To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-05-15
Żabno: Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych w gminie Żabno z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy w sektorze I obejmującym miejscowości: Łęg Tarnowski, Chorążec, Sieradza, Niedomice, Ilkowice, Bobrowniki Wielkie
Numer ogłoszenia: 76765 - 2013; data zamieszczenia: 15.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 163598 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Żabno, ul. Jagiełły 1, 33-240 Żabno, woj. małopolskie, tel. 14 6456373, faks 14 6456420.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych w gminie Żabno z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy w sektorze I obejmującym miejscowości: Łęg Tarnowski, Chorążec, Sieradza, Niedomice, Ilkowice, Bobrowniki Wielkie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odbieranie i zagospodarowanie wskazanych odpadów komunalnych z nieruchomości na których zamieszkują mieszkańcy położonych na terenie Gminy Żabno w sektorze I obejmującym miejscowości Łęg Tarnowski, Chorążec, Sieradza, Niedomice, Ilkowice, Bobrowniki Wielkie, w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie poziomów masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2012 r. poz. 391), zapisami Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami, przyjętego uchwałą Sejmiku Województwa Małopolskiego nr XXV.397.12 z dnia 2 lipca 2012 r. roku w sprawie zmiany Uchwały Nr XI.125.03 Sejmiku Województwa Małopolskiego z dnia 25 sierpnia 2003 roku w sprawie Planu Gospodarki Odpadami Województwa Małopolskiego 2010 i Uchwały Nr XI.133.07 Sejmiku Województwa Małopolskiego z dnia 24 września 2007 r. w sprawie zmiany Uchwały Nr XXXVI.443.05 Sejmiku Województwa Małopolskiego z dnia 29 sierpnia 2005 roku w sprawie Programu Ochrony Środowiska Województwa Małopolskiego na lata 2005 - 2012 oraz Uchwały Nr XI.125.03 Sejmiku Województwa Małopolskiego z dnia 25 sierpnia 2003 roku w sprawie Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami z załącznikami, oraz przepisami Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Żabno. Informacje dotyczące I sektora Gminy Żabno wg stanu na dzień 31.12.2012 r. I. Charakterystyka gminy Żabno 1. Powierzchnia Powierzchnia sektor I gminy Żabno wynosi ok. 40 km2 2. Liczba mieszkańców Liczba mieszkańców w sektorze I gminy Żabno wynosi 9315 osób zamieszkałych w zabudowie wielorodzinnej i jednorodzinnej. Liczba osób zamieszkała w zabudowie jednorodzinnej - 8488 osób Liczba osób zamieszkałych w zabudowie wielorodzinnej - 827 osób Liczba nieruchomości w sektorze I gminy Żabno wynosi - 2401 Liczba nieruchomości jednorodzinnych wynosi - 2179 Liczba budynków wielorodzinnych w sektorze I gminy Żabno 24 szt. w których znajduje się 222 gospodarstwa. Przedmiotem zamówienia jest odbieranie od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Żabno w sektorze I i zagospodarowanie w instalacji regionalnej wskazanych rodzajów odpadów komunalnych Worki na odpady segregowane zapewnia Wykonawca natomiast Pojemniki do gromadzenia pozostałych zmieszanych odpadów komunalnych w poszczególnych posesjach zapewniają właściciele nieruchomości Szczegółowe dane dotyczące ilości nieruchomości, wykaz miejsc, gdzie wystawiane będą pojemniki i worki z odpadami, ilość pojemników oraz worków do selektywnej zbiórki odpadów przedstawiono w pkt. II.D A. Zabudowa jednorodzinna Na terenie zabudowy jednorodzinnej obowiązywać będzie system mieszany zbiórki odpadów komunalnych workowo-pojemnikowy. 1. Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne (kod 200301) Niesegregowane, zmieszane odpady komunalne będą gromadzone w pojemnikach 120 l i 240 l. Pojemniki zabezpieczają właściciele poszczególnych nieruchomości. Ilość posesji objętych zbiórką odpadów oraz miejsce ich wystawiania do odbioru podano pkt. II.D. II.E.3 Częstotliwość odbioru i wywozu przez Wykonawcę: gospodarstwa do 2 osób zamieszkałych 1 raz w miesiącu, pozostałe gospodarstwa co dwa tygodnie. 