Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-04-08
Rzeszów: Dostawa dwóch samochodów osobowych z napędem na cztery koła na potrzeby Biura Kontroli na Miejscu w Podkarpackim OR ARiMR wraz z usługą ubezpieczenia
Numer ogłoszenia: 76699 - 2014; data zamieszczenia: 08.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Podkarpacki Oddział Regionalny , al. Tadeusza Rejtana 36, 35-310 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 8756001, faks 17 8642550.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Agencja Wykonawcza.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa dwóch samochodów osobowych z napędem na cztery koła na potrzeby Biura Kontroli na Miejscu w Podkarpackim OR ARiMR wraz z usługą ubezpieczenia.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostarczone samochody muszą spełniać następujące wymagania 1) Samochód fabrycznie nowy (max przebieg 30km) wyposażony w opony letnie klasy AT 2) Rok produkcji 2014 3) Samochód przystosowany do ruchu prawostronnego, 4) Nadwozie 5 drzwiowe 5) Kolor nadwozia: dowolny 6) Silnik benzynowy/diesela o pojemności minimum 1,5 litra w oznaczeniu handlowym 7) Moc silnika minimum 75 KW 8) Metalowa osłona silnika 9) Minimalny prześwit podwozia 200 mm 10) Minimalna długość pojazdu 4200 mm 11) Minimalna szerokość pojazdu 1785 mm 12) Pojemność bagażnika minimum 400 l 13) Wspomaganie układu kierowniczego, regulowana wysokość położenia kolumny kierownicy i fotela kierowcy 14) Napęd na cztery koła z możliwością manualnego przełącznika układu napędu na tryb 2WD lub 4WD 15) Felgi stalowe/aluminiowe 16) Koło zapasowe, klucz do kół, podnośnik 17) ABS, ESP lub równoważne w zależności od nazwy stosowanej przez producenta 18) Minimum 2 poduszki powietrzne kierowcy i pasażera 19) Światła przeciwmgłowe przód i tył 20) Ogrzewanie tylnej szyby, lusterka boczne elektrycznie sterowane i podgrzewane 21) Immobilizer, autoalarm 22) Klimatyzacja, wskaźnik temperatury zewnętrznej 23) Centralny zamek sterowany drogą radiową (zdalnie) - 2 piloty 24) Gniazdo 12V w przedziale pasażerskim + gniazdo 12V w bagażniku 25) Fabryczne radio z głośnikami 26) Trójkąt odblaskowy 27) Apteczka samochodowa 28) Gaśnica samochodowa 29) Komplet dywaników gumowych z wysokim brzegiem oraz mata gumowa do bagażnika 30) Chlapacze przednie 31) Światła do jazdy dziennej 32) Opony zimowe AT 33) Gwarancja producenta: a. Mechaniczna na części i podzespoły na okres minimum 3 lata lub 100 000km, b. Na perforację blachy na okres minimum 6 lat, c. Na lakier na okres minimum 1 rok 34) Pakiet ubezpieczeń zawierający pełne ubezpieczenie w okresie 1 roku od zakupu w zakresie: OC, AC (w pełnym zakresie, w tym od kradzieży bez udziału własnego oraz franszyzy), NNW oraz Assistance. 35) Minimum 1 autoryzowana stacja obsługi na terenie miasta Rzeszów 36) Spełniona norma emisji spalin Euro 5 37) Emisja CO2 (g/km) maksimum 215g/km 38) Zużycie paliwa (L/100km): a. Cykl miejski maksimum 12L/100km b. Cykl pozamiejski maksimum 8L/100km c. Cykl mieszany maksimum 9L/100km 39) Odbiór samochodów na terenie miasta Rzeszowa po zarejestrowaniu i ubezpieczeniu. Samochody winny być przystosowane do poruszania się po drogach nieutwardzonych (gruntowych, leśnych i polnych) oraz po bezdrożach (typu skraj pól uprawnych, miedza, łąka), w różnych warunkach pogodowych (pokrywa śnieżna, kałuża, błoto) ze względu na wykorzystywanie ich przez inspektorów terenowych podczas kontroli prowadzonych przez cały rok. Zamawiający wymaga, aby wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpiło na warunkach i zasadach określonych we wzorze umowy wraz z załącznikami, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. Wykonawca gwarantuje, że dostarczy Przedmiot Zamówienia będzie fabrycznie nowy, o najwyższej jakości, zarówno pod wzglądem norm jakościowych, jak i z odpowiednim terminem produkcji nie wcześniejszym niż w roku 2014, zapewniającym bezpieczne użycie dostarczonego przedmiotu zamówienia..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.30.00 - Pojazdy z napędem na 4 koła 66.51.41.10 - Usługi ubezpieczeń pojazdów mechanicznych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (Załącznik nr 2 do SIWZ);
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (Załącznik nr 2 do SIWZ);
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (Załącznik nr 2 do SIWZ);
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (Załącznik nr 2 do SIWZ);
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (Załącznik nr 2 do SIWZ);
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, a jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. III.4.2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. W przypadku zmiany w obowiązujących przepisach możliwa jest zmiana treści umowy w tym zakresie. 2. Działania siły wyższej lub wystąpienia stanu wyższej konieczności 3. Zmian organizacyjnych Kupującego powodujących, iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe 4. Zmian w zakresie sposobu zadań lub zasad funkcjonowania Kupującego powodujących, iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arimr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
al. Tadeusza Rejtana 36, 35-310 Rzeszów.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.04.2014 godzina 11:00, miejsce: Podkarpacki Oddział Regionalny Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa al. Tadeusza Rejtana 36, 35-310 Rzeszów.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Zakup serwerów, urządzeń (w tym materiałów do drukarek) i oprogramowania potrzebnego do wdrożenia systemu klasy EZD
- Prenumerata i dostawa prasy codziennej oraz wydawnictw fachowych w formie papierowej i elektronicznej dla Podkarpackiego Urzędu Wojewódzkiego w Rzeszowie oraz Del. w Krośnie, Przemyślu i Tarnobrzegu.
- Dostawa paliw do samochodów służbowych Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Rzeszowie w 2025 roku
- Renowacja elewacji oraz tarasów zewnętrznych budynku Przedszkola Publicznego nr 16
- Usuwanie padłych zwierząt z pasa drogowego dróg wojewódzkich administrowanych przez Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie w 2025 r.
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz monitorów dla potrzeb Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW GMINY GALEWICE"
- Postępowanie o udzielenie zamówienia na ubezpieczenie Gminy Tułowice
- UBEZPIECZENIE MAJĄTKU POWIATU SIERADZKIEGO
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
- Ubezpieczenie komunikacyjne autobusów Gmina Miejska Mielec
- POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA NA UBEZPIECZENIE MIENIA I ODPOWIEDZIALNOŚCI GMINY TOSZEK
więcej: Pojazdy z napędem na 4 koła »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.