eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin¦wiadczenie kompleksowej us³ugi w zakresie utrzymania czysto¶ci w obiekcie i na terenie przyleg³ym do budynku Prokuratury Regionalnej w Szczecinie przy ul. Mickiewicza 151d, 153 i Brzozowskiego 1, 2.

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2020-12-15



Og³oszenie nr 767308-N-2020 z dnia 2020-12-15 r.

Prokuratura Regionalna w Szczecinie:

¦wiadczenie kompleksowej us³ugi w zakresie utrzymania czysto¶ci w obiekcie i na terenie przyleg³ym do budynku Prokuratury Regionalnej w Szczecinie przy ul. Mickiewicza 151d, 153 i Brzozowskiego 1, 2.

OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Us³ugi
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy: Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania: Nie

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych: Nie

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Regionalna w Szczecinie, krajowy numer identyfikacyjny 36386818300000, Mickiewicza 153, 71-260 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, pañstwo Polska

telefon: 91 441 09 57
faks: 91 4416605
e-mail: marek.talaga@szczecin.pr.gov.pl
www: www.szczecin.pr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja rz±dowa centralna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL): Tak, www.szczecin.pr.gov.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, www.szczecin.pr.gov.pl

Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób: Tak

Inny sposób: Zamawiaj±cy wymaga, aby oferta zosta³a z³o¿ona w formie pisemnej.

Adres: Prokuratura Regionalna w Szczecinie, ul. Mickiewicza 153, 71-260 Szczecin, biuro podawcze (pok. nr 35)

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: ¦wiadczenie kompleksowej us³ugi w zakresie utrzymania czysto¶ci w obiekcie i na terenie przyleg³ym do budynku Prokuratury Regionalnej w Szczecinie przy ul. Mickiewicza 151d, 153 i Brzozowskiego 1, 2.

