eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaI etap przebudowy drogi wewnętrznej, chodników i miejsc postojowych na terenie wewnętrznym przy ul. Puławskiej 156-176 w Warszawie, na odcinku od posesji nr 156 do posesji nr 166/172 włącznie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-18

Warszawa: I etap przebudowy drogi wewnętrznej, chodników i miejsc postojowych na terenie wewnętrznym przy ul. Puławskiej 156-176 w Warszawie, na odcinku od posesji nr 156 do posesji nr 166/172 włącznie.
Numer ogłoszenia: 76707 - 2009; data zamieszczenia: 18.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy , ul. Irysowa 19, 02-660 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5493727, 5493737, faks 022 5493737.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgnmokotow.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: I etap przebudowy drogi wewnętrznej, chodników i miejsc postojowych na terenie wewnętrznym przy ul. Puławskiej 156-176 w Warszawie, na odcinku od posesji nr 156 do posesji nr 166/172 włącznie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pierwszy etap przebudowy drogi wewnętrznej, chodników i miejsc postojowych na zarządzanym przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy terenie wewnętrznym przy ul. Puławskiej, odcinek od posesji nr 156 do posesji nr 166/172 włącznie, zgodnie z projektem budowlano - wykonawczym Przebudowa drogi wewnętrznej i miejsc postojowych oraz odwodnienia, na terenie wewnętrznym przy ul. Puławskiej 156, 158/164, 166/172, 174 i 176 A, sporządzonym przez inż. W.Anioła w lipcu 2008 r. oraz planem sytuacyjno-wysokościowym dla I. etapu robót drogowych, sporządzonym przez inż. W. Anioła w marcu 2009 r., wraz z wykonaniem niezbędnych prac towarzyszących, które nie zostały ujęte jako oddzielne pozycje w kosztorysie ofertowym tak jak: projekt czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, obsługa geodezyjna oraz badania laboratoryjne. 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres robót, wymagania techniczne, materiałowe, jakościowe i ilościowe określają: stanowiące Rozdział VII siwz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót cz. I i II tj. a) specyfikacja techniczna D-M 00.00.00. Wymagania ogólne, b) szczegółowa specyfikacja techniczna D-01.01.01. Wyznaczenie trasy i punktów wysokościowych drogi, c) szczegółowa specyfikacja techniczna D-02.01.01. Wykonanie wykopów w gruntach kategorii I-II d) szczegółowa specyfikacja techniczna D-04.01.01. Koryto wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża, e) specyfikacja techniczna D-04.04.01 Podbudowa z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie, f) specyfikacja techniczna D-04.04.02 Podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, g) specyfikacja techniczna D-05.03.23 Nawierzchnie z kostki brukowej, betonowej i płyt EKO, h) szczegółowa specyfikacja techniczna D-07.01.01. Oznakowanie poziome, i) specyfikacja techniczna D-07.02.01.00. Oznakowanie pionowe, j) szczegółowa specyfikacja techniczna D-08.01.01. Krawężniki betonowe, k) szczegółowa specyfikacja techniczna D-08.03.01. Obrzeża betonowe, l) szczegółowa specyfikacja techniczna D-09.01.01. Wykonanie trawników, oraz stanowiące w Rozdziale VI siwz dokumentację projektową: projekt budowlano - wykonawczy całego zadania inwestycyjnego Przebudowa drogi wewnętrznej i miejsc postojowych oraz odwodnienia, na terenie wewnętrznym przy ul. Puławskiej 156, 158/164, 166/172, 174 i 176 A sporządzonym przez inż. W.Anioła w lipcu 2008 r. wraz z planem sytuacyjno-wysokościowym dla I. etapu robót drogowych, sporządzonym przez inż. W.Anioła w marcu 2009 r..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic 45.23.32.53 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 10.000,00 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn zm.), a także spełniający warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ww. ustawy oraz spełniający warunki dodatkowe (podmiotowe i przedmiotowe) określone w specyfikacji, tj.: 1. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj. wykażą, iż w okresie ostatnich 5 lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie ), zrealizowali należycie co najmniej 2 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wykazanie przez Wykonawcę, na załączniku nr 3 do formularza oferty, Rozdział II SIWZ że wykonał co najmniej 2 roboty polegające na wykonaniu robót drogowych o wartości nie mniej niż 500.000,00 zł. brutto każda. W tym celu Wykonawca musi wypełnić wykaz robót - stanowiący zał. nr 3 do oferty - i podać przedmiot i całkowitą wartości wykonanych robót, datę wykonania oraz odbiorców, i dołączyć do oferty dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie, np.: (referencje lub protokoły bezusterkowego odbioru końcowego robót). 2. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. złożą oświadczenie, że roboty budowlane będące przedmiotem zamówienia zostaną wykonane przez osoby posiadające stosowne kwalifikacje do wykonania w/w robót oraz, że będą one zatrudnione przez Wykonawcę w ramach stosunków prawnych dopuszczonych przez prawo lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia w/w osób zdolnych do wykonania zamówienia. