eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mys³owiceRewaloryzacja Doliny Czarnej Przemszy w Mys³owicach - etap 1 - Park Zamkowy

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2020-12-16



Og³oszenie nr 767828-N-2020 z dnia 2020-12-16 r.

Miasto Mys³owice:

Rewaloryzacja Doliny Czarnej Przemszy w Mys³owicach - etap 1 - Park Zamkowy

OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak

Nazwa projektu lub programu: Projekt pn. Rewaloryzacja Doliny Czarnej Przemszy – etap I – Park Zamkowy jest wspó³finansowanyprzez Uniê Europejsk± ze ¶rodków Funduszu Spójno¶ci w ramach Programu Operacyjnego Infrastrukturai ¦rodowisko 2014-2020 O¶ priorytetowa II Ochrona ¦rodowiska, w tym adaptacja do zmian klimatuDzia³anie 2.5 Poprawa jako¶ci ¶rodowiska miejskiego.)
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy: Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania: Nie

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych: Nie

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Mys³owice, krajowy numer identyfikacyjny 27625539300000, Ul. Powstañców 1, 41-400 Mys³owice, woj. ¶l±skie, pañstwo Polska

telefon: 32 223 40 75
faks: 32 223 40 75; 222 25 65
e-mail: um_zamowienia@myslowice.pl
www: htpps//:www.bip.myslowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL): Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, https://www.bip.myslowice.pl

Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób: Tak

Inny sposób: Oferta musi zostaæ sporz±dzona w jêzyku polskim w formie pisemnej, komputerze lub inna trwa³± i czytelna technik±.

Adres: Ofertê nale¿y z³o¿yæ w siedzibie Zamawiaj±cego tj. Urzêdzie Miasta Mys³owice, ul. Powstañców 1, 41-400 Mys³owice, piêtro II, pok. 305 do dnia 07.01.2021 r., do godziny 11:00.

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Rewaloryzacja Doliny Czarnej Przemszy w Mys³owicach - etap 1 - Park Zamkowy

Numer referencyjny: ZP.271.1.26.2020.P£

Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych

Zamówienie podzielone jest na czê¶ci: Nie


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:

OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pod nazw±: Rewaloryzacja Doliny Czarnej Przemszy w Mys³owicach – etap 1 – Park Zamkowy
Zakres rzeczowy obejmuje:
- wykonanie ¶cie¿ek pieszych i rowerowych,
- budowa placu zabaw,
- budowa dwóch boisk sportowych o nawierzchni trawiastej ( w chwili oddania do u¿ytku wykonany trawnik powinien charakteryzowaæ siê typowymi parametrami podawanymi w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót zieleni. Obszar trawnika powinien tworzyæ zwart±, zadarnion± powierzchniê o wysoko¶ci nie przekraczaj±cej 5 cm. Dla uzyskania w³a¶ciwego stanu zadarnienia trawnik powinien zostaæ wysiany w terminie umo¿liwiaj±cym wykonanie odpowiedniej ilo¶ci koszeñ prowadz±cych do jego w³a¶ciwego zagêszczenia),
- budowa Skateparku,
- budowa strefy gastronomicznej,
- budowa parku sensorycznego,
- budowa wybiegu dla psów,
- wykonanie przy³±cza i sieci wodoci±gowej,
- budowa o¶wietlenia,
- zabudowa rozdzielni elektrycznych,
- zlecenie wykonania aktualizacji inwentaryzacji drzew i krzewów przeznaczonych do wycinki oraz uzyskanie aktualizacji decyzji wyra¿aj±cych zgodê na ich usuniêcie i nasadzenia zastêpcze,
- wycinka drzew i krzewów wraz z wykonaniem nasadzeñ zastêpczych wynikaj±cych z ww. decyzji.
2. Zakres rzeczowy zadania obejmuje wykonanie robót budowlanych opisanych szczegó³owo w za³±cznikach do SIWZ (dokumentacja projektowa, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, zwanych dalej STWiORB, decyzje, uzgodnienia itp.).

