Ogłoszenie z dnia 2015-04-07
Busko-Zdrój: Wykonanie usług zdrowotnych w zakresie badań laboratoryjnych i diagnostyki obrazowej/RTG/ obowiązujących w podstawowej opiece zdrowotnej
Numer ogłoszenia: 76664 - 2015; data zamieszczenia: 07.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Podstawowej Opieki Zdrowotnej , ul. Sądowa 9, 28-100 Busko-Zdrój, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 376 71 28, faks 0-41 378 40 29.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://spzpoz.busko.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usług zdrowotnych w zakresie badań laboratoryjnych i diagnostyki obrazowej/RTG/ obowiązujących w podstawowej opiece zdrowotnej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usług zdrowotnych w zakresie badań laboratoryjnych i diagnostyki obrazowej /RTG/ obowiązujących w podstawowej opiece zdrowotnej zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w arkuszu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik Nr 2 i 3 do SIWZ. I część zamówienia: Wykonanie badań laboratoryjnych obowiązujących w podstawowej opiece zdrowotnej wyszczególnionych w arkuszu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik Nr 2 do SIWZ. Postanowienia szczegółowe: 1) badania laboratoryjne muszą być wykonywane przy użyciu odczynników spełniających wymagania określone w ustawie z dnia 20.05.2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U.z 2010r. Nr 107, poz. 679 z późn. zm.), które zostały zgłoszone do Rejestru Wytwórców i Wyrobów Medycznych w Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych. 2) Wykonawca zapewnia pobieranie materiału w systemie próżniowym zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 23.03.2006r. w sprawie standardów jakości dla medycznych laboratoriów diagnostycznych i mikrobiologicznych (Dz. U. Nr 61, poz. 435 z późn. zm.) z zapewnieniem pojemników próżniowych (system zamknięty) do pobierania materiału. 3) Wykonawca zapewnia min. 2 punkty pobrań materiału biologicznego zlokalizowane na terenie miasta Buska-Zdroju, w tym jeden w Przychodni Nr 1 w Busku-Zdroju, gdzie Zamawiający udostępnia stosowne pomieszczenie na punkt pobrań materiału biologicznego. 4) Wykonawca zobowiązany jest wyposażyć Punkt pobrań w sprzęt niezbędny do funkcjonowania oraz zgodny z obowiązującymi normami, z tym, że w punkcie pobrań w Przychodni Nr 1 wymagane są dwa stanowiska do pobierania materiału. 5) Wymagane godziny pobierania materiału biologicznego, tj. godziny otwarcia punktu pobrań w Przychodni Nr 1 w Busku-Zdroju od 07.00 do 10.15 od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. 6) Wykonawca zapewnia w godzinach pracy punktu pobrań co najmniej dwóch pracowników w punkcie pobrań w Przychodni Nr 1 w Busku-Zdroju w celu pobierania materiału biologicznego na dwóch stanowiskach. 7) Wykonawca zapewnia nieodpłatne pobieranie materiału do badań, sprzęt jednorazowego użytku, wykonanie badań w swoim laboratorium, na swoim sprzęcie i odczynnikach. 8) Wykonawca zapewnia druki skierowań na badania laboratoryjne w ilości uzależnionej od potrzeb Zamawiającego. 9) Wykonawca zobowiązuje się do odbioru materiału biologicznego własnym środkiem transportu i na swój koszt. 10) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za warunki pobierania, przechowywania i transportu pobranego materiału biologicznego. 11) Wyniki badań laboratoryjnych dostarczane będą w formie elektronicznej w dniu pobrania materiału biologicznego i w formie pisemnej najpóźniej w dniu następnym do Rejestracji w Przychodni Nr 1 w Busku-Zdroju najpóźniej do godziny 11.00. Wyjątek stanowią wyniki badań mikrobiologicznych i proteinogramu, które dostarczane będą do 4 dni od momentu pobrania. II część zamówienia: Wykonanie diagnostyki obrazowej /RTG/ obowiązującej w podstawowej opiece zdrowotnej wyszczególnionej w arkuszu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik Nr 3 do SIWZ Postanowienia szczegółowe: 1) Punkt wykonywania pacjentom prześwietlenia /RTG/ musi być zlokalizowany na terenie miasta Busko-Zdrój i dostępny od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.30 do 15.00 2) Wyniki badań RTG wraz z opisem przez lekarza radiologa będą udostępnione w ciągu 3 dni od momentu wykonania. Postanowienia szczegółowe wspólne dla części I i II: 1) Wykonawca zobowiązany jest realizować przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi aktualnie przepisami prawnymi w sposób odpowiadający zasadom współczesnej wiedzy medycznej prowadząc stosowną dokumentację medyczną. 