eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › "Konserwacja i utrzymanie w stałej sprawności eksploatacyjnej urządzeń i instalacji w budynku Wydziału Geologii Uniwersytetu Warszawskiego przy ul. Żwirki i Wigury 93 w Warszawie - 5 części"

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-12-17



Ogłoszenie nr 767851-N-2020 z dnia 2020-12-17 r.

Uniwersytet Warszawski Wydział Geologii:

"Konserwacja i utrzymanie w stałej sprawności eksploatacyjnej urządzeń i instalacji w budynku Wydziału Geologii Uniwersytetu Warszawskiego przy ul. Żwirki i Wigury 93 w Warszawie - 5 części"

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Warszawski Wydział Geologii, krajowy numer identyfikacyjny 12580000000000, al. Żwirki i Wigury 93, 02-089 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska

telefon: 225 540 018
faks: 225 540 001
e-mail: zpg.geol@uw.edu.pl
www: http://dzp.uw.edu.pl/postepowania-przetargowe/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny - uczelnia publiczna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, http://dzp.uw.edu.pl/postepowania-przetargowe/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: "Konserwacja i utrzymanie w stałej sprawności eksploatacyjnej urządzeń i instalacji w budynku Wydziału Geologii Uniwersytetu Warszawskiego przy ul. Żwirki i Wigury 93 w Warszawie - 5 części"

Numer referencyjny: ZP/13/01/2020

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: wszystkich części


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest ”Konserwacja i utrzymanie w stałej sprawności eksploatacyjnej urządzeń i instalacji w budynku Wydziału Geologii Uniwersytetu Warszawskiego przy ul. Żwirki i Wigury 93 w Warszawie - 5 części”:
część 1 – Konserwacja i utrzymanie w stałej sprawności eksploatacyjnej 6 platform dla osób niepełnosprawnych usytuowanych w budynku Wydziału Geologii Uniwersytetu Warszawskiego przy ul. Żwirki i Wigury 93 w Warszawie;
część 2 – Konserwacja i utrzymanie w stałej sprawności eksploatacyjnej dwóch dźwigów osobowych zainstalowanych w budynku Wydziału Geologii Uniwersytetu Warszawskiego przy ul. Żwirki i Wigury 93 w Warszawie;
część 3 – Konserwacja i utrzymanie w stałej sprawności eksploatacyjnej instalacji węzła cieplnego wraz z pompą odwadniającą w budynku Wydziału Geologii Uniwersytetu Warszawskiego przy ul. Żwirki i Wigury 93 w Warszawie;
część 4 – Konserwacja i utrzymanie w stałej sprawności eksploatacyjnej trzech jednostek wentylacyjnych w podtarasiu budynku Wydziału Geologii Uniwersytetu Warszawskiego przy ul. Żwirki i Wigury 93 w Warszawie;
część 5 –Konserwacja i utrzymanie w stałej sprawności eksploatacyjnej podnośnika nożycowego w podtarasiu budynku Wydziału Geologii Uniwersytetu Warszawskiego przy ul. Żwirki i Wigury 93 w Warszawie.


