Ogłoszenie z dnia 2020-12-14
Ogłoszenie nr 766537-N-2020 z dnia 2020-12-14 r.
Dowożenie niepełnosprawnych uczniów z terenu gminy Halinów
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: 227 836 020,
faks: 227 836 107
e-mail: zamowienia.publiczne@halinow.pl,
www: www.bip.halinow.pl
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, www.bip.halinow.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, www.bip.halinow.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak
Inny sposób: Oferty należy składać w zamkniętych kopertach w biurze podawczym Urzędu Miejskiego w Halinowie
Adres: 05-074 Halinów ul. Spółdzielcza 1
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: ZP.271.18.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Zakres zamówienia obejmuje dowożenie i odwożenie uczniów niepełnosprawnych (w tym na wózkach inwalidzkich), zamieszkałych na terenie gminy Halinów wraz
z zapewnieniem opieki w czasie przewozu:
1) 6 uczniów - do i z:
a) Zespołu Szkół Specjalnych nr 6 w Warszawie ul. Skaryszewska 8;
b) Zespołu Szkół Specjalnych nr 97 w Warszawie ul. Tarchomińska 4;
c) Szkoły Podstawowej Specjalnej nr 213 w Warszawie ul. Elektoralna 12/14;
d) Liceum Ogólnokształcącego im. Moraczewskich w Warszawie Wesołej al. Piłsudskiego 73;
e) Zespołu Szkół Nr 2 z oddz. integracyjnymi w Sulejówku ul. Okuniewska 2;
f) Szkoły Podstawowej w Wołominie Al. Armii Krajowej 133.
2) 1 ucznia – do i z Zespołu Szkół Specjalnych Nr 95 w Warszawie ul. Hafciarska 80/86 (dowożony do szkoły transportem zorganizowanym i odwożony do domu indywidualnie),
3) 10 uczniów - do i z Zespołu Szkół Specjalnych w Ignacowie, Ignaców 8, 05-300 Mińsk Mazowiecki,
4) 2 uczniów - (1 raz w tygodniu dowóz z domu do szkoły i 1 raz w tygodniu ze szkoły do domu) do i z:
a) Zespołu Szkół Specjalnych w Ignacowie, Ignaców 8, 05-300 Mińsk Mazowiecki;
b) Młodzieżowego Ośrodka Socjoterapii JĘDRUŚ w Józefowie ul. Główna 10.
II.5) Główny kod CPV: 60.11.34.00
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, a w tym zakresie posiadają
zezwolenie na wykonywanie krajowego przewozu osób (licencję),
2) posiadają wiedzę i doświadczenie, a w tym zakresie zrealizowali lub wykonują z należytą starannością, w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwie usługi wykonane w sposób ciągły przez okres, co najmniej 4 miesięcy każda, obejmujące przewóz osób niepełnosprawnych, o łącznej wartości obu usług, na co najmniej 100 000,00 zł brutto,
3) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w tym zakresie:
a) dysponują dopuszczonymi do ruchu co najmniej czterema samochodami do przewozu osób odpowiednio oznakowanymi, spełniającymi normę emisji spalin Euro 5, wyposażonymi w grzanie i chłodzenie – klimatyzację, z aktualnymi badaniami technicznymi oraz ubezpieczeniem OC i NW, w tym, co najmniej jednym samochodem do przewozu osób niepełnosprawnych, wyposażonym w rampę lub windę i pasy do mocowania wózków;
b) dysponują co najmniej czterema osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - sprawować opiekę nad uczniami, posiadającymi przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy (kierowca nie może być jednocześnie osobą do sprawowania opieki).
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) posiadają wiedzę i doświadczenie, a w tym zakresie zrealizowali lub wykonują z należytą starannością, w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwie usługi wykonane w sposób ciągły przez okres, co najmniej 4 miesięcy każda, obejmujące przewóz osób niepełnosprawnych, o łącznej wartości obu usług, na co najmniej 100 000,00 zł brutto,
2) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w tym zakresie:
a) dysponują dopuszczonymi do ruchu co najmniej czterema samochodami do przewozu osób odpowiednio oznakowanymi, spełniającymi normę emisji spalin Euro 5, wyposażonymi w grzanie i chłodzenie – klimatyzację, z aktualnymi badaniami technicznymi oraz ubezpieczeniem OC i NW, w tym, co najmniej jednym samochodem do przewozu osób niepełnosprawnych, wyposażonym w rampę lub windę i pasy do mocowania wózków;
b) dysponują co najmniej czterema osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - sprawować opiekę nad uczniami, posiadającymi przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy (kierowca nie może być jednocześnie osobą do sprawowania opieki).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej, to:
1) zamiast dokumentu, o których mowa w ust.1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
2) jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
1) wykaz usług wykonanych lub wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane lub są wykonywane - wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy;
W przypadku świadczeń nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;
2) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami;
3) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz
z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacja o podstawie do dysponowania tymi osobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Cena: | 100,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zgodnie z art. 144 ust.1 pkt 1 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian
postanowień niniejszej umowy w przypadku, gdy zaistnieje potrzeba zwiększenia lub zmniejszenia dowożenia do placówek szkolnych większej/mniejszej liczby dzieci niż przewiduje niniejsza umowa:
1) na warunkach nie mniej korzystnych dla Zamawiającego niż określone w niniejszej umowie
(w przypadku zmniejszenia placówek lub uczniów, wynagrodzenie ulega odpowiednio obniżeniu).
2) z wynagrodzeniem odpowiadającym stawkom dziennym (określonym w §5 ust. 1) za przewóz
1 ucznia do danej szkoły.
2. W przypadku, jeśli zmiana umowy będzie dotyczyła dowożenia ucznia/ów do innej placówki szkolnej
niż wskazane w niniejszej umowie, wynagrodzenie Wykonawcy będzie wyliczone proporcjonalnie
(biorąc pod uwagę długość trasy w km) do stawki dziennej za dowożenie dziecka do placówki
szkolnej najbardziej zbliżonej długością trasy, wskazanej w §1 ust.3.
3. Przewiduje się następujące istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy:
1) zmiana umowy może nastąpić w szczególnie uzasadnionych przypadkach, na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w dniu wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia.
2) możliwość zmiany umowy ze względu na aktualną sytuację epidemiczną związaną z wystąpieniem COVID-19 mającą wpływ na należyte wykonanie umowy - zmiany będą możliwe do wprowadzenia zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
3) możliwość zmiany umowy ze względu na wstrzymanie części przewozów uczniów, w związku sytuacją epidemiczną związaną z wystąpieniem COVID-19, mającą wpływ na zakres świadczenia usługi i wysokość wynagrodzenia.
4) możliwość wypłaty 20% dziennego wynagrodzenia za każdy 1 dzień nieświadczenia usługi transportowej w przypadku wstrzymania świadczenia usługi lub proporcjonalnie jej części w związku sytuacją epidemiczną związaną z wystąpieniem COVID-19. Wypłata przysługuje tylko za dzień, w którym usługa byłaby świadczona.
Pozostałe informacje znajdują się w istotnych postanowieniach umowy - załącznik nr 9 do SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 22.12.2020, godzina: 12:00
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI HALINÓW
więcej: przetargi HALINÓW »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.