Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-12-14
Ogłoszenie nr 766302-N-2020 z dnia 2020-12-14 r.
Sukcesywne dostawy żywności do stołówek szkolnych w 2021 roku
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: 25 691 91 68
faks: 25 691 91 68
e-mail: sp.stoczek1@wp.pl
www: https://zostoczek.szkolnastrona.pl/
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, https://zostoczek.szkolnastrona.pl/bip/
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, https://zostoczek.szkolnastrona.pl/bip/
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak
Inny sposób: za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Adres: Zespół Oświatowy w Stoczku, ul. Węgrowska 34, 07-104 Stoczek
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: ZO.251.2.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Tak
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części: NIE DOTYCZY
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy: NIE DOTYCZY
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy żywności do 2 stołówek szkolnych zlokalizowanych w budynkach Zespołu Oświatowego w Stoczku przy ul. Węgrowskiej 34 oraz Armii Krajowej 1. Zamówienie obejmuje dostawy następujących grup produktów: nabiał i jaja, warzywa i owoce, pieczywo, mięso i wyroby mięsne, mrożonki oraz różne produkty spożywcze. Szczegółową specyfikację produktów składających się na przedmiot zamówienia określono w załącznikach 3A - 3F do SIWZ zawierających specyfikację asortymentowo – ilościową. Podane w nich ilości zamawianych produktów są ilościami szacunkowymi. Zamówienie będzie realizowane według aktualnych potrzeb żywieniowych Zamawiającego. Wykonawca będzie dostarczał artykuły żywnościowe będące przedmiotem zamówienia publicznego na swój koszt sukcesywnie, zgodnie ze składanymi telefonicznie lub osobiście zamówieniami przez Zamawiającego. Wykonawca dostarczy i rozładuje zamówione produkty na własny koszt i ryzyko, swoim transportem do pomieszczeń magazynowych zlokalizowanych we wskazanej placówce w dniu roboczym następującym po dniu złożenia zamówienia w godz. 7:30 - 8:00, bez względu na wielkość zamówienia, tj. ilość zamówionych produktów. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczać artykuły żywnościowe należytej jakości oraz w oryginalnych i nienaruszonych opakowaniach, nie później niż w połowie okresu przydatności do spożycia przewidzianego dla danego artykułu spożywczego.
II.5) Główny kod CPV: 15.00.00.00
Dodatkowe kody CPV:
15.50.00.00
15.30.00.00
15.81.00.00
15.10.00.00
15.22.00.00
15.80.00.00
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 31.12.2021
II.9) Informacje dodatkowe: NIE DOTYCZY
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań.
Informacje dodatkowe: NIE DOTYCZY
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań.
Informacje dodatkowe: NIE DOTYCZY
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe: NIE DOTYCZY
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Nie
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
NIE DOTYCZY
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
NIE DOTYCZY
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) wypełniony Formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ – w formie oryginału;
2) wypełniony Formularz cenowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 3A-3F do SIWZ – w formie oryginału;
3) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie z art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 i 5 do SIWZ – w formie oryginału;
4) pełnomocnictwo do podpisania oferty o ile nie wynika ono z dokumentu rejestracyjnego lub innego dokumentu właściwego dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy – w formie oryginału lub kopii notarialnie poświadczonej;
5) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego – w formie oryginału lub kopii notarialnie poświadczonej;
6) dokumenty innego podmiotu, w szczególności zobowiązanie (wg. wzoru z załącznika nr 6) – jeżeli Wykonawca dla wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innego podmiotu – w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
NIE DOTYCZY
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin płatności: | 40,00 |
Cena: | 60,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: NIE DOTYCZY
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: NIE DOTYCZY