II.5) Główny kod CPV: 50.70.00.00


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 31.12.2023

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: a) część 1 – Konserwacja i utrzymanie w stałej sprawności eksploatacyjnej 6 platform dla osób niepełnosprawnych usytuowanych w budynku Wydziału Geologii Uniwersytetu Warszawskiego przy ul. Żwirki i Wigury 93 w Warszawie:
Wymagania dotyczące osób wykonujących zamówienie:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają wymagane prawem zezwolenia na wykonanie zamówienia.
Zamawiający wymaga co najmniej dwóch osób posiadających uprawnienia do realizacji zamówienia, tj:
- co najmniej 1 osobę, posiadającą aktualne świadectwo kwalifikacyjne kategorii I uprawniające do zajmowania się konserwacją platform dla osób niepełnosprawnych, wystawione przez Urząd Dozoru Technicznego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 21 maja 2019 r. w sprawie sposobu i trybu sprawdzania kwalifikacji wymaganych przy obsłudze i konserwacji urządzeń technicznych oraz sposobu i trybu przedłużania okresu ważności zaświadczeń kwalifikacyjnych (Dz.U. 2019 poz. 1008), aktualne kwalifikacje i uprawnienia SEP - grupa G1 typu D (dozór), posiadającą minimum 2-letnie doświadczenie w zakresie usług związanych z konserwacją platform dla osób niepełnosprawnych.
- co najmniej 1 osobę posiadającą aktualne świadectwo kwalifikacyjne kategorii I uprawniające do zajmowania się konserwacją platform dla osób niepełnosprawnych, wystawione przez Urząd Dozoru Technicznego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 21 maja 2019 r. w sprawie sposobu i trybu sprawdzania kwalifikacji wymaganych przy obsłudze i konserwacji urządzeń technicznych oraz sposobu i trybu przedłużania okresu ważności zaświadczeń kwalifikacyjnych (Dz.U. 2019 poz. 1008), aktualne kwalifikacje i uprawnienia SEP - grupa G1 typ E (eksploatacja) do wykonywania prac na stanowisku: eksploatacji, konserwacji sieci, urządzeń i instalacji o napięciu do 1 kV, wydane przez uprawnione organy (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. Nr. 89, poz. 828 z późn. zm.), posiadającą minimum 2-letnie doświadczenie w zakresie usług związanych z konserwacją platform dla osób niepełnosprawnych.
W uzasadnionych przypadkach, nie z przyczyny leżącej po stronie Wykonawcy, możliwe jest zastąpienie ww. osoby lub osób, inną osobą, pod warunkiem, że spełnione zostaną wszystkie powyższe wymagania i zmiana ta zostanie wcześniej zgłoszona i zatwierdzona przez Zamawiającego.
Wymagania dotyczące wiedzy i doświadczenia:
Wykonawca wykaże, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 (dwie) usługi polegające na konserwacji platform dla osób niepełnosprawnych wraz z usuwaniem awarii platform dla osób niepełnosprawnych, każda o wartości brutto nie mniejszej niż 6 000,00 zł w okresie 1 roku, potwierdzone dowodami, że zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Każda z wykazanych usług musi trwać co najmniej 1rok (do dnia otwarcia ofert Wykonawca musi realizować każdą z wykazanych usług co najmniej przez 1rok).
Zgodnie z art. 112 Kodeksu cywilnego ,,Termin oznaczony w tygodniach, miesiącach lub latach kończy się z upływem dnia, który nazwą lub datą odpowiada początkowemu dniowi terminu […]’’ czyli np. od dnia 01.01.2015 r. do dnia 31.12.2015 r. (nie do 01.01.2016 r.).
UWAGA: 1. Koszty robocizny, wywozu i utylizacji zużytych części i materiałów należy wliczyć w cenę konserwacji. 2. Koszty wykonania badań i pomiarów wymaganych przez UDT należy podać jako osobną pozycję w ofercie Wykonawcy.
b) część 2 – Konserwacja i utrzymanie w stałej sprawności eksploatacyjnej dwóch dźwigów osobowych zainstalowanych w budynku Wydziału Geologii Uniwersytetu Warszawskiego przy ul. Żwirki i Wigury 93 w Warszawie:
Wymagania dotyczące osób wykonujących zamówienie:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają wymagane prawem zezwolenia na wykonanie zamówienia.
Zamawiający wymaga co najmniej dwóch osób posiadających uprawnienia do realizacji zamówienia, tj:
- co najmniej 1 osobę, posiadającą aktualne świadectwo kwalifikacyjne kategorii I uprawniające do zajmowania się konserwacją dźwigów, wystawione przez Urząd Dozoru Technicznego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 21 maja 2019 r. w sprawie sposobu i trybu sprawdzania kwalifikacji wymaganych przy obsłudze i konserwacji urządzeń technicznych oraz sposobu i trybu przedłużania okresu ważności zaświadczeń kwalifikacyjnych (Dz.U. 2019 poz. 1008), aktualne kwalifikacje i uprawnienia SEP - grupa G1 typu D (dozór), zaświadczenie lekarskie uprawniające do pracy na wysokości powyżej 1 metra, posiadającą minimum 2-letnie doświadczenie w zakresie usług związanych z konserwacją dźwigów,.
