eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańUSŁUGA WYCINKI, CIĘĆ SANITARNYCH, NASADZEŃ I ZABIEGÓW ZABEZPIECZAJĄCYCH W KOMPLEKSACH WOJSKOWYCH BĘDĄCYCH W ADMINISTROWANIU JEDNOSTKI WOJSKOWEJ 1156

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-08

Poznań: USŁUGA WYCINKI, CIĘĆ SANITARNYCH, NASADZEŃ I ZABIEGÓW ZABEZPIECZAJĄCYCH W KOMPLEKSACH WOJSKOWYCH BĘDĄCYCH W ADMINISTROWANIU JEDNOSTKI WOJSKOWEJ 1156
Numer ogłoszenia: 76749 - 2014; data zamieszczenia: 08.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 1156 , ul. Silniki 1, 61-325 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. (61) 8548 611.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.31blt.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGA WYCINKI, CIĘĆ SANITARNYCH, NASADZEŃ I ZABIEGÓW ZABEZPIECZAJĄCYCH W KOMPLEKSACH WOJSKOWYCH BĘDĄCYCH W ADMINISTROWANIU JEDNOSTKI WOJSKOWEJ 1156.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa wykonania nasadzeń drzew wraz z zakupem drzew, wykonania wycinki drzew oraz podcięcia koron drzew, cięć sanitarnych i technicznych oraz zabiegów zabezpieczających drzewa kasztanowca białego przed szkodnikami, na terenach kompleksów wojskowych będących w administrowaniu JW 1156..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające do 50 % wartości szacunkowej zamówienia (art.67 ust.1 pkt 6 uPzp)

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.15.00-7, 77.21.16.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w zakresie tego warunku żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert; Oświadczenie zgodnie z zał.2 do SIWZ;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w Zadaniu nr 1 : na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca musi wykazać, iż należycie wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie min. 2 usługi w rozbiciu na: - min. 1 usługę w zakresie prac związanych z wycinką i sadzeniem drzew na kwotę co najmniej 25 tys. zł brutto każda, oraz - min. 1 usługę w zakresie prac konserwacyjnych drzewostanu przeprowadzonych na terenie wpisanym do rejestru zabytków na kwotę 15 000 zł brutto każda; w Zadaniu nr 2 : na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca musi wykazać, iż: należycie wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie min. 1 usługę w zakresie prac związanych z wycinką drzew na kwotę co najmniej 50 tys. zł brutto każda,

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w zakresie tego warunku żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert; Oświadczenie zgodnie z zał.2 do SIWZ;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w Zadaniu nr 1, że dysponuje: - min. 5 osobami które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w tym - min. 2 osobami posiadającymi uprawnienia do pracy na obiektach zabytkowych - na podstawie Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych (Dz. U. nr 165, poz. 987 § 23 pkt. 1, 2), tj. osoby prowadzące prace powinny posiadać świadectwo ukończenia szkoły średniej zawodowej oraz tytuł zawodowy albo wykształcenie średnie i dyplom potwierdzający kwalifikacje zawodowe w zawodach związanych z pielęgnacją zieleni lub odbyły co najmniej 12 miesięczną praktykę zawodową przy pielęgnacji tego rodzaju zabytków; w Zadaniu nr 2, że dysponuje min. 10 osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w zakresie tego warunku żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert; Oświadczenie zgodnie z zał.2 do SIWZ;

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.31blt.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa Nr 1156 Adres: ul. Silniki 1 , 61-325 Poznań.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.04.2014 godzina 11:00, miejsce: Jednostka Wojskowa Nr 1156 Adres: ul. Silniki 1 , 61-325 Poznań Kancelaria Jawna pok. 101.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - wycinka drzew, cięcia sanitarne i nasadzenia w kompleksach 2746, 6035, 3916, 2972, 2982, 2744.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 - wycinka drzew, cięcia sanitarne i nasadzenia w kompleksach 2746, 6035, 3916, 2972, 2982, 2744; okres realizacji :od dnia podpisania umowy do 30.11.2014r., z zastrzeżeniem, że wycinka, cięcia sanitarne oraz nasadzenia zakończone zostaną do 30.06.2014r.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.15.00-7, 77.21.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - wycinka drzew w kompleksie wojskowym 2973 (OC Wyciążkowo k/Leszna).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2 - wycinka drzew w kompleksie wojskowym 2973 (OC Wyciążkowo k/Leszna).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.15.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.07.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3- wykonanie zabiegów zabezpieczających drzewa kasztanowca białego przed szkodnikami.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 3- wykonanie zabiegów zabezpieczających drzewa kasztanowca białego przed szkodnikami.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.15.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.05.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.