Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-12-16
Ogłoszenie nr 767655-N-2020 z dnia 2020-12-16 r.
Przeprowadzenie lokalnych oraz ogólnopolskich kampanii outdoorowych w roku 2021 dla Szczecińskiej Agencji Artystycznej
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: 91 4840017
faks: 91 4840017
e-mail: sekretariat@saa.pl
www: www.saa.pl
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, www.saa.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak
Inny sposób: Ofertę sklada się, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert w formie elektronicznej
Adres: Szczecińska Agencja Artystyczna, Al. Wojska Polskiego 64, pok. 32 (sekretariat), 70-479 Szczecin
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: SAA/16/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Tak
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące części:
Część 1 zamówienia
Ogólnopolska kampania outdoorowa nr 1 – wielki format
1. Ekspozycja reklam na powierzchniach reklamowych wraz z drukiem, wyklejeniem, ekspozycją, montażem i demontażem czterech naściennych reklam wielkoformatowych typu frontlight (reklama na materiale typu siatka lub frontlight) w następujących wymiarach, miastach i lokalizacjach:
1) Gorzów - powierzchnia ekspozycyjna co najmniej 150 metrów kwadratowych, zlokalizowana w ścisłym centrum miasta, w miejscu o dużym natężeniu ruchu samochodowego i pieszego, przy ulicy Bolesława Chrobrego lub ulicy Spichrzowej.
2) Koszalin - powierzchnia ekspozycyjna co najmniej 60 metrów kwadratowych, zlokalizowana w ścisłym centrum miasta, w miejscu o dużym natężeniu ruchu samochodowego i pieszego, przy ulicach Armii Krajowej, Krakusa i Wandy lub Zwycięstwa.
3) Zielona Góra - powierzchnia ekspozycyjna co najmniej 90 metrów kwadratowych, zlokalizowana w ścisłym centrum miasta, w miejscu o dużym natężeniu ruchu pieszego, ograniczone ulicami Boh. Westerplatte, Chrobrego, Niepodległości, Żeromskiego, Mickiewicza, aleja Wojska Polskiego.
2. Termin ekspozycji reklam 01.04.2021 r. – 30.04.2021 r.
3. Reklama ma być w całości widoczna (nie zasłonięta np. zielenią: krzewy, drzewa)
4. Wszystkie nośniki powinny posiadać własne oświetlenie zewnętrzne.
5. Druk na materiale dostosowanym do wielkości i rodzaju nośnika.
6. Projekt graficzny reklamy zostanie dostarczony Wykonawcy do wykonania druku, na 10 dni przed planowaną ekspozycją zgodnie z ww. terminem.
7. Wykonawca zobowiązuje się zdemontować reklamę w ciągu 60 dni od dnia zakończenia kampanii.
Część 2 zamówienia
Ogólnopolska kampania outdoorowa nr 2 - billboardy 18’
1. Wynajem powierzchni reklamowej wraz z drukiem, wyklejeniem i ekspozycją 84 reklam na nośnikach o powierzchni ekspozycyjnej min. 18 m2 każdy, w terminie od 01.04.2021 r. do 15.04.2021 r. w następujących miastach oraz ilościach:
1) Warszawa – w ilości 20 sztuk;
2) Poznań – w ilości 20 sztuk;
3) Wrocław – w ilości 20 sztuk;
4) Gorzów – w ilości 10 sztuk;
5) Koszalin – w ilości 10 sztuk;
6) Zielona Góra – w ilości 4 sztuk.
2. Wykonawca zobowiązuje się umieścić reklamę na nośnikach typu billboard w miejscach o dużym natężeniu ruchu pojazdów i pieszych, tj. w centrach wskazanych miast oraz na głównych skrzyżowaniach.
3. Wymagane parametry nośników:
a) każdy nośnik ma posiadać estetyczną, wolną od jakichkolwiek graffiti lub innych malowideł, nie zniszczoną i nie uszkodzoną ramę;
b) powierzchnie mają być nośnikami wolnostojącymi na nodze o wysokości min. 3 m (tzn. minimum na wysokości 3m powinna znajdować się dolna rama nośnika);
c) reklama ma być w całości widoczna (nie zasłonięta np. zielenią: krzewy, drzewa)
d) wszystkie nośniki powinny posiadać własne oświetlenie zewnętrzne;
e) nośniki znajdujące się przy drogach mają być zlokalizowane po prawej stronie tej drogi w stosunku do kierunku ruchu.
4. Druk na materiale dostosowanym do wielkości i rodzaju nośnika.
5. Projekt graficzny reklamy zostanie dostarczony Wykonawcy do wykonania druku, na 10 dni przed
planowaną ekspozycją zgodnie z ww. terminem.