3. Zgodnie z art. 29 ust. 3a uPzp, Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia przez wykonawcê lub podwykonawcê na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane przez Zamawiaj±cego czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia, tj.: roboty rozbiórkowe, prace brukarskie, prace drogowe, pomocnicze roboty ogólno – budowlane, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób okre¶lony w art. 22 § 1 ustawy
z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j.: Dz. U. z 2020 r. poz. 1320).
Zamawiaj±cego w zakresie kontroli spe³niania przez wykonawcê wymagañ, o których mowa w art. 29 ust. 3a uPzp, oraz sankcje z tytu³u niespe³nienia tych wymagañ, a tak¿e rodzaj czynno¶ci niezbêdnych do realizacji zamówienia, których dotycz± wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracê przez wykonawcê lub podwykonawcê osób wykonuj±cych czynno¶ci w trakcie realizacji zamówienia okre¶lono w § 8 ust. 1 pkt 8 projektu umowy (Za³±cznik Nr 9 do SIWZ).
Powy¿szy wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracê nie dotyczy:
1) czynno¶ci wykonywanych w trakcie realizacji zamówienia przez kierownika budowy i kierowników robót, tj. osób pe³ni±cych samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j.: Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 );

4. Rozwi±zania równowa¿ne.
W opisie przedmiotu zamówienia zawartym w dokumentacji projektowej oraz STWiORB (Za³±cznik Nr 10 do SIWZ) wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, ¼ród³o lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub us³ugi dostarczane przez konkretnego wykonawcê. Wobec powy¿szego, Zamawiaj±cy zgodnie z art. 29 ust. 3 uPzp, w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji projektowej oraz STWiORB (Za³±cznik Nr 10 do SIWZ) parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikuj±cych bezpo¶rednio lub po¶rednio towar b±d¼ produkt – dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w dokumentacji projektowej oraz STWiORB (Za³±cznik Nr 10 do SIWZ). Jako rozwi±zania równowa¿ne, nale¿y rozumieæ rozwi±zania charakteryzuj±ce siê parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajduj±cych siê w dokumentacji projektowej oraz STWiOR (Za³±cznik Nr 10 do SIWZ). W opisie przedmiotu zamówienia zawartym w dokumentacji projektowej oraz STWiORB (Za³±cznik Nr 10 do SIWZ) odniesiono siê do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 uPzp. Wobec powy¿szego, Zamawiaj±cy zgodnie z art. 30 ust. 4 uPzp, dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne opisywanym w dokumentacji projektowej oraz STWiORB (Za³±cznik Nr 10 do SIWZ).Na podstawie art. 30 ust. 5 uPzp wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne opisywanym przez Zamawiaj±cego, jest obowi±zany wykazaæ, ¿e oferowane przez niego roboty budowlane spe³niaj± wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego.
Przedmiot zamówienia opisano zgodnie z art. 29-31 uPzp, w tym art. 30 ust. 1 pkt 2 uPzp.
W przedmiotowym postêpowaniu znajduj± zastosowanie wymagania, o których mowa w art. 30 ust. 8 uPzp.0


II.5) G³ówny kod CPV: 45.20.00.00


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):

Warto¶æ bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów

Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie precyzuje warunku udzia³u w tym zakresie.

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Okre¶lenie warunków: W odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych sytuacji finansowej lub ekonomicznej. Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca wykaza³, ¿e:
1. posiada ¶rodki finansowe lub zdolno¶æ kredytow± w kwocie nie mniejszej ni¿ 2 000 000,00 PLN (s³ownie: dwa miliony z³otych 00/100). W przypadku wykazania kwoty w walucie obcej, dla oceny spe³niania ww. warunku udzia³u w postêpowaniu Zamawiaj±cy przyjmie iloczyn wykazanej kwoty i ¶redniego kursu tej waluty, okre¶lonego przez Narodowy Bank Polski w dniu wszczêcia postêpowania o udzielenie niniejszego zamówienia.
W przypadku wykazania kwoty w formie ilo¶ci cyfr, Zamawiaj±cy uzna ww. warunek za spe³niony, je¿eli zostanie wykazana wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytowa w kwocie co najmniej siedmiocyfrowej jednak¿e ze wskazaniem, ¿e jest nie mniejsza od kwoty 2 000 000,00 PLN (s³ownie: dwa miliony z³otych). W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy uzna za spe³nienie ww. warunku udzia³u w postêpowaniu wykazanie, ¿e jeden z wykonawców posiada ¶rodki finansowe lub zdolno¶æ kredytow± w kwocie jw. albo ¿e wszyscy lub niektórzy z wykonawców posiadaj± ¶rodki finansowe lub zdolno¶æ kredytow± w ³±cznej kwocie jw.;
2. posiada ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± nie mniejsz± ni¿ 4 000 000,00 PLN (s³ownie: cztery miliony z³otych). W przypadku wykazania sumy gwarancyjnej w walucie obcej, dla oceny spe³niania ww. warunku udzia³u w postêpowaniu Zamawiaj±cy przyjmie, i¿ sum± ubezpieczenia jest iloczyn wykazanej sumy ubezpieczenia i ¶redniego kursu tej waluty, okre¶lonego przez Narodowy Bank Polski w dniu wszczêcia postêpowania o udzielenie niniejszego zamówienia. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy uzna za spe³nienie ww. warunku udzia³u w postêpowaniu wykazanie, ¿e jeden z wykonawców posiada ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± jw. albo ¿e wszyscy lub niektórzy z wykonawców posiadaj± ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na ³±czn± sumê gwarancyjn± jw.;


