Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-12-15
Ogłoszenie nr 767272-N-2020 z dnia 2020-12-15 r.
Usługi przewozowe świadczone na rzecz Miejskiego Ośrodka Sportu Młodzieżowego przy OSiR Bytom - mikrobusy - II
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: 0-32 2812770, 2816034
faks: 0-32 2812770
e-mail: dt@osir.bytom.pl
www: https://osir.bytom.pl/
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, http://www.osir.bytom.bip-gov.info.pl/bip/
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, http://www.osir.bytom.bip-gov.info.pl/bip/
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak
Inny sposób: Ofertę należy złożyć, osobiście, za pośrednictwem operatora pocztowego lub posłańca, w siedzibie Zamawiającego. Oferta musi być sporządzona w formie pisemnej pod rygorem nieważności
Adres: Ośrodek Sportu i Rekreacji w Bytomiu, ul. Parkowa 1 (sekretariat), 41-902 Bytom
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: P.271.1.9.2020.PN
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Tak
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy: 2
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia są usługi przewozowe świadczone na rzecz Miejskiego Ośrodka Sportu Młodzieżowego przy OSiR Bytom - mikrobusy w okresie od zawarcia umowy do 31.12.2021 r.
Zamówienie podzielono na 2 pakiety: Pakiet nr 1 – usługi przewozu „małymi” mikrobusami o ilości miejsc co najmniej 18 osób, Szacunkowa ilość km realizowanych w ramach umowy – 34 125 km,Szacunkowa ilość godzin postojowych – 1 762 h, Pakiet nr 2 – usługi przewozu „dużymi” mikrobusami o ilości miejsc co najmniej 31 osób, Szacunkowa ilość km realizowanych w ramach umowy – 11 375 km, Szacunkowa ilość godzin postojowych – 588 h, UWAGA, Wykonawca przygotowując ofertę winien uwzględnić fakt, iż: 1) rozliczenie kilometrów odbywa się od miejsca zbiórki wyznaczonego przez przedstawicieli Zamawiającego do powrotu w to miejsce, 2) znacząca część kursów to kursy o charakterze lokalnym (w granicach miasta Bytomia lub miast ościennych),
3) naliczenie opłaty za postój następować będzie w przypadku postoju trwającego dłużej niż 15 minut i rozliczane będzie co 15 minut, 4) w przypadku wyjazdów wielodniowych postojowe będzie naliczane w wysokości nie większej niż za 4 godziny w każdej pełnej dobie postoju, o ile środek transportu, w tym dniu, nie będzie wykonywał dodatkowych przejazdów np. na mecze, rozgrywki itp.
5) czas reakcji na podstawienie pojazdu zastępczego wynosi minimalnie 30 minut, a maksymalny czas to 60 minut. 3. Zamawiający wymaga zgodnie z art. 29 ust 3a zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących usługi przewozowe – kierowanie pojazdami. Wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks Pracy (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1320 z późn. zm.).
II.5) Główny kod CPV: 60.17.00.00
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 31.12.2021
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykaże, że posiada stosowną licencję transportową do prowadzenia krajowego transportu drogowego osób, w szczególności koncesji, zezwolenia lub licencji, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz.U z 2019 poz. 2140 z późn. zm.). Wykonawca musi posiadać licencje ważną w okresie realizacji przedmiotowej umowy.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 50 000,00 zł – warunek ten dotyczy odrębnie każdego zadania. UWAGA: W przypadku, gdy wykonawcą będzie składał ofertę na wszystkie zadania, Wykonawca winien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 100 000,00 zł
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował przy realizacji niniejszego zamówienia co najmniej: dla pakietu nr 1 - 8 mikrobusami o ilości miejsc siedzących co najmniej 18 (lub więcej) oraz 2 mikrobusami o ilości miejsc siedzących co najmniej 23 (lub więcej), dla pakietu nr 2 - 1 mikrobusem o ilości miejsc siedzących co najmniej 31 (lub więcej), Warunek dla Pakietu 1- 2, rok produkcji nie wcześniej niż 2000 roku. UWAGA: Jeżeli Wykonawca składa ofertę na kilka pakietów wówczas musi wykazać dysponowanie innymi pojazdami do każdego pakietu.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp - TAK
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
1) dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną odpowiednio w Rozdziale V pkt 2.1 SIWZ, 2) koncesję, zezwolenie lub licencję uprawniającą do prowadzenia krajowego transportu drogowego osób, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz.U z 2019 poz. 2140 z późn. zm.). Wykonawca musi posiadać licencje ważną w okresie realizacji przedmiotowej umowy.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Wiek pojazdów: | 20,00 |
Czas reakcji podstawienia pojazdu zastępczego: | 20,00 |
