To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-04-07
Wrocław: Usługa drukowania biletów i druków wielkoformatowych dla potrzeb Opery Wrocławskiej
Numer ogłoszenia: 76680 - 2015; data zamieszczenia: 07.04.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 36874 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Opera Wrocławska, ul. Świdnicka 35, 50-066 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3708800, faks 081 3708852.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa drukowania biletów i druków wielkoformatowych dla potrzeb Opery Wrocławskiej.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa drukowania biletów i druków wielkoformatowych dla potrzeb Opery Wrocławskiej. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) impozycje, 2) naświetlanie, 3) drukowanie z wykorzystaniem surowców Wykonawcy z uwzględnieniem wymagań szczegółowych dla danego asortymentu, 4) inne usługi związane z drukowaniem, zależnie od asortymentu dotyczącego poszczególnych części, w szczególności: a) wydruki proof (zależnie od potrzeby na życzenie Zamawiającego) b) uzgodnienie i wprowadzenie korekty do wydruku proof, c) cięcie, d) wykończenie bannerów PCV i siatek PCV : oczkowanie i/lub tunel - zależnie od potrzeby 5) pakowanie, 6) brytowanie - zależnie od rodzaju druku i potrzeby 7) dostawę gotowych druków do siedziby Zamawiającego lub pod wskazany adres na terenie Polski Przedmiot zamówienia podzielony został na 3 części: Część 1 Bilety wstępu Część 2 Plakaty typu billboard i citylight Część 3 Wydruki wielkoformatowe - różne nośniki Szczegółowy wykaz asortymentu dla każdej z części zamówienia znajduje się w Formularzu Oferty, a szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa Wzór Umowy, znajdujące się w dokumentacji postępowania.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00 - Usługi drukowania 79.82.00.00 - Usługi związane z drukowaniem 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 2
Nazwa: Część 2: Plakaty typu billboard i citylight
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.03.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Eclipse S.A., ul. Baletowa 117, 02-867 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 40650,41 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 50000,00
Oferta z najniższą ceną: 50000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 50000,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Część 3: Wydruki wielkoformatowe - różne nośniki
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.03.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Janusz Ciosek, prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą P.P.H.U Janusz Ciosek Wielka Reklama, ul. Wojska Polskiego 45, 98-300 Wieluń, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 48780,49 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 60000,00
Oferta z najniższą ceną: 60000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 60000,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa materiałów biurowych i druków
- Dostawa bielizny pościelowej szpitalnej, poduszek szpitalnych, kocy szpitalnych, odzieży roboczej , fartuchów, koszul szpitalnych, obuwia roboczego, materaców na łóżka i odzieży ochrony radjolog.
- Dostawa dwóch automatycznych detektorów bioaerozoli z atomizerem wraz z oprogramowaniem do zarządzania i wizualizacji danych oraz 2-letnim wsparciem w użytkowaniu i serwisem urządzeń
- Przebudowa mostów w ciągu DW 357 w km 35+104 oraz 35+162 wraz z remontem drogi w m. Nowogrodziec. CPV 45000000-7
- Remont elewacji budynku urzędu i garażu wraz z remontem pomieszczeń biurowych w Urzędzie Skarbowym w Lubinie przy ul. M. Skłodowskiej-Curie 94
- Budowa zatok autobusowych i chodników na DK35 z podziałem na zadania: Zadanie 1: Marcinowice Zadanie 2: Szczepanów Zadanie 3: Wojnarowice
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów promocyjno-reklamowych
- Usługa wydruku: dzierżawa i usługa serwisowa 24 sztuk laserowych urządzeń wielofunkcyjnych kolor A3 (2025-2027)
- Usługa wydrukowania w nakładzie 2800 egzemplarzy książki "Warszawskie getto. Pomiejsce" wraz z dostarczeniem do siedziby Międzynarodowego Centrum kultury w Krakowie.
- Wykonanie materiałów promocyjnych w ramach operacji pn. ,,Upowszechnianie informacji o PS WPR 2023-2027 w województwie łódzkim'', wpisanej do Planu Operacyjnego KSOW+ na rok 2025
- Wykonanie projektu graficznego i druk dwóch numerów periodyku "Innowacyjny Start"
- "Usługa druku i dostarczenia poradnika dla rodziców"
więcej: Usługi drukowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.