III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa

Okre¶lenie warunków: Wykona³ nale¿ycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczy³ nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie:.1. dwie roboty budowlane swoim zakresem obejmuj±ce budowê lub przebudowê lub remont chodnika lub ¶cie¿ki rowerowej lub ci±gu pieszo-rowerowego lub drogi o nawierzchni z kostki betonowej lub budowê lub przebudowê chodnika lub ¶cie¿ki rowerowej lub ci±gu pieszo-rowerowego lub drogi o nawierzchni asfaltowej przy czym warto¶æ (netto) jednej roboty budowlanej musi wynosiæ nie mniej ni¿ 2 000 000,00 PLN (s³ownie: dwa miliony z³otych 00/100). W przypadku wykazania warto¶ci w walucie obcej, dla oceny spe³niania ww. warunku udzia³u w postêpowaniu Zamawiaj±cy przyjmie iloczyn wykazanej warto¶ci i ¶redniego kursu tej waluty, okre¶lonego przez Narodowy Bank Polski w dniu wszczêcia postêpowania o udzielenie niniejszego zamówienia. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy uzna za spe³nienie ww. warunku udzia³u w postêpowaniu wykazanie, ¿e jeden z wykonawców wykona³ robotê budowlan± jw.;
2. Wykaza³, ¿e skieruje do realizacji zamówienia:
2.1. Kierownika budowy – jedn± osobê uprawnion± do pe³nienia samodzielnej funkcji technicznej przy kierowaniu robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno budowlanej bez ograniczeñ zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j.: Dz. U. z 2020 r. poz. 1333, ze zm.) i Rozporz±dzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 6 maja 2019r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2019 r. poz. 831) lub im odpowiadaj±ce, wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów;
2.2. Kierownika robót sanitarnych – jedna osobê uprawniona do pe³nienia samodzielnej funkcji technicznej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych wodoci±gowych i kanalizacyjnych bez ograniczeñ zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j.: Dz. U. z 2020 r. poz. 1333, ze zm.) i Rozporz±dzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 6 maja 2019r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2019 r. poz. 831) lub im odpowiadaj±ce, wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów;
2.3. Kierownika robót elektrycznych – jedna osobê uprawnion± do pe³nienia samodzielnej funkcji technicznej przy kierowaniu robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeñ zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity – Dz.U. z 2020 r., poz. 1333, ze zm.) i Rozporz±dzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 6 maja 2019r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2019 r. poz. 831) lub im odpowiadaj±ce, wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów;
2.4. Kierownika robót drogowych – jedna osobê uprawniona do pe³nienia samodzielnej funkcji technicznej w specjalno¶ci drogowej bez ograniczeñ zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity – Dz.U. z 2020 r., poz.1333) i Rozporz±dzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 6 maja 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2019 r. poz. 831)lub im odpowiadaj±ce, wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów;


Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Nie

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Nie

III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu: Tak

O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW, SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1.Do oferty wykonawca do³±cza aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenia stanowi±ce wstêpne potwierdzenie (wed³ug wzorów stanowi±cych Za³±cznik Nr 2 do SIWZ oraz Za³±cznik Nr 3 do SIWZ), ¿e wykonawca spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu oraz nie podlega wykluczeniu.
2. Wykonawca, który powo³uje siê na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spe³niania, w zakresie, w jakim powo³uje siê na ich zasoby, warunków udzia³u w postêpowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w o¶wiadczeniu, o którym mowa w pkt 2.