6. Na nośnikach mogą obowiązywać różne layout-y.
Część 3 zamówienia
Lokalna kampania outdoorowa nr 3 - billboardy 18’
1. Wynajem powierzchni reklamowej wraz z drukiem, wyklejeniem i ekspozycją 20 reklam na nośnikach typu billboard, o powierzchni ekspozycyjnej od min. 18 m2 każdy, w terminie od 16.04.2021 r. do 30.04.2021 r. w Szczecinie, w miejscach o dużym natężeniu ruchu pojazdów oraz pieszych. Za miejsca o dużym natężeniu ruchu pojazdów oraz pieszych rozumie się: centrum miasta Szczecin, główne skrzyżowania oraz drogi przy trasach wjazdowych do miasta Szczecina. Za miejsca przy drogach wjazdowych do miasta Szczecin rozumie się miejsca usytuowane przy drogach w rozumieniu ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach (Dz.U. z 2016 r. poz. 1440, z późn. zm.) oddalone od granic administracyjnych miasta Szczecin o nie więcej niż o 5 km (+/ - 500m) i jednocześnie oddalone od krawędzi jezdni o nie więcej niż 15 m (+/ - 5 m).
2. Wymagane parametry nośników:
a) każdy nośnik ma posiadać estetyczną, wolną od jakichkolwiek graffiti lub innych malowideł, nie zniszczoną i nie uszkodzoną ramę;
b) powierzchnie mają być nośnikami wolnostojącymi na nodze o wysokości min. 3 m (tzn. minimum na wysokości 3m powinna znajdować się dolna rama nośnika);
c) reklama ma być w całości widoczna (nie zasłonięta np. zielenią: krzewy, drzewa)
d) wszystkie nośniki powinny posiadać własne oświetlenie zewnętrzne;
e) nośniki znajdujące się przy drogach mają być zlokalizowane po prawej stronie tej drogi w stosunku do kierunku ruchu.
3. Druk na materiale dostosowanym do wielkości i rodzaju nośnika.
4. Projekt graficzny reklamy zostanie dostarczony Wykonawcy do wykonania druku, na 10 dni przed planowaną ekspozycją zgodnie z ww. terminem.
5. Na nośnikach mogą obowiązywać różne layout-y.
Część 4 zamówienia
Lokalna kampania outdoorowa nr 4 - billboardy 18’
1. Wynajem powierzchni reklamowej wraz z drukiem, wyklejeniem i ekspozycją 15 reklam na nośnikach typu billboard, o powierzchni ekspozycyjnej od min. 18 m2 każdy, w terminie od 16.05.2021 r. do 31.05.2021 r. w Szczecinie, w miejscach o dużym natężeniu ruchu pojazdów oraz pieszych. Za miejsca o dużym natężeniu ruchu pojazdów oraz pieszych rozumie się: centrum miasta Szczecin, główne skrzyżowania oraz drogi przy trasach wjazdowych do miasta Szczecina. Za miejsca przy drogach wjazdowych do miasta Szczecin rozumie się miejsca usytuowane przy drogach w rozumieniu ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach (Dz.U. z 2016 r. poz. 1440, z późn. zm.) oddalone od granic administracyjnych miasta Szczecin o nie więcej niż o 5 km (+/ - 500m) i jednocześnie oddalone od krawędzi jezdni o nie więcej niż 15 m (+/ - 5 m).
2. Wymagane parametry nośników:
a) każdy nośnik ma posiadać estetyczną, wolną od jakichkolwiek graffiti lub innych malowideł, nie zniszczoną i nie uszkodzoną ramę;
b) powierzchnie mają być nośnikami wolnostojącymi na nodze o wysokości min. 3 m (tzn. minimum na wysokości 3m powinna znajdować się dolna rama nośnika);
c) reklama ma być w całości widoczna (nie zasłonięta np. zielenią: krzewy, drzewa)
d) wszystkie nośniki powinny posiadać własne oświetlenie zewnętrzne;
e) nośniki znajdujące się przy drogach mają być zlokalizowane po prawej stronie tej drogi w stosunku do kierunku ruchu.
3. Druk na materiale dostosowanym do wielkości i rodzaju nośnika.
4. Projekt graficzny reklamy zostanie dostarczony Wykonawcy do wykonania druku, na 10 dni przed planowaną ekspozycją zgodnie z ww. terminem.
5. Na nośnikach mogą obowiązywać różne layout-y.
Część 5 zamówienia
Lokalna kampania outdoorowa nr 5 - billboardy 18’
1. Wynajem powierzchni reklamowej wraz z drukiem, wyklejeniem i ekspozycją 10 reklam na nośnikach typu billboard, o powierzchni ekspozycyjnej od min. 18 m2 każdy, w terminie od 01.07.2021 r. do 15.07.2021 r. w Szczecinie, w miejscach o dużym natężeniu ruchu pojazdów oraz pieszych. Za miejsca o dużym natężeniu ruchu pojazdów oraz pieszych rozumie się: centrum miasta Szczecin, główne skrzyżowania oraz drogi przy trasach wjazdowych do miasta Szczecina. Za miejsca przy drogach wjazdowych do miasta Szczecin rozumie się miejsca usytuowane przy drogach w rozumieniu ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach (Dz.U. z 2016 r. poz. 1440, z późn. zm.) oddalone od granic administracyjnych miasta Szczecin o nie więcej niż o 5 km (+/ - 500m) i jednocześnie oddalone od krawędzi jezdni o nie więcej niż 15 m (+/ - 5 m).
