Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-12-17
Ogłoszenie nr 767969-N-2020 z dnia 2020-12-17 r.
Zakup na podstawie leasingu operacyjnego i dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego z opcją wykupu
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: +48 (58) 586 75 86,
e-mail: przetargi@skzukowo.pl,
www: http://www.skzukowo.pl/
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Nie http://www.skzukowo.pl/zamowienia-publiczne/postepowania-zp
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Nie http://www.skzukowo.pl/zamowienia-publiczne/postepowania-zp
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak
Inny sposób: pisemnie
Adres: "Spółka Komunalna Żukowo" Sp. z o.o. ul Pod Otomino 44, 83-330 Żukowo
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: ZP/13/D/20
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup na podstawie leasingu operacyjnego i dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego z opcją wykupu
2. Wymagania :
a) ciągnik rolniczy:
• rok produkcji: nie wcześniej niż 2020 r. (nowy, nieużywany, niezarejestrowany);
• silnik wysokoprężny o minimalnej mocy nominalnej min. 105KM;
• maksymalny moment obrotowy min 440Nm,
• silnik 4-cylindrowy turbodoładowany, chłodzony cieczą, spełniający normy emisji spalin min Stage IIIB,
• pojemność silnika: 3000 – 4000 cm3;
• zbiornik paliwa o pojemności min. 120 litrów;
• wyposażony w odłącznik akumulatora;
• napęd 4x4, minimalna liczba biegów przód/tył – 12/12, rewers hydrauliczny,
• prędkość maksymalna min. 40km/h,
• oś przednia z mechanizmem różnicowym o ograniczonym poślizgu,
• elektrohydrauliczna blokada mechanizmu różnicowego tylnej osi,
• elektrohydrauliczne załączanie/rozłączanie napędu przedniej osi,
• wałek odbioru mocy WOM (6-wypustowy) - 2 prędkości 540/1000,
• układ hydrauliczny otwarty o wydajności min. 60l/min. wyposażony w 5 par wyjść hydraulicznych sterowanych mechanicznie (sekcji) tj. 2 sekcje z przodu, 3 sekcje z tyłu,
• wyposażony w przedni TUZ sterowany mechanicznie o udźwigu min. 2 tony, z możliwością sterowania zewnątrz,
• wyposażony w tylny podnośnik(TUZ) o udźwigu min. 4500kg z możliwością sterowania zewnątrz,
• kabina wyposażona w okno dachowe, fotel operatora amortyzowany pneumatycznie,
• wyposażony w siedzenie pasażera,
• wyposażony w klimatyzację manualną,
• wyposażony w tylny zaczep górny transportowy oraz dolny zaczep rolniczy,
• wyposażony w instalację pneumatyczną jedno i dwu obwodową,
• wyposażony w radio z USB/mp3 i głośniki,
• koła przednie min 28” oraz ogumienie 380/70r28: przednie błotniki zakrywające całe opony,
• koła tylne min 38” oraz ogumienie 480/70r38: przednie poszerzenie błotnika zakrywające całe opony tylne
b) wymagania dodatkowe:
• wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji na oferowany ciągnik wynosi min. 12 miesięcy, max. 36 miesięcy. Gwarancja jest jednym z kryterium oceny ofert. Wykonawca określi czas trwania gwarancji w formularzu oferty;
• termin dostawy: max. 21 dni. Termin jest jednym z kryterium oceny ofert. Wykonawca określi termin dostawy w formularzu oferty;
• oferowany sprzęt musi być zarejestrowany oraz spełniać warunki techniczne obowiązujące w Rzeczpospolitej Polskiej, potwierdzone świadectwem homologacji końcowej europejskiej lub dokumentem równoważnym;
• Wykonawca zobowiązany jest zapewnić autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny (punkt serwisowy musi znajdować się w odległości do 50 km od siedziby Zamawiającego);
• przyjazd serwisu naprawczego do naprawy przedmiotu zamówienia nastąpi w czasie do 48 godzin od momentu zgłoszenia awarii przez Zamawiającego, naprawy będą dokonywane przez wykonawcę w maksymalnym terminie – 14 dni od dnia zgłoszenia awarii przez zamawiającego;
• w okresie gwarancji wszelkie koszty napraw przedmiotu dostawy oraz koszty dojazdu (transportu) do autoryzowanego serwisu pokrywa Wykonawca;
• oferowany ciągnik rolniczy musi być wyposażony w pakiet podstawowy składający się z gaśnicy, trójkąta ostrzegawczego;
• oferowany ciągnik musi posiadać instrukcję obsługi w języku polskim i katalog części zamiennych;
• Wykonawca przeprowadzi szkolenie praktyczne w siedzibie Zamawiającego dla operatora w zakresie budowy i obsługi ciągnika rolniczego.
3. Warunki leasingu:
• waluta: PLN;
• raty leasingowe równe; 35 równych rat leasingowych, Zamawiający oczekuje, że oprocentowanie będzie w trakcie całej umowy będzie stałe – tj będą stałe i niezmienne raty, w trakcie obowiązywania umowy leasingu.