2. Selektywnie zbierane odpady komunalne (kody 200101, 200102, 200139, 200140) Selektywna zbiórka odpadów komunalnych na terenie zabudowy jednorodzinnej będzie się odbywać w systemie workowym. Wprowadza się 3 rodzaje worków: - żółty do gromadzenia odpadów z tworzywa sztucznego i metal, - niebieski na odpady z papieru, - zielony na odpady ze szkła, Worki zapewnia Wykonawca. Po podpisaniu umowy, przed pierwszym odbiorem odpadów Wykonawca winien dostarczyć właścicielowi każdej nieruchomości po 2 worki każdego koloru (tj. niebieskie, żółte i zielone). Kolejne worki dostarczane będą w systemie: za każdy odebrany z selektywnymi odpadami worek Wykonawca pozostawia na posesji worek pusty. Przewidywaną ilość worków podano w pkt. II.D. Charakterystyka worków w pkt. II.C.1. Częstotliwość załadunku i wywozu przez Wykonawcę odpadów zebranych selektywnie - 1 raz w miesiącu w terminach wywozu zmieszanych odpadów komunalnych. 3. Odpady zielone (kod 200201) Worki w kolorze brązowym o parametrach ustalonych w pkt. II.C.1. zapewnia Wykonawca. Ilość niezbędnych worków wskazano w pkt. II.D. Ilość worków dostarczonych do poszczególnych nieruchomości ustalona będzie w porozumieniu z właścicielami nieruchomości i Zamawiającym. Częstotliwość załadunku i wywozu przez Wykonawcę odpadów zielonych - 4 razy w roku kwiecień, maj, wrzesień, październik). W miesiącu marcu Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć na każda nieruchomość 2 worki koloru brązowego do zbiórki odpadów zielonych. Kolejne worki dostarczane będą w systemie: za każdy odebrany worek z odpadami zielonymi Wykonawca pozostawia na posesji worek pusty. 4. Odpady wielkogabarytowe (kod 200307) i wyeksploatowany sprzęt elektryczny i elektroniczny (kody 200123, 200135, 200136) Gospodarka odpadami wielkogabarytowymi i wyeksploatowanym sprzętem elektrycznym i elektronicznym nie jest przedmiotem niniejszego zamówienia, objęta odrębnymi regulacjami. 5. Odpady budowlane Gospodarka odpadami budowlanymi nie jest przedmiotem niniejszego zamówienia i odbywać się będzie w oparciu o indywidualne umowy zawierane pomiędzy podmiotami wykonującymi prace remontowo budowlane lub między właścicielami posesji a uprawnionymi do odbioru odpadów przedsiębiorstwami. B. Zabudowa wielorodzinna Na terenie zabudowy wielorodzinnej obowiązywać będzie system odbioru odpadów gromadzonych w kontenerach i pojemnikach 1,1 m3 usytuowanych w wyznaczonych miejscach. 1. Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne (kod 200301) Niesegregowane, zmieszane odpady komunalne będą gromadzone w kontenerach KP7 (7 m3) i pojemniku 1.1 m3. Kontenery i pojemniki zabezpieczają zarządcy poszczególnych nieruchomości. Ilość nieruchomości objętych zbiórką odpadów podano pkt. II.D Ustala się 7 punktów usytuowania kontenerów, 6 punktów zlokalizowanych jest na terenie miejscowości Niedomice, 1 punkt na terenie miejscowości Sieradza. Dodatkowo ustala się jeden punkt w Niedomicach na pojemnik o obj. 1,1 m3. Częstotliwość odbioru i wywozu przez Wykonawcę kontenerów z poszczególnych punktów: co dwa tygodnie z kontenerów usytuowanych w 5 punktach 1 raz w miesiącu z kontenerów usytuowanych w 2 punktach co dwa tygodnie z pojemnika 1,1m3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zgłoszenia dodatkowych wywozów kontenerów w ilości 10 szt. zgłoszeń w ciągu roku. 2. Selektywnie zbierane odpady komunalne (kody 200101, 200102, 200139, 200140, 150101) Selektywna zbiórka odpadów komunalnych na terenie zabudowy wielorodzinnej będzie się odbywać w pojemnikach o obj. 1,1 m3. Pojemnik te zabezpiecza gmina. Wprowadza się 4 