Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-12-16
Ogłoszenie nr 767720-N-2020 z dnia 2020-12-16 r.
Konserwacja ogrodzenia z siatki ograniczającego lub zatrzymującego migrację zwierzyny z terenów leśnych
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: 41 2745384, 274 76 20
faks: 41 2745384, 274 76 20
e-mail: starachowice@radom.lasy.gov.pl
www: https://starachowice.radom.lasy.gov.pl/
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Nie https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_starachowice
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Nie https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_starachowice
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Tak , adres: https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_starachowice
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak , Inny sposób: w formie pisemnej
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: ZG.270.1.8.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
3.1. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia.
3.2. Konserwacja ogrodzeń ograniczających lub zatrzymujących migrację zwierząt z terenów leśnych Nadleśnictwa Starachowice wraz z bramami, oraz zabezpieczeniem przejść ogrodzenia przez rowy.
3.3. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje sumaryczne ilości prac dotyczących bieżącej konserwacji ogrodzeń z siatki leśnej, bram oraz zabezpieczeń przejść ogrodzenia przez rowy w zakresie nieobjętym gwarancją Wykonawcy, których zakres rzeczowy został wskazany w załączniku nr 2 do SIWZ.
3.4. Zakres rzeczowy prac przedstawiony w załączniku nr 2 (Opis Przedmiotu Zamówienia) ma charakter szacunkowy.
3.5. Strony ustalają następujące kluczowe elementy Przedmiotu zamówienia:
konserwacja ogrodzenia z wymianą materiałów. (nie dotyczy: konserwacji bram oraz zabezpieczeń przejść ogrodzenia przez rowy)
3.6. Szczegółowy opis technologii wykonywania przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 2 (Opis Przedmiotu Zamówienia) do SIWZ.
3.7. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień (CPV):
45340000-2 Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego
3.8. Opis zasad procedury dokonywania odbiorów prac będących przedmiotem zamówienia został zawarty w załączniku nr 2 do SIWZ.
3.9. Przedmiot zamówienia obejmuje: Bieżącą konserwację ogrodzenia z siatki ograniczającego lub zatrzymującego migrację zwierzyny z terenów leśnych (prace nie objęte gwarancją Wykonawcy ogrodzenia) na terenie: Leśnictwa Lipie (oddz. 82, 102, 117), Leśnictwa Lubienia (oddz. 19,20,21,22,23,24), Leśnictwa Kutery ( oddz. 10,11,12,13,14,15,16,17,18,), Leśnictwa Zawały ( oddz. 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 25, 51, 52, 53) Leśnictwa Myszki (oddz. 80,81,105, 132).
3.10. Przedmiot zamówienia będzie wykonywany na gruntach w zarządzie Nadleśnictwa Starachowice, na terenie wskazanym w Rozporządzeniu nr 4/2020 (zmienionym rozporządzeniem nr 5/2020) Wojewody Świętokrzyskiego z dnia 19 października 2020r. w sprawie wykonywania ogrodzeń ograniczających lub zatrzymujących migrację zwierząt z terenów leśnych na terenie powiatów starachowickiego, ostrowieckiego i opatowskiego. (Dziennik Urzędowy Województwa Świętokrzyskiego z dnia 20 października 2020r. poz. 3660 (z późn. zm.)) Zamówienie będzie realizowane na obszarze oddziałów leśnych wskazanych w ust. 3.9. („Obszar Realizacji Części"). Mapy lokalizacji przebiegu ogrodzenia stanowią: - załącznik nr 4 do Umowy.
II.5) Główny kod CPV: 45.34.00.00
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: 5.1. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa wart. 67 ust. 1 pkt 6 PZP, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy wartości do 50% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienia te polegać będą na powtórzeniu usług i robót budowlanych podobnych do usług i robót budowlanych stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia,
5.2. Zamówienia, o których mowa w ust. 5.1. będą polegały na powtórzeniu usług i robót budowlanych zgodnych z przedmiotem niniejszego zamówienia, tj. z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ lub różniących się od opisanych w opisie przedmiotu zamówienia parametrami wykorzystanych materiałów, parametrami wykonanych elementów przedmiotu zamówienia lub technologią wykonania.
5.3. Zamówienia, o których mowa w ust. 5.1. będą udzielane dotychczasowemu Wykonawcy po przeprowadzeniu odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zamówienia z wolnej ręki.
