Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-04-13
Tarnowskie Góry: DOSTAWA JEDNORAZOWEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO GCR/25/ZP/2011
Numer ogłoszenia: 76792 - 2011; data zamieszczenia: 13.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: SP ZOZ "Repty" Górnośląskie Centrum Rehabilitacji im. gen. Jerzego Ziętka , ul. Śniadeckiego 1, 42-604 Tarnowskie Góry, woj. śląskie, tel. 032 3901206, faks 032 3901353.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.repty.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA JEDNORAZOWEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO GCR/25/ZP/2011.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednorazowego sprzętu medycznego do apteki szpitalnej, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ, stanowiącym jednocześnie formularze cenowe. 2. Przedmiot zamówienia składa się z 16 pakietów. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. 4. Dostawa realizowana będzie sukcesywnie od dnia podpisania umowy przez okres 12 miesięcy. 5. Zamawiający wymaga załączenia do oferty bezzwrotnych próbek dla asortymentu ujętego w Pakiecie nr 4 poz.1, nr 5 poz. 3, 12, nr 7 poz. 1, nr 8 poz. 5, 6, nr 10 poz. 4, nr 11 poz. 1, nr 13 poz. 1-5 w najmniejszym opakowaniu handlowym. 6. Zamówienia jednorazowego sprzętu medycznego należy realizować w terminie do 5 dni od złożenia zamówienia w godz. 800 - 1400 do magazynu Apteki szpitalnej zgodnie z bieżącymi zamówieniami, w których Zamawiający określi rodzaj i ilość towaru. 7. Realizowana przez Wykonawcę dostawa towaru musi być zgodna asortymentowo i ilościowo z zamówieniem otrzymanym od Zamawiającego. 8. Zamówienie przesyłane jest każdorazowo telefonicznie lub faxem na wskazany przez Wykonawcę w ofercie numer tel/faxu. Obowiązkiem Wykonawcy jest niezwłoczne potwierdzenie przyjęcia zamówienia faxem. 9. Cena powinna zawierać wszelkie koszty, w tym koszty zabezpieczenia na czas transportu oraz koszty dostarczenia przedmiotu dostawy do magazynu Apteki szpitalnej. 10. Wykonawca zobowiązany jest do wymiany wadliwego asortymentu po powiadomieniu przez Zamawiającego faxem o wystąpieniu powyższej okoliczności zgodnie z wymogami zawartymi we wzorze umowy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 16.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a). oświadczenie Wykonawcy, że oferowane produkty posiadają wymagane świadectwa rejestracji i dopuszczenia do obrotu: wpis do Rejestru Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, jeśli jest wymagany oraz deklarację zgodności CE, (załącznik nr 5); b). próbki dla asortymentu ujętego w Pakiecie nr 4 poz.1, nr 5 poz. 3, 12, nr 7 poz. 1, nr 8 poz. 5, 6, nr 10 poz. 4, nr 11 poz. 1, nr 13 poz. 1-5 w najmniejszym opakowaniu handlowym; c). wypełnione formularze cenowe w wersji papierowej i elektronicznej (zał. nr 2); d). wykaz części zamówienia, których wykonanie zostanie powierzone podwykonawcom (zał. nr 6), e). pełnomocnictwo do podpisywania dokumentów, składania wyjaśnień oraz oświadczeń woli, jeżeli ofertę podpisuje pełnomocnik Wykonawcy, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie. f). oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 3);
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Kupujący zastrzega sobie możliwość zmiany zawartej umowy w części dotyczącej: a) dokonania przesunięć ilościowych pomiędzy poszczególnymi pozycjami asortymentowymi. Przesunięcia nie mogą przekroczyć 30% ilości danej pozycji asortymentowej i będą dokonywane w oparciu o ceny jednostkowe zawarte w załączniku nr 1 do niniejszej umowy oraz w ramach ogólnej wartości umowy; b) ceny jednostkowej w razie zmiany stawek podatku VAT na artykuły będące przedmiotem niniejszej umowy. Ceny zostaną skorygowane z dniem wejścia w życie stosownych przepisów, jeżeli niezmienność ceny groziłaby Sprzedawcy rażącą stratą. Zmiany umowy, o których mowa powyżej regulowane będą odpowiednim aneksem.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.repty.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SP ZOZ REPTY Górnośląskie Centrum Rehabilitacji im. gen. Jerzego Ziętka
ul. Śniadeckiego 1 42-604 Tarnowskie Góry
Sekcja zamówień publicznych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.04.2011 godzina 11:00, miejsce: SP ZOZ REPTY Górnośląskie Centrum Rehabilitacji im. gen. Jerzego Ziętka ul. Śniadeckiego 1 42-604 Tarnowskie Góry Sekcja zamówień publicznych.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z TARNOWSKICH GÓR
- Dostawa i montaż mebli w ramach projektu pn. "AKCJA TRANSFORMACJA"
- BZP.271.32.2024 "Dowożenie dzieci i uczniów zamieszkałych w Dzielnicy Repty Ślaskie do przedszkoli i szkół podstawowych w Tarnowskich Górach".
- Świadczenie usług w formie terapii integracji sensorycznej dla dzieci
- Świadczenie usługi ochrony mienia oraz zapewnienie wizyjnego systemu kontroli na terenie nieruchomości po Zakładach Chemicznych "Tarnowskie Góry" w Tarnowskich Górach w 2025 r.
- BZP.271.33.2024 - Interwencyjne wyłapywanie bezdomnych zwierząt - psów i kotów z terenu Gminy Tarnowskie Góry wraz z zapewnieniem im opieki w schronisku dla zwierząt w 2025 roku
więcej: przetargi w Tarnowskich Górach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Najem separatora komórkowego do pobierania płytek krwi z aferezy wraz z dostawą kompatybilnych zestawów.
- Sprzęt medyczny jednorazowego użytku dla potrzeb Urologii
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku
- ZAKUP I DOSTAWA OPATRUNKÓW
- Artykuły medyczne
- Dostawa sterylnego i niesterylnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku
więcej: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.