Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-12-17
Ogłoszenie nr 767359-N-2020 z dnia 2020-12-17 r.
Dostawa maszyn, narzędzi w ramach projektu pn. Kwalifikacje i kompetencje kluczem do sukcesu na rynku pracy
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Nazwa projektu lub programu: Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Unii Europejskiej w ramach Regionalny Program Operacyjny Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa 2 Kadry dla gospodarki Działanie 2.4 Rozwój kształcenia i szkolenia zawodowego, Poddziałanie 2.4.1. Rozwój kształcenia i szkolenia zawodowego - projekty konkursowe. W związku z powyższym Zamawiający informuje, że unieważni postępowanie na podstawie art. 93 ust. 1a Pzp jeżeli nie uzyska dofinasowania w ramach działania, o którym mowa powyżej
Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: 895279787, 895279787 w.214
faks: 89 527 67 94
e-mail: z.nowicka@zsbolsztyn.pl, lemanski.pawel@zsbolsztyn.pl
www: http://www.e-bip.pl/start/23262
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, http://www.e-bip.pl/start/23262
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, http://www.e-bip.pl/start/23262
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak
Inny sposób: Pisemnie zgodnie z wymogami określonymi w SIWZ
Adres: Zespół Szkół Budowlanych im. Żołnierzy Armii Krajowej w Olsztynie, ul. Żołnierska 15, 10-558 Olsztyn (SEKRETARIAT)
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: AZ.271.10.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Tak
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części: nie dotyczy
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy: nie dotyczy
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa maszyn, narzędzi w ramach projektu pn. Kwalifikacje i kompetencje kluczem do sukcesu na rynku pracy”. Przedmiot zamówienia nazwany jest w dalszej części SIWZ „towarem” lub „przedmiotem zamówienia”.
2. Przedmiot zamówienia składa się z dwóch (2) części :
1) Część 1 - URZĄDZENIA i NARZĘDZIA pakiet 1 - obejmuje dostawę w szczególności następującego sprzętu:
a) hydrauliczna prasy do klejenia - 1 szt.,
b) wilgotnościomierz do drewna i materiałów budowlanych - 1 szt.,
c) frezarka górno wrzecionowa + zestaw 4 frezów - 1 szt.,
d) strug elektryczny - 1 szt.,
e) miernik wilgotności materiałów 1 szt.,
f) prościarka do drutów zbrojeniowych 14 rolkowa z rozwijakiem - 1 szt.,
g) akumulatorowa pilarka ukosowa z adapterem sieciowym - 2 szt.,
h) pilarka tarczowa - 3 szt.,
i) narzędzia oscylacyjne z silnikiem bezszczotkowym -3 szt.,
j) szlifierka kątowa z silnikiem bezszczotkowym - 3 szt.,
k) laser krzyżowy + statyw - 2 szt.,
l) gwintownica - 1 szt.,
m) przecinarka do prętów zbrojeniowych - 1 szt.,
n) betoniarka - 1 szt.,
o) wciągarka łańcuchowa - 1 szt,.
p) wciągarka elektryczna - 1 szt.,
q) dłutownica łańcuchowa - 1 szt.,
r) wiertarkowkrętarka - 10 szt.,
s) glebogryzarka spalinowa - 1 szt.,
t) kody CPV: 42636100-4 - Prasy hydrauliczne, 44510000-8 - narzędzia, 38932000-7 - Mierniki wilgotności, 42623000-9 - Frezarki, 43312100-4 - Strugarki, 42633000-2 - Giętarki, składarki, prostownice lub płaskownice, 43812000-8 - Piły, 43414000-8 - Szlifierki, 43811000-1 - Szlifierki do drewna, 38636110-6 - lasery przemysłowe, 42622000-2 - Maszyny do frezowania lub gwintowania, 43413000-1 - Mieszalniki betonu lub zapraw, 42141410-6 - Wciągarki, 42652000-1 - Ręczne narzędzia elektromechaniczne, 16120000-2 - Brony, spulchniarki, kultywatory, brony chwastowniki lub glebogryzarki
2) Część 2 - URZĄDZENIA i NARZĘDZIA - PAKIET 2 - obejmuje dostawę:
a) wstrząsarka - 1 szt.