2. Wymagane parametry nośników:
a) każdy nośnik ma posiadać estetyczną, wolną od jakichkolwiek graffiti lub innych malowideł,
nie zniszczoną i nie uszkodzoną ramę;
b) powierzchnie mają być nośnikami wolnostojącymi na nodze o wysokości min. 3 m (tzn. minimum na wysokości 3m powinna znajdować się dolna rama nośnika);
c) reklama ma być w całości widoczna (nie zasłonięta np. zielenią: krzewy, drzewa)
d) wszystkie nośniki powinny posiadać własne oświetlenie zewnętrzne;
e) nośniki znajdujące się przy drogach mają być zlokalizowane po prawej stronie tej drogi w stosunku do kierunku ruchu.
3. Druk na materiale dostosowanym do wielkości i rodzaju nośnika.
4. Projekt graficzny reklamy zostanie dostarczony Wykonawcy do wykonania druku, na 10 dni przed planowaną ekspozycją zgodnie z ww. terminem.
5. Na nośnikach mogą obowiązywać różne layout-y.
Część 6 zamówienia
Regionalna kampania outdoorowa nr 6 - billboardy 18’
1. Wynajem powierzchni reklamowej wraz z drukiem, wyklejeniem i ekspozycją 24 reklam na nośnikach o powierzchni ekspozycyjnej min. 18 m2 każdy, w terminie od 16.07.2021 r. do 31.07.2021 r. w następujących miastach oraz ilościach:
1) Gorzów – w ilości 10 sztuk;
2) Koszalin – w ilości 10 sztuk;
3) Zielona Góra – w ilości 4 sztuk;
2. Wykonawca zobowiązuje się umieścić reklamę na nośnikach typu billboard w miejscach o dużym natężeniu ruchu pojazdów i pieszych, tj. w centrach wskazanych miast oraz na głównych skrzyżowaniach.
3. Wymagane parametry nośników:
a) każdy nośnik ma posiadać estetyczną, wolną od jakichkolwiek graffiti lub innych malowideł, nie zniszczoną i nie uszkodzoną ramę;
b) powierzchnie mają być nośnikami wolnostojącymi na nodze o wysokości min. 3 m (tzn. minimum na wysokości 3m powinna znajdować się dolna rama nośnika);
c) reklama ma być w całości widoczna (nie zasłonięta np. zielenią: krzewy, drzewa)
d) wszystkie nośniki powinny posiadać własne oświetlenie zewnętrzne;
e) nośniki znajdujące się przy drogach mają być zlokalizowane po prawej stronie tej drogi w stosunku do kierunku ruchu.
4. Druk na materiale dostosowanym do wielkości i rodzaju nośnika.
5. Projekt graficzny reklamy zostanie dostarczony Wykonawcy do wykonania druku, na 10 dni przed
planowaną ekspozycją zgodnie z ww. terminem.
6. Na nośnikach mogą obowiązywać różne layout-y.
Część 7 zamówienia
Lokalna kampania outdoorowa nr 7 - billboardy 18’
1. Wynajem powierzchni reklamowej wraz z drukiem, wyklejeniem i ekspozycją 15 reklam na nośnikach typu billboard, o powierzchni ekspozycyjnej od min. 18 m2 każdy, w terminie od 01.09.2021 r. do 15.09.2021 r. w Szczecinie, w miejscach o dużym natężeniu ruchu pojazdów oraz pieszych. Za miejsca o dużym natężeniu ruchu pojazdów oraz pieszych rozumie się: centrum miasta Szczecin, główne skrzyżowania oraz drogi przy trasach wjazdowych do miasta Szczecina. Za miejsca przy drogach wjazdowych do miasta Szczecin rozumie się miejsca usytuowane przy drogach w rozumieniu ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach (Dz.U. z 2016 r. poz. 1440, z późn. zm.) oddalone od granic administracyjnych miasta Szczecin o nie więcej niż o 5 km (+/ - 500m) i jednocześnie oddalone od krawędzi jezdni o nie więcej niż 15 m (+/ - 5 m).
2. Wymagane parametry nośników:
a) każdy nośnik ma posiadać estetyczną, wolną od jakichkolwiek graffiti lub innych malowideł,
nie zniszczoną i nie uszkodzoną ramę;
b) powierzchnie mają być nośnikami wolnostojącymi na nodze o wysokości min. 3 m (tzn. minimum na wysokości 3m powinna znajdować się dolna rama nośnika);
c) reklama ma być w całości widoczna (nie zasłonięta np. zielenią: krzewy, drzewa)
d) wszystkie nośniki powinny posiadać własne oświetlenie zewnętrzne;
e) nośniki znajdujące się przy drogach mają być zlokalizowane po prawej stronie tej drogi w stosunku do kierunku ruchu.
3. Druk na materiale dostosowanym do wielkości i rodzaju nośnika.
4. Projekt graficzny reklamy zostanie dostarczony Wykonawcy do wykonania druku, na 10 dni przed planowaną ekspozycją zgodnie z ww. terminem.
