eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielcezakup i dostawa odczynników chemicznych różnych, testów, krążków, podłoży, żeli, akcesoriów.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-03-18

Kielce: zakup i dostawa odczynników chemicznych różnych, testów, krążków, podłoży, żeli, akcesoriów.
Numer ogłoszenia: 76740 - 2010; data zamieszczenia: 18.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. Władysława Buszkowskiego , ul. Langiewicza 2, 25-381 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. (041) 361 58 17, faks (041) 361 58 17.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chok.kielce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup i dostawa odczynników chemicznych różnych, testów, krążków, podłoży, żeli, akcesoriów..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa: odczynników chemicznych różnych, testów, krążków, podłoży, żeli, akcesoriów wg ilości i asortymentów szczegółowo określonych w formularzach asortymentowo- cenowych podzielonych na pakiety (części) od nr1 do nr 28 w załączniku nr1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Pakiet nr1-Żele z odczynnikami do proteinogramów pakiet nr2-Odczynniki chemiczne Pakiet nr3-Przeciwciała klasy IgA Pakiet nr4-Odczynniki do licznika hematologicznego COBAS MICROS Pakiet nr5-Odczynniki i części do aparatu Rapidlab 248 Pakiet nr6- Testy lateksowe i płytkowe Pakiet nr7- Testy ELISA pakiet nr8-Paski do analizy moczu pakiet nr9- Barwniki i odczynniki chemiczne pakiet nr10-Zestawy do oznaczania metotrexate w surowicy krwi pakiet nr11-Lateks, lipopolisacharyde pakiet nr12-Układ krzepnięcia pakiet nr13-Testy immunologiczne, płytki ELISA pakiet nr14-Alergologia pakiet nr15-Testy ELISA do wykrywania lamblii w kale pakiet nr16-Krążki z antybiotykami pakiet nr17-Podłoża gotowe na płytkach pakiet nr18-Podłoża sypkie pakiet nr19-Podłoża w butelkach pakiet nr20-Wskaźniki chemiczne do kontroli procesu sterylizacji pakiet nr21-Roztwór chlorku sodu do aparatu Densimat pakiet nr22- Zestaw do manualnej identyfikacji bakterii pakiet nr23- Szczepy wzorcowe pakiet nr24-Testy do oznaczania wartości MIC (minimalne stężenie hamujące leku) Pakiet nr25-Odczynniki do serologii grup krwi pakiet nr26- LISS - płynny, PBS- buforowany pakiet nr27-Zestaw krwinek wzorcowych, standaryzowane krwinki pakiet nr28- Testy, kapilary, krążki, do aparatu NYCOKARD, Przedmiot zamówienia został szczegółowo przedstawiony w załączniku Nr 1-pakiet od nr1 do nr28. Zamawiający wymaga aby oferowany przedmiot zamówienia był dopuszczony do obrotu i stosowania. Dostawa cząstkowa powinna być w ciągu 10 dni od daty otrzymania zamówienia (fax) z ewentualną korektą telefoniczną, w sytuacjach nagłych dostawa w ciągu 3 dni Dostawa realizowana będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy. Podane ilości są szacunkowym zapotrzebowaniem. Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z zakupu części towaru wynikającym z braku zapotrzebowania lub zmniejszenia zapotrzebowania. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w zakresie wyszczególnionych powyżej zadań (pakietów) od nr1 do nr28. Każdemu z Wykonawców przysługuje możliwość złożenia oferty na wybrane przez siebie zadanie lub zadania. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Częstotliwość dostaw uzależniona jest od bieżących potrzeb Zamawiającego będzie ustalana na roboczo w trakcie realizacji zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 24.00.00.00-4, 24.95.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 28.