b) waga precyzyjna - 2 szt.
c) przyrząd do badania gęstości obj.gruntów wg PN-88/B-04481,pkt.5.2.7 GOG - 1 szt.
d) zamrażarka laboratoryjna - 1 szt.
e) kody CPV: 38436100-1 - Wstrząsarki mechaniczne, 38552000-9 - Mierniki elektroniczne, 38430000-8 - Aparatura do wykrywania i analizy, 38310000-1 - Wagi precyzyjne, 39711124-4 - Zamrażarki przemysłowe;
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz minimalne wymogi (parametry techniczne) dla części 1-2 zostały określone w załączniku nr 5 do SIWZ. Zamawiający informuje przedmiot zamówienia dla części 1-2 obejmuje także dostarczenie, złożenie wraz kosztami transportu oraz przeprowadzenie instruktarzu z obsługi (dotyczy urządzeń).
4. Elementy wyposażenia muszą być oznakowane w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja produktu jak i producenta. Brak podania w załączniku nr 1A-1B do SIWZ w pkt 1 tabela nazwy producenta i/ lub modelu i /lub numeru katalogowego i/lub podania linku do strony internetowej zawierającej kartę techniczną oferowanych urządzeń i produktów spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust.1 pkt 2 ustawy Pzp. Wymagane dane są wskazane w formularzach ofertowych. Wymagane dane są wskazane w formularzu ofertowym z tym, że:
1) UWAGA!!! wymagane dane dla poszczególnych urządzeń są wskazane w formularzu ofertowym (załącznik nr 1A-1B do SIWZ w kol. 5) .
2) UWAGA!!! Zamawiający informuje, że w formularzu ofertowym (załącznik nr 1A-1B do SIWZ) nie trzeba wykazywać numerów katalogowych wyposażenia opisanego w tabeli nr 1-2 takich jak: akumulatory, statywy, ładowarki, futerały, walizki itp. Składając ofertę Wykonawca jednocześnie oświadcza, iż do oferowanego urządzenia będą dołączone wszystkie pozostałe elementy wymienione w tabeli nr 1 i 2. W formularzu ofertowym należy wskazać informacje dla głównego urządzenia z zastrzeżeniem innych wymaganych informacji, o których mowa w tabeli danego formularza ofertowego.
5. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, w związku z art. 36 ust. 2 pkt 8a ustawy Pzp, Zamawiający nie wymaga, aby osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegające na bezpośrednim fizycznym świadczeniu usług zatrudnione były przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy.
6. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców.
II.5) Główny kod CPV: 44.51.00.00
Dodatkowe kody CPV:
38.43.61.00
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
w dniach: 60
II.9) Informacje dodatkowe: Termin realizacji przedmiotu zamówienia dotyczy części 1- 2 - maksymalnie 60 dni od dnia podpisania umowy. Jest to termin zakończenia dostawy wszystkich maszyn i urządzeń wchodzących w skład danej części przedmiotu zamówienia.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 2.3.1) doświadczenie zawodowe: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
2.3.2) kadra techniczna: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
2.3.3) potencjał techniczny: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe: nie dotyczy
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
Nie dotyczy
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1A i/lub 1B do SIWZ,
2) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ
3) w przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. Z treści pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać zakres umocowania do czynności związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególności do podpisania i złożenia oferty,
4) w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez kilku wykonawców- podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia, pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii.
2. Zamawiający informuje, że z uwagi na fakt, iż nie określił warunków udziału w postępowaniu nie wymaga złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w sekcji III.3) niniejszego ogłoszenia, a wymaga tylko złożenia oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Okres gwarancji: | 40,00 |
Cena: | 60,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
§ 10. Zmiana umowy
1. Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić za zgodą obydwu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności takiej zmiany.
2. Zamawiający działając w oparciu o art. 144 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych określa następujące okoliczności zmiany terminu ustalonego w §2 niniejszej umowy, w szczególności:
1) wstrzymania, zawieszenia dostaw przez Zamawiającego, o czas wstrzymania.