Cena: | 60,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, za wyjątkiem niżej wymienionych możliwości i warunków dokonania takiej zmiany: 1) zmiany strony umowy – Wykonawcy, w sytuacji następstwa prawnego wynikającego z odrębnych przepisów; 2) zmiany wynagrodzenia brutto, w przypadku zmiany przepisów obowiązujących dot. podatku VAT; 3) zmiany podwykonawcy i/lub części wykonywanego przez niego zakresu zlecenia, bądź wprowadzenie nowego podwykonawcy, bądź rezygnacji z podwykonawstwa. 2. W przypadku zmiany lub rezygnacji z podwykonawcy, na którego potencjał Wykonawca powoływał się w zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, Wykonawca zobowiązany jest złożyć pisemny wniosek o dokonanie takiej zmiany w umowie i wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie, spełnia te warunki w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca się powoływał w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 3. Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z wnioskiem, o którym mowa w ust. 2. 4. Dokonanie zmiany umowy w zakresie określonym w ust. 1 wymaga uprzedniego złożenia na piśmie propozycji Wykonawcy wykazującej zasadność wprowadzenia zmian i zgody Zamawiającego na jej dokonanie lub przedłożenia propozycji zmiany przez Zamawiającego. 5. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem przepisu ust. 1 jest nieważna.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 23.12.2020, godzina: 10:00
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIKI
Nazwa: Usługi przewozu „małymi” mikrobusami o ilości miejsc co najmniej 18 osób
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Szacunkowa ilość km realizowanych w ramach umowy – 34 125 km Szacunkowa ilość godzin postojowych – 1 762 h UWAGA, Wykonawca przygotowując ofertę winien uwzględnić fakt, iż: 1) rozliczenie kilometrów odbywa się od miejsca zbiórki wyznaczonego przez przedstawicieli Zamawiającego do powrotu w to miejsce, 2) znacząca część kursów to kursy o charakterze lokalnym (w granicach miasta Bytomia lub miast ościennych), 3) naliczenie opłaty za postój następować będzie w przypadku postoju trwającego dłużej niż 15 minut i rozliczane będzie co 15 minut, 4) w przypadku wyjazdów wielodniowych postojowe będzie naliczane w wysokości nie większej niż za 4 godziny w każdej pełnej dobie postoju, o ile środek transportu, w tym dniu, nie będzie wykonywał dodatkowych przejazdów np. na mecze, rozgrywki itp. 5) czas reakcji na podstawienie pojazdu zastępczego wynosi minimalnie 30 minut, a maksymalny czas to 60 minut.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60170000-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Cena: | 60,00 |
Wiek pojazdów: | 20,00 |
Czas reakcji podstawienia pojazdu zastępczego: | 20,00 |
Nazwa: Usługi przewozu „dużymi” mikrobusami o ilości miejsc co najmniej 31 osób
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Szacunkowa ilość km realizowanych w ramach umowy – 11 375 km Szacunkowa ilość godzin postojowych – 588 h UWAGA, Wykonawca przygotowując ofertę winien uwzględnić fakt, iż: 1) rozliczenie kilometrów odbywa się od miejsca zbiórki wyznaczonego przez przedstawicieli Zamawiającego do powrotu w to miejsce, 2) znacząca część kursów to kursy o charakterze lokalnym (w granicach miasta Bytomia lub miast ościennych), 3) naliczenie opłaty za postój następować będzie w przypadku postoju trwającego dłużej niż 15 minut i rozliczane będzie co 15 minut, 4) w przypadku wyjazdów wielodniowych postojowe będzie naliczane w wysokości nie większej niż za 4 godziny w każdej pełnej dobie postoju, o ile środek transportu, w tym dniu, nie będzie wykonywał dodatkowych przejazdów np. na mecze, rozgrywki itp. 5) czas reakcji na podstawienie pojazdu zastępczego wynosi minimalnie 30 minut, a maksymalny czas to 60 minut.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60170000-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Wiek pojazdów: | 20,00 |
Cena: | 60,00 |
Czas reakcji podstawienia pojazdu zastępczego: | 20,00 |
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- dostawa żywności do SP 26 w Bytomiu w 2025r.
- Dostawa żywności w roku 2025, na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 16 w Bytomiu.
- Dostawa artykułów spożywczych III dla potrzeb Kuchni Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu- Warzywa i owoce świeże, żur, mleko, przetwory mleczne, magii"
- Dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 5 w Bytomiu
- Kompleksowe utrzymanie i konserwacja oświetlenia ulicznego, przejść podziemnych i kładek stanowiących własność Gminy Bytom w 2025r.
- "Dostawa aparatów ucieczkowych" dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział Centralny Zakład Odwadniania Kopalń.
więcej: przetargi w Bytomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Najem pojazdów przeznaczonych do przewozu osób wraz z kierowcą na potrzeby Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Mikołowie w 2025 roku.
- Świadczenie usług w zakresie transportu dla zespołów MKS Avia Świdnik sekcji piłki nożnej oraz piłki siatkowej w 2025 roku
- Przewóz uczniów niepełnosprawnych do Zespołu Placówek Szkolno Wychowawczo-Rewalidacyjnych i innych placówek oświatowych w Wodzisławiu Śląskim, Raciborzu, Żorach, Rybniku i Jastrzębiu-Zdroju w 2025 r
- Świadczenie usług dowozu i odwozu seniorów z terenu Gminy Przemęt do Dziennego Domu Pomocy Senior+ w Błotnicy w 2025 roku
więcej: Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.