Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-04-07
Busko-Zdrój: Opracowanie koncepcji projektowej dla zadania pn.
*Budowa spójnego systemu ścieżek rowerowych wraz z wprowadzeniem systemu rowerów miejskich oraz wyznaczenie tras niskoemisyjnego transportu miejskiego na terenie miasta Busko-Zdrój*
Numer ogłoszenia: 76678 - 2015; data zamieszczenia: 07.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta i Gminy , ul. Adama Mickiewicza 10, 28-100 Busko-Zdrój, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3705200, faks 041 3705290.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.umig.busko.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie koncepcji projektowej dla zadania pn. *Budowa spójnego systemu ścieżek rowerowych wraz z wprowadzeniem systemu rowerów miejskich oraz wyznaczenie tras niskoemisyjnego transportu miejskiego na terenie miasta Busko-Zdrój*.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1. Opis przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie koncepcji projektowej dla zadania *Budowa spójnego systemu ścieżek rowerowych oraz wprowadzenie systemu rowerów miejskich na terenie miasta Busko-Zdrój * w zakresie: 1) wykonanie analizy stanu istniejącego pasów drogowych ulic oraz placów miejskich na terenie miasta Busko-Zdrój, a w tym: a) analiza warunków terenowych i demograficznych, b) pomiary i analiza stanu technicznego elementów pasa drogowego jak: chodniki, jezdnie, skrzyżowania itp, c) pomiary i analiza natężenia ruchu (samochodowego, pieszego i rowerowego) w różnych częściach miasta, np. na ulicach Waryńskiego, Grotta, Partyzantów, Bohaterów Warszawy i Wojska Polskiego. d) uwzględnienie istniejącego zagospodarowania terenu ulic miejskich i linii rozgraniczających pas drogowy e) uwzględnienie obowiązujących warunków planistycznych i kierunków zagospodarowania przestrzennego na terenie miasta, f) uwzględnienie uwarunkowań prawno-technicznych jak; obowiązujące przepisy prawa budowlanego, normy branżowe, wytyczne techniczne dla dróg publicznych, wytyczne techniczne dla projektowania i budowania dróg rowerowych, rozwiązania zastosowane w innych miastach na terenie Polski lub w miastach europejskich, 2) przedstawienie wariantowej koncepcji projektowej Zamawiającemu a w tym: a) opracowanie i przekazanie Zamawiającemu 1 egzemplarza wielowariantowej (min 3 warianty) koncepcji projektowej do przeanalizowania w wersji papierowej i elektronicznej, b) prezentacja i omówienie wariantów oraz rozwiązań koncepcji projektowej na spotkaniu zorganizowanym w siedzibie Zamawiającego. Gotowość zaprezentowania koncepcji Wykonawca zgłosi co najmniej na 7 dni przed planowanym spotkaniem, 3) Przygotowanie ostatecznej wersji koncepcji po wskazaniu przez Zamawiającego wybranego wariantu wraz z uwzględnieniem zgłoszonych uwag, a w tym: a) opracowanie i wykonanie koncepcji projektowej w wersji opisowej (w trzech egzemplarzach + wersja elektroniczna w formacie PDF) wraz z wszelkimi analizami, dokumentacją fotograficzną, obliczeniami i analizą natężenia ruchu, kalkulacją kosztów realizacji zadania, uzgodnieniami, opiniami itp., b) opracowanie i wykonanie koncepcji projektowej w wersji graficznej (w trzech egzemplarzach + wersja elektroniczna w formacie PDF) na mapach zasadniczych z Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej Starostwa Powiatowego w Busku-Zdroju z uwzględnieniem: - wytyczenia przebiegu dróg rowerowych w istniejących pasach drogowych ulic miejskich, - wytyczenia tras dla niskoemisyjnego transportu drogowego w postaci elektrycznego autobusu wraz z infrastrukturą towarzyszącą jak: zatoki postojowe, przystanki itp. - naniesienia lokalizacji istniejących parkingów publicznych i miejsc parkingowych w pasach drogowych ulic miejskich - rozwiązań technicznych umożliwiających wprowadzenie ruchu rowerowego w istniejących jezdniach ulic miejskich jak: przebudowa