Numer referencyjny: RP VI WBA 261.25.2020

Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych

Zamówienie podzielone jest na czê¶ci: Nie


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie kompleksowej us³ugi w zakresie utrzymania czysto¶ci w obiekcie i na terenie przyleg³ym do budynku Prokuratury Regionalnej w Szczecinie przy ul. Mickiewicza 151d, 153 i ul. Brzozowskiego 1, 2, przez okres obowi±zywania umowy. 2. Ogólne wymagania zwi±zane z realizacj± przedmiotu zamówienia: 1) Wykonawca jest zobowi±zany do realizacji przedmiotu zamówienia w sposób rzetelny, terminowy i zgodny z warunkami jako¶ciowymi powszechnie uznawanymi, 2) Us³uga sprz±tania wewn±trz budynków jak i na terenie przyleg³ym ¶wiadczona jest w dni robocze (tj. od poniedzia³ku do pi±tku, za wyj±tkiem dni ustawowo wolnych od pracy), w okresie zimowym, w przypadku opadów ¶niegu lub marzn±cego deszczu, us³uga sta³ego utrzymania chodników (od strony ul. Mickiewicza i Brzozowskiego) i parkingu (na dziedziñcu) w stanie od¶nie¿onym i posypanym piaskiem oraz sol± ¶wiadczona jest codziennie, równie¿ w soboty i dni ustawowo wolne od pracy. 3) Wykonawca winien stosowaæ ¶rodki czysto¶ci posiadaj±ce odpowiednie certyfikaty, deklaracje, pozwolenia itp., przeznaczone do danego typu powierzchni: a) pod³óg – panele, parkiet, terakota, linoleum, marmorette, wyk³adzina dywanowa, b) mebli – drewno, szk³o, p³yta meblowa, tapicerka meblowa, c) powierzchni pokrytych glazur±, d) armatury bia³ej i chromowanej w pomieszczeniach sanitarnych oraz ich dezynfekcji w sposób zapobiegaj±cy osadzaniu siê kamienia w umywalkach, sedesach i na armaturze chromowanej, 4) Wykonawca ponosi wszelkie koszty zwi±zane z realizacj± przedmiotu zamówienia w tym: a) dostarczenia wszelkich maszyn i urz±dzeñ oraz ich eksploatacji, b) zatrudnienia osób, c) dostarczenia ¶rodków niezbêdnych do wykonania przedmiotu zamówienia (w tym ¶rodków chemicznych i czyszcz±cych, wk³adów foliowych do koszy na ¶mieci) oraz utylizacji opakowañ po zu¿ytych ¶rodkach, d) usuwania z terenu posesji li¶ci, ¶niegu, lodu, skoszonej trawy oraz dostarczenia piasku i soli do posypywania w okresie zimowym, 5) Po wykonanych pracach remontowych Wykonawca ma obowi±zek sprz±tania bez dodatkowego wynagrodzenia. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ maksymalnie 3-krotnego sprz±tania generalnego po przeprowadzonych pracach remontowych w okresie trwania umowy, 6) Wykonawca bêdzie wykonywa³ ca³o¶æ us³ugi za pomoc± profesjonalnego sprzêtu do utrzymania czysto¶ci, wyposa¿enia i ¶rodków posiadaj±cych odpowiednie certyfikaty, deklaracje, pozwolenia itp., zgodnie z wymogami bezpieczeñstwa i higieny pracy, przepisami przeciwpo¿arowymi oraz zapewni wykonanie wszystkich prac przez odpowiednio wykwalifikowany i wyszkolony personel, 7) Wykonawca bêdzie realizowa³ us³ugê zatrudniaj±c pracowników: a) posiadaj±cych