eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskPrzetarg nieograniczony na serwis i konserwację oraz przeprowadzenie resursu Urządzeń Transportu Bliskiego (UTB) zlokalizowanych w budynkach użytkowanych w obiektach Policji na terenie województwa pomorskiego, polegające na utrzymaniu UTB w stanie sprawności technicznej przez dokonywanie okresowych przeglądów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-12-16



Ogłoszenie nr 767545-N-2020 z dnia 2020-12-16 r.

Komenda Wojewódzka Policji w Gdańsku:

Przetarg nieograniczony na serwis i konserwację oraz przeprowadzenie resursu Urządzeń Transportu Bliskiego (UTB) zlokalizowanych w budynkach użytkowanych w obiektach Policji na terenie województwa pomorskiego, polegające na utrzymaniu UTB w stanie sprawności technicznej przez dokonywanie okresowych przeglądów

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Gdańsku, krajowy numer identyfikacyjny 19123609400000, ul. Okopowa 15, 80-819 Gdańsk, woj. pomorskie, państwo Polska

telefon: 47 74 14 945, 47 74 14 817,
faks: 47 74 14 810
e-mail: zamowienia.publiczne@gd.policja.gov.pl,
www: http://pomorska.policja.gov.pl, www.pomorska.policja.gov.pl

adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: http://pomorska.policja.gov.pl, www.pomorska.policja.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, http://pomorska.policja.gov.pl, www.pomorska.policja.gov.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak

Inny sposób: forma pisemna

Adres: Sekcja Zamówień Publicznych KWP w Gdańsku ul. Biskupia 23, 80-875 Gdańsk

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na serwis i konserwację oraz przeprowadzenie resursu Urządzeń Transportu Bliskiego (UTB) zlokalizowanych w budynkach użytkowanych w obiektach Policji na terenie województwa pomorskiego, polegające na utrzymaniu UTB w stanie sprawności technicznej przez dokonywanie okresowych przeglądów

Numer referencyjny: 105/2020

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: wszystkich części


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są usługi : serwis i konserwacja oraz przeprowadzenie resursu Urządzeń Transportu Bliskiego (UTB) zlokalizowanych w budynkach użytkowanych w obiektach Policji na terenie województwa pomorskiego, polegające na utrzymaniu UTB w stanie sprawności technicznej przez dokonywanie okresowych przeglądów, jednak nie rzadziej niż co 30 dni, zgodnie z instrukcją producenta i dokumentacją techniczno-ruchową UTB, Rozporządzeniem Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 30.10.2018 w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie eksploatacji, napraw i modernizacji urządzeń transportu bliskiego (Dz. U. 2018.2176) oraz Ustawą z dnia 21 grudnia 2000 r. o dozorze technicznym (Dz. U. 2020.1086 j.t.)

Przedmiot postępowania nie jest objęty wykazem załącznika nr 15 do ustawy z dnia 09.09.2019 r. o zmianie ustawy o podatku od towarów i usług oraz niektórych innych ustaw (Dz.U.2019, poz.1751).

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na 8 zadań jn.:


