Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-12-15
Ogłoszenie nr 767002-N-2020 z dnia 2020-12-15 r.
Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu używanego samochodu ciężarowego skrzyniowego - wywrotka
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: 468 580 081
faks: 468 580 091
e-mail: www.zgkimmszczonow@wp.pl
www: www.bip.zgkim.mszczonow.pl
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, www.bip.zgkim.mszczonow.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: 6/OOM/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Określenie przedmiotu zamówienia :
1. Wymagania dotyczące leasingu.
1.1. Wpłata początkowa - 10 % netto wartości samochodu zawierająca czynsz inicjalny, opłatę manipulacyjną oraz czynsz „0”.
1.2. Umowa leasingu operacyjnego zostanie zawarta na okres 36 miesięcy.
1.3. Opłata końcowa ( wykup ) 1 %.
1.4. Raty leasingowe płatne będą zgodnie z harmonogramem płatności stanowiącym załącznik do Umowy Leasingu. Na tę okoliczność Wykonawca będzie wystawiał comiesięczne faktury VAT z terminem płatności 14 dni od daty jej wystawienia.
1.5. Dodatkowe koszty płatne przez Zamawiającego: opłata za rejestrację pojazdu płatna jednorazowo oraz podatek od środków transportu - rozłożony na dwie raty, natomiast koszt określenia wartości samochodu po stronie wykonawcy.
1.6. Po upływie okresu leasingu Zamawiający zastrzega sobie prawo wykupu przedmiotu leasingu, po spłaceniu przez Zamawiającego wszelkich należności wynikających z umowy leasingu.
1.7. Waluta leasingu – polski złoty, raty leasingowe w oparciu o stawkę WIBOR.
1.8. Pozostałe warunki leasingu regulowane będą przez wewnętrzny regulamin Leasingodawcy oraz postanowienia Kodeksu Cywilnego.
2. Warunki ubezpieczenia
2.1. Wykonawca wskazuje swojego ubezpieczyciela, a Zamawiający będzie ponosił koszty ubezpieczenia OC, AC i NW płatne za dany rok osobno - jednorazowo w okresie ubezpieczenia w ciągu 3 lat po otrzymaniu polisy za dany rok.
3. Wymagania dotyczące samochodu.
3.1. Samochód ciężarowy skrzyniowy - wywrotka spełniający wymagania pojazdu dopuszczonego do poruszania się po drogach publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo o Ruchu Drogowym oraz spełniający warunki zawarte w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia ( Dz.U z 2016r poz. 2022 z późn. zm.).