5.4. Zamówienia, o których mowa w ust. 5.1. będą udzielane w przypadku wystąpienia potrzeby zwiększenia zakresu rzeczowego robót budowlanych ponad przedmiot zamówienia na skutek zmian warunków przyrodniczych lub powierzenia Zamawiającemu nowych zadań gospodarczych lub publicznych, lub konieczności zmiany parametrów wykorzystanych materiałów, parametrów wykonanych elementów lub technologii wykonania oraz w przypadku powierzania wykonawcy prac stanowiących wykonawstwo zastępcze w stosunku do prac realizowanych przez innego wykonawcę.
5.5. Terenem realizacji zamówień o których mowa w ust. 5.1. będzie teren realizacji zamówienia podstawowego.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 31.12.2021
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp - TAK
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Tak
9.1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości w wysokości:
500 zł
Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
9.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu,
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2016r., poz.359z późn. zm.).
9.3. Wadium wpłacane w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego banku ING Bank Śląski, nr rachunku: 80 1050 1432 1000 0005 0015 3721 z dopiskiem: „wadium ZG.270.1.8.2020 Konserwacja ogrodzenia.”. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym w pkt. 12.1. terminie zostanie uznane na rachunku bankowym Zamawiającego.
9.4. Z treści wadium wnoszonego w formie innej niż pieniężna, tj.: poręczenia bankowego lub SKOK, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 PZP.
9.5. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz może być złożone w formie pisemnej tj. załączone w oryginale do oferty lub złożone w oryginale przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego (pokój nr 14 - sekretariat) lub w formie elektronicznej, tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznymi osób upoważnionych do jego wystawienia. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie, zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b PZP.
9.6. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy:
1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib,
2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia
3) kwotę gwarancji/poręczenia,
4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a PZP oraz art. 46 ust. 5 PZP.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Cena: | 0,60 |
Samodzielna realizacja kluczowych elementów (części) zamówienia: | 0,40 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Opis dopuszczalnych zmian został przedstawiony w par. 16 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści Umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności w postaci aneksu podpisanego przez obydwie Strony. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany Umowy, w tym terminu oraz w innych przypadkach opisanych w Umowie.
2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian terminu realizacji Przedmiotu Umowy, w stosunku do treści złożonej oferty, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wyszczególnionych poniżej, który zostanie odpowiednio wydłużony o czas niemożności realizacji Umowy przez Wykonawcę:
a) działania siły wyższej, w rozumieniu § 18 Umowy lub wystąpienia nadzwyczajnych warunków jak np.:
działanie sił przyrody, uniemożliwiające wykonywanie prac w sposób ciągły przez okres minimum 7 dni, które winno być potwierdzone w sposób obiektywny (np.: przez instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej, informacje z punktów prognostycznych LP itp.)
wystąpienia w firmie Wykonawcy okoliczność związanych z wystąpieniem COVID-19, które mają wpływ na wykonanie lub należyte wykonanie robót i przedmiotu umowy, w tym mających wpływ na termin wykonania robót objętych umową i termin wykonania Przedmiotu umowy, które muszą zostać potwierdzone przez Wykonawcę odpowiednimi dokumentami, w szczególności mogą to być:
-1) dokumenty potwierdzające nieobecność pracowników lub osób świadczących pracę za wynagrodzeniem na innej podstawie niż stosunek pracy, które uczestniczą lub mogłyby uczestniczyć w realizacji zamówienia,
-2) decyzje wydane przez Głównego Inspektora Sanitarnego lub działającego z jego upoważnienia państwowego wojewódzkiego inspektora sanitarnego, w związku z przeciwdziałaniem COVID-19, nakładających na wykonawcę obowiązek podjęcia określonych czynności zapobiegawczych lub kontrolnych,
-3) polecenia wydane wykonawcy przez wojewodów, ministra właściwego do spraw zdrowia lub decyzje wydane przez prezesa Rady Ministrów związane z przeciwdziałaniem COVID-19,
-4) dokumenty potwierdzające wstrzymanie dostaw produktów, komponentów produktu lub materiałów potrzebnych do realizacji zamówienia czy wystąpienie trudności w dostępie do sprzętu lub w realizacji usług transportowych,
-5) innych okoliczności, które uniemożliwiają bądź w istotnym stopniu ograniczają możliwość wykonania umowy,
-6) okoliczności wymienionych powyżej, w zakresie w jakim dotyczą one podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy.