Zadanie 1
1 Komenda Miejska Policji Gdynia ul. Portowa 15
2 Komisariat Policji Gdynia- Śródmieście ul. Waszyngtona 11
3 Komenda Miejska Policji Sopot ul. Armii Krajowej 112A
4 Komenda Wojewódzka Policji Gdańsk ul. Podwale Przedmiejskie 2-4
5 Komisariat Policji Gdańsk (KMP Gdańsk) ul. Biała 1A
6 Komisariat Policji Gdańsk (KMP Gdańsk) ul. Biała 1A
7 Komenda Wojewódzka Policji Gdańsk Trakt św. Wojciech 47
8 Komenda Wojewódzka Policji Gdańsk ul. 3 Maja 7
Zadanie 2
1 Komenda Powiatowa Policji Tczew ul. Kasprowicza 2
2 Komenda Powiatowa Policji Pruszcz Gdański ul. W. Stwosza 4
3 Komenda Powiatowa Policji w Malborku ul. de Gaulle`a 3
Zadanie 3
1 Komenda Powiatowa Policji w Lęborku ul. Toruńska 5
2 Posterunek Policji w Cewicach ul. Witosa 16
Zadanie 4
1 Komisariat Policji w Gdyni ul Korczaka 1 A
2 Komisariat Policji w Gdyni ul Korczaka 1 A
Zadanie 5
1 Posterunek Policji w Dębnicy Kaszubskiej ul. ks. A. Kani 28 (dawna Zjednoczenia 28 A)
Zadanie 6
1 Komisariat Policji w Rumii ul. Derdowskiego 43
Zadanie 7
1 Komisariat Policji w Żukowie ul. Polna 2 C
Zadanie 8
1 Komenda Powiatowa Policji Kościerzyna ul. Zgromadzenia Księży Zmartwychwstańców 2


Przedmiot postępowania nie jest objęty wykazem załącznika nr 15 do ustawy z dnia 09.09.2019 r. o zmianie ustawy o podatku od towarów i usług oraz niektórych innych ustaw (Dz.U.2019, poz.1751).


SZCZEGÓŁOWY ZAKRES ZAMÓWIENIA OKREŚLA SIWZ ORAZ UMOWA.

Art. 93
1a. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane, a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w:

1) ogłoszeniu o zamówieniu – w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, przetargu ograniczonego, negocjacji z ogłoszeniem, dialogu konkurencyjnego, partnerstwa innowacyjnego albo licytacji elektronicznej albo
2) zaproszeniu do negocjacji – w postępowaniu prowadzonym w trybie negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki, albo
3) zaproszeniu do składania ofert – w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania o cenę.


II.5) Główny kod CPV: 50.00.00.00


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 310672,74
Waluta: PLN

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 31.12.2024

II.9) Informacje dodatkowe: Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.
Zamawiający nie przewiduje Wykonawcom zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
Zamawiający nie przewiduje wymagań o których mowa w art.29 ust 4 U-PZP.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych.
Kryterium oceny ofert na podstawie wzorów z SIWZ.
Realizacja umowy: zadanie1-7 od dnia podpisania umowy, zadanie 8 od dnia dopuszczenia urządzenia do eksploatacji przez UTD.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków:

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków:

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków:

Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
A. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

B. oświadczenia ( ZAŁ. Nr 2/1 i 2/2 );

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) Oświadczenie z art. 24 ust. 1i ust 5 pkt 1 i art. 25a ust.1 Ustawy – prawo zamówień publicznych

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
1.Oświadczenie z art. 25a ust. 1 Ustawy – prawo zamówień publicznych

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
A. Formularz Oferty ( zał. nr 1); Uwaga : podpisany przez upełnomocnionego przedstawiciela zgodnie z wypisem z właściwego rejestru wraz z oświadczeniem o podwykonawcach;

W przypadku ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo . Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginalne lub poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców w przypadku, gdy:

1) ofertę podpisuje inna osoba niż Wykonawca;
2) ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego o treści wymaganej w art. 23 ust. 2 ustawy - dla ważności pełnomocnictwa wymaga się podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców.

W przypadku ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
B. koszt pomiaru elektrycznego:5,00
C. ocena stanu technicznego i wydanie resursu:5,00
A. koszt miesięcznego serwisu i konserwacji:90,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje zmiany wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy, w przypadku zmiany:
1)stawki podatku od towarów i usług,
2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
4) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych– jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, udowodnienie zmiany kosztów jest po stronie Wykonawcy. Wykonawca wraz z wnioskiem o zmianę wysokości wynagrodzenia przedstawi dokumenty, że zmiany te mają wpływ na koszty wykonania zamówienia.


IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 29.12.2020, godzina: 10:30

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: PL

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak

IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIKI

Część nr: 1
Nazwa: Przetarg nieograniczony na serwis i konserwację oraz przeprowadzenie resursu Urządzeń Transportu Bliskiego (UTB) zlokalizowanych w budynkach użytkowanych w obiektach Policji na terenie województwa pomorskiego, polegające na utrzymaniu UTB w stanie sprawności technicznej przez dokonywanie okresowych przeglądów

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są usługi : serwis i konserwacja oraz przeprowadzenie resursu Urządzeń Transportu Bliskiego (UTB) zlokalizowanych w budynkach użytkowanych w obiektach Policji na terenie województwa pomorskiego, polegające na utrzymaniu UTB w stanie sprawności technicznej przez dokonywanie okresowych przeglądów, jednak nie rzadziej niż co 30 dni, zgodnie z instrukcją producenta i dokumentacją techniczno-ruchową UTB, Rozporządzeniem Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 30.10.2018 w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie eksploatacji, napraw i modernizacji urządzeń transportu bliskiego (Dz. U. 2018.2176) oraz Ustawą z dnia 21 grudnia 2000 r. o dozorze technicznym (Dz. U. 2020.1086 j.t.)

Przedmiot postępowania nie jest objęty wykazem załącznika nr 15 do ustawy z dnia 09.09.2019 r. o zmianie ustawy o podatku od towarów i usług oraz niektórych innych ustaw (Dz.U.2019, poz.1751).

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na 8 zadań jn.:


Zadanie 1
1 Komenda Miejska Policji Gdynia ul. Portowa 15
2 Komisariat Policji Gdynia- Śródmieście ul. Waszyngtona 11
3 Komenda Miejska Policji Sopot ul. Armii Krajowej 112A
4 Komenda Wojewódzka Policji Gdańsk ul. Podwale Przedmiejskie 2-4
5 Komisariat Policji Gdańsk (KMP Gdańsk) ul. Biała 1A
6 Komisariat Policji Gdańsk (KMP Gdańsk) ul. Biała 1A
7 Komenda Wojewódzka Policji Gdańsk Trakt św. Wojciech 47
8 Komenda Wojewódzka Policji Gdańsk ul. 3 Maja 7
Przedmiot postępowania nie jest objęty wykazem załącznika nr 15 do ustawy z dnia 09.09.2019 r. o zmianie ustawy o podatku od towarów i usług oraz niektórych innych ustaw (Dz.U.2019, poz.1751).


SZCZEGÓŁOWY ZAKRES ZAMÓWIENIA OKREŚLA SIWZ ORAZ UMOWA.

Art. 93
1a. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane, a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w:

1) ogłoszeniu o zamówieniu – w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, przetargu ograniczonego, negocjacji z ogłoszeniem, dialogu konkurencyjnego, partnerstwa innowacyjnego albo licytacji elektronicznej albo
2) zaproszeniu do negocjacji – w postępowaniu prowadzonym w trybie negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki, albo
3) zaproszeniu do składania ofert – w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania o cenę.


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50000000-5

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 130946,50 PLN

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2024

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
B. koszt pomiaru elektrycznego:5,00
C. ocena stanu technicznego i wydanie resursu:5,00
A. koszt miesięcznego serwisu i konserwacji:90,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
w opisie przedmiotu zamówienia określono standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia, zamawiana usługa nie posiada cyklu życia
wg wzorów z SIWZ
Część nr: 2
Nazwa: Przetarg nieograniczony na serwis i konserwację oraz przeprowadzenie resursu Urządzeń Transportu Bliskiego (UTB) zlokalizowanych w budynkach użytkowanych w obiektach Policji na terenie województwa pomorskiego, polegające na utrzymaniu UTB w stanie sprawności technicznej przez dokonywanie okresowych przeglądów