skrzyżowań, zmiana organizacji ruchu, pasy i kontrapasy dla rowerów, wprowadzenie obszarowego uspokojenia ruchu, itp., - spójności zaprojektowanego systemu ścieżek/dróg rowerowych z już istniejącymi i planowanymi w ramach odrębnych opracowań, - lokalizacji części uzdrowiskowej miasta Busko-Zdrój, - punktów handlowych, gastronomicznych i usługowych, - atrakcji turystycznych, obiektów zabytkowych, - lokalizacji zakładów pracy, baz transportowo-logistycznych, - rozwiązania dotyczące wprowadzenia na terenie miasta systemu roweru miejskiego tj. lokalizacja przechowalni rowerów, bezobsługowych wypożyczalni rowerów, stojaków rowerowych, miejsc parkingowo-spoczynkowych oraz innych elementów integracji ruchu rowerowego z transportem miejskim. 1.2. Wytyczne do opracowania przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotowe opracowanie ma głównie na celu koncepcyjne wyznaczenie na terenie miasta Busko-Zdrój dróg rowerowych dla potrzeb stworzenia ekologicznego transportu publicznego połączonego z systemem publicznych wypożyczalni rowerów, jak również w celu stworzenia spójnego systemu tras rowerowych dla potrzeb turystycznych oraz rekreacyjno-sportowych. 2. Potencjalny Wykonawca koncepcji projektowej zobowiązany jest uwzględnić: a) opracowany przez holenderskie Centrum Badań i Standaryzacji Kontraktów Inżynierii Lądowej i Ruchu (CROW 99) program pięciu wymogów tj. spójność, bezpośredniość, atrakcyjność, bezpieczeństwo, wygoda i komfort. b) obowiązujące na terenie Polski uwarunkowania: prawno-techniczne, obowiązujące normy budowlane, opracowane lub wdrożone standardy systemów dróg rowerowych na terenie np. miasta Warszawy, Krakowa lub innych miast, c) uzdrowiskowy charakter miasta i gminy Busko-Zdrój, w tym ograniczenia prawne wynikające z przepisów ustawy o gminach uzdrowiskowych, d) obowiązującą na terenie miasta organizację ruchu drogowego, w tym ulice jednokierunkowe, ulice objęte strefą płatnego parkowania oraz ulice o ograniczonym ruchu drogowym jak ulica Mickiewicza (główny deptak miasta), ul. 1-ego Maja i ul. Rzewuskiego. e) w ulicach gdzie obecna infrastruktura drogowa lub parametry pasa drogowego nie pozwala na lokalizacje dróg rowerowych należy przewidzieć inne rozwiązania umożliwiające wprowadzenie ruchu rowerowego na warunkach ogólnych lub wykorzystanie terenów zielonych oraz terenów osiedli mieszkaniowych. 3) w kosztach opracowania przedmiotu zamówienia należy uwzględnić: a) uzyskanie w wersji elektronicznej map zasadniczych z terenu miasta Busko-Zdrój z zasobów Wydziału Geodezji i Kartografii Starostwa Powiatowego b) pozyskanie we własnym zakresie wszelkich materiałów wyjściowych do projektowania w tym wypisów z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego itp., c) koszty uzgodnień i opinii organów administracji publicznej d) przeprowadzenia wszelkich oględzin terenowych, analiz ruchu drogowego itp. e) wszelkie koszty własne nie podane w SIWZ a niezbędne do należytego wykonania przedmiotu zamówienia. 1.3. Postanowienia formalne i prawne dotyczące dokumentacji projektowej: Wymagania formalne i prawne: Dokumentacja budowlano-wykonawcza musi być opracowana w sposób zgodny z : a. Ustawą z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo Budowlane (tj. Dz.U.2013.1409 z późn. zmianami); b. Ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2013 r., poz. 907 ze zm.) c. Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. Nr 202, poz.2072z 2004 r.) d. Wytycznymi zawartymi w innych tematycznych przepisach szczegółowych i Polskich Normach oraz zgodnie z zasadami wiedzy techniczno-budowlanej..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 6.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje minimalnych wymagań do powyższego warunku.