Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-12-14
Ogłoszenie nr 766551-N-2020 z dnia 2020-12-14 r.
Poprawa efektywności energetycznej obiektów szpitalnych Centrum Reumatologii, Rehabilitacji i Zapobiegania Niepełnosprawności im. gen. Jerzego Ziętka w Ustroniu Sp. z o. o. - postępowanie II
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: 338 542 640,
faks: 33 854 35 99
e-mail: zaopatrzenie@reumatologiczny.pl,
www: www.reumatologiczny.pl
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, https://bip-slaskie.pl/ssrrus/zamowienia
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, https://bip-slaskie.pl/ssrrus/zamowienia
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Tak , adres: https://epuap.gov.pl/wps/portal/CentrumReumatologii/SkrytkaESP
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak , Inny sposób: forma pisemna
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: 14/ZP/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Tak
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj modernizacji energetycznej obiektów szpitalnych, na który składają się następujące zadania:
Zadanie I
a. Budowa źródła ciepła i energii elektrycznej w oparciu o agregaty mikro kogeneracji (3 szt.) o łącznej mocy cieplnej 116,0 kWt (przy pracy bez odzysku ciepła kondensacji) i 126 kWt (przy pracy z odzyskiem ciepła kondensacji) dla parametrów pracy instalacji grzewczej 80/60°C (80/40°C kondensacja) dla potrzeb podgrzewu c.w.u., c.o. i c.t. oraz wydajności energii elektrycznej 60 kW wraz z układem automatyki, systemem wizualizacji i zarządzania wytworzoną energią cieplną i elektryczną, zabudowa urządzeń oraz instalacji przyłącza do sieci elektroenergetycznej, budowa linii kablowej i pól w rozdzielnicy, wymiana lub rozbudowa urządzeń wynikających z wymagań warunków technicznych i warunków przyłączenia. Roboty instalacyjne, budowlane i elektryczne związane z wykonaniem zadania.
b. Budowa źródła ciepła w oparciu o kotły gazowe kondensacyjne niskotemperaturowe o mocy łącznej min. 1300 kW pracujące na potrzeby podgrzewu c.o., c.w.u. i c.t. (kaskada 3 lub 4 kotłów gwarantująca kondensację), zabudowa zbiorników buforowych c.o., demontaż istniejących kotłów gazowych. Roboty instalacyjne, budowlane i elektryczne związane z wykonaniem zadania.
c. Modernizacja pośrednich węzłów cieplnych (7 szt.) w układach technologii, automatyki i sterowania. Zakres modernizacji obejmuje wymianę pomp obiegowych (na pompy klasy AA), wymianę układów automatyki i sterowania oraz instalacji elektrycznych. Modernizacja instalacji ciepłej wody użytkowej poprzez montaż cyrkulacyjnych zaworów termostatycznych w zakresie c.w.u.
d. Instalacja, na dachu budynku fizjoterapii, płaskich cieczowych kolektorów słonecznych o powierzchni czynnej min. 101 m2 (50 szt.), sprawność zerowa min. 81%, wspomagająca wytwarzanie c.w.u. i c.t. (woda basenowa) wraz z zabudową zbiorników buforowych c.o. i c.w.u., armatury, automatyki, przystosowanej do współpracy z kotłownią gazową.
e. Montaż dachowej instalacji fotowoltaicznej złożonej z paneli monokrystalicznych lub polikrystalicznych o mocy min. 40,20 kW i minimalnej rocznej sprawności 18% wraz z automatyka, instalacją elektryczną, konstrukcją mocującą, instalacją odgromową oraz z podłączeniem instalacji do wewnętrznej sieci energetycznej.
f. Zabudowa, uruchomienie i optymalizacja pracy systemu BMS, uwzględniającego zastosowanie urządzeń do monitorowania i zarządzania energią we wszystkich budynkach Szpitala, ze szczególnym uwzględnieniem wykorzystania energii cieplnej i elektrycznej.
g. Wykonanie dokumentacji projektowej i wykonawczej dla zadań określonych w pkt a do f.