• okres trwania umowy leasingu – 36 miesięcy (w tym 35 rat leasingowych, wpłata wstępna następuje w pierwszym miesiącu trwania umowy);
• wpłata własna – 30% wartości przedmiotu zamówienia (płatna do 14 dni od dnia podpisania umowy);
• wykup – 20% wartości przedmiotu zamówienia - opłata za wykup będzie uiszczona wraz z ostatnią ratą leasingową na podstawie informacji wskazanej na fakturze. Zamawiający dopiero po uiszczeniu ostatniej raty otrzyma fakturę wykopową, opiewającą na kwotę wykupu, która jest potwierdzeniem przeniesienia na Zamawiającego prawa własności przedmiotu leasingu;
• w formularzu oferty należy wskazać całkowity koszt ubezpieczenia AC, OC i NNW po stronie Wykonawcy. Ubezpieczenie zostanie ujęte w ratach leasingowych przedmiotu leasingu. Przedmiot zamówienia będzie podlegał ubezpieczeniu AC, OC i NNW przez Wykonawcę przez cały okres trwania umowy tj. w okresie 36 miesięcy od daty zawarcia umowy. Koszt przedmiotowego ubezpieczenia powinny być ujęte w wysokości rat leasingowych.
• Zamawiający ponosi koszty rejestracji przedmiotu leasingu.
• Zamawiający wyraża zgodę na poniesienie corocznej opłaty za podatek od środków transportu, jeśli przedmiot zamówienia podlega takiemu obowiązkowi podatkowemu - w wysokości stawek, obowiązujących na obszarze rejestracji przedmiotu leasingu.
II.5) Główny kod CPV: 16.70.00.00
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
w miesiącach: 36
II.9) Informacje dodatkowe: 1. Wymagany przez Zamawiającego termin realizacji dostawy: od 1 do 21 dni od dnia podpisania umowy. Termin wykonania zamówienia jest jednym z kryteriów oceny ofert. Wykonawca określi termin realizacji zamówienia w formularzu oferty.
2. Czas trwania umowy leasingu – 36 miesięcy.
3. Miejsce realizacji zamówienia: siedziba Zamawiającego.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Określenie warunków:
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: brak danych
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp - TAK
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
specyfikacja techniczna ciągnika,
dokument pełnomocnictwa (jeśli dotyczy),
potwierdzenie złożenia lub wniesienia wadium (w formie pieniężnej zalecane),
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Tak
1. Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wniesienie przed upływem terminu składania ofert, wadium w wysokości: 3 000,00 PLN.
2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu;
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c) gwarancjach bankowych;
d) gwarancjach ubezpieczeniowych;
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019r. poz. 310).
3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego nr 76 8328 0007 2001 0014 1989 0002, z dopiskiem: „wadium - dotyczy postępowania nr ZP/13/D/20”.
Uwaga! Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego.
4. Wniesienie wadium w jednej z form określonych w pkt. 2 ppkt b). – e). następuje poprzez doręczenie za pokwitowaniem oryginału dokumentów w siedzibie Zamawiającego: ul. Pod Otomino 44, 83-330 Żukowo w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 800 do 1500 lub przesłanie na powyższy adres. Kopię pokwitowania wniesienia wadium należy załączyć do oferty.
5. Wykonawca składa wraz z ofertą potwierdzenie przelewu lub jego kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem.
6. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej bądź gwarancji ubezpieczeniowej, gwarancja ta musi być bezwarunkowa i nieodwołalna, płatna na każde wezwanie oraz obejmować wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy pzp, a także musi obejmować cały okres związania ofertą określony w SIWZ. W przypadku poręczeń muszą one gwarantować płatność na każde wezwanie Zamawiającego oraz obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę. W przypadku, gdy nie będzie spełniony którykolwiek ze wskazanych powyżej wymogów, Zamawiający uzna, że wadium nie zostało wniesione i wykluczy Wykonawcę z udziału w postępowaniu.
7. Wycofanie oferty przed upływem terminu składania ofert nie powoduje utraty wadium.
8. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp.
9. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wówczas wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i ust 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń i dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
11. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
a) odmówił podpisania umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
termin dostawy: | 10,00 |
cena brutto oferty: | 60,00 |
okres gwarancji: | 30,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zgodnie z art. 144 ustawy pzp strony dopuszczają zmiany umowy w następujących przypadkach:
a) zmiana obowiązujących stawek podatkowych;
b) zmiana nazw i innych danych identyfikacyjnych stron umowy;
c) wystąpienia zdarzeń siły wyższej jako zdarzenia zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i niemożliwego do zapobieżenia.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 31.12.2020, godzina: 08:45
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa ciągnika
- Zakup ciągnika rolniczego
- Dostawy do siedziby Zamawiającego w projekcie "Agroturystyka z Witosem"
- Zakup oraz dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego z ładowaczem czołowym i osprzętem.
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego wraz z zamontowanym ładowaczem czołowym
- Zakup ciągnika dla ZGKiM Gołańcz
więcej: Ciągniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.