aktualne za¶wiadczenie o zdolno¶ci do pracy, b) posiadaj±cych aktualne za¶wiadczenie o przeszkoleniu z zakresu BHP, 8) Zamawiaj±cy udostêpni nieodp³atnie ciep³± i zimn± wodê oraz energiê elektryczn± potrzebn± do wykonywania prac objêtych przedmiotem zamówienia, 9) Zamawiaj±cy udostêpni nieodp³atnie pomieszczenie zamykane na klucz do przebierania siê pracowników Wykonawcy, 10) W przypadku us³ug wykonywanych cyklicznie (np. mycie okien, itp.), Wykonawca zobowi±zany bêdzie do uzgadniania z Zamawiaj±cym terminów ich realizacji, z odpowiednim wyprzedzeniem czasowym, 11) Zamawiaj±cy dopuszcza wykonywanie zadañ okresowych (np. mycie okien, itp.) po godz. 2100 i w dni wolne od pracy, po wcze¶niejszym ka¿dorazowym uzgodnieniu terminu z Zamawiaj±cym a nastêpnie ze s³u¿bami ochrony budynku, 12) Wykonawca zobowi±zany jest do wyznaczenia koordynatora realizacji zamówienia i utrzymywania sta³ego kontaktu z osob± upowa¿nion± przez Zamawiaj±cego, 13) Wykonawca zobowi±zany jest do zg³aszania upowa¿nionemu pracownikowi Zamawiaj±cego wszelkich uwag o usterkach wymagaj±cych napraw, których nie jest w stanie usun±æ, np. przepalone ¿arówki, niedro¿ne umywalki i sedesy, itp., 14) Zamawiaj±cy wymaga, aby na ka¿dorazowe wezwanie Zamawiaj±cego przedstawiciel Wykonawcy wraz z przedstawicielem Zamawiaj±cego dokonali weryfikacji jako¶ci wykonania us³ugi (dok³adny termin uzgadniany bêdzie na bie¿±co), 15) Czas pracy osób realizuj±cych us³ugê bêdzie kontrolowany przez Zamawiaj±cego. W przypadku stwierdzenia nieobecno¶ci zatrudnionych pracowników Wykonawcy, Zamawiaj±cy zastosuje kary umowne okre¶lone w § 5 ust. 4 umowy, 16) Zamawiaj±cy zastrzega mo¿liwo¶æ przeprowadzenia kontroli u¿ywanego sprzêtu i ¶rodków czysto¶ci. W przypadku stwierdzenia nieprawid³owo¶ci w przedmiotowym zakresie Zamawiaj±cy zastosuje kary umowne okre¶lone § 5 ust. 4 umowy, 17) Wszelkie uwagi dotycz±ce niew³a¶ciwego wykonania us³ugi przez Wykonawcê bêd± ewidencjonowane przez Zamawiaj±cego w „Protokole kontroli okresowej procesu sprz±tania” – za³±cznik nr 5 do SIWZ, który bêdzie podstaw± zastosowania kar umownych okre¶lonych w § 5 ust. 4 umowy, 18) Wykonawca zobowi±zany jest wyposa¿yæ pracowników w odzie¿ robocz± oznaczon± logo firmy, 19) Zamawiaj±cy zapewnia zakup we w³asnym zakresie: papieru toaletowego, rêczników papierowych, kostki do WC, od¶wie¿acza powietrza oraz myd³a do dozowników, 20) Zestawienie powierzchni do sprz±tania zawiera za³±cznik nr 1 do umowy, 21) Zakres czynno¶ci w ramach sprz±tania zawiera za³±cznik nr 2 do umowy, 22) Zamawiaj±cy wymaga w trakcie realizacji zamówienia, zatrudnienia na podstawie umowy o pracê przez Wykonawcê lub podwykonawcê osób wykonuj±cych wszystkie czynno¶ci opisane w za³±czniku nr 2 do umowy, 23) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiaj±cy uprawniony jest do wykonania czynno¶ci kontrolnych wobec Wykonawcy