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
1. Na podstawie art. 26 ust. 2 uPzp, Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym, nie krótszym ni¿ 5 dni, terminie aktualnych na dzieñ z³o¿enia o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 uPzp , tj.:
1.1. informacji banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej potwierdzaj±cej wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± wykonawcy w kwocie nie mniejszej ni¿ 2 000 000,00 PLN (s³ownie: dwa miliony z³otych 00/100) w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 1 miesi±c przed up³ywem terminu sk³adania ofert – w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu, dotycz±cego sytuacji finansowej lub ekonomicznej, okre¶lonego w Rozdziale VII pkt 4.1. SIWZ
1.2. dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± nie mniejsz± ni¿ 4 000 000,00 PLN (s³ownie: cztery miliony z³otych) okre¶lon± przez Zamawiaj±cego – w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu, dotycz±cego sytuacji finansowej lub ekonomicznej, okre¶lonego w Rozdziale VII pkt 4.2. SIWZ
1.3. Wykaz robót budowlanych wykonanych nale¿ycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczonych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, dwie roboty budowlane obejmuj±ce budowê lub przebudowê lub remont chodnika lub ¶cie¿ki rowerowej lub ci±gu pieszo-rowerowego lub drogi o nawierzchni z kostki betonowej lub budowê lub przebudowê chodnika lub ¶cie¿ki rowerowej lub ci±gu pieszo-rowerowego lub drogi o nawierzchni asfaltowej przy czym warto¶æ (netto) jednej roboty budowlanej musi wynosiæ nie mniej ni¿ 2 000 000,00 PLN (s³ownie: dwa miliony z³otych 00/100) wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotu, na rzecz którego roboty te zosta³y wykonane (Za³±cznik Nr 6 do SIWZ), z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonana nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty te zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne dokumenty – w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, okre¶lonego w Rozdziale VII pkt 5.1.
1.4. wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia
Wykonawca wska¿e co najmniej jedn± osobê posiadaj±c± uprawnienia budowlane wydane na podstawie w³a¶ciwych przepisów prawa polskiego:
1.4.1. Kierownika budowy – jedn± osobê uprawnion± do pe³nienia samodzielnej funkcji technicznej przy kierowaniu robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno budowlanej bez ograniczeñ zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 r. poz. 1333, ze zm.) i Rozporz±dzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 6 maja 2019r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2019 r. poz. 831) lub im odpowiadaj±ce, wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów;
1.4.2. Kierownika robót sanitarnych – jedna osobê uprawniona do pe³nienia samodzielnej funkcji technicznej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych wodoci±gowych i kanalizacyjnych bez ograniczeñ zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 r. poz. 1333, ze zm.) i Rozporz±dzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 6 maja 2019r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2019 r. poz. 831) lub im odpowiadaj±ce, wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów;
1.4.3. Kierownika robót elektrycznych – jedna osobê uprawnion± do pe³nienia samodzielnej funkcji technicznej przy kierowaniu robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeñ zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 r. poz. 1333, poz. 1186, ze zm.) i Rozporz±dzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 6 maja 2019r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2019 r. poz. 831) lub im odpowiadaj±ce, wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów;
1.4.4. Kierownika robót drogowych – jedna osobê uprawniona do pe³nienia samodzielnej funkcji technicznej w specjalno¶ci drogowej bez ograniczeñ zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity – Dz.U. z 2020 r., poz.1333) i Rozporz±dzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 6 maja 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2019 r. poz. 831)lub im odpowiadaj±ce, wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów;
(Za³±cznik Nr 5 do SIWZ) – w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, okre¶lonego w Rozdziale VII pkt 5.2;