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 zamówienia na usługi projektowe polegające na wykonaniu kompleksowego projektu budowlano-wykonawczego na budowę lub przebudowę drogi publicznej gminnej, powiatowej lub wyższej kategorii na terenie miejskim wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje minimalnych wymagań do powyższego warunku.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje minimalnych wymagań do powyższego warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Ponadto do oferty należy dołączyć: 1. Wypełniony formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru wg Załącznika 1; 2. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów, o których mowa w art. 26 ust. 2b Pzp, do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia, w przypadku, gdy Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych tych podmiotów.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 94
- 2 - Doświadczenie - 6
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje następujące okoliczności i warunki zmiany postanowień zawartej umowy. 1. Zmiana postanowień umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zmiana postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, może nastąpić w przypadku: a) wystąpienia ograniczenia zakresu przedmiotu umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć na etapie przygotowania inwestycji do realizacji, b) wystąpienia nieistotnych zmian tj. zmian, które nie mają wpływu na tzw. konieczne warunki Umowy (termin, zakres, wartość Umowy). 3. Zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, może nastąpić w przypadkach gdy: a) opóźnienie terminu wykonania przedmiotu Umowy nie jest zależne od Wykonawcy t.j. Termin uzyskania wszelkich opinii, uzgodnień oraz decyzji administracyjnych. Termin ten zostaje wówczas przedłużony o czas otrzymania w/w dokumentów; b) wystąpi konieczność uzyskania od organów administracji państwowej dodatkowych decyzji, uzgodnień, pozwoleń, niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia 4. Zmiana zakresu rzeczowego umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie dokonano wyboru Wykonawcy, może nastąpić w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć na etapie przygotowania inwestycji do projektowania. 5. Zmiana wartości przedmiotu umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, może nastąpić w przypadkach a) zmniejszenia zakresu rzeczowego Umowy, b) urzędowych zmian w obowiązujących przepisach podatkowych, w tym zmiany podatku VAT.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.umig.busko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Busku-Zdroju, ul. Mickiewicza 10, pok. Nr 36 d.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.04.2015 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Busku-Zdroju, ul. Mickiewicza 10, pok. Nr 3 (Biuro Obsługi Interesanta).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BUSKA ZDROJU
- "Przebudowa pomieszczeń po kotłowni na pomieszczenia gospodarcze w budynku przy ul. Różanej 2 w Busku-Zdroju"
- "Budowa świetlicy w miejscowości Skorzów"
więcej: przetargi w Busku Zdroju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zespołu placów spacerowych przy pawilonie mieszkalnym B w Areszcie Śledczym w Warszawie-Białołęce.
- "Przebudowa urządzeń wodnych zlokalizowanych na terenie gminy Ciasna - Staw Ciasna - 1"
- "Aktualizacja i rozbudowa projektu remontu drewnianego budynku dawnej gajówki w Parku Morysińskim wraz z projektem przebudowy drogi dojazdowej"
- Wykonanie pełnobranżowej dokumentacji projektowej budynku Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia im. Feliksa Nowowiejskiego położonego w Zgorzelcu.
- Dostosowanie obiektów WSZ im.dr.R. Ostrzyckiego w Koninie do wym. ochr. przeciwpoż.-remont syst. oddym. klatek schod. (K1,K2iK3) i koryt. w bud. A wraz z wyk. dokum. proj.-obiekt przy ul.Szpitalnej45
- Modernizacja boiska sportowego przy Szkole Podstawowej w Płochocinie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.