Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-12-15
Ogłoszenie nr 766890-N-2020 z dnia 2020-12-15 r.
DOWOŻENIE UCZNIÓW DO SZKÓŁ PODSTAWOWYCH W GMINIE ŁAZISKA W ROKU SZKOLNYM 2020/2021 WRAZ Z ZAPEWNIENIEM OPIEKI W CZASIE PRZEWOZU
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: 818 289 035
faks: 818 276 936
e-mail: gzos@gminalaziska.pl
www: www.gzoslaziska.bip.lubelskie.pl
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, www.gzoslaziska.bip.lubelskie.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, www.gzoslaziska.bip.lubelskie.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak
Inny sposób: Ofertę składa sie pod rygorem nieważności w formie pisemnej
Adres: Urząd Gminy Łaziska - Gminny Zespół Obsługi Szkół, Łaziska 76, 24-335 Łaziska w pokoju Nr 11
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: GZOS.251.2.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest dowożenie uczniów wraz z zapewnieniem opieki w czasie przewozu do niżej wymienionych szkół podstawowych w Gminie Łaziska:
1) Szkoły Podstawowej w Kępie Piotrawińskiej,
2) Szkoły Podstawowej w Kamieniu,
3) Szkoły Podstawowej w Braciejowicach,
4) Szkoły Podstawowej im. Jana Kochanowskiego w Łaziskach,
oraz ich odwożenie do domu po zakończeniu zajęć lekcyjnych wraz z zapewnieniem opieki.
Rozkład tras, na których odbywać się będzie przewóz (dowóz i odwóz) uczniów, stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
II.5) Główny kod CPV: 60.10.00.00
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 25.06.2021
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Określenie warunków: Zamawiający uzna, że warunek ten został spełniony przez Wykonawcę, jeżeli Wykonawca przedstawi aktualną w okresie realizacji zamówienia koncesję, zezwolenie lub licencję na wykonywanie transportu drogowego w zakresie przewozu osób.
Informacje dodatkowe: licencja na wykonywanie transportu drogowego w zakresie przewozu osób,
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna, że warunek ten został spełniony przez Wykonawcę, jeżeli Wykonawca przedstawi, że dysponuje trzema lub więcej kierowcami mającymi uprawnienia do kierowania pojazdami do przewozu osób oraz dysponuje trzema lub więcej środkami transportu z liczbą miejsc siedzących minimum 40 każdy.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: brak danych
Informacje dodatkowe: wykaz środków transportowych przewidzianych do realizacji zamówienia – załącznik nr 5 do SIWZ, Wykonawca przedstawi, że dysponuje trzema lub więcej środkami transportu z liczbą miejsc siedzących minimum 40 każdy. Do wykazu Wykonawca dołączy kserokopię badań technicznych wskazanego sprzętu dopuszczonego do przewozu osób w transporcie publicznym,
wykaz osób według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, Wykonawca przedstawi, że dysponuje, trzema lub więcej kierowcami mającymi uprawnienia do kierowania pojazdami do przewozu osób.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
1) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
• licencja na wykonywanie transportu drogowego w zakresie przewozu osób,
2) zdolności technicznej lub zawodowej:
• wykaz środków transportowych przewidzianych do realizacji zamówienia – załącznik nr 5 do SIWZ, Wykonawca przedstawi, że dysponuje trzema lub więcej środkami transportu z liczbą miejsc siedzących minimum 40 każdy. Do wykazu Wykonawca dołączy kserokopię badań technicznych wskazanego sprzętu dopuszczonego do przewozu osób w transporcie publicznym,
• wykaz osób według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, Wykonawca przedstawi, że dysponuje, trzema lub więcej kierowcami mającymi uprawnienia do kierowania pojazdami do przewozu osób.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie wymienione w niniejszym punkcie składa każdy z Wykonawców.
W przypadku polegania na zasobach podmiotu trzeciego przy realizacji zamówienia publicznego, Wykonawca przedłoży pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu przedmiotowego zamówienia wskazujące na faktyczną dostępność tych zasobów na użytek Wykonawcy w celu realizacji zamówienia, w tym określające:
a) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
b) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
c) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą – wzór stanowi załącznik nr 7 do SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
czas potrzebny na zapewnienie transportu zastępczego w przypadku awarii autobusu: | 20,00 |
cena przedmiotu zamówienia: | 60,00 |
średni rok produkcji pojazdów wykorzystywanych do realizacji zamówienia: | 20,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w następującym zakresie:
1) w przypadkach określonych w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych;
2) zmiana terminu lub sposobu wykonania przedmiotu umowy spowodowana zdarzeniami siły wyższej, wystąpieniem stanu zagrożenia epidemicznego lub stanu epidemii zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa lub powstała z winy osób trzecich, z powodu wystąpienia okoliczności, których Wykonawca nie był w stanie przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności, jak również z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego;
3) zmiana przebiegu i długości trasy w związku ze zimną liczby dzieci lub nieprzewidzianych okoliczności nie leżących po stronie Wykonawcy z tym, że zmian długości trasy przejazdu dziennego prowadzić będzie do zmiany wartości dziennego kosztu usługi wyliczonego zgodnie z formułą zawartą w ofercie wartość dziennego kosztu usługi stanowić będzie iloczyn liczby kilometrów i ceny netto za 1 km określonej w ofercie (cena netto za 1 km nie może ulec zmianie w okresie obowiązywania umowy);
4) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy i w takim przypadku ulega odpowiedniemu zmniejszeniu wynagrodzenie Wykonawcy określone w umowie;
5) zmiana w przepisach ustawowych i aktach wykonawczych związanych z przedmiotem zamówienia, która nastąpiła po dniu zawarcia umowy, w tym w razie zmiany stawki podatku VAT;
6) zmiana sposobu i warunków płatności pod warunkiem, że nie są one niekorzystne dla Zamawiającego.
4. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę, przy czym ich wystąpienie nie stanowi jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
Strona, która występuje z propozycją zmiany umowy w oparciu o przedstawiony powyżej katalog zmian zobowiązana jest do sporządzenia aneksu i uzasadnienia wniosku o taką zmianę.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 23.12.2020, godzina: 11:00
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Oferta powinna być sprządzona w języku polskim.
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi miejskiej taksówki osobowej i specjalistycznej dla mieszkańców miasta Gniezna
- Dostawa kruszyw drogowych przeznaczonych na remonty dróg w Gminie Waśniów w 2025 roku wraz z ich mechanicznym rozrównaniem na powierzchni drogi
- "Dostawa kruszyw drogowych"
- "Usługi transportowe związane z utrzymaniem, remontem i modernizacją dróg gminnych w 2025 r."
- Usługa realizacji transportu osób na terenie województwa lubuskiego ze szkół do Centrum Edukacji Ekologicznej w Drzonkowie i z powrotem w ramach projektu "Lubuska Edukacja Ekologiczno-Klimatyczna".
- Dostawa kruszywa dla gminy Kętrzyn
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.