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiana Umowy jest dopuszczalna w zakresie i na warunkach przewidzianych przepisami ustawy Pzp określonych w art. 144. Zmiany Umowy, o ile Umowa nie stanowi inaczej, wymagają sporządzenia pisemnego aneksu do Umowy pod rygorem nieważności. Zamawiający dopuszcza zmianę Umowy w następujących sytuacjach: 1) zaistnienie siły wyższej (§ 7 Umowy) uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z terminami określonymi w Umowie – dopuszcza się możliwość zmiany tych terminów, nie dłużej jednak niż o czas trwania tych okoliczności; 2) w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, opublikowanej w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej, Dzienniku Ustaw, Monitorze Polskim lub Dzienniku Urzędowym odpowiedniego ministra, dopuszcza się możliwość zmiany tych postanowień Umowy, na które zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa ma wpływ; 3) w przypadku udokumentowanych opóźnień, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności, powodujących, że realizacja Umowy zgodnie z określonymi terminami stanie się niemożliwa – Zamawiający dopuszcza zmianę terminów określonych w Umowie na terminy późniejsze, ustalone przez Strony. Szczegółowe informacje dot. zmian umowy zawiera SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy): NIE DOTYCZY
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym: NIE DOTYCZY
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 22.12.2020, godzina: 12:00
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
Powody: NIE DOTYCZY
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Oferta wraz z załącznikami musi być sporządzona w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, zwane dalej „RODO”), Zamawiający informuję, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zespół Oświatowy w Stoczku, ul. Węgrowska 34, 07-104 Stoczek, tel. 25 691 91 68; 2) administrator powołał Inspektora Ochrony Danych (IOD), który w jego imieniu nadzoruje sferę przetwarzania danych osobowych. Z IOD można kontaktować się pod adresem mail: iod-md@tbdsiedlce.pl ; 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa Pzp”; 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8) posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO: prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 10) W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1–3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 11) Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
ZAŁĄCZNIKI
Nazwa: Nabiał i jaja
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Niniejsza część zamówienia obejmuje sukcesywne dostawy następujących produktów: masło roślinne, ser biały, ser żółty, ser Feta, mleko w kartonie - 3,2%, mleko w proszku, śmietana 12%, śmietana jogurtowa, jogurty, serki homogenizowane, serki kanapkowe, jaja kurze.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15500000-3
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin płatności: | 40,00 |
Cena: | 60,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Szczegółową specyfikację produktów składających się na daną część zamówienia określono w załączniku 3A do SIWZ zawierającym wykaz asortymentowo – ilościowy produktów.
Nazwa: Warzywa i owoce
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Niniejsza część zamówienia obejmuje sukcesywne dostawy następujących produktów: winogrona, banan, cytryna, gruszka, jabłko, kiwi, mandarynka, śliwka, pomarańcza, wiśnia świeża, truskawka świeża, nektarynka, morela, brzoskwinia, arbuz, pietruszka świeża, seler, czosnek główka, marchew, cebula, pomidor, ogórek świeży zielony, ogórek do kiszenia gruntowy, ogórek kiszony, cebula czerwona, papryka czerwona świeża, szczypior (pęczek), por, kalafior świeży, sałata, sałata lodowa, koper (pęczek), pietruszka nać, pieczarka, fasola luz, groch połówki, kapusta pekińska, kapusta kiszona, kapusta główka, kapusta młoda (główka), kapusta włoska, burak ćwikłowy, ziemniaki, rzodkiewka (pęczek), brokuł, chrzan świeży, rodzynki.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15300000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin płatności: | 40,00 |
Cena: | 60,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Szczegółową specyfikację produktów składających się na daną część zamówienia określono w załączniku 3B do SIWZ zawierającym wykaz asortymentowo – ilościowy produktów.
Nazwa: Pieczywo
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Niniejsza część zamówienia obejmuje sukcesywne dostawy następujących produktów: chleb baltonowski krojony (blaszka), chleb razowy, bułka paluch, kajzerka, bułka długa, bułka grahamka, bułka tarta, rogal maślany, bagietka, bułka wieloziarnista, ciasto drożdżowe (blaszka), chałka (blaszka).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15810000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Cena: | 60,00 |
Termin płatności: | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Szczegółową specyfikację produktów składających się na daną część zamówienia określono w załączniku 3C do SIWZ zawierającym wykaz asortymentowo – ilościowy produktów.
