To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-04-28
Ogłoszenie nr 76627 - 2017 z dnia 2017-04-28 r.
Korfantów: "Zakup i dostawa kostki betonowej oraz pozostałych wyrobów betoniarskich na potrzeby realizacji inwestycji pn: " Modernizacja Rynku w Ścinawie Małej - Etap I", " Przebudowa nawierzchni drogi ul. Marii Konopnickiej w Korfantowie" oraz "Przebudowa nawierzchni drogi ul. Mickiewicza w Korfantowie" - postępowanie 3/WWK/2017"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 59083
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 59951
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, krajowy numer identyfikacyjny
001008179, ul.
ul. Powstańców Śląskich
8,
48-317
Korfantów, państwo
Polska, woj.
opolskie, tel.
77 4343859, faks
77 4343860, e-mail
zgkim@poczta.fm
Adres strony internetowej (URL): www.bip.korfantow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Gminna jedn.organizacyjna nie posiadająca osoowości prawnej - Zakład budżetowy Gminy
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Zakup i dostawa kostki betonowej oraz pozostałych wyrobów betoniarskich na potrzeby realizacji inwestycji pn: " Modernizacja Rynku w Ścinawie Małej - Etap I", " Przebudowa nawierzchni drogi ul. Marii Konopnickiej w Korfantowie" oraz "Przebudowa nawierzchni drogi ul. Mickiewicza w Korfantowie" - postępowanie 3/WWK/2017"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):3/WWK/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Zamówienie obejmuje zakup wraz z sukcesywną dostawą i rozładunkiem kostki betonowej oraz pozostałych wyrobów betoniarskich niezbędnych do realizacji inwestycji pn. "Modernizacja Rynku w Ścinawie Małej - Etap I", "Przebudowa nawierzchni drogi ul. Marii Konopnickiej w Korfantowie" oraz "Przebudowa nawierzchni drogi ul. Mickiewicza w Korfantowie" 2. Planowana ilość materiałów budowlanych stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia wynosi orientacyjnie: kostka betonowa 8 cm szara BEHATON bez fazy 1302 m 2;kostka betonowa 8 cm czarna BEHATON bez fazy 204 m 2;kostka betonowa 8 cm szara BEHATON bez fazy startowa 9 m 2;kostka betonowa 8 cm czarna BEHATON bez fazy połówki 17 m 2;kostka betonowa 8 cm szara BEHATON bez fazy połówki 51 m 2; kostka betonowa 8 cm szara HOLAND bez fazy 122 m 2;kostka betonowa 8 cm czerwona HOLAND bez fazy 15 m 2;kostka betonowa 8 cm czarna HOLAND bez fazy 134 m2;kostka betonowa 6 cm szara HOLAND fazowana 55 m 2;kostka betonowa 6 cm czerwona HOLAND fazowana 55 m 2;kostka betonowa 8 cm jasno szara STAROBRUK 1000 m 2;kostka betonowa 8 cm czarna STAROBRUK 90 m 2; obrzeża betonowe 8x30x100 231 szt.;krawężniki drogowe szare 15x30x100 168 szt.;krawężniki najazdowe szare 15x22x100 61 szt. krawężniki skośne lewe 2 szt.; krawężniki skośne prawe 2 szt.;krawężniki łukowe 15x30x100 R=5 20 szt. wpusty uliczne kręgi betonowe ? 500 h - 200 10 szt.; wpusty uliczne kręgi betonowe ? 500 h - 400+ dno 10 szt.; wpusty uliczne kręgi betonowe ? 500 h - 400 + jeden otwór 10 szt (przejście szczelne ? 160 );2. Przedmiot zamówienia musi posiadać deklarację zgodności, aprobaty techniczne, oznakowanie CE i odpowiadać dla kostki betonowej normie PN - EN 1338:2005, dla krawężników i obrzeży normie PN - EN 1340:2004, dla wpustów ulicznych normie PN - EN 1917:2004 lub normom równoważnym. Wykonawca odpowiada za szkody powstałe w wyniku sprzedaży Zamawiającemu w/w przedmiotu zamówienia złej jakości. 3. Dostarczone materiały spełniają wymagania określone odpowiednimi przepisami i są dopuszczone do stosowania i obrotu na terenie RP zgodnie z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych. 4. Zakup materiałów będzie odbywał się bezgotówkowo. 5. Płatność za zakupione materiały dokonana będzie przelewem na podstawie prawidłowej faktury Vat, wystawionej za dostawę w terminie 30 dni od daty dostarczenia dla Zamawiającego faktury. 6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu w/w materiałów w ilościach odbiegających od podanych wielkości, przy zastosowaniu prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 Pzp tj. zwiększenie w okresie realizacji umowy ilości każdego rodzaju zamówionego materiału o nie więcej niż 25 % w zależności od faktycznych potrzeb i możliwości finansowych Zamawiającego w realizacji przedmiotowego zadania. 7. Wybrany Wykonawca zobowiązany będzie umożliwiać Zamawiającemu zakup dodatkowych ilości materiałów na takich samych zasadach, jak objęte zamówieniem podstawowym wg cen jednostkowych wskazanych w złożonej ofercie. 8. Każda dostawa musi być potwierdzona przez osobę wyznaczoną przez Zamawiającego na dokumencie WZ wystawionym przez Wykonawcę. 9. Palety zwracane będą Wykonawcy przy kolejnej dostawie, w przypadku dostawy końcowej partii materiałów Wykonawca odbierze dostarczone palety w terminie nie krótszym niż 30 dni od daty dostawy. 10. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę, co najmniej 2 osobę wykonujące czynności w zakresie realizacji zamówienia. Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy wykonujący czynności w zakresie jak wyżej, będą zatrudnieni na umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r., poz. 1502 z późn. zm.). Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 3 dni roboczych, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu kopie umów o pracę zawartych przez Wykonawcę z pracownikami wykonującymi czynności, o których mowa powyżej. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania od pracowników zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę kopii umów zawartych przez Wykonawcę z pracownikami wykonującymi czynności, o których mowa powyżej w terminie wskazanym przez Zamawiającego będzie skutkowało zawiadomieniem Państwowej Inspekcji Pracy o podejrzeniu zastąpienia umowy o pracę z osobami wykonującymi pracę na warunkach określonych w art. 22 § 1 ustawy Kodeks Pracy, umową cywilnoprawną. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia w/w osoby przez cały okres realizacji wykonywanych przez niego czynności, w szczególności poprzez wezwanie do okazania dokumentów potwierdzających bieżące opłacanie składek i należnych podatków z tytułu zatrudnienia w/w osoby. Kontrola może być przeprowadzona bez wcześniejszego uprzedzenia Wykonawcy. Powyższy wymóg dotyczy również podwykonawców wykonujących wskazane wyżej prace.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
44113000-5
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT109827.50 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 102640,45 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI KORFANTÓW
- Usługa dostarczenia, zainstalowania, wdrożenia, uruchomienia, przeprowadzenia szkoleń (finansowana leasingiem operacyjnym) wraz z usługą serwisową zintegrowanego elektronicznego systemu parkingowego.
- Budowa wiaty rekreacyjnej w Węży
więcej: przetargi KORFANTÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.