Zadanie II:
a) Termomodernizacja budynku techniczno-administracyjnego polegająca na ociepleniu stropodachu przez położenie na istniejącej konstrukcji warstwy styropapy o współczynniku przewodzenia ciepła nie większym niż λ = 0,033 W/(m K)) o grubości 20 cm wraz z obróbkami, ociepleniu ścian zewnętrznych przy gruncie styropianem ekstrudowanym, powyżej szarym (o współczynniku przewodzenia ciepła λ = 0,031 W/(m*K)), o grubości 14 cm, metodą lekką mokrą, wykończenie tynkiem, wymiana okien i drzwi zewnętrznych na nowe o współczynniku przenikania ciepła Uokna = 0,9 W/m2K, Udrzwi = 1,3 W/m2K. wraz z wymianą parapetów zewnętrznych i wewnętrznych w technice umożliwiającej eliminacje liniowych mostków termicznych, modernizacja instalacji grzewczej poprzez: wymianę grzejników na płytowe o przepływie szeregowym energooszczędne, przystosowanie obliczeniowych parametrów technicznych instalacji c.o. w zakresie wymaganym do dalszej współpracy ze zmodernizowanym źródłem ciepła dla tej instalacji, montaż zaworów termostatycznych, z ogranicznikiem i blokowaniem nastaw, wymiana przewodów rurowych stalowych na instalację stalową / PCV wykonaną w systemie rur i kształtek KAN-therm Steel / PE-RT/Al/PE-RT lub równoważną, montaż zaworów podpionowych, montaż automatycznych odpowietrzników.
b) Wykonanie dokumentacji projektowej i wykonawczej dla zadanie określonego w pkt a.
II.5) Główny kod CPV: 45.00.00.00
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 30.09.2021
II.9) Informacje dodatkowe: Zadanie jest współfinansowane w ramach umowy nr 550/2019/Wn-12/OA-TR-KU/D zawartej z Narodowym Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Określenie warunków:
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże że:
Dla Zadania I:
(i) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z należytą starannością wykonał co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie lub modernizacji układu ciepłowniczego lub sieci ciepłowniczej lub kotłowni gazowych i/lub układów kogeneracyjnych i/lub wymienników ciepła o wartości nie mniejszej niż 1.500.000,00 zł brutto każda.
(ii) skieruje do realizacji zamówienia odpowiednio wykwalifikowaną osobę/osoby posiadającą/ce uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych, kanalizacyjnych oraz uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz osobę posiadającą certyfikat instalatora OZE – w przypadku większej liczby osób Wykonawca wskaże, która z tych osób będzie pełniła funkcję kierownika robót - posiadającą doświadczenie w kierowaniu minimum jedną robotą w zakresie budowy lub modernizacji układu ciepłowniczego lub sieci ciepłowniczej lub kotłowni gazowych i/lub układów kogeneracyjnych i/lub wymienników ciepła o wartości nie mniejszej niż 500.000,00 zł brutto.
Dla Zadania II:
i. w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z należytą starannością wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na termomodernizacji budynku wraz z modernizacją instalacji grzewczych, o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 zł brutto.
ii. skieruje do realizacji zamówienia odpowiednio wykwalifikowaną osobę posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi oraz w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci ciepłowniczych – min. 1 osoba – do pełnienia funkcji kierownika robót.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
a. wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane - sporządzony wg załącznika nr 5 do SIWZ., z załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym, czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty
b. wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, posiadających uprawnienia wskazane w Rozdziale VIII, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, wykazem zrealizowanych robót z załączeniem dowodów oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - sporządzony wg załącznika nr 6 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Tak
dla Zadania nr I należy wnieść wadium w wysokości 60 000,00 zł (słownie: sześćdziesiattysięcyzłotych)
dla Zadania nr II należy wnieść wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięćtysiecyzłotych
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
zmiany zostały zawarte w paragrafie 22 wzorów umów - załącznik nr 7 do SIWZ
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 12.01.2021, godzina: 10:00
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIKI
Nazwa: Zadanie I
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
a. Budowa źródła ciepła i energii elektrycznej w oparciu o agregaty mikro kogeneracji (3 szt.) o łącznej mocy cieplnej 116,0 kWt (przy pracy bez odzysku ciepła kondensacji) i 126 kWt (przy pracy z odzyskiem ciepła kondensacji) dla parametrów pracy instalacji grzewczej 80/60°C (80/40°C kondensacja) dla potrzeb podgrzewu c.w.u., c.o. i c.t. oraz wydajności energii elektrycznej 60 kW wraz z układem automatyki, systemem wizualizacji i zarządzania wytworzoną energią cieplną i elektryczną, zabudowa urządzeń oraz instalacji przyłącza do sieci elektroenergetycznej, budowa linii kablowej i pól w rozdzielnicy, wymiana lub rozbudowa urządzeń wynikających z wymagań warunków technicznych i warunków przyłączenia. Roboty instalacyjne, budowlane i elektryczne związane z wykonaniem zadania.
