eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁomżaModernizacji ewidencji gruntów i budynków (katastru nieruchomości) poprzez założenie ewidencji budynków i lokali na części gminy Piątnica, powiat łomżyński, woj. podlaskie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-03-13

Łomża: Modernizacji ewidencji gruntów i budynków (katastru nieruchomości) poprzez założenie ewidencji budynków i lokali na części gminy Piątnica, powiat łomżyński, woj. podlaskie.
Numer ogłoszenia: 76662 - 2012; data zamieszczenia: 13.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe , ul. Szosa Zambrowskiego 1/27, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, tel. 086 2156904, faks 086 2156904.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatlomzynski.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.powiatlomzynski.pl/bip

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacji ewidencji gruntów i budynków (katastru nieruchomości) poprzez założenie ewidencji budynków i lokali na części gminy Piątnica, powiat łomżyński, woj. podlaskie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakres prac modernizacyjnych obejmował będzie: 1.1. Założenie ewidencji budynków i lokali, w tym: 1.1.1 Pomiar konturów budynków i dobudówek których brak w prowadzonej bazie ewidencji gruntów i budynków. 1.1.2 Pomiar zmienionych konturów użytków gruntowych dla terenów zabudowanych, 1.1.3 Pozyskanie ewidencyjnych danych opisowych do ewidencji budynków i lokali, 1.2 Wykonanie weryfikacji zmienionych użytków gruntowych, 1.3 Uzupełnienie numerycznej bazy ewidencji gruntów i budynków o treść wynikłą z realizacji pkt 1.1-1.2, 1.4 Uzupełnienie analogowych map zasadniczych o treść wynikłą z realizacji pkt 1.1-1.2, 1.5 Opracowanie operatu ewidencyjnego i jego wyłożenie zgodnie z art.24a ust.4 i 7 ustawy prawo geodezyjne i kartograficzne, 1.6 Wykonanie innych czynności niezbędnych do wykonania założonego celu, a których nie można było przewidzieć w trakcie opracowania niniejszych warunków technicznych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • do 20% przedmiotu zamówienia

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.27.32.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca wnosi wadium w wysokości po 1000 PLN dla każdego zadania, najpóźniej do dnia 29 marca 2012 roku do godz. 1500 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach : a/ w pieniądzu, b/ poręczeniach bankowych, c/ gwarancjach bankowych, d/ gwarancjach ubezpieczeniowych, e/ poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit n, ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości / Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późniejszymi zmianami /,. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto: Starostwo Powiatowe w Łomży, BS w Piątnicy, nr konta 65 8762 0009 0003 2551 2000 0050. Kopie dowodu wpłaty dołączyć do oferty. Wadium wniesione w poręczeniach i gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt. 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, należy dołączyć w oryginale do oferty. Za termin wnoszenia wadium w formie pieniężnej będzie przyjęty termin uznania rachunku zamawiającego. Wadium wnoszone w gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach bankowych, gwarancjach bankowych i poręczeniach określonych w pkt e nie może zawierać żadnych warunków do spełnienia przez zamawiającego oprócz przewidzianych ustawą Prawo zamówień publicznych. Powyższe wadium musi być wpłacone na konto zamawiającego w terminie 7 dni od daty dostarczenia pisemnego żądania zapłaty zawierającego oświadczenie sporządzone na podstawie art. 46 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku, Prawo zamówień publicznych. Wykonawca, którego oferta została wybrana traci wadium wraz z odsetkami na rzecz zamawiającego w przypadku gdy : 1/ odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 2/ zawarcie umowy stało się nie możliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Wykonawcy biorący udział w przetargu otrzymują zwrot wadium na warunkach określonych w art. 46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych. Wykonawcę, który wniesie wadium w pieniądzu prosimy o podanie numeru rachunku bankowego potwierdzonego przez bank, na który należy zwrócić wniesione wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1/oświadczenie, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności z geodezji w zakresie objętym zamówieniem, 2/aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3/kopie uprawnień zawodowych do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii z zakresu nr 1 i nr 2,

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - oświadczenie, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje pracownikami zdolnymi do wykonywania zamówienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - oświadczenie, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje pracownikami zdolnymi do wykonywania zamówienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - oświadczenie, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje pracownikami zdolnymi do wykonywania zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1/ oświadczenie, że znajduje się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 2/ aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, zaświadczenia, że wykonawca uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3/ aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby, o niekaralności podmiotu gospodarczego, osoby fizycznej lub urzędujących członków władz osoby prawnej lub spółki za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenia zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych ( art. 24 ust. 1 pkt 4 -8 ustawy ) - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4/ aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego, że w stosunku do podmiotu zbiorowego ( Ustawa z dnia 28 października 2002 roku o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary ( Dz.U. Nr 197 poz.1661 ). Sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienia w zakresie określonym w art. 24 ust. 1pkt 9 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert,