odno¶nie spe³nienia przez Wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowê o pracê osób wykonuj±cych ww. czynno¶ci. Zamawiaj±cy uprawniony jest w szczególno¶ci do: a) ¿±dania o¶wiadczeñ i dokumentów w zakresie potwierdzenia spe³niania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) ¿±dania wyja¶nieñ w przypadku w±tpliwo¶ci w zakresie potwierdzenia spe³niania ww. wymogów, c) przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonywania ¶wiadczenia. 24) W trakcie realizacji zamówienia na ka¿de wezwanie Zamawiaj±cego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przed³o¿y Zamawiaj±cemu wskazane poni¿ej dowody w celu potwierdzenia spe³nienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê przez Wykonawcê lub podwykonawcê osób wykonuj±cych wskazane w za³±czniku nr 2 do umowy czynno¶ci w trakcie realizacji zamówienia: a) o¶wiadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych czynno¶ci, których dotyczy wezwanie Zamawiaj±cego. O¶wiadczenie to powinno zawieraæ w szczególno¶ci: dok³adne okre¶lenie podmiotu sk³adaj±cego o¶wiadczenie, datê z³o¿enia o¶wiadczenia, wskazanie, ¿e objête wezwaniem czynno¶ci wykonuj± osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracê wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracê i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do z³o¿enia o¶wiadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy, b) po¶wiadczon± za zgodno¶æ z orygina³em odpowiednio przez Wykonawcê lub podwykonawcê kopiê umowy/umów o pracê osób wykonuj±cych w trakcie realizacji zamówienia czynno¶ci, których dotyczy ww. o¶wiadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem reguluj±cym zakres obowi±zków, je¿eli zosta³ sporz±dzony). Kopia umowy/ umów powinna zostaæ zanonimizowana w sposób zapewniaj±cy ochronê danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. 2019 r., poz. 1781), tj. w szczególno¶ci bez adresów, nr PESEL pracowników. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracê i wymiar etatu powinny byæ mo¿liwe do zidentyfikowana, c) za¶wiadczenie w³a¶ciwego oddzia³u ZUS, potwierdzaj±cego op³acenie przez Wykonawcê lub podwykonawcê sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne z tytu³u zatrudnienia na podstawie umów o pracê za ostatni okres rozliczeniowy, d) po¶wiadczon± za zgodno¶æ z orygina³em odpowiednio przez Wykonawcê lub podwykonawcê kopiê dowodu potwierdzaj±cego zg³oszenie pracownika przez pracodawcê do ubezpieczeñ, zanonimizowana w sposób zapewniaj±cy ochronê danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. 2019 r., poz. 1781). 