2) Wykonawca zobowiązany jest świadczyć usługi zgodnie z wymogami Narodowego Funduszu Zdrowia, który zastrzega sobie prawo do przeprowadzania kontroli przedmiotu zamówienia. 3) Faktury za wykonane badania wystawiane będą przez Wykonawcę za każdy miesiąc kalendarzowy i dostarczone do Zamawiającego do 15-go dnia następnego miesiąca. Zapłata nastąpi w terminie 30 dni od daty złożenia faktury u Zamawiającego. Wymaganym załącznikiem do faktury będzie wykaz wykonanych badań laboratoryjnych i RTG. 4) Zamawiający nie pokryje kosztów badań innych niż wyszczególnione w załączniku Nr 2 i 3 - obowiązujących w podstawowej opiece zdrowotnej określonych w części IV Załącznika Nr 1 do Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 24 września 2013r. w sprawie świadczeń gwarantowanych z zakresu podstawowej opieki zdrowotnej. Wykonawca zobowiązany jest do dokonywania weryfikacji skierowań lekarskich i eliminowania innych badań niż wyszczególnione w załącznikach do umowy. W przypadku wykonania takiego badania Wykonawca poniesie jego koszt..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.50.00-7, 85.15.00.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć: a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. b) w przypadku publicznych i niepublicznych zakładów opieki zdrowotnej aktualny wypis z rejestru zakładów opieki zdrowotnej, c) inny wypis potwierdzający osobowość prawną - jeżeli dotyczy, d) aktualne zaświadczenie o wpisie laboratorium do ewidencji prowadzonej przez Krajową Izbę Diagnostów Laboratoryjnych
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże (przedłoży): a) certyfikat/zaświadczenie kontroli jakości badań laboratoryjnych krajowe i międzynarodowe, b) wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców zgodnie z załącznikiem Nr 5 do SIWZ oraz załączy referencje poświadczające należyte i rzetelne wykonanie przedmiotu zamówienia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć: a) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych zgodnie z Załącznikiem Nr 6 do SIWZ. Zamawiający uzna spełnienie warunku udziału w postępowaniu, jeżeli Wykonawca dysponuje co najmniej 1 osobą na stanowisku kierowniczym posiadającą wykształcenie wyższe, mgr analityki medycznej.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć: a) opłaconą polisę OC w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
certyfikat/zaświadczenie kontroli jakości badań laboratoryjnych krajowe i międzynarodowe.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1). wypełniony formularz oferty-załącznik nr 1. 2) wypełniony arkusz asortymentowo cenowy - część I zamówienia wg. Załącznika Nr 2 do SIWZ.;część II zamówienia wg Załącznika Nr 3 do SIWZ. 3)zaakceptowany, tj. podpisany na każdej stronie projekt umowy - Załącznik Nr 9. 4)pełnomocnictwo do podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów składających się na ofertę, o ile pełnomocnictwo to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty - pełnomocnictwo należy przedstawić w formie oryginału, podpisane przez Wykonawcę lub w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 5) procedury i zasady przygotowania pacjenta do badań laboratoryjnych i RTG, wykonania tych badań oraz transportu materiału do badań laboratoryjnych. 6) Wzór druku zlecenia na badania laboratoryjne
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, może nastąpić w przypadku: wystąpienia zmian w zakresie przedmiotu umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć na etapie przygotowania postępowania. Zmiany te mogą dotyczyć jedynie sytuacji, kiedy opublikowany zostałby nowy wykaz zmieniający badania obowiązujące w podstawowej opiece zdrowotnej - wprowadzony Zarządzeniem Prezesa NFZ.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://spzpoz.busko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przychodnia Nr 1 w Busku-Zdroju, ul. Sądowa 9, 28-100 Busko-Zdrój, pokój 220 - II piętro..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.04.2015 godzina 10:00, miejsce: Przychodnia Nr 1 w Busku-Zdroju, ul. Sądowa 9, 28-100 Busko-Zdrój, pokój 220..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie badań laboratoryjnych obowiązujących w podstawowej opiece zdrowotnej wyszczególnionych w arkuszu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik Nr 2 do SIWZ..