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: Pakiet nr1-100,00 PLN(zł); pakiet nr2-nie wymaga; pakiet nr3-250,00 PLN (zł); pakiet nr4-300,00 PLN (zł); pakiet nr5-400,00 PLN (zł); pakiet nr6-1000,00 PLN (zł); pakiet nr7-2000,00PLN(zł); pakiet nr8-200,00 PLN (zł); pakiet nr9-150,00 PLN (zł);pakiet nr10-100,00 PLN (zł); pakiet nr11-nie wymaga; pakiet nr12-300,00PLN(zł); pakiet nr13-700,00 PLN (zł); pakiet nr14--600,00 PLN (zł), pakiet nr 15-150,00 PLN (zł); pakiet nr16-100,00 PLN (zł); pakiet nr17-1000,00 PLN (zł); pakiet nr18-400,00 PLN (zł); pakiet nr19-100,00 PLN (zł); pakiet nr20-nie wymaga; pakiet nr21-900,00 PLN (zł); pakiet nr22-400,00 PLN (zł); pakiet nr23-nie wymaga; pakiet nr24-nie wymaga; pakiet nr25-200,00 PLN (zł); pakiet nr26-nie wymaga; pakiet nr27-500,00 PLN (zł); pakiet nr28-450,00 PLN (zł)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawcę na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy winni udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez wykazanie realizacji dwóch dostaw przedmiotu zamówienia: pakiet nr1- dwie dostawy, każda o wartości nie mniejszej niż 6 000,00 zł brutto (PLN); pakiet nr2-dwie dostawy, każda o wartości nie mniejszej niż 1 000,00 zł brutto (PLN); pakiet nr3- dwie dostawy, każda o wartości nie mniejszej niż 13 000,00 zł brutto (PLN); pakiet nr4-dwie dostawy, każda o wartości nie mniejszej niż 21 000,00 zł brutto (PLN); pakiet nr5-dwie dostawy, każda o wartości nie mniejszej niż 25 000,00 zł brutto (PLN); pakiet nr6-dwie dostawy, każda o wartości nie mniejszej niż 60 000,00 zł brutto (PLN); pakiet nr7-dwie dostawy, każda o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto (PLN); pakiet nr8-dwie dostawy, każda o wartości nie mniejszej niż 12 000,00 zł brutto (PLN); pakiet nr9-dwie dostawy , każda o wartości nie mniejszej niż 9 000,00 zł brutto (PLN); pakiet nr10-dwie dostawy, każda o wartości nie mniejszej niż 5 000,00 zł brutto (PLN); pakiet nr11- dwie dostawy , każda o wartości nie mniejszej niż 1300,00 zł brutto (PLN); pakiet nr12- dwie dostawy, każda o wartości nie mniejszej niż 17 000,00 zł brutto (PLN); pakiet nr13-dwie dostawy, każda o wartości nie mniejszej niż 38 000,00 zł brutto (PLN); pakiet nr14-dwie dostawy, każda o wartości nie mniejszej niż 33 000,00 zł brutto (PLN); pakiet nr15-dwie dostawy, każda o wartości nie mniejszej niż 8 000,00 zł brutto (PLN); pakiet nr16-dwie dostawy, każda o wartości nie mniejszej niż 5 000,00 zł brutto (PLN); pakiet nr17-dwie dostawy, każda o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto (PLN); pakiet nr 18-dwie dostawy, każda o wartości nie mniejszej niż 25 000,00 zł brutto (PLN); pakiet nr19-dwie dostawy, każda o wartości nie mniejszej niż 5 000,00 zł brutto (PLN); pakiet nr20-dwie dostawy, każda o wartości nie mniejszej niż 500,00 zł brutto (PLN); pakiet nr21-dwie dostawy, każda o wartości nie mniejszej niż 48 000,00 zł brutto (PLN); pakiet nr22-dwie dostawy, każda o wartości nie mniejszej niż 26 000,00 zł brutto (PLN); pakiet nr23-dwie dostawy, każda o wartości nie mniejszej niż 2 500,00 zł brutto (PLN); pakiet nr 24-dwie dostawy, każda o wartości nie mniejszej niż 1 200,00 zł brutto (PLN); pakiet nr25-dwie dostawy, każda o wartości nie mniejszej niż 10 000,00 zł brutto (PLN); pakiet nr26-dwie dostawy, każda o wartości nie mniejszej niż 2 000,00 zł brutto (PLN); pakiet nr27-dwie dostawy, każda o wartości nie mniejszej niż 28 000,00 zł brutto (PLN); pakiet nr28-dwie dostawy, każda o wartości nie mniejszej niż 25 000,00 zł brutto (PLN).Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawcę na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawcę na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 2.Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawcę na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien udokumentować sytuację ekonomiczną i finansową poprzez wykazanie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawcę na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a)Wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr1 do niniejszej specyfikacji. b)Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art.22 ust.1 z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr2 do specyfikacji c)oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art.24 ust.1 oraz art. 24 ust. 2 z wykorzystaniem wzoru-załącznik nr3 niniejszej specyfikacji. d)Oświadczenie z mocy art. 36 ust.4 ustawy w sprawie podwykonawców- załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji. e)Oświadczenie w trybie art.44 ustawy - załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji. W przypadku oferty wspólnej należy złożyć jedno oświadczenie. f)dokument, że zaoferowany