To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-04-07
Szczecinek: Dostawa wyrobów medycznych - endoskopia, elektrochirurgia
Numer ogłoszenia: 76766 - 2015; data zamieszczenia: 07.04.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 13310 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital w Szczecinku sp. z o.o., ul. Kościuszki 38, 78-400 Szczecinek, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3726720, 3726721, faks 094 3726729, 3730886.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka z o.o.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyrobów medycznych - endoskopia, elektrochirurgia.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów medycznych - endoskopia, elektrochirurgia. Przedmiot zamówienia został opisany i wyszczególniony w Załączniku nr 1 (formularz cenowy) i podzielony na części-pakiety od nr 1 do nr 13 w celu ułatwienia sporządzenia oferty przez Wykonawców: Pakiet nr 1 - zestaw do leczenia wysiłkowego nietrz.moczu - poz. 3, Pakiet nr 2 - akcesoria do drenażu - poz. 6, Pakiet nr 3 - akcesoria do endoskopii - poz. 3, Pakiet nr 4 - worki stomijne - poz. 2, Pakiet nr 5 - cewniki urologiczne z jonami srebra - poz. 2, Pakiet nr 6 - koszyki do endoskopii - poz. 2, Pakiet nr 7 - papilotomy, koszyki i balony do endoskopii - poz. 8, Pakiet nr 8 - protezy do dróg żółciowych i zestawy - poz. 20, Pakiet nr 9 - ewakuator laparoskopowy - poz. 1, Pakiet nr 10 - staplery laparoskopowe i ładunki - poz. 6, Pakiet nr 11 - staplery liniowe anatomiczne i ładunki - poz. 3, Pakiet nr 12 - wyroby do elektrochirurgii - poz. 18, Pakiet nr 13 - kleszczyki - poz. 10 Wykonawca powinien przedłożyć ofertę zgodnie z formularzem ofertowym- Załącznik nr 2. Przedmiot dostawy musi być dopuszczony do obrotu i używania zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (Dz.U. Nr 107 poz. 679) Termin gwarancji - użytkowania oferowanego przedmiotu zamówienia wynosić będzie minimum 24 miesiące. Zamawiający zastrzega prawo nie objęcia zamówieniem części asortymentu w wysokości do 50% wartości całego zadania. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych. Jednocześnie przypominamy, że zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanych przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: zestaw do leczenia wysiłkowego nietrz.moczu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.02.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
OPTIMED PRO-OFFICE Anna Szewczyk
jakie przetargi wygrała firma
OPTIMED PRO-OFFICE Anna Szewczyk
- OPTIMED PRO-OFFICE Piotr Szewczyk, ul. Śliczna 36, 31-444 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 117797,40 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 132227,80
Oferta z najniższą ceną: 132227,80 / Oferta z najwyższą ceną: 132227,80
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: akcesoria do drenażu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.02.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Beryl Med Ltd. 1STFLOOR, 26 FOUBERTS PLACE, LONDYN, ANGLIA, W1F 7P, ul. Sadowa 14, 05-410 Józefów, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 19263,40 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 19035,00
Oferta z najniższą ceną: 19035,00 / Oferta z najwyższą ceną: 19035,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: akcesoria do endoskopii
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.02.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HAMMERMED MEDICAL SP. Z O.O. SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
HAMMERMED MEDICAL SP. Z O.O. SPÓŁKA JAWNA
- HAMMERMED Medical Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowo-akcyjna, ul. Kopcińskiego 69/71, 90-032 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 102212,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 92625,00
Oferta z najniższą ceną: 92625,00 / Oferta z najwyższą ceną: 92625,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: worki stomijne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.02.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Coloplast Sp. z o.o., ul. Inflancka 4, 00-189 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18774,60 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 20570,00
Oferta z najniższą ceną: 20570,00 / Oferta z najwyższą ceną: 20570,00
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: koszyki do endoskopii
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.02.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- VARIMED Sp. z o.o., ul. Powstańców Śląskich 5, 53-332 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5237,10 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5090,00
Oferta z najniższą ceną: 5090,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5090,00
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: papilotomy, koszyki i balony do endoskopii
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.02.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- OLYMPUS Polska Sp. z o.o., ul. Suwak 3, 02-676 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 119739,80 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 104905,00
Oferta z najniższą ceną: 104905,00 / Oferta z najwyższą ceną: 104905,00
Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa: protezy do dróg żółciowych i zestawy
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.02.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- VARIMED Sp. z o.o., ul. Powstańców Śląskich 5, 53-332 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 203611,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 150266,00
Oferta z najniższą ceną: 150266,00 / Oferta z najwyższą ceną: 170576,00
Waluta: PLN.
Część NR: 9
Nazwa: ewakuator laparoskopowy
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.02.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ALBIS MAZUR Sp. z o.o., ul. Stawiszyńska 10/2, 62-800 Kalisz, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2024,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1620,00
Oferta z najniższą ceną: 1620,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4450,00
Waluta: PLN.
Część NR: 10
Nazwa: staplery laparoskopowe i ładunki
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.02.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Covidien Polska Sp. z o.o., Al. Jerozolimskie 162, 02-342 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 55558,80 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 69516,46
Oferta z najniższą ceną: 43500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 69516,46
Waluta: PLN.
Część NR: 11
Nazwa: staplery liniowe anatomiczne i ładunki
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.02.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Covidien Polska Sp. z o.o., Al. Jerozolimskie 162, 02-342 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10736,60 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3335,91
Oferta z najniższą ceną: 3335,91 / Oferta z najwyższą ceną: 3960,00
Waluta: PLN.
Część NR: 13
Nazwa: kleszczyki
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.02.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ELEKTRO - OXIGEN POLSKA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ELEKTRO - OXIGEN POLSKA SP. Z O.O.
- Elektro-Oxigen Polska Sp. z o.o., ul. łowicka 50/15, 02-531 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 27931,20 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 28608,00
Oferta z najniższą ceną: 28608,00 / Oferta z najwyższą ceną: 55200,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINKA
- Obsługa Schroniska dla Zwierząt w zakresie pomocy weterynaryjnej w 2025 roku
- Sukcesywna dostawa trumien dla potrzeb Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Szczecinku
- Rozbudowa z przebudową istniejących obiektów Państwowej Straży Pożarnej w Szczecinku - III etap.
więcej: przetargi w Szczecinku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sterylnego i niesterylnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku
- ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ OBŁOŻEŃ I ODZIEŻY JEDNORAZOWEGO UŻYTKU Z PODZIAŁEM NA 2 ZADANIA DLA POTRZEB SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W PUŁAWACH
- Dostawa materiałów jednorazowych do SPZOZ w Choszcznie - III.24
- Dostawa wyrobów medycznych, wyrobów medycznych do diagnostyki In vitro, środków dezynfekcyjnych i dezynfekcyjno-myjących i sprzętu laboratoryjnego
- EOP.332.42.24 Dostawa materiałów medycznych i środków dezynfekcyjnych do SP ZOZ WSPR w Białymstoku
- ZP-2200-45/24 DOSTAWA ODCZYNNIKÓW LABORATORYJNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORA ORAZ DROBNEGO SPRZĘTU LABORATORYJNEGO
więcej: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.