3.2. Pojazd wyprodukowany do ruchu prawostronnego, kierownica fabrycznie z lewej strony.
3.3. Podwozie DMC techniczne do 19T 4x2.
3.4. Rok produkcji podwozia 2014 lub nowszy.
3.5. Przebieg maksymalny 360 000 km.
3.6. Kolor kabiny niebieski fabryczny.
3.7. Spełniający normy Euro 6 co do emisji spalin.
3.8. Pojemność silnika 7,7l.
3.9. Moc silnika minimum 350 KM.
3.10. Skrzynia biegów zautomatyzowana 12 biegowa, bez pedału sprzęgła.
3.11. Rozpiętość przełożeń skrzyni biegów nie mniej niż 14,9 – 1,0.
3.12. Nośność przedniej osi 7,5T.
3.13. Nośność tylnej osi 13T.
3.14. Blokada tylnego mostu.
3.15. Przełożenie tylnego mostu i=3,583.
3.16. Retarder.
3.17. Chłodnica oleju skrzyni biegów.
3.18 Tylne zawieszenie pneumatyczne.
3.19. Przednie zawieszenie mechaniczne.
3.20. Rozstaw osi 3700 mm fabryczny oryginalny.
3.21. Aluminiowy zbiornik paliwa minimum 300L.
3.22. Zbiornik na ADBlue min. 25 litrów.
3.23. Rodzaj paliwa: olej napędowy.
3.24. Hamulce tarczowe na przedniej i tylnej osi.
3.25. Podwozie wyposażone w ABS i ASR oraz ESP.
3.26. Kabina dzienna wydłużona.
3.27. Kabina 2 miejscowa.
3.28. Podgrzewane i elektrycznie regulowane lusterka boczne.
3.29. Komfortowy fotel kierowcy.
3.30. Wywietrznik dachowy.
3.31. Zderzak ze stalowymi narożnikami.
3.32. Klimatyzacja.
3.33. Przechylanie kabiny – mechaniczno-hydrauliczne.
3.34. Centralny zamek.
3.35. Przednie lampy Bi-xenon.
3.36. System spryskiwaczy przednich lamp.
3.37. Światła do jazdy dziennej LED.
3.38. Główny zestaw wskaźników w kabinie wyposażony w funkcję video.
3.39. Pojazd wyposażony w asystent pasa ruchu.
3.40. Pojazd wyposażony w system automatycznego hamowania.
3.41. System monitorowania ciśnienia w oponach.
3.42. Poduszka powietrzna kierowcy.
3.43. Ogranicznik prędkości do 90 km/h.
3.44. Tempomat.
3.45. Sygnał cofania.
3.46. Fabryczna przystawka odbioru mocy.
4. Wymagania dotyczące zabudowy:
4.1. Rok produkcji zabudowy 2020 nowa, nie używana.
4.2. Skrzynia samowyładowcza 3 stronna.
Konstrukcja:
4.3. długość gabarytowa 3800- 4200mm.
4.4. szerokość gabarytowa około 2500 mm.
4.5. wysokość burt - bocznych 600 mm,.
4.6. wysokość burty tylnej 800 - 1000 mm,.
4.7. przednia ściana pełna, do wysokości kabiny.
4.8. podłoga min. 6 mm, materiał stal.
4.9. burta boczna prawa i lewa z górnymi i dolnymi zawiasami.
4.10. burty demontowane.
4.11. wspomaganie sprężynowe burt bocznych.
4.12. burta tylna z górnymi i dolnymi zawiasami, możliwość demontażu, odbojniki tylnej klapy.
System hydrauliczny:
4.13. siłownik hydrauliczny podpodłogowy.
4.14. pompa hydrauliczna.
4.15. zbiornik oleju.
4.16. sterowanie wywrotem pneumatyczne z kabiny.
4.17. zawór główny.
4.18. przewody hydrauliczne.
4.19. sygnalizacja podniesienia skrzyni w kabinie kierowcy.
5. Dodatkowe wyposażenie:
5.1. błotniki kół tylnych z tworzywa, plus chlapacze.
5.2. zderzak.
5.3. bariery boczne przeciw-najazdowe aluminiowe.
5.4. uchwyty do ładunku 8 szt.
5.5. stopień wejściowy składany na burcie.
5.6. żółte światła obrysowe.
5.7. podpora naprawcza, oklejenie konturowe zabudowy.
5.8. osłony świateł tylnych z daszkiem i odchylaną kratką.
5.9. tablice wyróżniające.
5.10. wywrotka śrutowana , gruntowana i malowana w uzgodnionym kolorze RAL 7024 szary grafitowy.
5.11. Ogumienie kół jezdnych całoroczne, o średnicy nominalnej 22,5 cala, nowe lub o zużyciu maksymalnym 50%, rozmiar ogumienia 315/70R 22,5 lub równoważne.
5.12. Sygnalizacja robocza ( koguty ), sygnał dźwiękowy cofania.
5.13. Wyposażenie standardowe:– gaśnice, trójkąt ostrzegawczy, radio, koło zapasowe, klucz do kół, kliny pod koła, podnośnik minimum 12 000 kg.
5.14. Pojazd wolny od wad fizycznych i prawnych.
6. Dodatkowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:
6.1. Przedmiot zamówienia dostarczony zamawiającemu będzie na podwoziu używanym. Stan pojazdu powinien być przygotowany do pracy i nie wymagać wkładu finansowego przez Zamawiającego, tzn. wymienione wszystkie oleje, filtry oraz płyny eksploatacyjne.