przedmiot zamówienia ma przewidziane prawem dopuszczenie do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, g)aktualna deklaracja zgodności CE, h)wpis/zgłoszenie oferowanych produktów do Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania na terytorium Polski zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z 20 kwietnia 2004 r. Dz. U. Nr 93 poz. 896 z późn. zm. , i)kompletne (aktualne) karty charakterystyki produktu wydane przez producenta, aktualne świadectwa rejestracji producenta lub atest jakości z podanym składem, j)dokument (ulotka) z informacją pochodzącą bezpośrednio od producenta, potwierdzający zgodność oferowanego przedmiotu zamówienia z wymogami wskazanymi przez zamawiającego, k)wymagania- uwarunkowania zgodnie z zapisem w załączniku nr1-pakiet od nr1 do nr28, l)próbki zgodnie z zapisem w załączniku nr1-pakiet m)wskazane wyżej dokumenty mogą być doręczone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, n)Oświadczenia Wykonawcy, że oferowany produkt (przedmiot zamówienia) spełnia wszystkie wymagania wymienione w załączniku nr1- pakiet do specyfikacji, posiada dopuszczenia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,a)wszystkie dokumenty w niniejszym postępowaniu mogą być składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę/y uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, o których mowa w pkt. VI pkt.10 niniejszej specyfikacji, kopie dokumentów dotyczących każdego z tych podmiotów winny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez te podmioty, dokumenty sporządzone w języku obcym składa się wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę, Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzić wątpliwości Zamawiającego, co do jej prawdziwości, a Zamawiający nie będzie mógł sprawdzić jej prawdziwości. e)Jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela, jest on zobowiązany do przedłożenia właściwego pełnomocnictwa lub umocowania prawnego. oferta powinna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia i załączniki o których mowa w specyfikacji Zamawiającego.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Kupujący dopuszcza zmiany w zakresie: zmiany wysokości stawki VAT, z uwagi na niezależne od stron okoliczności (tj. choroba, wypadki losowe, nieprzewidziane zmiany organizacyjne) dotyczące osób reprezentujących strony, osób do realizacji umowy, zmiany danych teleadresowych zapisanych w umowie, numeru kat. produktu w przypadku zaprzestania produkcji przedmiotu zamówienia (udokumentowanej) z oferty, dopuszczając produkt zamienny pod warunkiem, że będzie on spełniał wszystkie parametry opisane przez Kupującego. Powyższe zmiany nie mogą skutkować zmianą ceny jednostkowej, wartości umowy i nie mogą być niekorzystne dla Kupującego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chok.kielce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. Władysław Buszkowskiego, 25-381 Kielce, ul. Langiewicza2, Pawilon A, pokój nr22..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.03.2010 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. Władysław Buszkowskiego, 25-381 Kielce, ul. Langiewicza2, Pawilon A, pokój nr22..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr1-Żele z odczynnikami do proteinogramów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szczegółowo opisano w załączniku nr1-pakiet nr1 do specyfikacji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 24.95.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: pakiet nr2-Odczynniki chemiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szczegółowo opisano w załączniku nr1-pakiet nr2 do specyfikacji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr3-Przeciwciała klasy IgA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szczegółowo opisano w załączniku nr1-pakiet nr3 do specyfikacji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr4-Odczynniki do licznika hematologicznego COBAS MICROS.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szczegółowo opisano w załączniku nr1-pakiet nr4 do specyfikacji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.