Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-05-18
Szczecin: Dostawa gazu płynnego do Ośrodka Kolonijno - Wypoczynkowego ZUS w Lubinie podległego Oddziałowi ZUS w Szczecinie
Numer ogłoszenia: 76697 - 2009; data zamieszczenia: 18.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych w Warszawie, Oddział w Szczecinie , ul. Matejki 22, 70-530 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 4596207.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa gazu płynnego do Ośrodka Kolonijno - Wypoczynkowego ZUS w Lubinie podległego Oddziałowi ZUS w Szczecinie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa ok. 120.000 litrów gazu płynnego propan, tech-nicznego o ustalonych normą parametrach jakościowych, wg PN-82/C-96000-(Mieszanina C), wg projektu opracowanego przez PROJBUD Sp. z o.o. w Szczecinie w lipcu 1996r. - tom technologia kotłowni gazowej, z przeznaczeniem na cele grzewcze, do Ośrodka Kolonijno - Wypoczynkowego ZUS w Lubinie ul. Główna 7. Ilość dostarczanego gazu określana będzie w partiach, każdorazowo w zależności od potrzeb, w ciągi 3 dni od daty złożenia zamówienia przez Zamawiającego telefonicznie i potwierdzonego faksem, do zbiornika podziemnego o pojemności 4,85 m3 zlokalizowanego na terenie ww. Ośrodka. Pierwsza dostawa gazu planowana jest w przeciągu jednego tygodnia od daty obowiązywania umowy, nie wcześniej niż od 01.07.2009r..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 91.22.10.0 - Propan .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: a) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, b) złożą wymagane oświadczenia i dokumenty określone w SIWZ, c) posiadają aktualną koncesję na obrót paliwami gazowymi. Zamawiający oceni spełnienie ww. warunków przez Wykonawców na podstawie analizy załączonych dokumentów i oświadczeń metodą spełnia / nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty, oświadczenia i załączniki: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy sporządzone na załączniku nr 2 do SIWZ, 2) wypełnione załączniki do SIWZ lub przepisane w niezmienionej treści i wypełnione, 3) dokumenty i oświadczenia, o których mowa w SIWZ. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: a) aktualna koncesja na obrót paliwami gazowymi b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualne zaświadczenie naczelnika właściwego urzędu skarbowego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty należy dołączyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy sporządzone na załączniku nr 2 do SIWZ. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia do oferty należy dołączyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy sporządzone na załączniku nr 2 do SIWZ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Szczecinie,
ul. Matejki 22, 70-530 Szczecin
Samodzielny Referat Zamówień Publicznych, pok. 220..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Szczecinie, ul. Matejki 22, 70-530 Szczecin Samodzielny Referat Zamówień Publicznych, pok. 220..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Osobami uprawnionymi do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami są: - w zakresie przedmiotu zamówienia Z-ca Naczelnika Wydziału Administracyjno - Gospodarczego p. Marian Wensierski tel. (091) 459-69-26, w godz. 8.00 - 14.00, - w zakresie prowadzonego postępowania inspektor Samodzielnego Referatu ds. zamówień publicznych p. Agnieszka Dobrzyńska tel. (091) 459-62-17, w godz. 8.00 - 14.00..
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- EP/220/46/2025: Sukcesywna dostawa materiałów technicznych dla SPWSZ w Szczecinie dla lokalizacji przy ul. A. Sokołowskiego 11 przez okres 12 miesięcy
- Dostawa i instalacja kompleksowego systemu informatycznego do obsługi badań patomorfologicznych.
- Kompleksowa obsługa techniczna wydarzeń plenerowych organizowanych przez Operę na Zamku w Szczecinie w roku 2025
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na remont zabytkowego ogrodzenia wraz z zadaszeniem przy ul. Monte Cassino 36 w Szczecinie
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz uzyskanie pozwoleń niezbędnych do realizacji inwestycji polegającej na budowie małej infrastruktury turystycznej nad Jeziorem Szmaragdowym
- Dostawa produktów edukacyjnych do 10 Lokalnych Klubów Rodzinnych, położonych na terenie Województwa Zachodniopomorskiego
więcej: przetargi w Szczecinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.