kolory pojemników: żółty do gromadzenia odpadów z plastiku, niebieski na odpady z papieru, zielony na odpady ze szkła, czerwony na odpady wielomateriałowe i metal. Ilość nieruchomości objętych zbiórką odpadów i ilość pojemników podano pkt. II.D Pojemniki ustawione będą w miejscu usytuowania kontenerów KP7. Częstotliwość załadunku i wywozu przez Wykonawcę odpadów zebranych selektywnie - 1 do 2 razy w tygodniu 3. Odpady wielkogabarytowe (kod 200307) i wyeksploatowany sprzęt elektryczny i elektroniczny (kody 200123, 200135, 200136) Gospodarka odpadami wielkogabarytowymi i wyeksploatowanym sprzętem elektrycznym i elektronicznym nie jest przedmiotem niniejszego zamówienia, objęte odrębnymi regulacjami. 4. Odpady budowlane Gospodarka odpadami budowlanymi nie jest przedmiotem niniejszego zamówienia i odbywać się będzie w oparciu o indywidualne umowy zawierane pomiędzy podmiotami wykonującymi prace remontowo budowlane lub właścicielami a uprawnionymi do odbioru odpadów przedsiębiorstwami. C. Wykaz urządzeń do gromadzenia odpadów i sprzętu technicznego 1. Urządzenie do gromadzenia odpadów Charakterystyka worków do selektywnej zbiórki odpadów: materiał - folia polietylenowa LDPE, pojemność - 120l, kolor - żółty, niebieski, zielony i brązowy, grubość - min. 60 mikronów, nadruk - jednostronny o treści: worek żółty -PLASTIK i METAL, worek niebieski -PAPIER, worek zielony -SZKŁO, worek brązowy -ODPADY ZIELONE Wykonawca przed rozpoczęciem realizacji zamówienia dostarczy na każdą nieruchomość instrukcję (ulotkę) uzgodnioną z zamawiającym dotyczącą prawidłowego segregowania. Ilość i rodzaj urządzeń do gromadzenia odpadów (worków) podano w pkt. II.D. 2. Sprzęt niezbędny do realizacji zamówienia wykazano w opisie warunków udziału w postępowaniu. D. Szczegółowe dane charakteryzujące zamówienie Budynki jednorodzinne Zbiórka odpadów odbywa się z zastosowaniem pojemników 120 l, 240 l oraz worków do selektywnej zbiórki. Liczba budynków jednorodzinnych - 2179. Ilość nieruchomości o częstotliwości wywozu 1 raz w miesiącu (gosp. 1 -2 osobowe) - 381 Ilość nieruchomości domowych o częstotliwości wywozu co dwa tygodnia (nieruchomości powyżej 2 osób zamieszkałych) - 1798 Liczba i rodzaj pojemników do gromadzenia odpadów zmieszanych o poszczególnych pojemnościach: 120 l - max. 1778 szt, 240 l lub 2 x 120 l- max. 400 szt. Liczba worków do selektywnej zbiórki odpadów: żółte - max. 53000 szt., niebieskie - max. 27 000 szt. zielone - max. 39 500 szt. brązowe - max. 18 000 szt. Budynki wielorodzinne Zbiórka odpadów zmieszanych odbywa się z wykorzystaniem kontenerów a odpadów selektywnych z wykorzystaniem pojemników o pojemności 1,1 m3 (pkt B.2) Ustala się 7 punktów usytuowania kontenerów, 6 punktów zlokalizowanych jest są na terenie miejscowości Niedomice, 1 punkt na terenie miejscowości Sieradza. Dodatkowo ustala się jeden punkt w Niedomicach na pojemnik o obj. 1.1 m3. Częstotliwość odbioru i wywozu przez Wykonawcę kontenerów z poszczególnych punktów: co dwa tygodnie z kontenerów usytuowanych w 5 punktach 1 raz w miesiącu z kontenerów usytuowanych w 2 punktach co dwa tygodnie z pojemnika 1.1 m3. Kontenery obsługują 24 budynki wielorodzinne w których jest 222 gospodarstw zamieszkiwanych przez 827 osób. Ilość punktów w których ustawione są pojemniki dla odpadów selektywnych: 7 punktów- w każdym punkcie po 4 pojemniki. Pojemniki obsługują 24 budynki wielorodzinne w których jest 222 gospodarstw zamieszkiwanych przez 827 osób. Ilość wytworzonych na terenie gminy Żabno- sektor I odpadów nie jest zależna od Zamawiającego. Ustalone ilości są szacunkowe i mogą ulec zmianie. Szacunkowa ilość odpadów przewidzianych do zbiórki i transportu wynosi 1 300 Mg 12 miesięcy. Wykonawca przy określeniu wynagrodzenia a w oparciu o podane wielkości charakterystyczne uzna indywidualnie ilość odpadów i oceni wartość usługi nie żądając dodatkowego wynagrodzenia i lub odszkodowania za osiągnięcie innych wielkości. E. Obowiązki Wykonawcy przed rozpoczęciem i w trakcie realizacji zamówienia 1. Na 2 tygodnie przed rozpoczęciem realizacji zamówienia Wykonawca dostarczy na każdą nieruchomość harmonogram odbioru odpadów obowiązujący w czasie realizacji zamówienia na podstawie wykazu nieruchomości objętych zbiórką w poszczególnych miejscowościach ( wykaz dostarczy Zamawiający). 