Nazwa: Mięso i wyroby mięsne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Niniejsza część zamówienia obejmuje sukcesywne dostawy następujących produktów: kości karkowe wieprzowe, porcje rosołowe z kurczaka, mięso wołowe (szponder), żeberka, filet z kurczaka, skrzydełka z kurczaka, kura rosołowa, ćwiartka z kurczaka, karkówka wieprzowa, udko z kurczaka, schab wieprzowy bez kości, łopatka wieprzowa bez kości, boczek wieprzowy surowy, boczek wieprzowy wędzony, skrzydło z indyka, szynka wieprzowa surowa, kiełbasa cienka, pierś gotowana drobiowa, szynka wieprzowa, kiełbasa krakowska podsuszana, parówki delikatesowe, pasztet, pierś gotowana z indyka, schab pieczony, polędwica gotowana, filet wędzony z indyka, schab królewski, kości wędzone, udziec z indyka, kiełbasa krakowska parzona.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15100000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin płatności: | 40,00 |
Cena: | 60,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Szczegółową specyfikację produktów składających się na daną część zamówienia określono w załączniku 3D do SIWZ zawierającym wykaz asortymentowo – ilościowy produktów.
Nazwa: Mrożonki
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Niniejsza część zamówienia obejmuje sukcesywne dostawy następujących produktów: mieszanka kompotowa, mix papryk mrożony, zupa wiosenna (mrożonka), paluszki rybne, szpinak mrożony, flaki, porzeczka czarna mrożona, pierogi ruskie, pierogi z truskawkami, pierogi z jagodami, pierogi z serem, groszek zielony, fasola szparagowa mrożona, filet z dorsza atlantyckiego mrożony, włoszczyzna paski, filet z okonia, filet rybny w chrupiącej panierce, miruna (filet).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15220000-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Cena: | 60,00 |
Termin płatności: | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Szczegółową specyfikację produktów składających się na daną część zamówienia określono w załączniku 3E do SIWZ zawierającym wykaz asortymentowo – ilościowy produktów.
Nazwa: Pozostałe produkty spożywcze
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Niniejsza część zamówienia obejmuje sukcesywne dostawy następujących produktów: miód naturalny, mąka pszenna, herbata czarna, herbata owocowa, kakao naturalne, musztarda, makaron, makaron spaghetti, kasza manna, kasza gryczana, mąka ziemniaczana, drożdże, sól morska o obniżonej zawartości sodu, ryż, płatki kukurydziane zwykłe, wielozbożowe gwiazdki cynamonowe, płatki ryżowe, olej roślinny rafinowany, pieprz czarny mielony, kurkuma, papryka słodka, zioła prowansalskie, cukier puder, oregano, bazylia, majeranek, cukier waniliowy, cynamon, ziele angielskie, ocet jabłkowy, ocet balsamiczny, koncentrat pomidorowy, przyprawa do mięs, kasza jęczmienna, ketchup łagodny, mieszanka suszonych warzyw i ziół, papryka ostra, czosnek granulowany, cukier biały, makrela w oleju lub pomidorach (konserwowa), kawa zbożowa, sól gruba, przecier pomidorowy w kartonie, pomidory krojone w puszcze, pieprz cytrynowy, sok kartonik, kukurydza, groszek konserwowy, szczaw siekany, brzoskwinia w syropie, dżem niskosłodzony, chrzan śmietankowy, ogórek konserwowy, papryka konserwowa, kwasek cytrynowy, zacierki, ananas, wielozbożowe kuleczki.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15800000-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Cena: | 60,00 |
Termin płatności: | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Szczegółową specyfikację produktów składających się na daną część zamówienia określono w załączniku 3F do SIWZ zawierającym wykaz asortymentowo – ilościowy produktów.
INNE PRZETARGI STOCZEK
więcej: przetargi STOCZEK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Placówek Oświatowych w Janowie Podlaskim w 2025 roku (II postępowanie)
- "DOSTAWA MATERIAŁÓW NIEZBĘDNYCH DO REALIZACJI WARSZTATÓW DLA SENIORÓW W RAMACH PROJEKTU "WZMOCNIENIE PROCESU SPRAWIELIWEJ TRANSFORMACJI W GMINIE KRZANOWICE" CZĘŚĆ 4- MATERIAŁY NA WARSZTATY DIETETYCZNE
- Dostawa żywności
- "Dostawa pieczywa świeżego , bułki tartej oraz wyrobów cukierniczych"
- Sukcesywna dostawa owoców na potrzeby Sekcji Żywienia WS SP ZOZ w Nowej Soli
- Dostawa artykułów spożywczych do Magazynu spożywczego SPZOZ w Dąbrowie Białostockiej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.