5. Na nośnikach mogą obowiązywać różne layout-y.
Część 8 zamówienia
Regionalna kampania outdoorowa nr 8 - billboardy 18’
1. Wynajem powierzchni reklamowej wraz z drukiem, wyklejeniem i ekspozycją 24 reklam na nośnikach o powierzchni ekspozycyjnej min. 18 m2 każdy, w terminie od 16.09.2021 r. do 30.09.2021 r. w następujących miastach oraz ilościach:
1) Gorzów – w ilości 10 sztuk;
2) Koszalin – w ilości 10 sztuk;
3) Zielona Góra – w ilości 4 sztuk;
2. Wykonawca zobowiązuje się umieścić reklamę na nośnikach typu billboard w miejscach o dużym natężeniu ruchu pojazdów i pieszych, tj. w centrach wskazanych miast oraz na głównych skrzyżowaniach.
3. Wymagane parametry nośników:
a) każdy nośnik ma posiadać estetyczną, wolną od jakichkolwiek graffiti lub innych malowideł, nie zniszczoną i nie uszkodzoną ramę;
b) powierzchnie mają być nośnikami wolnostojącymi na nodze o wysokości min. 3 m (tzn. minimum na wysokości 3m powinna znajdować się dolna rama nośnika);
c) reklama ma być w całości widoczna (nie zasłonięta np. zielenią: krzewy, drzewa)
d) wszystkie nośniki powinny posiadać własne oświetlenie zewnętrzne;
e) nośniki znajdujące się przy drogach mają być zlokalizowane po prawej stronie tej drogi w stosunku do kierunku ruchu.
4. Druk na materiale dostosowanym do wielkości i rodzaju nośnika.
5. Projekt graficzny reklamy zostanie dostarczony Wykonawcy do wykonania druku, na 10 dni przed planowaną ekspozycją zgodnie z ww. terminem.
6. Na nośnikach mogą obowiązywać różne layout-y.
Część 9 zamówienia
Ogólnopolska kampania outdoorowa nr 9 - billboardy 18’
1. Wynajem powierzchni reklamowej wraz z drukiem, wyklejeniem i ekspozycją 100 reklam na nośnikach o powierzchni ekspozycyjnej min. 18 m2 każdy, w terminie od 01.10.2021 r. do 15.10.2021 r. w następujących miastach oraz ilościach:
1) Poznań – w ilości 20 sztuk;
2) Katowice – w ilości 20 sztuk;
3) Gdańsk i/lub Gdynia – w ilości łącznie 20 sztuk;
4) Rzeszów – w ilości 10 sztuk;
5) Białystok – w ilości 10 sztuk;
6) Gorzów – w ilości 10 sztuk;
7) Koszalin – w ilości 6 sztuk;
8) Zielona Góra – w ilości 4 sztuk.
2. Wykonawca zobowiązuje się umieścić reklamę na nośnikach typu billboard w miejscach o dużym natężeniu ruchu pojazdów i pieszych, tj. w centrach wskazanych miast oraz na głównych skrzyżowaniach.
3. Wymagane parametry nośników:
a) każdy nośnik ma posiadać estetyczną, wolną od jakichkolwiek graffiti lub innych malowideł, nie zniszczoną i nie uszkodzoną ramę;
b) powierzchnie mają być nośnikami wolnostojącymi na nodze o wysokości min. 3 m (tzn. minimum na wysokości 3m powinna znajdować się dolna rama nośnika);
c) reklama ma być w całości widoczna (nie zasłonięta np. zielenią: krzewy, drzewa)
d) wszystkie nośniki powinny posiadać własne oświetlenie zewnętrzne;
e) nośniki znajdujące się przy drogach mają być zlokalizowane po prawej stronie tej drogi w stosunku do kierunku ruchu.
4. Druk na materiale dostosowanym do wielkości i rodzaju nośnika.
5. Projekt graficzny reklamy zostanie dostarczony Wykonawcy do wykonania druku, na 10 dni przed
planowaną ekspozycją zgodnie z ww. terminem.
6. Na nośnikach mogą obowiązywać różne layout-y.
II.5) Główny kod CPV: 79.34.10.00
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 383800,00
Waluta: PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data rozpoczęcia: 01.04.2021
data zakończenia: 15.10.2021
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Określenie warunków:
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: brak danych
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Nie
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Termin zapłaty: | 40,00 |
cena: | 60,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 29.12.2020, godzina: 11:00
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do 29.01.2021
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: brak danych
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIKI
Nazwa: Ogólnopolska kampania outdoorowa nr 1 – wielki format
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Ekspozycja reklam na powierzchniach reklamowych wraz z drukiem, wyklejeniem, ekspozycją, montażem i demontażem czterech naściennych reklam wielkoformatowych typu frontlight (reklama na materiale typu siatka lub frontlight) w następujących wymiarach, miastach i lokalizacjach:
1) Gorzów - powierzchnia ekspozycyjna co najmniej 150 metrów kwadratowych, zlokalizowana w ścisłym centrum miasta, w miejscu o dużym natężeniu ruchu samochodowego i pieszego, przy ulicy Bolesława Chrobrego lub ulicy Spichrzowej.
2) Koszalin - powierzchnia ekspozycyjna co najmniej 60 metrów kwadratowych, zlokalizowana w ścisłym centrum miasta, w miejscu o dużym natężeniu ruchu samochodowego i pieszego, przy ulicach Armii Krajowej, Krakusa i Wandy lub Zwycięstwa.