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) badania laboratoryjne muszą być wykonywane przy użyciu odczynników spełniających wymagania określone w ustawie z dnia 20.05.2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010r. Nr 107, poz. 679 z późn. zm.), które zostały zgłoszone do Rejestru Wytwórców i Wyrobów Medycznych w Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych. 2) Wykonawca zapewnia pobieranie materiału w systemie próżniowym zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 23.03.2006r. w sprawie standardów jakości dla medycznych laboratoriów diagnostycznych i mikrobiologicznych (Dz. U. Nr 61, poz. 435 z późn. zm.) z zapewnieniem pojemników próżniowych (system zamknięty) do pobierania materiału. 3)Wykonawca zapewnia min. 2 punkty pobrań materiału biologicznego zlokalizowane na terenie miasta Buska-Zdroju, w tym jeden w Przychodni Nr 1 w Busku-Zdroju, gdzie Zamawiający udostępnia stosowne pomieszczenie na punkt pobrań materiału biologicznego. 4) Wykonawca zobowiązany jest wyposażyć Punkt pobrań w sprzęt niezbędny do funkcjonowania oraz zgodny z obowiązującymi normami, z tym, że w punkcie pobrań w Przychodni Nr 1 wymagane są dwa stanowiska do pobierania materiału. 5) Wymagane godziny pobierania materiału biologicznego, tj. godziny otwarcia punktu pobrań w Przychodni Nr 1 w Busku-Zdroju od 07.00 do 10.15 od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. 6) Wykonawca zapewnia w godzinach pracy punktu pobrań co najmniej dwóch pracowników w punkcie pobrań w Przychodni Nr 1 w Busku-Zdroju w celu pobierania materiału biologicznego na dwóch stanowiskach. 7) Wykonawca zapewnia nieodpłatne pobieranie materiału do badań, sprzęt jednorazowego użytku, wykonanie badań w swoim laboratorium, na swoim sprzęcie i odczynnikach. 8) Wykonawca zapewnia druki skierowań na badania laboratoryjne w ilości uzależnionej od potrzeb Zamawiającego. 9) Wykonawca zobowiązuje się do odbioru materiału biologicznego własnym środkiem transportu i na swój koszt. 10) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za warunki pobierania, przechowywania i transportu pobranego materiału biologicznego. 11) Wyniki badań laboratoryjnych dostarczane będą w formie elektronicznej w dniu pobrania materiału biologicznego i w formie pisemnej najpóźniej w dniu następnym do Rejestracji w Przychodni Nr 1 w Busku-Zdroju najpóźniej do godziny 11.00. Wyjątek stanowią wyniki badań mikrobiologicznych i proteinogramu, które dostarczane będą do 4 dni od momentu pobrania..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.50.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie diagnostyki obrazowej /RTG/ obowiązującej w podstawowej opiece zdrowotnej wyszczególnionej w arkuszu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik Nr 3 do SIWZ..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Punkt wykonywania pacjentom prześwietlenia /RTG/ musi być zlokalizowany na terenie miasta Busko-Zdrój i dostępny od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.30 do 15.00 2) Wyniki badań RTG wraz z opisem przez lekarza radiologa będą udostępnione w ciągu 3 dni od momentu wykonania..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.15.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BUSKA ZDROJU
- "Świadczenie usług pocztowych dla Starostwa Powiatowego w Busku-Zdroju"
- "Prace remontowo- modernizacyjne przy I Liceum Ogólnokształcącym w Busku-Zdroju wraz z utwardzeniem terenu"
- "Opracowanie dokumentacji technicznej dotyczącej rozbudowy Zespołu Placówek Oświatowych w Dobrowodzie"
- "Zakup sprzętu komputerowego na potrzeby Urzędu Miasta i Gminy w Busku-Zdroju"
- Dostawa paliw płynnych dla MPGK Sp. z o.o. w Busku - Zdroju na 2025 rok
- "Zakup materiałów informacyjno-promocyjnych związanych z realizacją Projektu Nr FEPW.02.02-IW.01-0003/23"
więcej: przetargi w Busku Zdroju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- MONITORING WETERYNARYJNY KURAKÓW LEŚNYCH WSIEDLANYCH NA TERENIE NADLEŚNICTWA RUSZÓW W 2025 ROKU
- "Świadczenia zdrowotne z zakresu medycyny pracy - woj. lubuskie"
- Przeprowadzenie dodatkowych badań lekarskich pracowników administracyjno biurowych w ramach projektu pn. "Zastrzyk zdrowia dla administracji publicznej powiatu chełmińskiego".
- Świadczenie usług z zakresu medycyny pracy dla pracowników Akademii Sztuki w Szczecinie.
- Świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy dla pracowników Wielkopolskiego Oddziału Regionalnego oraz Biur Powiatowych ARiMR.
- Świadczenie usług medycznych w postaci badań laboratoryjnych wykonywanych w celach diagnostycznych i profilaktycznych dot. osób osadzonych w Strzeżonym Ośrodku dla Cudzoziemców.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.