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są usługi : serwis i konserwacja oraz przeprowadzenie resursu Urządzeń Transportu Bliskiego (UTB) zlokalizowanych w budynkach użytkowanych w obiektach Policji na terenie województwa pomorskiego, polegające na utrzymaniu UTB w stanie sprawności technicznej przez dokonywanie okresowych przeglądów, jednak nie rzadziej niż co 30 dni, zgodnie z instrukcją producenta i dokumentacją techniczno-ruchową UTB, Rozporządzeniem Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 30.10.2018 w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie eksploatacji, napraw i modernizacji urządzeń transportu bliskiego (Dz. U. 2018.2176) oraz Ustawą z dnia 21 grudnia 2000 r. o dozorze technicznym (Dz. U. 2020.1086 j.t.)

Przedmiot postępowania nie jest objęty wykazem załącznika nr 15 do ustawy z dnia 09.09.2019 r. o zmianie ustawy o podatku od towarów i usług oraz niektórych innych ustaw (Dz.U.2019, poz.1751).

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na 8 zadań jn.:

Zadanie 2
1 Komenda Powiatowa Policji Tczew ul. Kasprowicza 2
2 Komenda Powiatowa Policji Pruszcz Gdański ul. W. Stwosza 4
3 Komenda Powiatowa Policji w Malborku ul. de Gaulle`a 3
Przedmiot postępowania nie jest objęty wykazem załącznika nr 15 do ustawy z dnia 09.09.2019 r. o zmianie ustawy o podatku od towarów i usług oraz niektórych innych ustaw (Dz.U.2019, poz.1751).
SZCZEGÓŁOWY ZAKRES ZAMÓWIENIA OKREŚLA SIWZ ORAZ UMOWA.

Art. 93
1a. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane, a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w:

1) ogłoszeniu o zamówieniu – w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, przetargu ograniczonego, negocjacji z ogłoszeniem, dialogu konkurencyjnego, partnerstwa innowacyjnego albo licytacji elektronicznej albo
2) zaproszeniu do negocjacji – w postępowaniu prowadzonym w trybie negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki, albo
3) zaproszeniu do składania ofert – w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania o cenę.


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50000000-5

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 49104,94 PLN

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2024

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
A. koszt miesięcznego serwisu i konserwacji:90,00
C. ocena stanu technicznego i wydanie resursu:5,00
B. koszt pomiaru elektrycznego:5,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
w opisie przedmiotu zamówienia określono standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia, zamawiana usługa nie posiada cyklu życia
wg wzorów z SIWZ
Część nr: 3
Nazwa: Przetarg nieograniczony na serwis i konserwację oraz przeprowadzenie resursu Urządzeń Transportu Bliskiego (UTB) zlokalizowanych w budynkach użytkowanych w obiektach Policji na terenie województwa pomorskiego, polegające na utrzymaniu UTB w stanie sprawności technicznej przez dokonywanie okresowych przeglądów

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są usługi : serwis i konserwacja oraz przeprowadzenie resursu Urządzeń Transportu Bliskiego (UTB) zlokalizowanych w budynkach użytkowanych w obiektach Policji na terenie województwa pomorskiego, polegające na utrzymaniu UTB w stanie sprawności technicznej przez dokonywanie okresowych przeglądów, jednak nie rzadziej niż co 30 dni, zgodnie z instrukcją producenta i dokumentacją techniczno-ruchową UTB, Rozporządzeniem Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 30.10.2018 w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie eksploatacji, napraw i modernizacji urządzeń transportu bliskiego (Dz. U. 2018.2176) oraz Ustawą z dnia 21 grudnia 2000 r. o dozorze technicznym (Dz. U. 2020.1086 j.t.)

Przedmiot postępowania nie jest objęty wykazem załącznika nr 15 do ustawy z dnia 09.09.2019 r. o zmianie ustawy o podatku od towarów i usług oraz niektórych innych ustaw (Dz.U.2019, poz.1751).