2. Wykonawca ma obowiązek wyposażenia właścicieli wszystkich nieruchomości objętych zbiórką odpadów w worki niezbędne do gromadzenia odpadów segregowanych zgodnie z zapisem pkt. II.A.2. 3. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru w terminach ustalonych w rocznym harmonogramie zarówno zmieszanych odpadów komunalnych jak również odpadów segregowanych wystawionych do drogi dojazdowej przed każdą nieruchomością. 4. Usługa będzie wykonywana w dni robocze w godzinach od 7:00 do 20:00. 5. Załadunek jak i transport odpadów odbywał się będzie za pomocą będącego w dyspozycji wykonawcy odpowiedniego sprzętu oraz środków transportu. 6. Wykonawca będzie przedkładał Zamawiającemu raz na kwartał sprawozdania z ilości odebranych i poddanych unieszkodliwianiu odpadów sporządzonego zgodnie z Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 15 maja 2012 r., w sprawie wzorów sprawozdań o odebranych odpadach komunalnych, odebranych nieczystościach ciekłych oraz realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi (Dz. U. z 2012 r., poz. 630) Wykonawca ponadto wskaże w nim poszczególne rodzaje odpadów - zmieszane, zielone, segregowane oraz miejsce unieszkodliwiania wraz z dokumentem przyjęcia do instalacji. Sprawozdanie Wykonawca przekazuje Zamawiającemu do 15 dnia miesiąca następującego po każdym kwartale. Niedotrzymanie terminu grozi karą zgodnie z zapisami umowy. 7. Za szkody w majątku Zamawiającego lub osób trzecich spowodowane odbiorem odpadów odpowiedzialność ponosi Wykonawca. 8. Odpady z terenu gminy Żabno sektor I dostarczane będą do instalacji regionalnych wyznaczonych zgodnie z Wojewódzkim Planem Gospodarki Odpadami 9. W sytuacjach szczególnych Wykonawca na pisemne lub telefoniczne zgłoszenie Zamawiającego zobowiązany jest do odbioru dodatkowych odpadów.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.05.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O.
- Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o., ul. Okrężna 11, 33-100 Tarnów, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 723723,75 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 463574,04
Oferta z najniższą ceną: 463574,04 / Oferta z najwyższą ceną: 842400,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI ŻABNO
- Opracowanie kompletnych dokumentacji projektowo - kosztorysowych dotyczących modernizacji Domów Ludowych, obiektu sportowego oraz zagospodarowania terenu
- Świadczenie usług pocztowych w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Żabnie w roku 2025
więcej: przetargi ŻABNO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Orońsko
- Odbiór,transp. i zagosp. lub unieszkod. odpadów z Gminnej Oczyszczalni Ścieków w Opatówku Cz.I-190805-ustabilizowane komunalne osady ściekowe,Cz.II-190801-skratki,Cz.III-190802-zawartość piaskowników
- usługa wywozu odpadów z budynków Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego
- Odbieranie odpadów komunalnych
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w przedmiocie odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z terenów niezamieszkałych należących do Gminy Gołdap
- ODBIERANIE, TRANSPORT I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH W GMINIE KLESZCZELE
więcej: Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.