3) Zielona Góra - powierzchnia ekspozycyjna co najmniej 90 metrów kwadratowych, zlokalizowana w ścisłym centrum miasta, w miejscu o dużym natężeniu ruchu pieszego, ograniczone ulicami Boh. Westerplatte, Chrobrego, Niepodległości, Żeromskiego, Mickiewicza, aleja Wojska Polskiego.
2. Termin ekspozycji reklam 01.04.2021 r. – 30.04.2021 r.
3. Reklama ma być w całości widoczna (nie zasłonięta np. zielenią: krzewy, drzewa)
4. Wszystkie nośniki powinny posiadać własne oświetlenie zewnętrzne.
5. Druk na materiale dostosowanym do wielkości i rodzaju nośnika.
6. Projekt graficzny reklamy zostanie dostarczony Wykonawcy do wykonania druku, na 10 dni przed planowaną ekspozycją zgodnie z ww. terminem.
7. Wykonawca zobowiązuje się zdemontować reklamę w ciągu 60 dni od dnia zakończenia kampanii.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79341000-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 48000,00 PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 01.04.2021
data zakończenia: 30.04.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena: | 60,00 |
termin zapłaty: | 40,00 |
Nazwa: Ogólnopolska kampania outdoorowa nr 2 - billboardy 18’
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Wynajem powierzchni reklamowej wraz z drukiem, wyklejeniem i ekspozycją 84 reklam na nośnikach o powierzchni ekspozycyjnej min. 18 m2 każdy, w terminie od 01.04.2021 r. do 15.04.2021 r. w następujących miastach oraz ilościach:
1) Warszawa – w ilości 20 sztuk;
2) Poznań – w ilości 20 sztuk;
3) Wrocław – w ilości 20 sztuk;
4) Gorzów – w ilości 10 sztuk;
5) Koszalin – w ilości 10 sztuk;
6) Zielona Góra – w ilości 4 sztuk.
2. Wykonawca zobowiązuje się umieścić reklamę na nośnikach typu billboard w miejscach o dużym natężeniu ruchu pojazdów i pieszych, tj. w centrach wskazanych miast oraz na głównych skrzyżowaniach.
3. Wymagane parametry nośników:
a) każdy nośnik ma posiadać estetyczną, wolną od jakichkolwiek graffiti lub innych malowideł, nie zniszczoną i nie uszkodzoną ramę;
b) powierzchnie mają być nośnikami wolnostojącymi na nodze o wysokości min. 3 m (tzn. minimum na wysokości 3m powinna znajdować się dolna rama nośnika);
c) reklama ma być w całości widoczna (nie zasłonięta np. zielenią: krzewy, drzewa)
d) wszystkie nośniki powinny posiadać własne oświetlenie zewnętrzne;
e) nośniki znajdujące się przy drogach mają być zlokalizowane po prawej stronie tej drogi w stosunku do kierunku ruchu.
4. Druk na materiale dostosowanym do wielkości i rodzaju nośnika.
5. Projekt graficzny reklamy zostanie dostarczony Wykonawcy do wykonania druku, na 10 dni przed
planowaną ekspozycją zgodnie z ww. terminem.
6. Na nośnikach mogą obowiązywać różne layout-y.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79341000-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 96600,00 PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 01.04.2021
data zakończenia: 15.04.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
termin zapłaty: | 40,00 |
cena: | 60,00 |
Nazwa: Lokalna kampania outdoorowa nr 3 - billboardy 18’
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Wynajem powierzchni reklamowej wraz z drukiem, wyklejeniem i ekspozycją 20 reklam na nośnikach typu billboard, o powierzchni ekspozycyjnej od min. 18 m2 każdy, w terminie od 16.04.2021 r. do 30.04.2021 r. w Szczecinie, w miejscach o dużym natężeniu ruchu pojazdów oraz pieszych. Za miejsca o dużym natężeniu ruchu pojazdów oraz pieszych rozumie się: centrum miasta Szczecin, główne skrzyżowania oraz drogi przy trasach wjazdowych do miasta Szczecina. Za miejsca przy drogach wjazdowych do miasta Szczecin rozumie się miejsca usytuowane przy drogach w rozumieniu ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach (Dz.U. z 2016 r. poz. 1440, z późn. zm.) oddalone od granic administracyjnych miasta Szczecin o nie więcej niż o 5 km (+/ - 500m) i jednocześnie oddalone od krawędzi jezdni o nie więcej niż 15 m (+/ - 5 m).
2. Wymagane parametry nośników:
a) każdy nośnik ma posiadać estetyczną, wolną od jakichkolwiek graffiti lub innych malowideł, nie zniszczoną i nie uszkodzoną ramę;
b) powierzchnie mają być nośnikami wolnostojącymi na nodze o wysokości min. 3 m (tzn. minimum na wysokości 3m powinna znajdować się dolna rama nośnika);
c) reklama ma być w całości widoczna (nie zasłonięta np. zielenią: krzewy, drzewa)
d) wszystkie nośniki powinny posiadać własne oświetlenie zewnętrzne;
e) nośniki znajdujące się przy drogach mają być zlokalizowane po prawej stronie tej drogi w stosunku do kierunku ruchu.