2) w sytuacji gdy Zamawiający nie będzie w stanie odebrać przedmiotu umowy, np. ze względu na okoliczności organizacyjne, o czas trwania tych okoliczności,
3) jeżeli dochowanie terminu przewidzianego w umowie stało się niemożliwe z przyczyn niezależnych od Wykonawcy,
4) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności,
5) w przypadku zmiany technologii, jakości lub parametrów charakterystycznych dla danego elementu, wprowadzanych na wniosek Wykonawcy,
6) na skutek działań osób trzecich lub organów władzy publicznej, które spowodują przerwanie lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia,
7) zamiany terminu realizacji umowy w związanej z COVID-19, tj. w szczególności braku dostępności towaru, transportu itd., mającej bezpośredni wpływ na terminowość dostaw, w takim przypadku Wykonawca musi przedstawić uzasadnienie potwierdzające, iż zmiana terminu nie wynika z okoliczności, za które odpowiada Wykonawca,
3. Zmiana postanowień Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy jest możliwa poprzez zmianę sposobu wykonania przedmiotu Umowy, zmianę wynagrodzenia Wykonawcy lub poprzez przedłużenie terminu zakończenia dostaw w przypadku:
1) Wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy,
2) Wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony.
3) wystąpienia oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy.
4) zmiany zaoferowanego towaru, w przypadku, gdy zmiana producenta towaru (urządzenia) będzie korzystna dla Zamawiającego oraz spowoduje poprawę parametrów technicznych, jakości, sprawności, wydajności lub innych parametrów charakterystycznych towaru, a zmiana ta nie spowoduje wzrostu wynagrodzenia wykonawcy.
5) zmiany producenta zaoferowanego towaru (urządzenia) w szczególności w przypadku:
a) wycofania z produkcji określonego rodzaju towaru,
b) niedostępności na rynku towaru wskazanych w ofercie spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tego towaru z zastrzeżeniem, iż nowy towar (urządzenie) i/ lub oprogramowanie będą zapewniać takie same lub lepsze parametry techniczne jak wskazane w ofercie Wykonawcy. Zamiany, o których mowa nie mogą spowodować wzrostu wynagrodzenia wykonawcy.
6) zmiany producenta towaru (urządzenia) w przypadku pojawienia się na rynku towaru nowej generacji albo nowych technologii wykonania dostaw pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, a zmiana ta nie spowoduje wzrostu wynagrodzenia wykonawcy.
7) zmiany producenta towaru (urządzenia) lub oprogramowania, w przypadku wycofania z produkcji określonego rodzaju towaru (urządzenia) lub oprogramowania, niedostępności na rynku towaru (urządzenia) lub oprogramowania wskazanych w ofercie, spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tego towaru (urządzenia) lub oprogramowania, z zastrzeżeniem, iż nowy towar (urządzenie) lub oprogramowanie będą zapewniać takie same lub lepsze parametry techniczne jak wskazane w ofercie Wykonawcy, a zmiana ta nie spowoduje wzrostu wynagrodzenia wykonawcy.
8) zmiany producenta towaru (urządzenia) lub oprogramowania w przypadku pojawienia się na rynku towaru (urządzenia)lub oprogramowania nowej generacji albo nowych technologii wykonania dostaw pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy.
9) Z zastrzeżeniem przypadku, w którym Zamawiający nałożył obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia w SIWZ, Wykonawca może:
a) powierzyć realizację części zamówienia Podwykonawcom, mimo nie wskazania w ofercie takiej części do powierzenia podwykonawcom;
b) wskazać inny zakres Podwykonawstwa, niż przedstawiony w ofercie;
c) wskazać innych Podwykonawców niż przedstawieni w ofercie;
d) zrezygnować z Podwykonawstwa.