25) Z tytu³u niespe³nienia przez Wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane w punkcie 22) czynno¶ci Zamawiaj±cy przewiduje sankcjê w postaci obowi±zku zap³aty przez Wykonawcê kary umownej w wysoko¶ci okre¶lonej w projekcie umowy. Niez³o¿enie przez Wykonawcê w wyznaczonym przez Zamawiaj±cego terminie ¿±danych przez Zamawiaj±cego dowodów w celu potwierdzenia spe³nienia przez Wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê traktowane bêdzie jako niespe³nienie przez Wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych ww. czynno¶ci. W przypadku uzasadnionych w±tpliwo¶ci co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcê lub podwykonawcê, Zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê do przeprowadzenia kontroli przez Pañstwow± Inspekcjê Pracy. 26) Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do oceny pracy zatrudnionych pracowników Wykonawcy wykonuj±cego us³ugê w³±cznie z prawem do sk³adania wniosków o zmianê pracownika. Wykonawca jest zwi±zany uzasadnionym ¿±daniem zmiany pracownika i dokona zmiany w terminie uzgodnionym z Zamawiaj±cym. 27) Wykonawca ponosi pe³n± odpowiedzialno¶æ za szkody wyrz±dzone przez swoich pracowników podczas realizacji przedmiotu zamówienia. 28) Wykonawca, jak i osoby wykonuj±ce przedmiot zamówienia objêty niniejsz± umow± zobowi±zane s± do zachowania w poufno¶ci wszelkich informacji, które pozyska³y w toku realizacji niniejszej umowy, a które nie s± jawne na podstawie odrêbnych przepisów. Wykonawca przyjmuje do wiadomo¶ci, ¿e materia³y, dokumenty lub inne informacje jakie mog± znajdowaæ siê w sprz±tanych pomieszczeniach, niezale¿nie od formy ,podlegaj± ochronie prawnej, a personel Wykonawcy nie mo¿e zapoznawaæ siê z nimi ani ujawniaæ ich komukolwiek. Wykonawca zobowi±zuje siê w tym zakresie odpowiednio przeszkoliæ osoby uczestnicz±ce w realizacji przedmiotowej umowy, przed terminem rozpoczêcia ¶wiadczenia us³ugi przez te osoby i z³o¿yæ Zamawiaj±cemu w tym zakresie stosowne o¶wiadczenia, podpisane przez osoby przeszkolone (dotyczy to równie¿ koordynatorów). O¶wiadczenia winny byæ przekazane Zamawiaj±cemu przed terminem rozpoczêcia wykonywania czynno¶ci przez poszczególne osoby. 29) Wykonawca zobowi±zuje siê do zachowania w poufno¶ci wszelkich informacji, które pozyska³y w toku realizacji niniejszej umowy, a które nie s± jawne na podstawie odrêbnych przepisów równie¿ po zakoñczeniu obowi±zywania przedmiotowej umowy. 30) Wykonawca przed przyst±pieniem do realizacji zamówienia, zobowi±zuje siê przedstawiæ Zamawiaj±cemu dokumenty z Krajowego Rejestru Karnego potwierdzaj±ce niekaralno¶æ osób wskazanych do realizacji przedmiotu umowy lub w nim bezpo¶rednio uczestnicz±cych (dotyczy to równie¿ osób zastêpuj±cych), wystawionych nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed terminem rozpoczêcia wykonywania czynno¶ci przez dan± osobê. Nie przed³o¿enie dokumentu z Krajowego Rejestru Karnego bêdzie skutkowa³o niewpuszczeniem danego pracownika na obiekt Zamawiaj±cego, a w konsekwencji uprawnia Zamawiaj±cego do natychmiastowego rozwi±zania umowy. 31) Zamawiaj±cy nie przewiduje zwrotu kosztów udzia³u w postêpowaniu.