3. Druk na materiale dostosowanym do wielkości i rodzaju nośnika.
4. Projekt graficzny reklamy zostanie dostarczony Wykonawcy do wykonania druku, na 10 dni przed planowaną ekspozycją zgodnie z ww. terminem.
5. Na nośnikach mogą obowiązywać różne layout-y.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79341000-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 23000,00 PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 16.04.2021
data zakończenia: 30.04.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena: | 60,00 |
termin zapłaty: | 40,00 |
Nazwa: Lokalna kampania outdoorowa nr 4 - billboardy 18’
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Wynajem powierzchni reklamowej wraz z drukiem, wyklejeniem i ekspozycją 15 reklam na nośnikach typu billboard, o powierzchni ekspozycyjnej od min. 18 m2 każdy, w terminie od 16.05.2021 r. do 31.05.2021 r. w Szczecinie, w miejscach o dużym natężeniu ruchu pojazdów oraz pieszych. Za miejsca o dużym natężeniu ruchu pojazdów oraz pieszych rozumie się: centrum miasta Szczecin, główne skrzyżowania oraz drogi przy trasach wjazdowych do miasta Szczecina. Za miejsca przy drogach wjazdowych do miasta Szczecin rozumie się miejsca usytuowane przy drogach w rozumieniu ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach (Dz.U. z 2016 r. poz. 1440, z późn. zm.) oddalone od granic administracyjnych miasta Szczecin o nie więcej niż o 5 km (+/ - 500m) i jednocześnie oddalone od krawędzi jezdni o nie więcej niż 15 m (+/ - 5 m).
2. Wymagane parametry nośników:
a) każdy nośnik ma posiadać estetyczną, wolną od jakichkolwiek graffiti lub innych malowideł, nie zniszczoną i nie uszkodzoną ramę;
b) powierzchnie mają być nośnikami wolnostojącymi na nodze o wysokości min. 3 m (tzn. minimum na wysokości 3m powinna znajdować się dolna rama nośnika);
c) reklama ma być w całości widoczna (nie zasłonięta np. zielenią: krzewy, drzewa)
d) wszystkie nośniki powinny posiadać własne oświetlenie zewnętrzne;
e) nośniki znajdujące się przy drogach mają być zlokalizowane po prawej stronie tej drogi w stosunku do kierunku ruchu.
3. Druk na materiale dostosowanym do wielkości i rodzaju nośnika.
4. Projekt graficzny reklamy zostanie dostarczony Wykonawcy do wykonania druku, na 10 dni przed planowaną ekspozycją zgodnie z ww. terminem.
5. Na nośnikach mogą obowiązywać różne layout-y.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79341000-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 17250,00 PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 16.05.2021
data zakończenia: 31.05.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
termin zapłaty: | 40,00 |
cena: | 60,00 |
Nazwa: Lokalna kampania outdoorowa nr 5 - billboardy 18’
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Wynajem powierzchni reklamowej wraz z drukiem, wyklejeniem i ekspozycją 10 reklam na nośnikach typu billboard, o powierzchni ekspozycyjnej od min. 18 m2 każdy, w terminie od 01.07.2021 r. do 15.07.2021 r. w Szczecinie, w miejscach o dużym natężeniu ruchu pojazdów oraz pieszych. Za miejsca o dużym natężeniu ruchu pojazdów oraz pieszych rozumie się: centrum miasta Szczecin, główne skrzyżowania oraz drogi przy trasach wjazdowych do miasta Szczecina. Za miejsca przy drogach wjazdowych do miasta Szczecin rozumie się miejsca usytuowane przy drogach w rozumieniu ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach (Dz.U. z 2016 r. poz. 1440, z późn. zm.) oddalone od granic administracyjnych miasta Szczecin o nie więcej niż o 5 km (+/ - 500m) i jednocześnie oddalone od krawędzi jezdni o nie więcej niż 15 m (+/ - 5 m).
2. Wymagane parametry nośników:
a) każdy nośnik ma posiadać estetyczną, wolną od jakichkolwiek graffiti lub innych malowideł,
nie zniszczoną i nie uszkodzoną ramę;
b) powierzchnie mają być nośnikami wolnostojącymi na nodze o wysokości min. 3 m (tzn. minimum na wysokości 3m powinna znajdować się dolna rama nośnika);
c) reklama ma być w całości widoczna (nie zasłonięta np. zielenią: krzewy, drzewa)
d) wszystkie nośniki powinny posiadać własne oświetlenie zewnętrzne;
e) nośniki znajdujące się przy drogach mają być zlokalizowane po prawej stronie tej drogi w stosunku do kierunku ruchu.
3. Druk na materiale dostosowanym do wielkości i rodzaju nośnika.
4. Projekt graficzny reklamy zostanie dostarczony Wykonawcy do wykonania druku, na 10 dni przed planowaną ekspozycją zgodnie z ww. terminem.