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na 8 zadań jn.:


Zadanie 3
1 Komenda Powiatowa Policji w Lęborku ul. Toruńska 5
2 Posterunek Policji w Cewicach ul. Witosa 16


Przedmiot postępowania nie jest objęty wykazem załącznika nr 15 do ustawy z dnia 09.09.2019 r. o zmianie ustawy o podatku od towarów i usług oraz niektórych innych ustaw (Dz.U.2019, poz.1751).


SZCZEGÓŁOWY ZAKRES ZAMÓWIENIA OKREŚLA SIWZ ORAZ UMOWA.

Art. 93
1a. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane, a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w:

1) ogłoszeniu o zamówieniu – w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, przetargu ograniczonego, negocjacji z ogłoszeniem, dialogu konkurencyjnego, partnerstwa innowacyjnego albo licytacji elektronicznej albo
2) zaproszeniu do negocjacji – w postępowaniu prowadzonym w trybie negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki, albo
3) zaproszeniu do składania ofert – w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania o cenę.


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50000000-5

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 32736,63 PLN

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2024

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
B. koszt pomiaru elektrycznego:5,00
C. ocena stanu technicznego i wydanie resursu:5,00
A. koszt miesięcznego serwisu i konserwacji:90,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
w opisie przedmiotu zamówienia określono standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia, zamawiana usługa nie posiada cyklu życia
wg wzorów z SIWZ
Część nr: 4
Nazwa: Przetarg nieograniczony na serwis i konserwację oraz przeprowadzenie resursu Urządzeń Transportu Bliskiego (UTB) zlokalizowanych w budynkach użytkowanych w obiektach Policji na terenie województwa pomorskiego, polegające na utrzymaniu UTB w stanie sprawności technicznej przez dokonywanie okresowych przeglądów

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są usługi : serwis i konserwacja oraz przeprowadzenie resursu Urządzeń Transportu Bliskiego (UTB) zlokalizowanych w budynkach użytkowanych w obiektach Policji na terenie województwa pomorskiego, polegające na utrzymaniu UTB w stanie sprawności technicznej przez dokonywanie okresowych przeglądów, jednak nie rzadziej niż co 30 dni, zgodnie z instrukcją producenta i dokumentacją techniczno-ruchową UTB, Rozporządzeniem Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 30.10.2018 w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie eksploatacji, napraw i modernizacji urządzeń transportu bliskiego (Dz. U. 2018.2176) oraz Ustawą z dnia 21 grudnia 2000 r. o dozorze technicznym (Dz. U. 2020.1086 j.t.)

Przedmiot postępowania nie jest objęty wykazem załącznika nr 15 do ustawy z dnia 09.09.2019 r. o zmianie ustawy o podatku od towarów i usług oraz niektórych innych ustaw (Dz.U.2019, poz.1751).

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na 8 zadań jn.:


Zadanie 4
1 Komisariat Policji w Gdyni ul Korczaka 1 A
2 Komisariat Policji w Gdyni ul Korczaka 1 A


Przedmiot postępowania nie jest objęty wykazem załącznika nr 15 do ustawy z dnia 09.09.2019 r. o zmianie ustawy o podatku od towarów i usług oraz niektórych innych ustaw (Dz.U.2019, poz.1751).


SZCZEGÓŁOWY ZAKRES ZAMÓWIENIA OKREŚLA SIWZ ORAZ UMOWA.

Art. 93
1a. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane, a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w:

1) ogłoszeniu o zamówieniu – w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, przetargu ograniczonego, negocjacji z ogłoszeniem, dialogu konkurencyjnego, partnerstwa innowacyjnego albo licytacji elektronicznej albo
2) zaproszeniu do negocjacji – w postępowaniu prowadzonym w trybie negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki, albo
3) zaproszeniu do składania ofert – w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania o cenę.


