eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LibiążŚwiadczenie usług pocztowych na przesyłki w obrocie krajowym i zagranicznym dla Urzędu Miejskiego w Libiążu w 2014 roku.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-01-08

Libiąż: Świadczenie usług pocztowych na przesyłki w obrocie krajowym i zagranicznym dla Urzędu Miejskiego w Libiążu w 2014 roku.
Numer ogłoszenia: 7670 - 2014; data zamieszczenia: 08.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 496214 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Libiąż Urząd Miejski w Libiążu, ul. Działkowa 1, 32-590 Libiąż, woj. małopolskie, tel. 32 6271311, faks 32 6249290.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług pocztowych na przesyłki w obrocie krajowym i zagranicznym dla Urzędu Miejskiego w Libiążu w 2014 roku..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie następujących usług pocztowych: 1) w obrocie krajowym i zagranicznym przesyłek najszybszej kategorii i przesyłek nie będących przesyłkami najszybszej kategorii: a) przesyłek listowych nierejestrowanych, b) przesyłek listowych rejestrowanych, c) paczek pocztowych, 2) w obrocie krajowym: a) przesyłek kurierskich doręczonych do 24 godzin, 3) w obrocie krajowym i zagranicznym zwrot przesyłek rejestrowanych i nierejestrowanych, po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia lub wydania odbiorcy. Przesyłki nadawane będą w dni pracy Urzędu, z siedziby Wykonawcy pod warunkiem, że siedziba placówki znajduje się w Libiążu. W innym przypadku przesyłki nadawane będą z siedziby Zamawiającego w poniedziałek w godzinach od 14.30 do 15.30, od wtorku do czwartku godzinach od 13.30 do 14.30, w piątek godzinach od 12.30 do 13.30. Odbioru dokonywać będzie wówczas upoważniony przedstawiciel Wykonawcy, po okazaniu stosownego upoważnienia. Zamawiający zobowiązuje się do umieszczenia na stronie adresowej każdej nadawanej przesyłki listowej lub paczki: 1) nazwy odbiorcy i jego adres (podany jednocześnie w pocztowej książce nadawczej dla przesyłek rejestrowanych), 2) określenia rodzaj przesyłki, 3) nadruku (pieczątki) zawierającego pełną nazwę i adres Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość, by na opakowaniu przesyłek i na odwrocie nadania przesyłek oraz na zwrotnym potwierdzeniu odbioru oprócz danych wskazanych przez Zamawiającego znajdowały się inne informacje. Jednakże wszelkie adnotacje nie mogą zaciemniać danych identyfikacyjnych Zamawiającego (nadawcy i adresata przesyłki). Zamawiający zawsze będzie widoczny na opakowaniu przesyłek i na odwrocie nadania przesyłek oraz na zwrotnym potwierdzeniu odbioru jako jedyny nadawca przesyłki. Zamawiający zobowiązuje się do właściwego przygotowania przesyłek oraz sporządzania zestawień dla przesyłek. Zamawiający zobowiązuje się do nadawania przesyłek w stanie uporządkowanym przez co należy rozumieć: a) dla przesyłek rejestrowanych - wpisanie każdej przesyłki do zestawienia przesyłek, sporządzanego w dwóch egzemplarzach, z których oryginał będzie przeznaczony dla Wykonawcy w celach rozliczeniowych, a kopia stanowić będzie dla Zamawiającego potwierdzenie nadania danej partii przesyłek, b) dla przesyłek zwykłych - nierejestrowanych - przygotowanie zestawienia ilościowego przesyłek wg poszczególnych kategorii wagowych sporządzanego dla celów rozliczeniowych w dwóch egzemplarzach, z których oryginał przeznaczony będzie dla Wykonawcy w celach rozliczeniowych, a kopia stanowić będzie dla Zamawiającego potwierdzenie nadania danej partii przesyłek. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, określa Zakres rodzajowy i ilościowy usług - załącznik nr 5 do SIWZ oraz istotne postanowienia, które zostaną wprowadzone do umowy (Rozdz. XV SIWZ). Planowane ilości przesyłek mogą ulec zmianie pomiędzy pozycjami zawartymi w Zakresie rodzajowym i ilościowym usług - zał. nr 5 do SIWZ, w zależności od faktycznej potrzeby Zamawiającego. Rozliczanie wykonanych prac odbywać się będzie na podstawie zaoferowanych cen jednostkowych zawartych w Kalkulacji cenowej w formie opłaty z dołu oraz faktycznie wykonanej usługi, do wysokości środków przeznaczonych na ten cel określonych w umowie. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z innych usług niż wymienione w Kalkulacji cenowej, wysokość opłat z tego tytułu, rozliczana będzie na podstawie cennika obowiązującego u Wykonawcy w dniu świadczenia usług. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień Publicznych (CPV): 64110000-0 usługi pocztowe 64112000-4 usługi pocztowe dotyczące listów 64113000-1 usługi pocztowe dotyczące paczek 2. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych. 3. Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty wariantowej w rozumieniu art. 2 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających o których mowa w art.67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej. 6.Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 7.Zamawiający wymaga złożenia oferty w oparciu o dokumenty zawarte w SIWZ. 8. Zamawiający wymaga, aby placówki pocztowe a co najmniej punkty awizowe odbioru niedoręczonych pod adres przesyłek (awizowanych) znajdowały się na trenie gminy do której będą doręczane przesyłki..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.11.00.00-0, 64.11.20.00-4, 64.11.30.00-1.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.01.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Poczta Polska Spółka Akcyjna, ul. Stawki 2, 00-940 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 59901,65 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 60931,04

  • Oferta z najniższą ceną: 60931,04 / Oferta z najwyższą ceną: 60931,04

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.