5. Na nośnikach mogą obowiązywać różne layout-y.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79341000-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 11500,00 PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 01.07.2021
data zakończenia: 15.07.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
termin zapłaty: | 40,00 |
cena: | 60,00 |
Nazwa: Regionalna kampania outdoorowa nr 6 - billboardy 18’
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Wynajem powierzchni reklamowej wraz z drukiem, wyklejeniem i ekspozycją 24 reklam na nośnikach o powierzchni ekspozycyjnej min. 18 m2 każdy, w terminie od 16.07.2021 r. do 31.07.2021 r. w następujących miastach oraz ilościach:
1) Gorzów – w ilości 10 sztuk;
2) Koszalin – w ilości 10 sztuk;
3) Zielona Góra – w ilości 4 sztuk;
2. Wykonawca zobowiązuje się umieścić reklamę na nośnikach typu billboard w miejscach o dużym natężeniu ruchu pojazdów i pieszych, tj. w centrach wskazanych miast oraz na głównych skrzyżowaniach.
3. Wymagane parametry nośników:
a) każdy nośnik ma posiadać estetyczną, wolną od jakichkolwiek graffiti lub innych malowideł, nie zniszczoną i nie uszkodzoną ramę;
b) powierzchnie mają być nośnikami wolnostojącymi na nodze o wysokości min. 3 m (tzn. minimum na wysokości 3m powinna znajdować się dolna rama nośnika);
c) reklama ma być w całości widoczna (nie zasłonięta np. zielenią: krzewy, drzewa)
d) wszystkie nośniki powinny posiadać własne oświetlenie zewnętrzne;
e) nośniki znajdujące się przy drogach mają być zlokalizowane po prawej stronie tej drogi w stosunku do kierunku ruchu.
4. Druk na materiale dostosowanym do wielkości i rodzaju nośnika.
5. Projekt graficzny reklamy zostanie dostarczony Wykonawcy do wykonania druku, na 10 dni przed
planowaną ekspozycją zgodnie z ww. terminem.
6. Na nośnikach mogą obowiązywać różne layout-y.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79341000-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 27600,00 PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 16.07.2021
data zakończenia: 31.07.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena: | 60,00 |
termin zapłaty: | 40,00 |
Nazwa: Lokalna kampania outdoorowa nr 7 - billboardy 18’
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Wynajem powierzchni reklamowej wraz z drukiem, wyklejeniem i ekspozycją 15 reklam na nośnikach typu billboard, o powierzchni ekspozycyjnej od min. 18 m2 każdy, w terminie od 01.09.2021 r. do 15.09.2021 r. w Szczecinie, w miejscach o dużym natężeniu ruchu pojazdów oraz pieszych. Za miejsca o dużym natężeniu ruchu pojazdów oraz pieszych rozumie się: centrum miasta Szczecin, główne skrzyżowania oraz drogi przy trasach wjazdowych do miasta Szczecina. Za miejsca przy drogach wjazdowych do miasta Szczecin rozumie się miejsca usytuowane przy drogach w rozumieniu ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach (Dz.U. z 2016 r. poz. 1440, z późn. zm.) oddalone od granic administracyjnych miasta Szczecin o nie więcej niż o 5 km (+/ - 500m) i jednocześnie oddalone od krawędzi jezdni o nie więcej niż 15 m (+/ - 5 m).
2. Wymagane parametry nośników:
a) każdy nośnik ma posiadać estetyczną, wolną od jakichkolwiek graffiti lub innych malowideł,
nie zniszczoną i nie uszkodzoną ramę;
b) powierzchnie mają być nośnikami wolnostojącymi na nodze o wysokości min. 3 m (tzn. minimum na wysokości 3m powinna znajdować się dolna rama nośnika);
c) reklama ma być w całości widoczna (nie zasłonięta np. zielenią: krzewy, drzewa)
d) wszystkie nośniki powinny posiadać własne oświetlenie zewnętrzne;
e) nośniki znajdujące się przy drogach mają być zlokalizowane po prawej stronie tej drogi w stosunku do kierunku ruchu.
3. Druk na materiale dostosowanym do wielkości i rodzaju nośnika.
4. Projekt graficzny reklamy zostanie dostarczony Wykonawcy do wykonania druku, na 10 dni przed planowaną ekspozycją zgodnie z ww. terminem.
5. Na nośnikach mogą obowiązywać różne layout-y.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79341000-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 17250,00 PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 01.09.2021
data zakończenia: 15.09.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena: | 60,00 |
termin zapłaty: | 40,00 |
Nazwa: Regionalna kampania outdoorowa nr 8 - billboardy 18’
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Wynajem powierzchni reklamowej wraz z drukiem, wyklejeniem i ekspozycją 24 reklam na nośnikach o powierzchni ekspozycyjnej min. 18 m2 każdy, w terminie od 16.09.2021 r. do 30.09.2021 r. w następujących miastach oraz ilościach:
1) Gorzów – w ilości 10 sztuk;
2) Koszalin – w ilości 10 sztuk;
3) Zielona Góra – w ilości 4 sztuk;
2. Wykonawca zobowiązuje się umieścić reklamę na nośnikach typu billboard w miejscach o dużym natężeniu ruchu pojazdów i pieszych, tj. w centrach wskazanych miast oraz na głównych skrzyżowaniach.