6.2. Pojazd z dokumentami niezbędnymi do rejestracji na terenie RP.
6.3. Dostarczony pojazd oraz osprzęt muszą być kompletne i kompatybilne ze sobą. Pojazd musi spełniać funkcje do jakich jest przeznaczony oraz musi być zgodny z obowiązującym prawem oraz normami WE ( CE ). Na udokumentowanie powyższego dostawca złoży oświadczenie.
6.4. Termin dostawy przedmiotu zamówienia maksimum 60 dni od podpisania Umowy.
6.5. Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia – do siedziby Zamawiającego, tj. Mszczonów, ul. Spółdzielcza 105 na koszt dostawcy.
6.6. Wykonawca przeszkoli obsługę w cenie dostawy w zakresie budowy i użytkowania pojazdu.
6.7. Usługi gwarancyjne realizowane będą w miejscu użytkowania przedmiotu zamówienia lub w serwisie w zależności od rodzaju usterki.
6.8. Gwarancja jakości pojazdu bez limitu kilometrów 3 miesiące na podwozie i min. 12 miesięcy na zabudowę – skrzynia, wywrot, termin gwarancji uruchamiany z dniem protokolarnego odbioru pojazdu.
6.9. Wykonawca zapewnia, że reakcja na zgłoszone wady, usterki nastąpi w ciągu 24 godzin, a naprawa zostanie wykonania w ciągu kolejnych 36 godzin ( dni roboczych ) od daty zgłoszenia wady, usterki a jeżeli wystąpi konieczność importu części zamiennych naprawa zostanie wykonana w ciągu 5 dni roboczych od daty zgłoszenia wady, usterki. Awarie będą zgłaszane na adres email wskazany przez wykonawcę.
6.10. Uprawnienia z tytułu gwarancji nie przysługują w przypadku użytkowania zamówienia niezgodnie z dostarczoną instrukcją obsługi lub po dokonaniu samodzielnych napraw przez zamawiającego bez pisemnej zgody wykonawcy.
6.11. Wymagania serwisowe:
a) Wykonawca w okresie obowiązywania gwarancji licząc od daty podpisania protokołu odbioru zapewni serwis przedmiotu zamówienia,
b) odległość serwisu od siedziby Zamawiającego nie większa niż 30 km dla podwozia, 100 km dla zabudowy.
c) Wykonawca zapewni w okresie pogwarancyjnym odpłatną dostępność części zamiennych oraz pełny odpłatny serwis pogwarancyjny przedmiotu zamówienia.
6.12. Do pojazdu powinny być dołączone następujące dokumenty w języku polskim:
- pisemne zapewnienie udzielenia gwarancji przez okres 3-miesięcy w języku polskim na podwozie i min. 12 miesięcy na zabudowę – skrzynia, wywrot,
- instrukcja obsługi pojazdu,
- świadectwo zgodności na znak WE ( CE ) lub oświadczenie, że pojazd spełnia normy WE ( CE ),
Niespełnienie któregokolwiek z powyższych wymagań technicznych będzie skutkować odrzuceniem oferty z dalszego postępowania.
II.5) Główny kod CPV: 34.13.40.00
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Określenie warunków:
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: - Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, iż nie wcześniej niż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej trzy odrębne zamówienia, z których każde polegało na dostawie pojazdu o łącznej wartości każdego wskazanego zamówienia wynoszącej minimum 200 000,00 zł brutto.
Ważne jest aby przy wykazywaniu przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia ( art. 23 ustawy Pzp ) lub na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, warunki określone w zdaniu poprzednim były spełnione przez jednego wykonawcę.
Powyższe oznacza, że w przypadku doświadczenia zakazuje się łączenia zamówień polegających na dostawie pojazdu o łącznej wartości każdego wskazanego zamówienia wynoszącej minimum 200 000,00 zł brutto
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: brak danych
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp - TAK
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin dostawy przedmiotu zamówienia: | 25,00 |
Cena wykonania zamówienia: | 75,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający jedynie dopuszcza zmianę postanowień umowy w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, a w tym przypadku zmiany wysokości stawki podatku VAT.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 23.12.2020, godzina: 11:00
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.