- co najmniej 1 osobę posiadającą aktualne świadectwo kwalifikacyjne kategorii I uprawniające do zajmowania się konserwacją dźwigów, wystawione przez Urząd Dozoru Technicznego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 21 maja 2019 r. w sprawie sposobu i trybu sprawdzania kwalifikacji wymaganych przy obsłudze i konserwacji urządzeń technicznych oraz sposobu i trybu przedłużania okresu ważności zaświadczeń kwalifikacyjnych (Dz.U. 2019 poz. 1008), oraz aktualne kwalifikacje i uprawnienia SEP - grupa G1 typ E (eksploatacja) do wykonywania prac na stanowisku: eksploatacji, konserwacji sieci, urządzeń i instalacji o napięciu do 1 kV, wydane przez uprawnione organy (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. Nr. 89, poz. 828 z późn. zm.), a także aktualne zaświadczenie lekarskie uprawniające do pracy na wysokości powyżej 1 metra, posiadającą minimum 2-letnie doświadczenie w zakresie usług związanych z konserwacją dźwigów.
W uzasadnionych przypadkach, nie z przyczyny leżącej po stronie Wykonawcy, możliwe jest zastąpienie ww. osoby lub osób, inną osobą, pod warunkiem, że spełnione zostaną wszystkie powyższe wymagania i zmiana ta zostanie wcześniej zgłoszona i zatwierdzona przez Zamawiającego.
Wymagania dotyczące wiedzy i doświadczenia:
Wykonawca wykaże, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 (dwie) usługi polegające na konserwacji dźwigów wraz z usuwaniem awarii dźwigów, każda o wartości brutto nie mniejszej niż 7 000,00 zł w okresie 1 roku, potwierdzone dowodami, że zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Zgodnie z art. 112 Kodeksu cywilnego ,,Termin oznaczony w tygodniach, miesiącach lub latach kończy się z upływem dnia, który nazwą lub datą odpowiada początkowemu dniowi terminu […]’’ czyli np. od dnia 01.01.2015 r. do dnia 31.12.2015 r. (nie do 01.01.2016 r.).
UWAGA: 1. Koszty robocizny, wywozu i utylizacji zużytych części i materiałów należy wliczyć w cenę konserwacji. 2. Koszty wykonania badań i pomiarów wymaganych przez UDT należy podać jako osobną pozycję w ofercie Wykonawcy.
c) część 3 – Konserwacja i utrzymanie w stałej sprawności eksploatacyjnej instalacji węzła cieplnego wraz z pompą odwadniającą w budynku Wydziału Geologii Uniwersytetu Warszawskiego przy ul. Żwirki i Wigury 93 w Warszawie:
Wymagania dotyczące osób wykonujących zamówienie:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają doświadczenie i kwalifikacje niezbędne, żeby przyjąć i świadczyć zamówioną przez Zamawiającego konserwację.
Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami posiadającymi odpowiednie, wydane przez uprawnione organy (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. Nr. 89, poz. 828 z późn. zm.):
-kwalifikacje i uprawnienia SEP - grupy G2 typu E (eksploatacji ) uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci cieplnych na stanowisku eksploatacji;
- kwalifikacje i uprawnienia SEP - grupy G2 typu D (dozoru) uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci cieplnych na stanowisku dozoru;
- kwalifikacje i uprawnienia SEP - grupy G1 typu E (eksploatacji) uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu do 1kV na stanowisku eksploatacji;
- kwalifikacje i uprawnienia SEP - grupy G1 typu D (dozoru) uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu do 1kV na stanowisku dozoru.
Każda z osób musi posiadać minimum 2-letnie doświadczenie w zakresie usług związanych z konserwacją węzła cieplnego.
W uzasadnionych przypadkach, nie z przyczyny leżącej po stronie Wykonawcy, możliwe jest zastąpienie ww. osoby lub osób, inną osobą, pod warunkiem, że spełnione zostaną wszystkie powyższe wymagania i zmiana ta zostanie wcześniej zgłoszona i zatwierdzona przez Zamawiającego.
Wymagania dotyczące wiedzy i doświadczenia:
Wykonawca wykaże, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 (dwie) usługi polegające na konserwacji węzła cieplnego wraz z usuwaniem awarii, każda o wartości brutto nie mniejszej niż 9000,00 zł w okresie 1 roku, potwierdzone dowodami, że zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Zgodnie z art. 112 Kodeksu cywilnego ,,Termin oznaczony w tygodniach, miesiącach lub latach kończy się z upływem dnia, który nazwą lub datą odpowiada początkowemu dniowi terminu […]’’ czyli np. od dnia 01.01.2019 r. do dnia 31.12.2019 r. (nie do 01.01.2020 r.).
d) część 4 – Konserwacja i utrzymanie w stałej sprawności eksploatacyjnej trzech jednostek wentylacyjnych w podtarasiu budynku Wydziału Geologii Uniwersytetu Warszawskiego przy ul. Żwirki i Wigury 93 w Warszawie:
Wymagania dotyczące osób wykonujących zamówienie:
Konserwator powinien posiadać niezbędną wiedzę teoretyczną i praktyczną w zakresie
wykonywanych czynności.