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50000000-5

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 32411,42 PLN

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2024

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
C. ocena stanu technicznego i wydanie resursu:5,00
A. koszt miesięcznego serwisu i konserwacji:90,00
B. koszt pomiaru elektrycznego:5,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
w opisie przedmiotu zamówienia określono standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia, zamawiana usługa nie posiada cyklu życia
wg wzorów z SIWZ
Część nr: 5
Nazwa: Przetarg nieograniczony na serwis i konserwację oraz przeprowadzenie resursu Urządzeń Transportu Bliskiego (UTB) zlokalizowanych w budynkach użytkowanych w obiektach Policji na terenie województwa pomorskiego, polegające na utrzymaniu UTB w stanie sprawności technicznej przez dokonywanie okresowych przeglądów

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są usługi : serwis i konserwacja oraz przeprowadzenie resursu Urządzeń Transportu Bliskiego (UTB) zlokalizowanych w budynkach użytkowanych w obiektach Policji na terenie województwa pomorskiego, polegające na utrzymaniu UTB w stanie sprawności technicznej przez dokonywanie okresowych przeglądów, jednak nie rzadziej niż co 30 dni, zgodnie z instrukcją producenta i dokumentacją techniczno-ruchową UTB, Rozporządzeniem Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 30.10.2018 w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie eksploatacji, napraw i modernizacji urządzeń transportu bliskiego (Dz. U. 2018.2176) oraz Ustawą z dnia 21 grudnia 2000 r. o dozorze technicznym (Dz. U. 2020.1086 j.t.)

Przedmiot postępowania nie jest objęty wykazem załącznika nr 15 do ustawy z dnia 09.09.2019 r. o zmianie ustawy o podatku od towarów i usług oraz niektórych innych ustaw (Dz.U.2019, poz.1751).

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na 8 zadań jn.:


Zadanie 5
1 Posterunek Policji w Dębnicy Kaszubskiej ul. ks. A. Kani 28 (dawna Zjednoczenia 28 A)


Przedmiot postępowania nie jest objęty wykazem załącznika nr 15 do ustawy z dnia 09.09.2019 r. o zmianie ustawy o podatku od towarów i usług oraz niektórych innych ustaw (Dz.U.2019, poz.1751).


SZCZEGÓŁOWY ZAKRES ZAMÓWIENIA OKREŚLA SIWZ ORAZ UMOWA.

Art. 93
1a. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane, a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w:

1) ogłoszeniu o zamówieniu – w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, przetargu ograniczonego, negocjacji z ogłoszeniem, dialogu konkurencyjnego, partnerstwa innowacyjnego albo licytacji elektronicznej albo
2) zaproszeniu do negocjacji – w postępowaniu prowadzonym w trybie negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki, albo
3) zaproszeniu do składania ofert – w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania o cenę.


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50000000-5

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 16368,31 PLN

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2024

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
C. ocena stanu technicznego i wydanie resursu:5,00
A. koszt miesięcznego serwisu i konserwacji:90,00
B. koszt pomiaru elektrycznego:5,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
w opisie przedmiotu zamówienia określono standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia, zamawiana usługa nie posiada cyklu życia
wg wzorów z SIWZ
Część nr: 6
Nazwa: Przetarg nieograniczony na serwis i konserwację oraz przeprowadzenie resursu Urządzeń Transportu Bliskiego (UTB) zlokalizowanych w budynkach użytkowanych w obiektach Policji na terenie województwa pomorskiego, polegające na utrzymaniu UTB w stanie sprawności technicznej przez dokonywanie okresowych przeglądów

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są usługi : serwis i konserwacja oraz przeprowadzenie resursu Urządzeń Transportu Bliskiego (UTB) zlokalizowanych w budynkach użytkowanych w obiektach Policji na terenie województwa pomorskiego, polegające na utrzymaniu UTB w stanie sprawności technicznej przez dokonywanie okresowych przeglądów, jednak nie rzadziej niż co 30 dni, zgodnie z instrukcją producenta i dokumentacją techniczno-ruchową UTB, Rozporządzeniem Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 30.10.2018 w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie eksploatacji, napraw i modernizacji urządzeń transportu bliskiego (Dz. U. 2018.2176) oraz Ustawą z dnia 21 grudnia 2000 r. o dozorze technicznym (Dz. U. 2020.1086 j.t.)