II.5) G³ówny kod CPV: 90.91.00.00


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):

Warto¶æ bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:

w miesi±cach: 12

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów

Okre¶lenie warunków:

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Okre¶lenie warunków:

III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa

Okre¶lenie warunków:

Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: brak danych

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp - TAK

III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu: Tak

O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW, SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. W przypadku oferty wspólnej ww. odpis sk³ada ka¿dy z wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±. Ww. dokument nale¿y z³o¿yæ w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodno¶æ z orygina³em.

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:


III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Inne dokumenty wymagane przez Zamawiaj±cego, które nale¿y do³±czyæ do oferty: 1) Formularz oferty, wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 1 do SIWZ. W przypadku sk³adania oferty wspólnej nale¿y z³o¿yæ jeden wspólny formularz. Ww. o¶wiadczenie nale¿y z³o¿yæ w oryginale. 2) O¶wiadczenie o braku podstaw wykluczenia Wykonawcy, zgodnie z pkt 4.3 ppkt 1 SIWZ. W przypadku sk³adania oferty wspólnej ww. o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±. Ww. o¶wiadczenie nale¿y z³o¿yæ w oryginale. 3) O¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu i podmiotach trzecich, zgodnie z pkt 4.3 ppkt 2 SIWZ. W przypadku sk³adania oferty wspólnej nale¿y z³o¿yæ jeden wspólny formularz. Ww. o¶wiadczenie nale¿y z³o¿yæ w oryginale. 4) Zobowi±zania podmiotu trzeciego, zgodnie z pkt 4.4 ppkt 2 SIWZ, je¿eli Wykonawca w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, zamierza polegaæ na posiadaniu wiedzy i do¶wiadczeniu lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów. Ww. o¶wiadczenie nale¿y z³o¿yæ w oryginale lub kopii notarialnie po¶wiadczonej. 5) Odpowiednie pe³nomocnictwa - w sytuacjach okre¶lonych w pkt 11.1 SIWZ lub w przypadku sk³adania oferty wspólnej (pkt 7 SIWZ). Ww. pe³nomocnictwa nale¿y z³o¿yæ w oryginale lub kopii notarialnie po¶wiadczonej. 6) O¶wiadczenie wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 3 do SIWZ wskazuj±ce czê¶æ zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy Podwykonawcom oraz firmy Podwykonawców (je¿eli Wykonawca przewiduje udzia³ Podwykonawców). W przypadku sk³adania oferty wspólnej nale¿y z³o¿yæ jedno wspólne o¶wiadczenie. Ww. o¶wiadczenie nale¿y z³o¿yæ w oryginale.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium: Tak
Informacja na temat wadium:
1. Wadium nale¿y wnie¶æ, przed up³ywem terminu sk³adania ofert (decyduje moment wp³ywu ¶rodków do Zamawiaj±cego) w wysoko¶ci: 4 000,00 z³. 2. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach: 1) pieni±dzu, 2) porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, z tym, ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (tj. Dz. U. z 2020 poz. 299). 3. W przypadku wadium wnoszonego w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ je na rachunek bankowy prowadzony w: NBP O/O Szczecin nr: 49 1010 1599 0523 7313 9120 0000 przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 4. W pozosta³ych przypadkach oryginalny dokument wadium nale¿y do³±czyæ do oferty. 5. W przypadku, gdy Wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z tre¶ci tych gwarancji musz± w szczególno¶ci jednoznacznie wynikaæ: 1) zobowi±zania gwaranta (banku, zak³adu ubezpieczeñ) do zap³aty ca³ej kwoty wadium nieodwo³alnie i bezwarunkowo na pierwsze ¿±danie Zamawiaj±cego (beneficjenta gwarancji) zawieraj±ce o¶wiadczenie, ¿e zaistnia³y okoliczno¶ci, o których mowa w pkt 8 bez potwierdzania tych okoliczno¶ci, 2) termin obowi±zywania gwarancji, który nie mo¿e byæ krótszy ni¿ termin zwi±zania ofert±, 6. Wadium wniesione w pieni±dzu Zamawiaj±cy przechowa na rachunku bankowym. 7. Wykonawca, który nie zabezpieczy swojej oferty akceptowan± form± wadium zostanie przez Zamawiaj±cego wykluczony, a jego oferta odrzucona. 8. Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w sytuacji, gdy: 1) Wykonawca, którego oferta zosta³a wybrana: a) odmówi³ podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych w ofercie, b) nie wniós³ wymaganego zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego sta³o siê niemo¿liwe z przyczyn le¿±cych po jego stronie, 2) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn le¿±cych po jego stronie, nie z³o¿y³ o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, o¶wiadczenia, o którym mowa w art 25a ust. 1 ustawy Pzp, pe³nomocnictw lub nie wyrazi³ zgody na poprawienie omy³ki, której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowa³o brak mo¿liwo¶ci wybrania oferty z³o¿onej przez wykonawcê jako najkorzystniejszej. 9. Zamawiaj±cy zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezw³ocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub uniewa¿nieniu postêpowania, z wyj±tkiem Wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrze¿eniem pkt 8 ppkt 2. 10. Wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiaj±cy zwraca wadium niezw³ocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy, je¿eli jego wniesienia ¿±dano. 11. Zamawiaj±cy zwraca niezw³ocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofa³ ofertê przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 12. Zamawiaj±cy ¿±da ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcê, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 9.9, je¿eli w wyniku ostatecznego rozstrzygniêcia odwo³ania jego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego. 13. Je¿eli wadium zostanie wniesione w pieni±dzu Zamawiaj±cy zwróci je wraz z odsetkami wynikaj±cymi z umowy rachunku bankowego, na którym by³o ono przechowywane pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniêdzy na rachunek Wykonawcy. 14. W ofercie nale¿y wpisaæ nr konta, na które Zamawiaj±cy ma zwróciæ wadium lub do³±czyæ do oferty upowa¿nienie do odbioru wadium przez wskazan± osobê.

IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: Nie

Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej: brak danych

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem): brak danych

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
ASPEKTY SPO£ECZNE REALIZACJI ZAMÓWIENIA:40,00
CENA:60,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak

IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem

Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: brak danych

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:

Data: 23.12.2020, godzina: 10:00

Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem): brak danych

IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)

IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: brak danych

IV.6.5) Informacje dodatkowe:
I. ZAWARCIE UMOWY: 1. Wykonawca ma obowi±zek zawrzeæ umowê wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 6 do SIWZ. 2. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ wprowadzenia zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie zmiany wynagrodzenia Wykonawcy za wykonanie zamówienia, w przypadku zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê przedmiotu zamówienia, w tym ustawowej stawki podatku VAT. 3. Przewiduje siê mo¿liwo¶æ dokonania zmiany wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy, w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i us³ug, je¿eli zmiana ta bêdzie mia³a wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê. W przypadku, o którym mowa w zdaniu pierwszym, zmiana zostanie wprowadzona na wniosek Zamawiaj±cego lub Wykonawcy pod warunkiem wykazania, i¿ zmiana stawki podatku od towarów i us³ug ma wp³yw na wynagrodzenie Wykonawcy oraz w zakresie w jakim ma ona wp³yw na to wynagrodzenie. 4. W przypadku, o którym mowa w pkt 3, zmiana zostanie wprowadzona na wniosek Zamawiaj±cego lub Wykonawcy pod warunkiem wykazania, i¿ zmiana wskazana w pkt 3 ma wp³yw na wynagrodzenie Wykonawcy oraz w zakresie w jakim ma ona wp³yw na to wynagrodzenie. 5. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych: 1) Zmiana danych zwi±zanych z obs³ug± administracyjno-organizacyjn± umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego), 2) Zmiana danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów miêdzy Stronami. 6. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejsz±, przed podpisaniem umowy, zobowi±zany jest dostarczyæ Zamawiaj±cemu: 1) Polisê ubezpieczenia odpowiedzialno¶ci cywilnej, o której mowa w § 8 umowy, 2) Dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e zatrudnia ponad % osób niepe³nosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i spo³ecznej oraz zatrudnianiu osób niepe³nosprawnych, lub w rozumieniu w³a¶ciwych przepisów pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego - je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania w tych pañstwach. Je¿eli wykonawca nie dostarczy wymaganych dokumentów, sytuacja ta zostanie potraktowana jako okoliczno¶æ, o której mowa w art. 46 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp i zostanie zastosowana procedura okre¶lona w art. 94 ust. 3 ustawy Pzp. Do Wykonawcy wybranego na podstawie art. 94 ust. 3 bêdzie mia³a równie¿ zastosowanie procedura, o której mowa w niniejszym punkcie. II. WYKONAWCY ZAGRANICZNI: 1. Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej i jest zobowi±zany, zgodnie z Rozdzia³em IV pkt 4.5 ppkt 1) SIWZ do z³o¿enia wskazanych tam dokumentów, to zgodnie z § 7 Rozporz±dzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich mo¿e ¿±daæ Zamawiaj±cy od Wykonawcy w postêpowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2020 r. poz. 1282) zamiast dokumentów: 1) o których mowa w § 5 pkt 1 ww. Rozporz±dzenia sk³ada informacjê z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równowa¿ny dokument wydany przez w³a¶ciwy organ s±dowy lub administracyjny kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 oraz ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy Pzp, 2) o których mowa § 5 pkt 2-4 ww. Rozporz±dzenia sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e: a) nie zalega z op³acaniem podatków, op³at, sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne albo ¿e zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu b) nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci. 2. Dokumenty, o których mowa w § 7 ust. 1 pkt 1 i pkt 2 lit. b ww. Rozporz±dzenia, powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Dokument, o którym mowa w § 7 ust. 1 pkt 2 lit. a ww. Rozporz±dzenia, powinien byæ wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem tego terminu, 3. Je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w § 7 ust. 1 ww. Rozporz±dzenia, zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one przed notariuszem lub przed organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis 7 ust. 2 ww. Rozporz±dzenia stosuje siê odpowiednio, 4. W przypadku w±tpliwo¶ci co do tre¶ci dokumentu z³o¿onego przez Wykonawcê, Zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê do w³a¶ciwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbêdnych informacji dotycz±cych tego dokumentu, 5. Wykonawca maj±cy siedzibê na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby maj±cej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument wskazany w § 5 pkt 1 ww. Rozporz±dzenia, sk³ada dokument, o którym mowa w § 7 ust. 1 pkt 1 ww. Rozporz±dzenia, w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21 ustawy Pzp, je¿eli Zamawiaj±cy wymaga³ zgodnie z Rozdzia³em IV pkt 4.5 ppkt 1) SIWZ z³o¿enia tego dokumentu. Je¿eli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument mia³ dotyczyæ, nie wydaje siê takich dokumentów, zastêpuje siê go dokumentem zawieraj±cym o¶wiadczenie tej osoby z³o¿onym przed notariuszem lub przed organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis § 7 ust. 2 zdanie pierwsze ww. Rozporz±dzenia stosuje siê. III. O¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej: 1) W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, Wykonawca sk³ada o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej; w przypadku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej Wykonawca mo¿e z³o¿yæ wraz z o¶wiadczeniem dokumenty b±d¼ informacje potwierdzaj±ce, ¿e powi±zania z innym Wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu, 2) O¶wiadczenie o którym mowa w ppkt 1 oraz ewentualne dowody Wykonawca sk³ada w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiaj±cego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. W przypadku sk³adania oferty wspólnej ww. o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±. Ww. o¶wiadczenie nale¿y z³o¿yæ w oryginale.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.