4. W przedstawionych w ust. 2 pkt.1 - 7 przypadkach wystąpienia opóźnień, strony ustalą nowe terminy, z tym, że maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy równy będzie okresowi przerwy lub przestoju. Przesunięcie terminu będzie musiało być szczegółowo uzasadnione przez Wykonawcę i zaakceptowane przez zamawiającego, z wyjątkiem zaistnienia okoliczności, o których mowa w ust. 2 pkt 1 i 2 umowy.
5. Jeżeli z jakiejkolwiek przyczyny, która nie uprawnia Wykonawcy do przedłużenia terminu wykonania prac lub ich części, tempo prac według zamawiającego nie pozwoli na terminowe ich zakończenie, zamawiający może polecić Wykonawcy podjęcie działań dla przyspieszenia tempa prac. Wszystkie koszty związane z podjętymi działaniami obciążają Wykonawcę.
6. Nie stanowią zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ust. 1 ustawy Pzp następujące zmiany:
1) danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy,
2) danych teleadresowych,
3) danych rejestrowych,
4) będące następstwem sukcesji uniwersalnej po jednej ze stron Umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 15.02.2021, godzina: 12:00
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
1. Znak Postępowania: AZ.271.10.2020. Uwaga: w korespondencji kierowanej do Zamawiającego należy posługiwać się tym znakiem.
2. W postępowaniu komunikacja (wszelkie zawiadomienia, oświadczenia, wnioski oraz informacje) między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się zgodnie z wyborem Zamawiającego za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (tekst jednolity Dz.U.2020.1041), osobiście, za pośrednictwem posłańca lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (tekst jednolity Dz.U.2020.344), za wyjątkiem oferty, umowy oraz oświadczeń i dokumentów wymienionych w §VII niniejszej SIWZ (również w przypadku ich złożenia w wyniku wezwania, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP) dla których Zamawiający przewidział wyłącznie formę pisemną.
3. Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski oraz informacje przekazywane przez Wykonawcę pisemnie winny być składane na adres: Zespół Szkół Budowlanych im. Żołnierzy Armii Krajowej w Olsztynie ul. Żołnierska 15, 10-558 Olsztyn, podając numer postępowania. W przypadku przesyłania wiadomości pocztą elektroniczną w temacie wiadomości należ podać nr postępowania i nazwę.
4. Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski oraz informacje przekazywane przez Wykonawcę drogą elektroniczną winny być kierowane na adres: sekretariat@zsbolsztyn.pl
5. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający jest zobowiązany niezwłocznie udzielić wyjaśnień, nie później niż 2 dni przed upływem terminu składania ofert (zgodnie, z art. 38 ust.1 pkt 3 ustawy Pzp), pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści specyfikacji wpłynął do zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert, tj. 18.01.2021r. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie wpłynie do Zamawiającego po upływie tego terminu lub dotyczy udzielonych wyjaśnień Zamawiający może udzielić wyjaśnień lub pozostawić wniosek bez rozpatrywania. Zamawiający informuje, że nie będzie udzielał żadnych ustnych i telefonicznych informacji, wyjaśnień, czy odpowiedzi na kierowane do Zamawiającego zapytania w celu zachowania zasady pisemności postępowania i równego traktowania wykonawców.
6. Jeżeli Zamawiający przedłuży termin składania ofert, pozostaje on bez wpływy na bieg terminu składania wniosków, zapytań do SIWZ (art. 38 ust. 1b ustawy Pzp).
7. Zamawiający prześle treść pytania i wyjaśnień wszystkim Wykonawcom, którym doręczono specyfikację istotnych warunków zamówienia bez podawania źródła pytania oraz umieści treść odpowiedzi na stornie Zamawiającego http://www.e-bip.pl/start/23262
8. W przypadku rozbieżności pomiędzy treścią niniejszej SIWZ a treścią udzielonych odpowiedzi, jako obowiązującą należy przyjąć treść pisma zawierającego późniejsze oświadczenie Zamawiającego.
9. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika powinien zawierać wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. Powinien być podpisany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze. Dokument pełnomocnika należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. Wszelka korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik,
ZAŁĄCZNIKI
Nazwa: URZĄDZENIA i NARZĘDZIA pakiet 1
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1) Część 1 - URZĄDZENIA i NARZĘDZIA pakiet 1 - obejmuje dostawę w szczególności następującego sprzętu:
a) hydrauliczna prasy do klejenia - 1 szt.,
b) wilgotnościomierz do drewna i materiałów budowlanych - 1 szt.,
c) frezarka górno wrzecionowa + zestaw 4 frezów - 1 szt.,
d) strug elektryczny - 1 szt.,
e) miernik wilgotności materiałów 1 szt.,
f) prościarka do drutów zbrojeniowych 14 rolkowa z rozwijakiem - 1 szt.,
g) akumulatorowa pilarka ukosowa z adapterem sieciowym - 2 szt.,
h) pilarka tarczowa - 3 szt.,
i) narzędzia oscylacyjne z silnikiem bezszczotkowym -3 szt.,
j) szlifierka kątowa z silnikiem bezszczotkowym - 3 szt.,
k) laser krzyżowy + statyw - 2 szt.,
l) gwintownica - 1 szt.,
m) przecinarka do prętów zbrojeniowych - 1 szt.,
n) betoniarka - 1 szt.,
o) wciągarka łańcuchowa - 1 szt,.
p) wciągarka elektryczna - 1 szt.,
q) dłutownica łańcuchowa - 1 szt.,
r) wiertarkowkrętarka - 10 szt.,
s) glebogryzarka spalinowa - 1 szt.,
t) kody CPV: 42636100-4 - Prasy hydrauliczne, 44510000-8 - narzędzia, 38932000-7 - Mierniki wilgotności, 42623000-9 - Frezarki, 43312100-4 - Strugarki, 42633000-2 - Giętarki, składarki, prostownice lub płaskownice, 43812000-8 - Piły, 43414000-8 - Szlifierki, 43811000-1 - Szlifierki do drewna, 38636110-6 - lasery przemysłowe, 42622000-2 - Maszyny do frezowania lub gwintowania, 43413000-1 - Mieszalniki betonu lub zapraw, 42141410-6 - Wciągarki, 42652000-1 - Ręczne narzędzia elektromechaniczne, 16120000-2 - Brony, spulchniarki, kultywatory, brony chwastowniki lub glebogryzarki
2). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz minimalne wymogi (parametry techniczne) dla części 1 został określony w załączniku nr 5 do SIWZ. Zamawiający informuje przedmiot zamówienia dla części 1 obejmuje także dostarczenie, złożenie wraz kosztami transportu oraz przeprowadzenie instruktarzu z obsługi (dotyczy urządzeń).
4. Elementy wyposażenia muszą być oznakowane w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja produktu jak i producenta. Brak podania w załączniku nr 1A do SIWZ w pkt 1 tabela nazwy producenta i/ lub modelu i /lub numeru katalogowego i/lub podania linku do strony internetowej zawierającej kartę techniczną oferowanych urządzeń i produktów spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust.1 pkt 2 ustawy Pzp. Wymagane dane są wskazane w formularzach ofertowych. Wymagane dane są wskazane w formularzu ofertowym z tym, że:
1) UWAGA!!! wymagane dane dla poszczególnych urządzeń są wskazane w formularzu ofertowym (załącznik nr 1A w kol. 5) .
2) UWAGA!!! Zamawiający informuje, że w formularzu ofertowym nie trzeba wykazywać numerów katalogowych wyposażenia opisanego w tabeli nr 1 takich jak: akumulatory, statywy, ładowarki, futerały, walizki itp. Składając ofertę Wykonawca jednocześnie oświadcza, iż do oferowanego urządzenia będą dołączone wszystkie pozostałe elementy wymienione w tabeli nr 1. W formularzu ofertowym należy wskazać informacje dla głównego urządzenia z zastrzeżeniem innych wymaganych informacji, o których mowa w tabeli 1 formularza ofertowego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44510000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 60
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Cena: | 60,00 |
Okres gwarancji: | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Termin realizacji przedmiotu zamówienia dotyczy części 1 - maksymalnie 60 dni od dnia podpisania umowy. Jest to termin zakończenia dostawy wszystkich maszyn i urządzeń wchodzących w skład danej części przedmiotu zamówienia
Nazwa: URZĄDZENIA i NARZĘDZIA - PAKIET 2
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Część 2 - URZĄDZENIA i NARZĘDZIA - PAKIET 2 - obejmuje dostawę:
a) wstrząsarka - 1 szt.