Jednocześnie wpływ okoliczności związanych z COVID-19 na termin wykonania robót i przedmiotu umowy musi być przeliczony na ilość czasu, w którym Wykonawca miał ograniczone możliwości prowadzenia robót i realizacji przedmiotu umowy w związku z wpływem COVID-19. Powyższe przedstawia Wykonawca. Liczba dni wydłużenia terminu wynika z powyższego przeliczenia, po jego akceptacji przez Zamawiającego.
b) zawarcia umowy na realizację zamówienia, polegającego na powtórzeniu podobnych usług i robót budowlanych, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp lub wprowadzenie robót zamiennych, jeżeli uniemożliwia to wykonanie Przedmiotu umowy w pierwotnym terminie;
c) wprowadzenia zmian do Umowy w trybie art. 144 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli wpływają one na termin wykonania Przedmiotu umowy;
d) innych przyczyn zewnętrznych niezawinionych przez Wykonawcę i niezależnych od Zamawiającego;
3. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian Umowy, o którym mowa w § 10 ust. 1, w stosunku do treści złożonej oferty w przypadku:
a) gdy, zmiana Umowy jest następstwem zmian obowiązujących przepisów prawa, a Wykonawca wykaże, że ma to wpływ na koszt jej wykonania;
b) w przypadku stwierdzenia wad i błędów opisu przedmiotu zamówienia, których wykazanie leży po stronie Wykonawcy, potwierdzonych przez Zamawiającego, powodujących konieczność zrealizowania Przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych i technologicznych, zastosowania innych materiałów, niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia;
c) konieczność zrealizowania Przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem Przedmiotu Umowy albo naruszało obowiązujące przepisy prawa;
a) wprowadzenia zmian do Umowy w trybie art. 144 ust. 1 ustawy Pzp.
Żadna ze zmian wskazanych w lit. a) – c) nie może pociągnąć za sobą zwiększenia wynagrodzenia należnego Wykonawcy.
4. Zamiana terminu, o której mowa w ust. 2 winna zostać poprzedzona przygotowaniem stosownego protokołu konieczności i udokumentowaniem zaistnienia okoliczności wpływających na zmianę terminu, a następnie podpisaniem przez strony aneksu do umowy w formie pisemnej.
5. Wykonawca ma prawo zwrócić się do Zamawiającego z pisemnym i uzasadnionym wnioskiem o dokonanie zmiany, o której mowa w ust. 2 oraz ust. 3 lit. a-b. Zaleca się, aby wniosek o dokonanie zmiany został złożony do Zamawiającego w terminie do 5 dni od wystąpienia okoliczności uzasadniającej wprowadzenie zmiany.
6. O zaistnieniu jakiejkolwiek przyczyny zmian terminów Wykonawca zobowiązany jest powiadomić Zamawiającego w formie pisemnej na adres Zamawiającego.
7. W każdym przypadku zmiana terminu musi być spowodowana przyczyną rzeczywistą.
8. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w ust. 2 niniejszego §, termin wykonania może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonania przedmiotu umowy.
9. Zamawiający dopuszcza zmianę w zakresie treści dokumentów przedstawianych wzajemnie przez Strony w trakcie realizacji Umowy lub sposobu informowania o realizacji Umowy. Zmiana ta nie może spowodować braku informacji niezbędnych Zamawiającemu do prawidłowej realizacji Umowy.
10. Wystąpienie którejkolwiek z okoliczności wskazanych w ust. 2 i 3 niniejszego § nie stanowi zobowiązania Stron do wprowadzenia zmiany.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 12.01.2021, godzina: 09:00
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: brak danych
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z STARACHOWIC
- Budowa ulicy Rubinowej w Starachowicach w ramach tytułu w budżecie miasta "Budowa ul. Rubinowej w Starachowicach"
- Usługa mobilny posiłek
- "ŚWIADCZENIE USŁUG SPRZĄTANIA BIUR I POMIESZCZEŃ WRAZ Z OTOCZENIEM BUDYNKÓW SĄDU REJONOWEGO W STARACHOWICACH"
- "Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy odcinka drogi ul. Centralnego Okręgu Przemysłowego wraz z włączeniem do Ronda im. Bolesława Papiego i ul. Eugeniusza Kwiatkowskiego" ...
- "Budowa skateparku pod skałkami przy al. Armii Krajowej" w ramach tytułu inwestycyjnego w budżecie miasta "Budowa skateparku pod skałkami przy al. Armii Krajowej"
- Dostawa środków ochrony indywidualnej, obuwia i odzieży roboczej .
więcej: przetargi w Starachowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont, rozbudowa i przebudowa remiz strażackich na terenie gminy Koczała
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części istniejącego budynku oraz remont lokalu przeznaczonego na Dom Seniora Osiedle Budowo
- Rozbudowa i przebudowa stacji uzdatniania wody w Sulmierzycach
- PRZEBUDOWA ZABYTKOWEGO PARKU W BOJANOWIE
- Przebudowa placów spacerowych przy pawilonie F w Zakładzie Karnym we Wronkach
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 3050P na odcinku Słupca-Giewartów
więcej: Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.