Przedmiot postępowania nie jest objęty wykazem załącznika nr 15 do ustawy z dnia 09.09.2019 r. o zmianie ustawy o podatku od towarów i usług oraz niektórych innych ustaw (Dz.U.2019, poz.1751).

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na 8 zadań jn.:


Zadanie 6
1 Komisariat Policji w Rumii ul. Derdowskiego 43


Przedmiot postępowania nie jest objęty wykazem załącznika nr 15 do ustawy z dnia 09.09.2019 r. o zmianie ustawy o podatku od towarów i usług oraz niektórych innych ustaw (Dz.U.2019, poz.1751).


SZCZEGÓŁOWY ZAKRES ZAMÓWIENIA OKREŚLA SIWZ ORAZ UMOWA.

Art. 93
1a. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane, a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w:

1) ogłoszeniu o zamówieniu – w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, przetargu ograniczonego, negocjacji z ogłoszeniem, dialogu konkurencyjnego, partnerstwa innowacyjnego albo licytacji elektronicznej albo
2) zaproszeniu do negocjacji – w postępowaniu prowadzonym w trybie negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki, albo
3) zaproszeniu do składania ofert – w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania o cenę.




2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50000000-5

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 16368,31 PLN

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2024

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
C. ocena stanu technicznego i wydanie resursu:5,00
A. koszt miesięcznego serwisu i konserwacji:90,00
B. koszt pomiaru elektrycznego:5,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
w opisie przedmiotu zamówienia określono standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia, zamawiana usługa nie posiada cyklu życia
wg wzorów z SIWZ
Część nr: 7
Nazwa: Przetarg nieograniczony na serwis i konserwację oraz przeprowadzenie resursu Urządzeń Transportu Bliskiego (UTB) zlokalizowanych w budynkach użytkowanych w obiektach Policji na terenie województwa pomorskiego, polegające na utrzymaniu UTB w stanie sprawności technicznej przez dokonywanie okresowych przeglądów

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są usługi : serwis i konserwacja oraz przeprowadzenie resursu Urządzeń Transportu Bliskiego (UTB) zlokalizowanych w budynkach użytkowanych w obiektach Policji na terenie województwa pomorskiego, polegające na utrzymaniu UTB w stanie sprawności technicznej przez dokonywanie okresowych przeglądów, jednak nie rzadziej niż co 30 dni, zgodnie z instrukcją producenta i dokumentacją techniczno-ruchową UTB, Rozporządzeniem Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 30.10.2018 w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie eksploatacji, napraw i modernizacji urządzeń transportu bliskiego (Dz. U. 2018.2176) oraz Ustawą z dnia 21 grudnia 2000 r. o dozorze technicznym (Dz. U. 2020.1086 j.t.)

Przedmiot postępowania nie jest objęty wykazem załącznika nr 15 do ustawy z dnia 09.09.2019 r. o zmianie ustawy o podatku od towarów i usług oraz niektórych innych ustaw (Dz.U.2019, poz.1751).

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na 8 zadań jn.:


Zadanie 7
1 Komisariat Policji w Żukowie ul. Polna 2 C


Przedmiot postępowania nie jest objęty wykazem załącznika nr 15 do ustawy z dnia 09.09.2019 r. o zmianie ustawy o podatku od towarów i usług oraz niektórych innych ustaw (Dz.U.2019, poz.1751).


SZCZEGÓŁOWY ZAKRES ZAMÓWIENIA OKREŚLA SIWZ ORAZ UMOWA.