III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Poleganie na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 22a uPzp.
1. Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego czê¶ci, polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji ekonomicznej lub finansowej innych podmiotów, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nim stosunków prawnych.
1.2.Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodniæ Zamawiaj±cemu, ¿e realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów, w szczególno¶ci przedstawiaj±c zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (Za³±cznik Nr 4 do SIWZ).
1.3. Zamawiaj±cy ocenia, czy udostêpniane wykonawcy przez inne podmioty zdolno¶ci techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja ekonomiczna lub finansowa, pozwalaj± na wykazanie przez wykonawcê spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu oraz bada, czy nie zachodz± wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 uPzp.
1.4. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, wykonawcy mog± polegaæ na zdolno¶ciach innych podmiotów, je¶li podmioty te zrealizuj± us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
1.5. Je¿eli zdolno¶ci techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa podmiotu, o którym mowa w pkt 4.1, nie potwierdzaj± spe³nienia przez wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu lub zachodz± wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiaj±cy ¿±da, aby wykonawca w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego:
1.5.1. zast±pi³ ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub
1.5.2. zobowi±za³ siê do osobistego wykonania odpowiedniej czê¶ci zamówienia, je¿eli wyka¿e zdolno¶ci techniczne lub zawodowe lub sytuacjê ekonomiczn± lub finansow±, o których mowa w pkt 4.1.
2. Wspólne ubieganie siê o udzielenie zamówienia na zasadach okre¶lonych w art. 23 i art. 25a ust. 6 uPzp.
2.1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.
2.2. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia zobowi±zani s± do z³o¿enia wraz ofert± pe³nomocnictwa (Za³±cznik Nr 7 i 8 do SIWZ) lub innego dokumentu, zgodnie z którym ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2.3. Je¿eli oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego zostanie wybrana, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ z³o¿enia przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców.
2.4. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenia stanowi±ce wstêpne potwierdzenie, ¿e wykonawca spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu oraz nie podlega wykluczeniu (Za³±cznik Nr 2 do SIWZ oraz Za³±cznik Nr 3 do SIWZ) sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
2.5. W przypadku, gdy oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia zostanie najwy¿ej oceniona wymagane dokumenty sk³adaj± wspólnie ww. wykonawcy.
2.6. Zgodnie z art. 24 ust. 11 uPzp wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp, przekazuje Zamawiaj±cemu o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp, zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik do pisma zawieraj±cego ww. informacje. Wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia, wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia.
2.7. Na podstawie art. 24aa uPzp, Zamawiaj±cy najpierw dokona oceny ofert, a nastêpnie zbada, czy wykonawca, którego oferta zosta³a oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu. Je¿eli wykonawca, o którym mowa w zdaniu pierwszym, uchyla siê od zawarcia umowy lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy, Zamawiaj±cy mo¿e zbadaæ, czy nie podlega wykluczeniu oraz czy spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu wykonawca, który z³o¿y³ ofertê najwy¿ej ocenion± spo¶ród pozosta³ych ofert.
3.Je¿eli jest to niezbêdne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postêpowania o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy mo¿e na ka¿dym etapie postêpowania wezwaæ wykonawców do z³o¿enia wszystkich lub niektórych o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e nie podlegaj± wykluczeniu, spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli zachodz± uzasadnione podstawy do uznania, ¿e z³o¿one uprzednio o¶wiadczenia lub dokumenty nie s± ju¿ aktualne, do z³o¿enia aktualnych o¶wiadczeñ lub dokumentów.
4. O¶wiadczenia i dokumenty maj± byæ sk³adane w formie zgodnej z poni¿szymi zasadami:
4.1. o¶wiadczenia dotycz±ce wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolno¶ciach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach okre¶lonych w art. 22a uPzp oraz dotycz±ce podwykonawców, sk³adane s± w oryginale lub kopii o¶wiadczenia po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em;
4.2. dokumenty inne ni¿ o¶wiadczenia, sk³adane s± w oryginale lub kopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em. Po¶wiadczenie za zgodno¶æ z orygina³em nastêpuje przez opatrzenie kopii o¶wiadczenia, sporz±dzonego w postaci papierowej, w³asnorêcznym podpisem.