Zamawiający wymaga co najmniej dwóch osób posiadających uprawnienia do realizacji zamówienia, tj:
- co najmniej 1 osobę, posiadającą aktualne kwalifikacje i uprawnienia SEP - grupa G2 typu D (dozór) do wykonywania prac na stanowisku: dozoru w zakresie obsługi, konserwacji, remontu i kontrolno-pomiarowym urządzeń wentylacji, wydane przez uprawnione organy (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. Nr. 89, poz. 828 z późn. zm.),
- posiadającą aktualne kwalifikacje i uprawnienia SEP - grupa G1 typu D (dozór) do wykonywania prac na stanowisku: dozoru w zakresie konserwacji, remontu i kontrolno-pomiarowym sieci, urządzeń i instalacji o napięciu do 1 kV, wydane przez uprawnione organy (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. Nr. 89, poz. 828 z późn. zm.), posiadającą minimum 2-letnie doświadczenie w zakresie usług związanych z konserwacją wentylacji.
- co najmniej 1 osobę, posiadającą aktualne kwalifikacje i uprawnienia SEP - grupa G2 typu E (eksploatacji) do wykonywania prac na stanowisku: eksploatacji w zakresie obsługi, konserwacji, remontu i kontrolno-pomiarowym urządzeń wentylacji, wydane przez uprawnione organy (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. Nr. 89, poz. 828 z późn. zm.),
- posiadającą aktualne kwalifikacje i uprawnienia SEP - grupa G1 typ E (eksploatacja) do wykonywania prac na stanowisku: eksploatacji w zakresie konserwacji, , remontu i kontrolno-pomiarowym sieci, urządzeń i instalacji o napięciu do 1 kV, wydane przez uprawnione organy (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. Nr. 89, poz. 828 z późn. zm.), posiadającą minimum 2-letnie doświadczenie w zakresie usług związanych z konserwacją wentylacji.
W uzasadnionych przypadkach, nie z przyczyny leżącej po stronie Wykonawcy, możliwe jest zastąpienie ww. osoby lub osób, inną osobą, pod warunkiem, że spełnione zostaną wszystkie powyższe wymagania i zmiana ta zostanie wcześniej zgłoszona i zatwierdzona przez Zamawiającego.
Wymagania dotyczące wiedzy i doświadczenia:
Wykonawca wykaże, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 (dwie) usługi polegające na konserwacji urządzeń i instalacji wentylacji, każda o wartości brutto jednokrotnej konserwacji nie mniejszej niż 1 000,00 zł., potwierdzone dowodami, że zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
e) część 5 – Konserwacja i utrzymanie w stałej sprawności eksploatacyjnej podnośnika nożycowego w podtarasiu budynku Wydziału Geologii Uniwersytetu Warszawskiego przy ul. Żwirki i Wigury 93 w Warszawie:
Wymagania dotyczące osób wykonujących zamówienie:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają wymagane prawem zezwolenia na wykonanie zamówienia.
Zamawiający wymaga osoby/osób posiadających:
- właściwe świadectwo kwalifikacyjne, wystawione przez Urząd Dozoru Technicznego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 21 maja 2019 r. w sprawie sposobu i trybu sprawdzania kwalifikacji wymaganych przy obsłudze i konserwacji urządzeń technicznych oraz sposobu i trybu przedłużania okresu ważności zaświadczeń kwalifikacyjnych (Dz.U. 2019 poz. 1008),
- aktualne kwalifikacje i uprawnienia SEP - grupa G1 typ E (eksploatacja) do wykonywania prac na stanowisku: eksploatacji w zakresie obsługi, konserwacji, remontów i kontrolno-pomiarowym sieci, urządzeń i instalacji o napięciu do 1 kV, wydane przez uprawnione organy (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. Nr. 89, poz. 828 z późn. zm.)
- aktualne kwalifikacje i uprawnienia SEP - grupa G1 typ D (dozór)do kierowania czynnościami osób wykonujących prace w zakresie określonym jw.
- minimum 2-letnie doświadczenie w zakresie usług związanych z konserwacją dźwigników.
W uzasadnionych przypadkach, nie z przyczyny leżącej po stronie Wykonawcy, możliwe jest zastąpienie ww. osoby lub osób, inną osobą, pod warunkiem, że spełnione zostaną wszystkie powyższe wymagania i zmiana ta zostanie wcześniej zgłoszona i zatwierdzona przez Zamawiającego.
Wymagania dotyczące wiedzy i doświadczenia:
Wykonawca wykaże, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 (dwie) usługi polegające na konserwacji dźwigników o ruchu prostoliniowym stacjonarnych wraz z usuwaniem awarii, każda o wartości brutto nie mniejszej niż 600,00 zł w okresie 1 roku, potwierdzone dowodami, że zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Każda z wykazanych usług musi trwać co najmniej 1 rok (do dnia otwarcia ofert Wykonawca musi realizować każdą z wykazanych usług co najmniej przez 1 rok).
Zgodnie z art. 112 Kodeksu cywilnego ,,Termin oznaczony w tygodniach, miesiącach lub latach kończy się z upływem dnia, który nazwą lub datą odpowiada początkowemu dniowi terminu […]’’ czyli np. od dnia 01.01.2015 r. do dnia 31.12.2015 r. (nie do 01.01.2016 r.).


Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp - TAK

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
2. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowania Zamawiający żąda:
1) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
2) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
3) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 2:
1) pkt 1 i 2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, albo że zawarł porozumienie właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
2) pkt 3 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
4. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
5. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
6. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22 a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w ust. 2.
7. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty określone w ust. 2 obowiązują oddzielnie każdego Wykonawcę.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający żąda:
1) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie.
Przy czym dowodami, o których mowa powyżej, są:
- referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi te były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane,
- oświadczenie Wykonawcy – jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa powyżej.
W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Wykonawca wykaże „usługi” określone w art. 4 § 1 ust. 2 pkt 3 odpowiednio lit. a) b) c) d) e) niniejszej SIWZ.
2) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, wykształcenia i posiadanego doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Wykonawca wykaże „osoby” wymienione w art. 4 § 1 ust. 2 pkt 3 odpowiednio lit. a) b) c) d) e) niniejszej SIWZ.


III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
1. Do OFERTY Wykonawca dołącza, aktualne na dzień składania ofert, oświadczenie w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w SIWZ lub ogłoszeniu. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
2. Wykonawca składa:
Formularz nr 1 – Oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy dotyczące podstaw wykluczenia z postępowania.
3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w Formularzu nr 1.
4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, Formularz nr 1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
5. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności:
1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,
2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego,
3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego,
4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca złoży:
1) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu oraz do podpisania umowy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych). Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy (podpisy i pieczęcie oryginalne) lub mieć postać aktu notarialnego, albo notarialnie potwierdzonej kopii. Wszelka korespondencja prowadzona będzie z pełnomocnikiem.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: brak danych
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): brak danych

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
czas reakcji:40,00
cena:60,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w formie pisemnego aneksu, każdorazowo
w przypadku wystąpienia jednej z następujących okoliczności:
1) zmiany stawki podatku od towarów i usług,
2) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia ustalonego na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
3) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
4) zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz. U. poz. 2215, z późn. zm.)
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania umowy przez Wykonawcę.
2. Szczegółowy opis zmian w umowie, jakie dopuszcza Zamawiający określony jest we wzorze umowy.


IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 28.12.2020, godzina: 12:00

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie

IV.6.5) Informacje dodatkowe:
1. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012 r. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście, za pośrednictwem posłańca lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2013 r. poz. 1422, z 2015 r. poz. 1844 oraz z 2016 r. poz. 147 i 615).
2. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej strony niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
3. Adres, na który należy przesyłać korespondencję: UNIWERSYTET WARSZAWSKI, Wydział Geologii, Al. Żwirki i Wigury 93, 02-089 Warszawa, e-mail: l.zdanowska@uw.edu.pl
Korespondencję drogą elektroniczną (skan pisma) należy przesyłać zawsze na ww. adres e-mail. W tytule należy wpisać numer postępowania: ZP/13/01/2020.
Zamawiający uprzejmie prosi o dodatkowe wysyłanie zapytań w wersji edytowalnej.
Adres pod którym można składać korespondencję osobiście: UNIWERSYTET WARSZAWSKI, Wydział Geologii, Al. Żwirki i Wigury 93, 02-089 Warszawa, pokój P067
4. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazane do Zamawiającego uważa się za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotrze do Zamawiającego na adres podany w ust. 3, przed upływem wymaganego terminu.
5. Oferty pod rygorem nieważności składa się w formie pisemnej.
6. Składanie ofert, przygotowanych zgodnie z wymaganiami art. 11 niniejszej SIWZ, odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. – Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012r. poz. 1529 z późn. zm.), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.

ZAŁĄCZNIKI

Część nr: 1
Nazwa: część 1 – Konserwacja i utrzymanie w stałej sprawności eksploatacyjnej 6 platform dla osób niepełnosprawnych usytuowanych w budynku Wydziału Geologii Uniwersytetu Warszawskiego przy ul. Żwirki i Wigury 93 w Warszawie.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Konserwacja i utrzymanie w stałej sprawności eksploatacyjnej 6 platform dla osób niepełnosprawnych usytuowanych w budynku Wydziału Geologii Uniwersytetu Warszawskiego przy ul. Żwirki i Wigury 93 w Warszawie.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50700000-2

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2023

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
czas reakcji:40,00
cena:60,00
Część nr: 2
Nazwa: część 2 – Konserwacja i utrzymanie w stałej sprawności eksploatacyjnej dwóch dźwigów osobowych zainstalowanych w budynku Wydziału Geologii Uniwersytetu Warszawskiego przy ul. Żwirki i Wigury 93 w Warszawie

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Konserwacja i utrzymanie w stałej sprawności eksploatacyjnej dwóch dźwigów osobowych zainstalowanych w budynku Wydziału Geologii Uniwersytetu Warszawskiego przy ul. Żwirki i Wigury 93 w Warszawie.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50700000-2

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2023

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
czas reakcji:40,00
cena:60,00
Część nr: 3
Nazwa: część 3 – Konserwacja i utrzymanie w stałej sprawności eksploatacyjnej instalacji węzła cieplnego wraz z pompą odwadniającą w budynku Wydziału Geologii Uniwersytetu Warszawskiego przy ul. Żwirki i Wigury 93 w Warszawie.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Konserwacja i utrzymanie w stałej sprawności eksploatacyjnej instalacji węzła cieplnego wraz z pompą odwadniającą w budynku Wydziału Geologii Uniwersytetu Warszawskiego przy ul. Żwirki i Wigury 93 w Warszawie.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50700000-2

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2023

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena:60,00
czas reakcji:40,00
Część nr: 4
Nazwa: część 4 – Konserwacja i utrzymanie w stałej sprawności eksploatacyjnej trzech jednostek wentylacyjnych w podtarasiu budynku Wydziału Geologii Uniwersytetu Warszawskiego przy ul. Żwirki i Wigury 93 w Warszawie.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Konserwacja i utrzymanie w stałej sprawności eksploatacyjnej trzech jednostek wentylacyjnych w podtarasiu budynku Wydziału Geologii Uniwersytetu Warszawskiego przy ul. Żwirki i Wigury 93 w Warszawie.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50700000-2

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2023

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena:60,00
czas reakcji:40,00
Część nr: 5
Nazwa: część 5 –Konserwacja i utrzymanie w stałej sprawności eksploatacyjnej podnośnika nożycowego w podtarasiu budynku Wydziału Geologii Uniwersytetu Warszawskiego przy ul. Żwirki i Wigury 93 w Warszawie.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Konserwacja i utrzymanie w stałej sprawności eksploatacyjnej podnośnika nożycowego w podtarasiu budynku Wydziału Geologii Uniwersytetu Warszawskiego przy ul. Żwirki i Wigury 93 w Warszawie.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50700000-2

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2023

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena:60,00
czas reakcji:40,00

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.