmiotu zamówienia. k) wystąpią opóźnienia w realizacji przedmiotu umowy wynikające z
działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami,
w szczególności kiedy wystąpienie siły wyższej ma bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania
przedmiotu umowy; l) wystąpią niemożliwe do przewidzenia niekorzystne warunki atmosferyczne
uniemożliwiające prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy, w szczególności z powodu technologii
realizacji prac określonych Umową, normami lub innymi przepisami, wymagającej konkretnych
warunków atmosferycznych; m) zaistnieje niemożność wykonywania przedmiotu umowy z powodu
braku dostępności do miejsc niezbędnych do ich wykonania z przyczyn nieleżących po stronie
Wykonawcy; n) zaistnieje niemożność wykonywania przedmiotu umowy, gdy uprawniony organ nie
dopuszcza do wykonania robót lub nakazuje wstrzymanie robót z przyczyn nieleżących po stronie
Wykonawcy; o) wystąpią zmiany wykonawcy w przypadku sukcesji generalnej następującej w wyniku
dozwolonego przekształcenia podmiotu lub dziedziczenia oraz przypadkach szczególnej sukcesji z mocy
prawa (np. łączenie, dzielenie, przekształcenie spółek); p) nastąpi odmowa lub przewlekłość wydania
przez właściwe organy decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp. z przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy;
q) nastąpi sprzeciw lokalnych społeczności np. właścicieli/użytkowników terenu wobec zgodnych z
umową i obowiązującymi przepisami działań Wykonawcy (np. prowadzenie prac przygotowawczych,
pomiarów geodezyjnych, odkrywek geologicznych, zajęcia terenu, prowadzenie robót budowlanych,
praca sprzętu budowlanego i transportowego, wzmożony ruch pojazdów i osób związanych z realizacją
przedmiotu umowy). r) nastąpi ustawowa zmiana podatku VAT (jeżeli nastąpi w trakcie realizacji
zamówienia – w zakresie dotyczącym niezrealizowanej części przedmiotu zamówienia, wynagrodzenie
zostanie zmodyfikowane proporcjonalnie do zmiany stawki podatku). Powyższe okoliczności stanowią
warunki zmiany umowy, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie
zobowiązania Zamawiającego do wyrażenia takiej zgody. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowymogą nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem
nieważności takiej zmiany. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych
powyżej, dotyczącej terminu realizacji robót określonego w pkt 7 niniejszej Instrukcji może on ulec
odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia ich wykonywania w sposób należyty, nie
dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności i tylko w przypadku gdy nie były one następstwem
okoliczności za które odpowiada Wykonawca. Podpisanie aneksu do umowy powinno być poprzedzone
sporządzeniem protokołu konieczności zawierającego istotne okoliczności potwierdzające konieczność
zawarcia aneksu oraz przedstawienie ewentualnych zmian w sposobie wykonania, zakresie,
wynagrodzeniu terminie/terminach umownych.


IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 23.12.2020, godzina: 09:00

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): brak danych

IV.6.3) Termin związania ofertą:

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: brak danych

IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIKI

Część nr: 4
Nazwa: Odśnieżanie podstawionym nośnikiem do pługa jednostronnego ładowność 8-16 t (pług własność Zamawiającego zawieszenie dostosowane do sam. Liaz),

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Odśnieżanie podstawionym nośnikiem do pługa jednostronnego ładowność 8-16 t (pług
własność Zamawiającego zawieszenie dostosowane do sam. Liaz),

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 13.04.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Czas reakcji:40,00
Cena:60,00
Część nr: 5
Nazwa: Odśnieżanie podstawionym nośnikiem z pługiem PJ-10 samochód ładowności 8-16t (komplet usługodawcy),

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Odśnieżanie podstawionym nośnikiem z pługiem PJ-10 samochód ładowności 8-16t
(komplet usługodawcy),

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 13.04.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena:60,00
Czas reakcji:40,00
Część nr: 7
Nazwa: Odśnieżanie podstawionym nośnikiem do pługa dwustronnego, samochód o ładowności 8- 16 t (pług własność Zamawiającego, zawieszenie dostosowane do sam. Kamaz

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Odśnieżanie podstawionym nośnikiem do pługa dwustronnego, samochód o ładowności 8-
16 t (pług własność Zamawiającego, zawieszenie dostosowane do sam. Kamaz

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 13.04.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena:60,00
Czas reakcji:40,00

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.