Art. 93
1a. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane, a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w:

1) ogłoszeniu o zamówieniu – w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, przetargu ograniczonego, negocjacji z ogłoszeniem, dialogu konkurencyjnego, partnerstwa innowacyjnego albo licytacji elektronicznej albo
2) zaproszeniu do negocjacji – w postępowaniu prowadzonym w trybie negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki, albo
3) zaproszeniu do składania ofert – w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania o cenę.


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50000000-5

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 16368,31 PLN

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2024

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
C. ocena stanu technicznego i wydanie resursu:5,00
B. koszt pomiaru elektrycznego:5,00
A. koszt miesięcznego serwisu i konserwacji:90,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
Przetarg nieograniczony na
serwis i konserwację oraz przeprowadzenie resursu Urządzeń Transportu Bliskiego (UTB) zlokalizowanych w budynkach użytkowanych w obiektach Policji na terenie województwa pomorskiego, polegające na utrzymaniu UTB w stanie sprawności technicznej przez dokonywanie okresowych przeglądów
Część nr: 8
Nazwa: Przetarg nieograniczony na serwis i konserwację oraz przeprowadzenie resursu Urządzeń Transportu Bliskiego (UTB) zlokalizowanych w budynkach użytkowanych w obiektach Policji na terenie województwa pomorskiego, polegające na utrzymaniu UTB w stanie sprawności technicznej przez dokonywanie okresowych przeglądów

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są usługi : serwis i konserwacja oraz przeprowadzenie resursu Urządzeń Transportu Bliskiego (UTB) zlokalizowanych w budynkach użytkowanych w obiektach Policji na terenie województwa pomorskiego, polegające na utrzymaniu UTB w stanie sprawności technicznej przez dokonywanie okresowych przeglądów, jednak nie rzadziej niż co 30 dni, zgodnie z instrukcją producenta i dokumentacją techniczno-ruchową UTB, Rozporządzeniem Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 30.10.2018 w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie eksploatacji, napraw i modernizacji urządzeń transportu bliskiego (Dz. U. 2018.2176) oraz Ustawą z dnia 21 grudnia 2000 r. o dozorze technicznym (Dz. U. 2020.1086 j.t.)

Przedmiot postępowania nie jest objęty wykazem załącznika nr 15 do ustawy z dnia 09.09.2019 r. o zmianie ustawy o podatku od towarów i usług oraz niektórych innych ustaw (Dz.U.2019, poz.1751).

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na 8 zadań jn.:


Zadanie 8
1 Komenda Powiatowa Policji Kościerzyna ul. Zgromadzenia Księży Zmartwychwstańców 2


Przedmiot postępowania nie jest objęty wykazem załącznika nr 15 do ustawy z dnia 09.09.2019 r. o zmianie ustawy o podatku od towarów i usług oraz niektórych innych ustaw (Dz.U.2019, poz.1751).


SZCZEGÓŁOWY ZAKRES ZAMÓWIENIA OKREŚLA SIWZ ORAZ UMOWA.

Art. 93
1a. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane, a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w:

1) ogłoszeniu o zamówieniu – w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, przetargu ograniczonego, negocjacji z ogłoszeniem, dialogu konkurencyjnego, partnerstwa innowacyjnego albo licytacji elektronicznej albo
2) zaproszeniu do negocjacji – w postępowaniu prowadzonym w trybie negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki, albo
3) zaproszeniu do składania ofert – w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania o cenę.




2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50000000-5

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 16368,31 PLN

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2024

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
B. koszt pomiaru elektrycznego:5,00
A. koszt miesięcznego serwisu i konserwacji:90,00
C. ocena stanu technicznego i wydanie resursu:5,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
w opisie przedmiotu zamówienia określono standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia, zamawiana usługa nie posiada cyklu życia
wg wzorów z SIWZ
Realizacja umowy w terminie od dnia dopuszczenia urządzenia do eksploatacji przez UTD.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.