eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KozienicePostępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybiePrzetargu nieograniczonego zgodnie z z Prawem zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. /Dz. U. nr 223 poz. 1655 z 2007r./ z późniejszymi zmianami. na dostawęartykułów żywnościowych wg. zadań

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-03-08

Kozienice: Postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie: Przetargu nieograniczonego zgodnie z z Prawem zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. /Dz. U. nr 223 poz. 1655 z 2007r./ z późniejszymi zmianami. na dostawę: artykułów żywnościowych wg. zadań
Numer ogłoszenia: 76709 - 2011; data zamieszczenia: 08.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej dla Dorosłych , ul. Lubelska 50, 26-900 Kozienice, woj. mazowieckie, tel. 0-48 614 32 69, faks 0-48 614 20 98.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie: Przetargu nieograniczonego zgodnie z z Prawem zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. /Dz. U. nr 223 poz. 1655 z 2007r./ z późniejszymi zmianami. na dostawę: artykułów żywnościowych wg. zadań.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wtrybie: Przetargu nieograniczonego zgodnie z z Prawem zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. /Dz. U. nr 223 poz. 1655 z 2007r./ z późniejszymi zmianami. na dostawę: artykułów żywnościowych wg. zadań: zadanie 1 - dostawa mięs, wędlin i drobiu zadanie 2 - dostawa produktów spożywczych zadanie 3 - dostawa mrożonek zadanie 4 - dostawa ryb i przetworów rybnych zadanie 5 - dostawa warzyw zadanie 6 - dostawa ziemniaków jadalnych zadanie 7 - dostawa owoców zadanie 8 - dostawa jabłek zadanie 9 - dostawa nabiału do Domu Pomocy Społecznej dla Dorosłych w Kozienicach, ul. Lubelska 50.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: brak

