eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpoleRemontu koryta rzeki Budkowiczanki w km 30+700 do 35+635 we wsi Stare Budkowice gmina Murów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-15

Opole: Remontu koryta rzeki Budkowiczanki w km 30+700 do 35+635 we wsi Stare Budkowice gmina Murów
Numer ogłoszenia: 76668 - 2008; data zamieszczenia: 15.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych, ul. Katowicka 55, 45-061 Opole, woj. opolskie, tel. (077) 442-57-42, fax (077) 442-57-42, 4425726.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzmiuw.opole.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remontu koryta rzeki Budkowiczanki w km 30+700 do 35+635 we wsi Stare Budkowice gmina Murów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie : remontu odcinka rzeki Budkowiczanki w km 30+700 do 35+635 długości 4,935 km w miejscowości Budkowice Stare w gminie Murów. Projektowana trasa przebiega po trasie istniejącej rzeki. Początek robót nastąpi od km 30+700, tj. od jazu przy młynie Grzęda, natomiast zakończenie odcinka w km 35+635 na moście kolejowym linia Jełowa-Kluczbork. Przewiduje się wykopy koparkami zgarniarkowymi z profilowaniem skarp. Wymiary i odcinki rzeki projektowane do remontu: 1. W km 30+700-31+300 szerokość dna 5,0m, nachylenie skarp 1:1,5 średni spadek 0,7 promile - ubezpieczenie skarp poprzez obsiew mieszanką traw . 2. W km 31+300-32+050 szerokość dna 5,0m, nachylenie skarp 1:1,5, spadek 0,7 promile w km 31+300-31+700 - ubezpieczenie stopy skarpy opaską faszynową szerokości 20cm wysokości 40 cm w dwóch rzędach palików, obłożenie skarpy matą z włókna kokosowego szerokości 1,0m, powyżej obsiew mieszanką traw. 3. W km 31+700-32+050 - obsiew skarp mieszanką traw. 4. W km 32+050-34+000 szerokość dna 5,0m, nachylenie skarp 1:1,5 spadek podłużny 0,65 promile , w km 32+400- 32+800 - ubezpieczenie stopy skarpy opaską faszynową szerokości 20cm wysokości 40 cm w dwóch rzędach palików, obłożenie skarpy matą z włókna kokosowego szerokości 1,0m, powyżej obsiew mieszanką traw. W km 32+050-32+400 i 32+800-34+000 - ubezpieczenie skarp tylko poprzez obsiew mieszanką traw. 5. W km 34+000-34+120 spadek 0,58 promili - obsiew mieszankami traw 6. W km 34+120-35+635 spadek 0,96 promili , nachylenie skarp 1:1 - obsiew mieszankami traw.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.24.60.00 - Roboty w zakresie budowy rzek i kontroli przeciwpowodziowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.24.60.00 - Roboty w zakresie regulacji rzek i kontroli przeciwpowodziowej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 2 tysiące złotych.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.1 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji o działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.2 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia tj.: - wykaz osób i podmiotów ( tylko w przypadku konsorcjum), które będą wykonywać zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji: kierownik budowy z 5- letnim doświadczeniem i uprawnieniami w specjalności melioracyjnej, hydrotechnicznej lub konstrukcyjno- budowlanej wraz z przynależnością do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa . - wykazu wykonanych w okresie pięciu lat (licząc od dnia otwarcia ofert 5 lat wstecz) robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (min. 1,0 mln zł ) wartości udokumentowanej oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np.: referencje) 1.3.Posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia tj.: - wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu podstawowego (koparki, wywrotki, spycharki,). 1.4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia art.22 ust.3 ustawy Pzp tj przedłożenia: polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej odpowiedzialność deliktowa 1.5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 22 ust. 4 P.z.p. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale V niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać iż ww warunki Wykonawca spełnił
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1.1 Dowód wniesienia wadium 1.2 Kosztorys ofertowy 1.3 Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (wg. załącznika nr 2) 1.4 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.5 Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4÷8 Prawa zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.6 Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 Prawa zamówień publicznych wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy podmiotów zbiorowych, o których mowa w art.2 ustawy z dnia 28 października 2002 o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary Dz. U. Nr 197 poz.1661) 1.7 Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.8 Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 1.9 Wykaz osób i podmiotów /tylko w przypadku konsorcjum firm/, które będą wykonywać zamówienie, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (wg załącznika nr 3) 1.10 Wykaz wykonanych przez Wykonawcę (rozpoczętych i zakończonych) w okresie ostatnich 5 lat /licząc 5 lat wstecz od dnia otwarcia ofert/, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia / min 1,0 mln zł / z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np.: referencje) wg. załącznika nr 4. 1.11.Polisę ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej / odpowiedzialność deliktowa/ 1.12 Zaakceptowany wzór umowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wzmiuw.opole.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych Ul. Katowicka 55; 45 - 061 Opole.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.05.2008 godzina 09:00, miejsce: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych Ul. Katowicka 55; 45 - 061 Opole.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.