b) waga precyzyjna - 2 szt.
c) przyrząd do badania gęstości obj.gruntów wg PN-88/B-04481,pkt.5.2.7 GOG - 1 szt.
d) zamrażarka laboratoryjna - 1 szt.
e) kody CPV: 38436100-1 - Wstrząsarki mechaniczne, 38552000-9 - Mierniki elektroniczne, 38430000-8 - Aparatura do wykrywania i analizy, 38310000-1 - Wagi precyzyjne, 39711124-4 - Zamrażarki przemysłowe;
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz minimalne wymogi (parametry techniczne) dla części 1-2 zostały określone w załączniku nr 5 do SIWZ. Zamawiający informuje przedmiot zamówienia dla części 1-2 obejmuje także dostarczenie, złożenie wraz kosztami transportu oraz przeprowadzenie instruktarzu z obsługi (dotyczy urządzeń).
3. Elementy wyposażenia muszą być oznakowane w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja produktu jak i producenta. Brak podania w załączniku nr 1B do SIWZ w pkt 1 tabela nazwy producenta i/ lub modelu i /lub numeru katalogowego i/lub podania linku do strony internetowej zawierającej kartę techniczną oferowanych urządzeń i produktów spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust.1 pkt 2 ustawy Pzp. Wymagane dane są wskazane w formularzach ofertowych. Wymagane dane są wskazane w formularzu ofertowym z tym, że:
a) UWAGA!!! wymagane dane dla poszczególnych urządzeń są wskazane w formularzu ofertowym (załącznik nr 1B do SIWZ w kol. 5) .
2) UWAGA!!! Zamawiający informuje, że w formularzu ofertowym (załącznik nr 1B do SIWZ) nie trzeba wykazywać numerów katalogowych wyposażenia opisanego w tabeli nr 2 takich jak: akumulatory, statywy, ładowarki, futerały, walizki itp. Składając ofertę Wykonawca jednocześnie oświadcza, iż do oferowanego urządzenia będą dołączone wszystkie pozostałe elementy wymienione w tabeli nr 2. W formularzu ofertowym należy wskazać informacje dla głównego urządzenia z zastrzeżeniem innych wymaganych informacji, o których mowa w tabeli danego formularza ofertowego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38436100-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 60
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Okres gwarancji: | 40,00 |
Cena: | 60,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Termin realizacji przedmiotu zamówienia dotyczy części 2 - maksymalnie 60 dni od dnia podpisania umowy. Jest to termin zakończenia dostawy wszystkich maszyn i urządzeń wchodzących w skład danej części przedmiotu zamówienia
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 30 im. Marii Zientary-Malewskiej w Olsztynie
- Dostawa odczynników chemicznych oraz drobnych akcesoriów laboratoryjnych na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- Dostawa substancji recepturowych, roztworów formaliny, śr. do dezynfekcji
- "Dostawa projektora ultra krótkoogniskowego oraz ekranu projekcyjnego na Wydział Humanistyczny Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie"
- Asysta techniczna Ivanti 2025-2027
- Dozór oraz ochrony osób i mienia w hali Urania w Olsztynie
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia: pracowni mechanizacji -spawalni, pracowni mechanizacji rolnictwa, pracowni produkcji roślinnej, pracowni biologicznej do ZSCKR w Sypniewie.
- Zakup, dostawa oraz uruchomienie ciągnika z osprzętem oraz narzędzi
- Dostawa wyposażenia pomiarowego oraz instalacja i uruchomienie stanowisk Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie elektromobilności w Zespole Szkół nr 2
- Doposażenie specjalistycznych pracowni w Centrum Edukacji Zawodowej w Sieradzu
więcej: Wstrząsarki mechaniczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.