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatlomzynski.pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Staroswo Powiatowe w Łomży, 18-400 Łomża, ul. Szosa Zambrowska 1/27.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.03.2012 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Łomży, ul. Szosa Zambrowska 1/27 pokój 220 do dnia 30 marca 2012r. do godz.10.00.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zadanie I - wykonanie prac objętych zamówieniem dla 10 obrębów, ilość budynków około 1962,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakres prac modernizacyjnych obejmował będzie: 1.1. Założenie ewidencji budynków i lokali, w tym: 1.1.1 Pomiar konturów budynków i dobudówek których brak w prowadzonej bazie ewidencji gruntów i budynków. 1.1.2 Pomiar zmienionych konturów użytków gruntowych dla terenów zabudowanych, 1.1.3 Pozyskanie ewidencyjnych danych opisowych do ewidencji budynków i lokali, 1.2 Wykonanie weryfikacji zmienionych użytków gruntowych, 1.3 Uzupełnienie numerycznej bazy ewidencji gruntów i budynków o treść wynikłą z realizacji pkt 1.1-1.2, 1.4 Uzupełnienie analogowych map zasadniczych o treść wynikłą z realizacji pkt 1.1-1.2, 1.5 Opracowanie operatu ewidencyjnego i jego wyłożenie zgodnie z art.24a ust.4 i 7 ustawy prawo geodezyjne i kartograficzne, 1.6 Wykonanie innych czynności niezbędnych do wykonania założonego celu, a których nie można było przewidzieć w trakcie opracowania niniejszych warunków technicznych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.27.32.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zadanie II - wykonanie prac objętych zamówieniem dla 13 obrębów, ilość budynków około 2141,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie objętym zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny. 1/ winni mieć w pełni sprawne jednostki sprzętu komputerowego, pomiarowego oraz licencjonowane programy zapewniające realizację zamówienia.: 2/ doświadczenie zawodowe : a/ prowadzić działalność z zakresu geodezji określonych w uprawnieniach zawodowych do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii z zakresu n1 i nr2, 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 5. Spełniają i przyjmują warunki określone w SIWZ oraz we wzorze umowy. 6. Termin gwarancji wykonania przedmiotu zamówienia ustala się minimum na 5 lat od daty zakończenia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.27.32.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: zadanie III - wykonanie prac objętych zamówieniem dla 9 obrębów, ilość budynków około 2156,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakres prac modernizacyjnych obejmował będzie: 1.1. Założenie ewidencji budynków i lokali, w tym: 1.1.1 Pomiar konturów budynków i dobudówek których brak w prowadzonej bazie ewidencji gruntów i budynków. 1.1.2 Pomiar zmienionych konturów użytków gruntowych dla terenów zabudowanych, 1.1.3 Pozyskanie ewidencyjnych danych opisowych do ewidencji budynków i lokali, 1.2 Wykonanie weryfikacji zmienionych użytków gruntowych, 1.3 Uzupełnienie numerycznej bazy ewidencji gruntów i budynków o treść wynikłą z realizacji pkt 1.1-1.2, 1.4 Uzupełnienie analogowych map zasadniczych o treść wynikłą z realizacji pkt 1.1-1.2, 1.5 Opracowanie operatu ewidencyjnego i jego wyłożenie zgodnie z art.24a ust.4 i 7 ustawy prawo geodezyjne i kartograficzne, 1.6 Wykonanie innych czynności niezbędnych do wykonania założonego celu, a których nie można było przewidzieć w trakcie opracowania niniejszych warunków technicznych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.27.32.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: zadanie IV - wykonanie prac objętych zamówieniem dla 9 obrębów, ilość budynków około 1802..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakres prac modernizacyjnych obejmował będzie: 1.1. Założenie ewidencji budynków i lokali, w tym: 1.1.1 Pomiar konturów budynków i dobudówek których brak w prowadzonej bazie ewidencji gruntów i budynków. 1.1.2 Pomiar zmienionych konturów użytków gruntowych dla terenów zabudowanych, 1.1.3 Pozyskanie ewidencyjnych danych opisowych do ewidencji budynków i lokali, 1.2 Wykonanie weryfikacji zmienionych użytków gruntowych, 1.3 Uzupełnienie numerycznej bazy ewidencji gruntów i budynków o treść wynikłą z realizacji pkt 1.1-1.2, 1.4 Uzupełnienie analogowych map zasadniczych o treść wynikłą z realizacji pkt 1.1-1.2, 1.5 Opracowanie operatu ewidencyjnego i jego wyłożenie zgodnie z art.24a ust.4 i 7 ustawy prawo geodezyjne i kartograficzne, 1.6 Wykonanie innych czynności niezbędnych do wykonania założonego celu, a których nie można było przewidzieć w trakcie opracowania niniejszych warunków technicznych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.27.32.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.