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wypełnienie i podpisanie przez Wykonawcę wykazu personelu który będzie wykonywać zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia oraz zakresu wykonywanych przez nich czynności jak również oświadczeniem, że Wykonawca zatrudnia ww. osoby w ramach stosunków prawnych dopuszczonych przez prawo lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia w/w osób zdolnych do wykonania zamówienia. Wykaz personelu należy złożyć - na załączniku nr 4 do wzoru formularza oferty - Rozdział II siwz. 3. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. złożą oświadczenie, że kierownictwo robót będących przedmiotem zamówienia sprawować będzie osoba (Wykonawca albo osoba zatrudniona przez Wykonawcę w ramach stosunków prawnych dopuszczonych przez prawo lub udostępniona przez inne podmioty) posiadająca odpowiednie uprawnienia do kierowania budową i robotami) w zakresie drogowym oraz wpisana na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. Wyklucza się uprawnienia budowlane do pełnienia funkcji majstra (mistrza). Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wypełnienie i podpisanie przez Wykonawcę oświadczenia dotyczącego zatrudnionego kierownika robót wraz z informacjami na temat jego kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia oraz zakresu wykonywanych przez niego czynności jak również oświadczenia, że Wykonawca zatrudnia w/w w ramach stosunków prawnych dopuszczonych przez prawo lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia w/w osób zdolnych do wykonania zamówienia. Ponadto Wykonawca musi przedłożyć Zamawiającemu do oferty kserokopie potwierdzone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem: w/w uprawnień budowlanych do kierowania robotami w zakresie ogólnobudowlanym oraz aktualnego zaświadczenia o wpisie na listę, właściwej izby samorządu zawodowego osoby, która będzie kierowała pracami (wg zał. nr. 5 do wzoru formularza oferty). 4. Udzielą gwarancji na wykonane przez siebie roboty oraz zastosowane materiały będące przedmiotem zamówienia, o których mowa w pkt. 3.1. specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w § 1 Istotnych postanowień umowy (Rozdział III specyfikacji) na czas minimum 36 miesięcy od daty bezusterkowego odbioru końcowego tych prac z tym, że dla materiałów okres ten nie może być krótszy niż gwarancja udzielona przez producenta. Wykonawca przeniesie na Zamawiającego warunki gwarancji producentów użytych materiałów w ramach przeprowadzonych robót. Przekazana gwarancja określać będzie warunki, na których została udzielona. Zakres gwarancji określa załącznik nr 8 do wzoru formularza oferty. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wypełnienie dokumentu gwarancyjnego (załącznik nr 8 do wzoru formularza oferty) oraz wpisanie okresu udzielonej gwarancji w formularzu oferty- Rozdział II SIWZ 5. Wykonawca musi zobowiązać się do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w pkt. 20 specyfikacji. Za spełnienie tego wymogu Zamawiający uzna złożenie zobowiązania na załączniku nr 6 do formularza oferty. 6. Wykonawca musi posiadać polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym w zakresie przedmiotu zamówienia na kwotę nie niższą niż równowartość 100.000 PLN (w przypadku polisy opłaconej w USD lub w EURO wartość kwoty ubezpieczenia zostanie przeliczona po kursie z ostatnich siedmiu dni kalendarzowych przed upływem terminu składania ofert, o którym mowa w pkt. 15.1 specyfikacji istotnych warunków zamówienia). Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna załączenie przez Wykonawcę do oferty aktualnej polisy (tj. takiej, której termin ważności upływa nie wcześniej niż na dzień składania ofert) lub innego dokumentu ubezpieczeniowego, zgodnie z pkt. 9.1.7. specyfikacji oraz złożenie zobowiązania o przedłużeniu polisy w przypadku gdy dotychczasowe ubezpieczenie wygasa po terminie składania ofert (na załączniku nr 7 do wzoru formularza oferty Rozdział II SIWZ). 7. Zaoferowane przez Wykonawcę w kosztorysie ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do oferty ceny jednostkowe każdej pozycji kosztorysowej muszą obejmować koszty związane z dojazdem, dojściem do miejsca wykonywania robót, koszty pracy w godzinach nadliczbowych oraz w dni wolne od pracy, koszty bezpośrednie robocizny, materiałów, pracy sprzętu i transportu technologicznego oraz koszty pośrednie, koszty zakupu i zysk oraz pomiary i badania laboratoryjne jak również koszt projektu czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót i kompleksowej obsługi geodezyjnej. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna złożenie w ofercie kosztorysu ofertowego - sporządzonego zgodnie z w/w zasadami, szczegółowo opisanymi w pkt. 16 specyfikacji i sporządzonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do wzoru formularza oferty. 