3. Wymagane parametry nośników:
a) każdy nośnik ma posiadać estetyczną, wolną od jakichkolwiek graffiti lub innych malowideł, nie zniszczoną i nie uszkodzoną ramę;
b) powierzchnie mają być nośnikami wolnostojącymi na nodze o wysokości min. 3 m (tzn. minimum na wysokości 3m powinna znajdować się dolna rama nośnika);
c) reklama ma być w całości widoczna (nie zasłonięta np. zielenią: krzewy, drzewa)
d) wszystkie nośniki powinny posiadać własne oświetlenie zewnętrzne;
e) nośniki znajdujące się przy drogach mają być zlokalizowane po prawej stronie tej drogi w stosunku do kierunku ruchu.
4. Druk na materiale dostosowanym do wielkości i rodzaju nośnika.
5. Projekt graficzny reklamy zostanie dostarczony Wykonawcy do wykonania druku, na 10 dni przed planowaną ekspozycją zgodnie z ww. terminem.
6. Na nośnikach mogą obowiązywać różne layout-y.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79341000-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 27600,00 PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 16.09.2021
data zakończenia: 30.09.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena: | 60,00 |
termin zapłaty: | 40,00 |
Nazwa: Ogólnopolska kampania outdoorowa nr 9 - billboardy 18’
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Wynajem powierzchni reklamowej wraz z drukiem, wyklejeniem i ekspozycją 100 reklam na nośnikach o powierzchni ekspozycyjnej min. 18 m2 każdy, w terminie od 01.10.2021 r. do 15.10.2021 r. w następujących miastach oraz ilościach:
1) Poznań – w ilości 20 sztuk;
2) Katowice – w ilości 20 sztuk;
3) Gdańsk i/lub Gdynia – w ilości łącznie 20 sztuk;
4) Rzeszów – w ilości 10 sztuk;
5) Białystok – w ilości 10 sztuk;
6) Gorzów – w ilości 10 sztuk;
7) Koszalin – w ilości 6 sztuk;
8) Zielona Góra – w ilości 4 sztuk.
2. Wykonawca zobowiązuje się umieścić reklamę na nośnikach typu billboard w miejscach o dużym natężeniu ruchu pojazdów i pieszych, tj. w centrach wskazanych miast oraz na głównych skrzyżowaniach.
3. Wymagane parametry nośników:
a) każdy nośnik ma posiadać estetyczną, wolną od jakichkolwiek graffiti lub innych malowideł, nie zniszczoną i nie uszkodzoną ramę;
b) powierzchnie mają być nośnikami wolnostojącymi na nodze o wysokości min. 3 m (tzn. minimum na wysokości 3m powinna znajdować się dolna rama nośnika);
c) reklama ma być w całości widoczna (nie zasłonięta np. zielenią: krzewy, drzewa)
d) wszystkie nośniki powinny posiadać własne oświetlenie zewnętrzne;
e) nośniki znajdujące się przy drogach mają być zlokalizowane po prawej stronie tej drogi w stosunku do kierunku ruchu.
4. Druk na materiale dostosowanym do wielkości i rodzaju nośnika.
5. Projekt graficzny reklamy zostanie dostarczony Wykonawcy do wykonania druku, na 10 dni przed
planowaną ekspozycją zgodnie z ww. terminem.
6. Na nośnikach mogą obowiązywać różne layout-y.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79341000-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 115000,00 PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 01.10.2021
data zakończenia: 15.10.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
termin zapłaty: | 40,00 |
cena: | 60,00 |
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- "Dostawa (sprzedaż) energii elektrycznej do siedziby OT KOWR w Szczecinie przy ul. Bronowickiej 41 - postępowanie nr SZC.WO.260.4.2025"
- Usługa kompleksowego utrzymania czystości w pomieszczeniach biurowych w siedzibie Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa Oddziału Terenowego w Szczecinie przy ul. Bronowickiej 41
- Dostawa materiałów z dedykowaną treścią na potrzeby jednostek organizacyjnych Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie .
- Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego dla zadania inwestycyjnego pn.: "Przebudowa ul. Sennej w Szczecinie".
- Dostawa 20 sztuk przełączników sieciowych
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego nad realizacją przebudowy/remontu lokali mieszkalnych z zasobu własnego i zarządzanego przez Szczecińskie TBS
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów reklamowych dla SGGW na 2025 rok
- "Kampania promocyjna Kongresu Gospodarczego - Lubuskie 2025 oraz dwóch spotkań na rzecz PPO w Internecie."
- Wykonanie gadżetów z przeznaczeniem na cele promocyjne Miasta Katowice (32 części)
- Prowadzenie działań promocyjnych projektu "Budowa zbiorników retencyjnych wraz z infrastrukturą jako działanie adaptacyjne do zmian klimatu na obszarze miasta Radomia"
- "Obsługa brandingowa Stadionu Śląskiego w 2025 roku"
- Usługa zaplanowania, przygotowania oraz zrealizowania kampanii promującej program Fundusze Europejskie dla Opolskiego 2021-2027
więcej: Usługi reklamowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.