b. Budowa źródła ciepła w oparciu o kotły gazowe kondensacyjne niskotemperaturowe o mocy łącznej min. 1300 kW pracujące na potrzeby podgrzewu c.o., c.w.u. i c.t. (kaskada 3 lub 4 kotłów gwarantująca kondensację), zabudowa zbiorników buforowych c.o., demontaż istniejących kotłów gazowych. Roboty instalacyjne, budowlane i elektryczne związane z wykonaniem zadania.
c. Modernizacja pośrednich węzłów cieplnych (7 szt.) w układach technologii, automatyki i sterowania. Zakres modernizacji obejmuje wymianę pomp obiegowych (na pompy klasy AA), wymianę układów automatyki i sterowania oraz instalacji elektrycznych. Modernizacja instalacji ciepłej wody użytkowej poprzez montaż cyrkulacyjnych zaworów termostatycznych w zakresie c.w.u.
d. Instalacja, na dachu budynku fizjoterapii, płaskich cieczowych kolektorów słonecznych o powierzchni czynnej min. 101 m2 (50 szt.), sprawność zerowa min. 81%, wspomagająca wytwarzanie c.w.u. i c.t. (woda basenowa) wraz z zabudową zbiorników buforowych c.o. i c.w.u., armatury, automatyki, przystosowanej do współpracy z kotłownią gazową.
e. Montaż dachowej instalacji fotowoltaicznej złożonej z paneli monokrystalicznych lub polikrystalicznych o mocy min. 40,20 kW i minimalnej rocznej sprawności 18% wraz z automatyka, instalacją elektryczną, konstrukcją mocującą, instalacją odgromową oraz z podłączeniem instalacji do wewnętrznej sieci energetycznej.
f. Zabudowa, uruchomienie i optymalizacja pracy systemu BMS, uwzględniającego zastosowanie urządzeń do monitorowania i zarządzania energią we wszystkich budynkach Szpitala, ze szczególnym uwzględnieniem wykorzystania energii cieplnej i elektrycznej.
g. Wykonanie dokumentacji projektowej i wykonawczej dla zadań określonych w pkt a do f.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30.09.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
efektywność energetyczna urządzeń: | 35,00 |
warunki gwarancji: | 5,00 |
cena: | 60,00 |
Nazwa: Zadanie II
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
a) Termomodernizacja budynku techniczno-administracyjnego polegająca na ociepleniu stropodachu przez położenie na istniejącej konstrukcji warstwy styropapy o współczynniku przewodzenia ciepła nie większym niż λ = 0,033 W/(m K)) o grubości 20 cm wraz z obróbkami, ociepleniu ścian zewnętrznych przy gruncie styropianem ekstrudowanym, powyżej szarym (o współczynniku przewodzenia ciepła λ = 0,031 W/(m*K)), o grubości 14 cm, metodą lekką mokrą, wykończenie tynkiem, wymiana okien i drzwi zewnętrznych na nowe o współczynniku przenikania ciepła Uokna = 0,9 W/m2K, Udrzwi = 1,3 W/m2K. wraz z wymianą parapetów zewnętrznych i wewnętrznych w technice umożliwiającej eliminacje liniowych mostków termicznych, modernizacja instalacji grzewczej poprzez: wymianę grzejników na płytowe o przepływie szeregowym energooszczędne, przystosowanie obliczeniowych parametrów technicznych instalacji c.o. w zakresie wymaganym do dalszej współpracy ze zmodernizowanym źródłem ciepła dla tej instalacji, montaż zaworów termostatycznych, z ogranicznikiem i blokowaniem nastaw, wymiana przewodów rurowych stalowych na instalację stalową / PCV wykonaną w systemie rur i kształtek KAN-therm Steel / PE-RT/Al/PE-RT lub równoważną, montaż zaworów podpionowych, montaż automatycznych odpowietrzników.
b) Wykonanie dokumentacji projektowej i wykonawczej dla zadanie określonego w pkt a.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 30.09.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
warunki gwarancji: | 10,00 |
cena: | 90,00 |
INNE PRZETARGI Z USTRONIA
- Zniesienie barier architektonicznych i poprawa dostępności poprzez montaż dźwigu osobowego - nr 2
- Poprawa bezpieczeństwa infrastruktury IT
- Zakup systemu do rehabilitacji kardiologicznej wraz z cykloergometrami rehabilitacyjnymi dla Śląskiego Centrum Rehabilitacji i Prewencji w Ustroniu
więcej: przetargi w Ustroniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Budowa gospodarczego obiektu budowlanego przeznaczonego na cele gospodarki leśnej - wieża dla nietoperzy na dz. ew. nr 4200/11 obręb Jasionka
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.