4.3. po¶wiadczenia za zgodno¶æ z orygina³em dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolno¶ciach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które ka¿dego z nich dotycz±;
4.4. po¶wiadczenie za zgodno¶æ z orygina³em nastêpuje w formie pisemnej;
4.5. Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przedstawienia orygina³u lub notarialnie po¶wiadczonej kopii dokumentów, innych ni¿ o¶wiadczenia, wy³±cznie wtedy, gdy z³o¿ona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi w±tpliwo¶ci co do jej prawdziwo¶ci;
4.6. dokumenty sporz±dzone w jêzyku obcym s± sk³adane wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski;
4.7. pe³nomocnictwo (Za³±cznik Nr 7 do SIWZ) wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, zgodnie z którym ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego sk³adane jest w oryginale lub kopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em przez notariusza;
4.8. inny dokument wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, zgodnie z którym ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego sk³adane jest w oryginale lub kopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em;
4.9. pe³nomocnictwo (Za³±cznik Nr 8 do SIWZ) w przypadku ustanowienia przez wykonawcê pe³nomocnika do z³o¿enia oferty lub reprezentacji sk³adane jest oryginale lub kopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em przez notariusza.
5.Wykonawca nie jest obowi±zany do z³o¿enia o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu lub brak podstaw wykluczenia, je¿eli Zamawiaj±cy posiada o¶wiadczenia lub dokumenty dotycz±ce tego Wykonawcy lub mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (Dz.U. 2020 poz. 346 z pó¼n.zm.),
5.1. w przypadku wskazania przez Wykonawcê dostêpno¶ci o¶wiadczeñ lub dokumentów, w formie elektronicznej pod okre¶lonymi adresami internetowymi ogólnodostêpnych i bezp³atnych baz danych, Zamawiaj±cy pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcê o¶wiadczenia lub dokumenty,
5.2. w przypadku wskazania przez Wykonawcê o¶wiadczeñ lub dokumentów na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia lub spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, w formie elektronicznej pod okre¶lonymi adresami internetowymi ogólnodostêpnych i bezp³atnych baz danych, Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy przedstawienia t³umaczenia na jêzyk polski wskazanych przez Wykonawcê i pobranych samodzielnie przez Zamawiaj±cego dokumentów,
5.3. w przypadku wskazania przez Wykonawcê o¶wiadczeñ lub dokumentów, które znajduj± siê w posiadaniu Zamawiaj±cego, w szczególno¶ci o¶wiadczeñ lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiaj±cego zgodnie z art. 97 ust. 1 uPuz, Zamawiaj±cy w celu potwierdzenia okoliczno¶ci, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 uPzp (brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu okre¶lonych przez Zamawiaj±cego), korzysta z posiadanych o¶wiadczeñ lub dokumentów, o ile s± one aktualne.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium: Tak
Informacja na temat wadium:
1. Wykonawca zobowi±zany jest przed up³ywem terminu sk³adania ofert wnie¶æ wadium w wysoko¶ci:
200 000,00 z³ (s³ownie: dwie¶cie tysiêcy z³otych 00/100),
2. Wadium mo¿e byæ wnoszone w formach okre¶lonych w art. 45 ust. 6 pkt 1-5 uPzp.
3. Wadium wnoszone w pieni±dzu wp³aca siê przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego: Gmina Mys³owice, ING Bank ¦l±ski, Nr 13 1050 1214 1000 0023 5654 6974. Za skutecznie wniesione wadium w pieni±dzu Zamawiaj±cy uzna wadium, które w oznaczonym terminie znajduje siê na rachunku Zamawiaj±cego oraz zawiera dane umo¿liwiaj±ce identyfikacjê postêpowania oraz czê¶ci do którego zosta³o wniesione. Do oferty nale¿y do³±czyæ kopiê polecenia przelewu.
4. Wadium wniesione w pieni±dzu Zamawiaj±cy przechowuje na rachunku bankowym.
5. Orygina³ wadium wniesionego w formie niepieniê¿nej wykonawca/y jest/s± zobowi±zany/i do³±czyæ do oferty. Wadium wnoszone w formie innej ni¿ w pieni±dzu musi spe³niaæ wymagania wynikaj±ce z uPzp, w szczególno¶ci okre¶laæ bezwarunkowy, nieodwo³alny obowi±zek zap³aty na pierwsze ¿±danie Zamawiaj±cego, w przypadkach okre¶lonych w uPzp oraz byæ wa¿ne przez okres zwi±zania ofert± okre¶lony w niniejszej siwz.
6. W przypadku sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (zgodnie z art. 23 ust. 1 uPzp), wadium w formie gwarancji/porêczenia musi byæ wystawione na wszystkich wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia albo wystawione po zawi±zaniu konsorcjum wy³±cznie na pe³nomocnika wykonawców, wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego.
7. Wadium wnoszone w pieni±dzu zachowuje wa¿no¶æ przez ca³y okres jego przechowywania na rachunku bankowym. Wadium wnoszone w formie niepieniê¿nej musi byæ wa¿ne co najmniej od dnia, w którym przypada termin sk³adania ofert, do dnia, w którym up³ywa termin zwi±zania ofert±.
8. Zamawiaj±cy zatrzyma wadium wraz z odsetkami w przypadku zaistnienia okoliczno¶ci, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 uPzp.
9. Zwrot, a tak¿e ponowne wniesienie wadium nastêpuje wed³ug przepisów uPzp.

IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: brak danych

Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej: brak danych

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem): brak danych

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena brutto:60,00
okres gwarancji:40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak

IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem

Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania istotnych zmian postanowieñ zawartej umowy
w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie:
1) zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku:
a) wyst±pienia si³y wy¿szej rozumianej jako wyst±pienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnêtrznego, niemo¿liwego do przewidzenia i zapobie¿enia, którego nie da³o siê unikn±æ nawet przy zachowaniu najwy¿szej staranno¶ci, a które uniemo¿liwia Wykonawcy wykonanie jego zobowi±zania w ca³o¶ci
lub czê¶ci; w razie wyst±pienia si³y wy¿szej strony umowy zobowi±zane s± do³o¿yæ wszelkich starañ
w celu ograniczenia do minimum opó¼nienia w wykonywaniu swoich zobowi±zañ umownych,
powsta³ego na skutek dzia³ania si³y wy¿szej; termin realizacji umowy mo¿e zostaæ przed³u¿ony
o okres przestoju spowodowanego wyst±pieniem si³y wy¿szej,
b) wyst±pienia nietypowych dla klimatu polskiego warunków atmosferycznych uniemo¿liwiaj±cych prowadzenie zamówieñ/robót budowlanych zgodnie z technologi± ich wykonania; warunek zostanie spe³niony w przypadku wyst±pienia ci±g³ych opadów deszczu lub ¶niegu uniemo¿liwiaj±cych realizacjê robót budowlanych przez okres min. 10 dni kalendarzowych; wówczas wyst±pi mo¿liwo¶æ wyd³u¿enia terminu realizacji zadania o nie d³u¿ej ni¿ 15 dni kalendarzowych,
c) zaistnienia odmiennych od przyjêtych w dokumentacji projektowej warunków geologicznych (kategoria gruntu, kurzawka, ska³a, niekontrolowane nasypy, obecno¶æ p³yt betonowych itp.) skutkuj±cych niemo¿liwo¶ci± realizowania przedmiotu umowy przy dotychczasowych za³o¿eniach technologicznych; w przypadku wyst±pienia tego typu odstêpstw od za³o¿onych termin realizacji umowy mo¿e zostaæ wyd³u¿ony o czas, w jakim zosta³y zaktualizowane warunki geologiczne poprzez przeprowadzenie dodatkowych badañ,
d) zaistnienia odmiennych od przyjêtych w dokumentacji projektowej warunków terenowych,
w szczególno¶ci napotkania innych niezinwentaryzowanych sieci, urz±dzeñ podziemnych
koliduj±cych z realizowanymi robotami, skutkuj±cych niemo¿liwo¶ci± prowadzenia robót;
w przypadku wyst±pienia tego typu odstêpstw od za³o¿onych termin realizacji umowy mo¿e zostaæ wyd³u¿ony o czas uzyskania niezbêdnych uzgodnieñ, zaprojektowania niezbêdnych zabezpieczeñ sieci oraz dokonania prze³o¿enia koliduj±cego uzbrojenia,
e) protestów mieszkañców lub innych osób prawnych i fizycznych; w tym przypadku termin realizacji zadania mo¿e zostaæ wyd³u¿ony do czasu uzyskania ostatecznej decyzji rozstrzygaj±cej protest,
f) konieczno¶ci wykonania robót zamiennych o pracoch³onno¶ci wiêkszej od robót pierwotnie przewidzianych do wykonania; termin mo¿e zostaæ wyd³u¿ony o czas niezbêdny na wykonanie tych robót,
g) konieczno¶ci wykonania dodatkowych robót, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy, nie wynikaj±cej z przyczyn dotycz±cych Wykonawcy; termin mo¿e zostaæ wyd³u¿ony o czas niezbêdny na wykonanie tych robót,
h) pojawienia siê na terenie budowy zewnêtrznego inwestora prowadz±cego roboty budowlane koliduj±ce, utrudniaj±ce b±d¼ uniemo¿liwiaj±ce prowadzenie prac budowlanych objêtych zawart± umow±; termin mo¿e zostaæ wyd³u¿ony o czas niezbêdny na dokonanie uzgodnieñ i podpisanie porozumieñ umo¿liwiaj±cych realizacjê umowy,
i) opó¼nieñ w przy³±czeniu do sieci zewnêtrznych przez gestorów mediów, powsta³ych
z przyczyn nie le¿±cych po stronie Wykonawcy; termin mo¿e zostaæ wyd³u¿ony o czas niezbêdny
na wykonanie przy³±czy,
j) opó¼nieñ w uzyskaniu niezbêdnych pozwoleñ, zezwoleñ, opinii niezbêdnych do wykonania przedmiotu umowy powsta³ych z przyczyn nie le¿±cych po stronie Wykonawcy; termin mo¿e zostaæ
wyd³u¿ony o czas, który by³ faktycznie niezbêdny do uzyskania ww. dokumentów,
k) wyst±pienia okoliczno¶ci, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 uPzp;
2) zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy:
a) zmiany stawki podatku VAT na skutek zmian w przepisach prawnych, o ile dojdzie do nich
w okresie obowi±zywania umowy na nastêpuj±cych zasadach:
– w przypadku zwiêkszenia stawki podatku VAT – warto¶æ wynagrodzenia brutto nie ulegnie zmianie
w okresie obowi±zywania umowy,
– w przypadku zmniejszenia stawki podatku VAT – warto¶æ wynagrodzenia netto nie mo¿e byæ wy¿sza ni¿ zadeklarowana w ofercie; warto¶æ wynagrodzenia brutto zostanie pomniejszona
z odpowiednim zastosowaniem zmniejszonej stawki podatku VAT,
b) je¿eli zwiêkszenie wynagrodzenia bêdzie skutkowa³o konieczno¶ci± dokonania zmian
w bud¿ecie Miasta Mys³owice albo wieloletniej prognozie finansowej stosowny aneks mo¿e zostaæ zawarty nie wcze¶niej ni¿ po przyjêciu tych zmian przez w³a¶ciwy organ;
3) innych zmian do umowy, w tym takich które równie¿ mog± skutkowaæ zmian± wynagrodzenia i/lub terminu wykonania umowy, w przypadkach:
a) zmiany przepisów prawa w trakcie realizacji przedmiotu umowy, powoduj±cych konieczno¶æ dostosowania dokumentacji,
b) zmiany kierownika budowy/robót Wykonawcy na skutek zdarzeñ losowych, zmian kadrowo- personalnych, utraty wymaganych uprawnieñ, utraty stanowiska z zastrze¿eniem równowa¿no¶ci uprawnieñ oraz wykazanego w ofercie do¶wiadczenia zawodowego,
c) zmiany podwykonawcy/ów, na którego/ych zasoby powo³ywa³ siê Wykonawca wykazuj±c spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu pod warunkiem wykazania przez Wykonawcê,
¿e proponowany inny podwykonawca samodzielnie spe³nia je w stopniu nie mniejszym
ni¿ podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powo³ywa³ siê w trakcie postêpowania
o udzielenie zamówienia,*
d) zmiany podwykonawcy/ów niebêd±cego/ych podmiotem/ami, na którego/ych zasoby powo³ywa³ siê Wykonawca, w zwi±zku z konieczno¶ci± zlecenia w trakcie realizacji umowy wykonania czê¶ci zamówienia innemu/ym podwykonawcy/om ani¿eli podany/i w z³o¿onej ofercie,*
e) zmiany przepisów prawa istotnych dla postanowieñ zawartej umowy,
f) poprawy jako¶ci lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu robót
budowlanych, dostaw lub zmiany technologii,
g) aktualizacji rozwi±zañ projektowych z uwagi na postêp technologiczny b±d¼ zmiany
obowi±zuj±cych przepisów lub konieczno¶æ opracowania ekspertyz, opinii archeologicznych.
h) zmian finansowania zadania w latach jego realizacji w zwi±zku z brakiem wykorzystania ¶rodków finansowych w danym roku bud¿etowym,
i) zmiany harmonogramu robót.