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.W postępowaniu może wziąć udział Wykonawca, który: a) posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych przedmiotem postępowania b) posiada niezbędną wiedze i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia c) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d) nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 Pzp. 2.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń. 3.Oferta aby była ważna musi być podpisana przez upoważnionych do zaciągania zobowiązań przedstawicieli Wykonawcy, wymienionych w aktualnych dokumentach rejestracyjnych firmy lub osoby, które otrzymały stosowne pełnomocnictwa do podpisania ofert od osób o których mowa wyżej. W takim wypadku należy dołączyć pełnomocnictwo Podpisy wyżej wymienionych osób będą na formularzu oferty, oraz na wszystkich załączonych dokumentach. 4. Dokonanie oceny spełniania warunków przez wykonawców odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez wykonawcę dokumentów oświadczeń wymienionych w punkcie nr 6. zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia. pkt 6 a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisy do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Dokumenty, których mowa w pkt. 6 pkt. a mogą być przedłożone w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. b) formularz ofertowy - wypełniony załącznik nr 1 do SIWZ c) kalkulacja cenowa - wypełniony załącznik nr 2a, 2b, 2c, 2d, 2e, 2f, 2g, 2h, 2i. d) oświadczenie - podpisane załącznik nr 3 do SIWZ e) wzór umowy - wypełniony i parafowany załącznik nr 4a lub / i 4b do SIWZ f) oświadczenie (składa tylko oferent który jest rolnikiem ryczałtowym) załącznik nr 5 do SIWZ Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt. 6 ppkt a składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzając odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c)nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub uzyskał wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokumenty o których mowa w pkt. 6 ppkt a są składane w formie oryginału, odpisu, kopii, przetłumaczonych na język polski przez tłumacza przysięgłego, stosownie do obowiązujących przepisów. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt. 6 ppkt a zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.W postępowaniu może wziąć udział Wykonawca, który: a) posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych przedmiotem postępowania b) posiada niezbędną wiedze i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia c) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d) nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 Pzp. 2.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń. 3.Oferta aby była ważna musi być podpisana przez upoważnionych do zaciągania zobowiązań przedstawicieli Wykonawcy, wymienionych w aktualnych dokumentach rejestracyjnych firmy lub osoby, które otrzymały stosowne pełnomocnictwa do podpisania ofert od osób o których mowa wyżej. W takim wypadku należy dołączyć pełnomocnictwo Podpisy wyżej wymienionych osób będą na formularzu oferty, oraz na wszystkich załączonych dokumentach. 4. Dokonanie oceny spełniania warunków przez wykonawców odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez wykonawcę dokumentów oświadczeń wymienionych w punkcie nr 6. zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.W postępowaniu może wziąć udział Wykonawca, który: a) posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych przedmiotem postępowania b) posiada niezbędną wiedze i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia c) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d) nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 Pzp. 2.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń. 3.Oferta aby była ważna musi być podpisana przez upoważnionych do zaciągania zobowiązań przedstawicieli Wykonawcy, wymienionych w aktualnych dokumentach rejestracyjnych firmy lub osoby, które otrzymały stosowne pełnomocnictwa do podpisania ofert od osób o których mowa wyżej. W takim wypadku należy dołączyć pełnomocnictwo Podpisy wyżej wymienionych osób będą na formularzu oferty, oraz na wszystkich załączonych dokumentach. 4. Dokonanie oceny spełniania warunków przez wykonawców odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez wykonawcę dokumentów oświadczeń wymienionych w punkcie nr 6. zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.W postępowaniu może wziąć udział Wykonawca, który: a) posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych przedmiotem postępowania b) posiada niezbędną wiedze i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia c) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d) nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 Pzp. 2.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń. 3.Oferta aby była ważna musi być podpisana przez upoważnionych do zaciągania zobowiązań przedstawicieli Wykonawcy, wymienionych w aktualnych dokumentach rejestracyjnych firmy lub osoby, które otrzymały stosowne pełnomocnictwa do podpisania ofert od osób o których mowa wyżej. W takim wypadku należy dołączyć pełnomocnictwo Podpisy wyżej wymienionych osób będą na formularzu oferty, oraz na wszystkich załączonych dokumentach. 4. Dokonanie oceny spełniania warunków przez wykonawców odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez wykonawcę dokumentów oświadczeń wymienionych w punkcie nr 6. zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.W postępowaniu może wziąć udział Wykonawca, który: a) posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych przedmiotem postępowania b) posiada niezbędną wiedze i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia c) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d) nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 Pzp. 2.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń. 3.Oferta aby była ważna musi być podpisana przez upoważnionych do zaciągania zobowiązań przedstawicieli Wykonawcy, wymienionych w aktualnych dokumentach rejestracyjnych firmy lub osoby, które otrzymały stosowne pełnomocnictwa do podpisania ofert od osób o których mowa wyżej. W takim wypadku należy dołączyć pełnomocnictwo Podpisy wyżej wymienionych osób będą na formularzu oferty, oraz na wszystkich załączonych dokumentach. 4. Dokonanie oceny spełniania warunków przez wykonawców odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez wykonawcę dokumentów oświadczeń wymienionych w punkcie nr 6. zgodnie z formułą pełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://kozienicepz.1.e-bip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej dla Dorosłych w Kozienicach, ul. Lubelska 50, 26-900 Kozienice budynek adm.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.03.2011 godzina 12:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej dla Dorosłych w Kozienicach, ul. Lubelska 50 /dział adm.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie: Przetargu nieograniczonego zgodnie z z Prawem zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. /Dz. U. nr 223 poz. 1655 z 2007r./ z późniejszymi zmianami. na dostawę: artykułów żywnościowych wg. zadań:.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie 1 - dostawa mięs, wędlin i drobiu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie: Przetargu nieograniczonego zgodnie z z Prawem zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. /Dz. U. nr 223 poz. 1655 z 2007r./ z późniejszymi zmianami. na dostawę: artykułów żywnościowych wg. zadań:.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie 2 - dostawa produktów spożywczych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie: Przetargu nieograniczonego zgodnie z z Prawem zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. /Dz. U. nr 223 poz. 1655 z 2007r./ z późniejszymi zmianami. na dostawę: artykułów żywnościowych wg. zadań:.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie 3 - dostawa mrożonek.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.11.70-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie: Przetargu nieograniczonego zgodnie z z Prawem zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. /Dz. U. nr 223 poz. 1655 z 2007r./ z późniejszymi zmianami. na dostawę: artykułów żywnościowych wg. zadań:.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie 4 - dostawa ryb i przetworów rybnych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.20.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie: Przetargu nieograniczonego zgodnie z z Prawem zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. /Dz. U. nr 223 poz. 1655 z 2007r./ z późniejszymi zmianami. na dostawę: artykułów żywnościowych wg. zadań:.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie 5 - dostawa warzyw.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.10.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie: Przetargu nieograniczonego zgodnie z z Prawem zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. /Dz. U. nr 223 poz. 1655 z 2007r./ z późniejszymi zmianami. na dostawę: artykułów żywnościowych wg. zadań:.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie 6 - dostawa ziemniaków jadalnych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.21.21.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie: Przetargu nieograniczonego zgodnie z z Prawem zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. /Dz. U. nr 223 poz. 1655 z 2007r./ z późniejszymi zmianami. na dostawę: artykułów żywnościowych wg. zadań:.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie 7 - dostawa owoców.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.30.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie: Przetargu nieograniczonego zgodnie z z Prawem zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. /Dz. U. nr 223 poz. 1655 z 2007r./ z późniejszymi zmianami. na dostawę: artykułów żywnościowych wg. zadań:.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie 8 - dostawa jabłek.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.23.21-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie: Przetargu nieograniczonego zgodnie z z Prawem zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. /Dz. U. nr 223 poz. 1655 z 2007r./ z późniejszymi zmianami. na dostawę: artykułów żywnościowych wg. zadań:.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie 9 - dostawa nabiału.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.