8. Wykonawca zobowiązany będzie do stosowania w trakcie wykonywania zamówienia materiałów i produktów odpowiadających wymaganiom ujętych w art. 10 ustawy Prawo budowlane i w Ustawie o wyrobach budowlanych. Jeżeli na przewidywany do wykorzystania materiał lub wyrób nie ustanowiono normy technicznej to Wykonawca musi posiadać następujące, aktualne dokumenty: krajowe aprobaty techniczne (AT) lub europejskie aprobaty techniczne (ETA). Normy techniczne, których wymagania muszą spełniać stosowane materiały i wyroby, są wymienione w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót cz.I i cz. II, stanowiących Rozdział VII siwz oraz projekcie budowlano- wykonawczym autorstwa Pracowni Projektowo-Usługowej Anioł s.c. stanowiącym Rozdział VI siwz i przedmiarze robót - przebudowa drogi wewnętrznej i miejsc postojowych oraz odwodnienia, na terenie wewnętrznym przy ul. Puławskiej 156, 158/164, 166/172, 174 i 176 A - ROBOTY DROGOWE ETAP I, stanowiącym Rozdział IV siwz. Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu przed rozpoczęciem wykonywania robót w/w dokumentów dotyczących stosowanych materiałów. Ponadto podczas wykonywania zamówienia Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego zobowiązany będzie okazać w stosunku do wskazanych materiałów certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklaracje zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub z aktualną aprobatą techniczną. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wypełnienie i podpisanie formularza oferty wraz ze zobowiązaniem się Wykonawcy do przedłożenia Zamawiającemu przed rozpoczęciem wykonywania robót w/w dokumentów dotyczących zastosowanych materiałów. 9. Wykażą, że znajdują się w takiej sytuacji ekonomicznej i finansowej, która zapewnia im wykonanie zamówienia, a obrót Wykonawcy za rok 2007 nie może być niższy niż: 500.000,00 zł. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna załączenie przez Wykonawcę do oferty części sprawozdania finansowego za 2007 r. lub z okresu prowadzenia działalności, jeżeli jest ona prowadzona przez okres krótszy niż od 01.01.2007 r., dotyczącej obrotów, jaką jest rachunek wyników (zysków i strat), a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu. W przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty w 2007 r. - lub z okresu prowadzenia działalności, jeżeli jest ona prowadzona przez okres krótszy niż od 01.01.2007 roku..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, pod rygorem wykluczenia z postępowania lub odrzucenia oferty, musi wypełnić i podpisać formularz oferty zgodny w treści ze wzorem stanowiącym Rozdział II specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz wypełnione i podpisane (w formie określonej w SIWZ) następujące dokumenty i oświadczenia: 1. oświadczenie na załączniku nr 2 do oferty (wg wzoru załączonego do wzoru formularza oferty), że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania i spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2. wykaz robót na załączniku nr 3 do oferty (wg wzoru załączonego do wzoru formularza oferty), zrealizowanych przez Wykonawcę należycie w wykażą, iż w okresie ostatnich 5 lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np.: referencje lub protokoły bezusterkowego odbioru końcowego robót). 3. oświadczenie na załączniku nr 4 do oferty (wg wzoru załączonego do wzoru formularza oferty), dotyczące personelu Wykonawcy lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, 4. oświadczenie na załączniku nr 5 do oferty wg wzoru załączonego do wzoru formularza oferty, dotyczące osoby, która będzie pełniła funkcję kierownika robót, lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia w/w osób zdolnych do wykonania zamówienia, oraz kserokopie potwierdzone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem: uprawnień budowlanych w zakresie dróg i aktualnego zaświadczenia o wpisie na listę, właściwej izby samorządu zawodowego osoby, która będzie kierownikiem robót, 5. zobowiązanie do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na załączniku nr 6 do oferty (wg wzoru załączonego do wzoru formularza oferty). 6. aktualną (tj. taką, której termin ważności upływa nie wcześniej niż na dzień składania ofert) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym w zakresie przedmiotu zamówienia na kwotę nie niższą niż równowartość 100.000 PLN (w przypadku polisy opłaconej w USD lub w EURO wartość kwoty ubezpieczenia zostanie przeliczona po kursie z ostatnich siedmiu dni kalendarzowych przed upływem terminu składania ofert, 7. oświadczenie na załączniku nr 7 do oferty (wg wzoru załączonego do wzoru formularza oferty), iż po upływie terminu ważności będzie odnawiać ubezpieczenie na kwotę nie niższą niż równowartość 100.000 PLN na czas obejmujący wykonanie przedmiotu zamówienia oraz, że przedłoży Zamawiającemu do wglądu oryginał odnowionego ubezpieczenia w terminie 7 dni kalendarzowych od daty jego zawarcia, jednakże nie później niż w dniu podpisania umowy w przypadku gdy dotychczasowe ubezpieczenie wygasa po terminie składania ofert, 8. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 9. oryginał, lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza, pełnomocnictwa, o którym mowa w pkt. 9.2.1.2. specyfikacji, jeżeli oferty będą składali Wykonawcy wspólnie ubiegający się udzielenie zamówienia, 10. oryginał, lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza, pełnomocnictwa, o którym mowa w pkt 14.6.3.specyfikacji, jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika, 11. kosztorys ofertowy (podpisany przez Wykonawcę na każdej stronie) sporządzony zgodnie z zapisem w pkt. 16. specyfikacji wg załącznika nr 1 do wzoru formularza oferty, 12. oświadczenie Wykonawcy zawierające wzór dokumentu gwarancyjnego określającego zakres gwarancji na załączniku nr 8 do oferty (wg wzoru załączonego do wzoru formularza oferty), potwierdzające udzielenie gwarancji na przedmiot składanej przez siebie oferty na okres nie krótszy niż wskazany w pkt. 8.1.4. specyfikacji, 13. informacji określonej w pkt 16.1.1. SIWZ w przypadku zastosowania przez wykonawcę innej niż 22% stawki podatku od towarów i usług. 14. dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót, o których mowa w pkt. 8.1.1. SIWZ. Dokumenty mogą być złożone w formie kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub notariusza, 15. aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, o którym mowa w pkt. 15.1. siwz. 16. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 17. potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kserokopię dowodu wniesienia wadium jeśli zostało wniesione w pieniądzu lub oryginał dowodu wniesienia wadium jeśli zostało wniesione w innej dopuszczalnej przez Zamawiającego formie. 18. sprawozdanie finansowe za 2007 r. (lub za okres prowadzenia działalności, jeżeli jest on krótszy niż od 01.01.2007 r.), a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z oryginałem opinii o badanym sprawozdaniu, a w przypadku Wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności za 2007 r. (lub za okres prowadzenia działalności jeżeli jest on krótszy niż od 01.01.2007 r.) poświadczające osiągnięcie obrotu, o którym mowa w pkt. 8.1.9. specyfikacji. Oferta wspólna 1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców (w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 23 Ustawy) pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania: 1.1. Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego; 1.2. Oryginał pełnomocnictwa lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza powinien być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: a) postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy; b) wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby; c) ustanowionego Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania; 1.3. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców. 1.4. Stosowne odpisy (dla wszystkich Wykonawców) z rejestru lub ewidencji i oświadczenia (pkt 9.1.8., 9.1.15 , 9.1.16. SIWZ) muszą zostać dołączone do oferty; 1.5. W odniesieniu do warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy a w szczególności w pkt 8.1.1., 8.1.2., 8.1.3., 8.1.6. SIWZ wymagania te muszą być spełnione wspólnie przez wykonawców składających ofertę wspólną (nie musi ich spełniać każdy z wykonawców składających ofertę wspólną osobno); 1.6. Oświadczenia, formularze, dokumenty sporządzone na załączonych do SIWZ wzorach, składa i podpisuje w imieniu wszystkich Wykonawców, Pełnomocnik wpisując w miejscu przeznaczonym na podanie nazwy i adresu Wykonawcy, nazwy i adresy wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną; 1.7. Wszystkie kserokopie dokumentów załączone do oferty muszą być opisane za zgodność z oryginałem i podpisane przez Pełnomocnika; 2.2. Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z Pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w formularzu oferty. 2.3. Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 3. W przypadku złożenia oferty wspólnej Wykonawcy ponosić będą solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia. 4. Dotyczy Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 4.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 9.1.8., specyfikacji - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 4.1.1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed terminem składania ofert, 4.2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt. 9.4.1.1. specyfikacji, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Terminy, o których mowa w pkt. 9.4.1.1. stosuje się odpowiednio..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgnmokotow.waw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul.Irysowa 19 , 02-660 Warszawa, pok. 34.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.06.2009 godzina 10:00, miejsce: pok. 34 , ul.Irysowa 19 w Warszawie.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.