2. W pozosta³ym zakresie zmian do umowy stosuje siê art. 144 ust. 1 pkt 2-6, ust. 1a-1e oraz ust. 2
i ust. 3 uPzp.

3. W przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci skutkuj±cych konieczno¶ci± zmiany umowy z przyczyn,
o których mowa w ust. 1, Wykonawca zobowi±zany jest do niezw³ocznego poinformowania
o tym fakcie Zamawiaj±cego, wyst±pienia z wnioskiem o dokonanie wskazanej zmiany
wraz z przedstawieniem dowodów stwierdzaj±cych zaistnienie okoliczno¶ci, z zastrze¿eniem § 2
ust. 7.
4. Z okoliczno¶ci stanowi±cych podstawê zmiany do umowy strony sporz±dz± protokó³ konieczno¶ci oraz aneks do umowy, w trybie art. 144 uPzp.

5. Zmiana umowy powinna nast±piæ w formie pisemnego aneksu podpisanego przez obie strony,
pod rygorem niewa¿no¶ci takiego o¶wiadczenia oraz powinna zawieraæ uzasadnienie, za wyj±tkiem przypadku okre¶lonego w § 3 ust. 7.

6. Zmiana do umowy w sprawie zamówienia publicznego bez zachowania formy pisemnej
jest dotkniêta sankcj± niewa¿no¶ci, a wiêc nie wywo³uje skutków prawnych.


IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:

Data: 07.01.2021, godzina: 11:00

Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem): brak danych

IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)

IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie

IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informujê, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Mys³owice, ul. Powstañców 1, 41-400 Mys³owice; mo¿e Pani/Pan uzyskaæ informacje o przetwarzaniu Pani/Pana danych osobowych w Urzêdzie Miejskim w Mys³owicach z siedzib± przy ul. Powstañców 1;
2) inspektorem ochrony danych osobowych wyznaczonym przez Prezydenta Miasta Mys³owice jest Pan Marcin Pata³±g , email: m.patalag@um.myslowice.pl; tel. (32) 31-71-245;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym
z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na: „Rewaloryzacja Doliny Czarnej Przemszy w Mys³owicach – etap 1 – Park Zamkowy” (znak sprawy: ZP.271.1.26.2020.P£);
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówieñ publicznych ( Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z pó¼n. zm ), dalej „ustawa Pzp”;
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 uPzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy; zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu dzia³ania archiwów zak³adowych (tj.Dz.U. z 2019 poz.246 z pó¼n. zm.) teczki aktowe bêd± przechowywane w archiwum zak³adowym przez okres 5 lat w przypadku dokumentacji zamówieñ publicznych oraz 10 lat w przypadku umów zawartych w wyniku postêpowania w trybie zamówieñ publicznych;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (przy czym korzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9) nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
10) w przypadku, gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego;
11) wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO , nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego;
12) w przypadku, gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych w szczególno¶ci na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.