Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-04-13
Bochnia: Przeprowadzenie specjalistycznych kursów zawodowych w ramach programu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - działanie 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, w latach 2010 - 2014 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego.
Numer ogłoszenia: 76830 - 2011; data zamieszczenia: 13.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu w Bochni , ul. Kazimierza Wielkiego 31, 32-700 Bochnia, woj. małopolskie, tel. 014 6153700, faks 014 6153708.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie specjalistycznych kursów zawodowych w ramach programu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - działanie 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, w latach 2010 - 2014 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie specjalistycznych kursów zawodowych w związku z realizacją projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - działanie 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, w latach 2010 - 2014 tj.:.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.06.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o oświadczenie wykonawcy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem zawodowym w zakresie usługi polegającej na przeprowadzeniu kursów zawodowych, odpowiadających tematyce treści na którą składa ofertę, legitymując się jej wykonaniem, jako wykonawca, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o oświadczenie wykonawcy, wykaz doświadczenie zawodowe oraz dokument potwierdzający, że usługi zostały wykonane należycie i prawidłowo ukończone.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o oświadczenie wykonawcy.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o oświadczenie wykonawcy oraz o wykaz potencjał kadrowy.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o oświadczenie wykonawcy.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie Wykonawcy, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 44 w zw. z art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.), zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.malopolska.pl/bip/bochenski
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Bochni ul. Kazimierza Wielkiego 31 32-700 Bochnia..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.04.2011 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Bochni ul. Kazimierza Wielkiego 31 32-700 Bochnia..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE NR 1. Kurs - Auto CAD I stopnia (ZS im. Jana Pawła II w Łapanowie).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs ma objąć grupę 10 uczniów uczęszczających do technikum. Miejsce przeprowadzenia kursu - Zespół Szkół im. Jana Pawła II w Łapanowie. Zajęcia mogą być realizowane w soboty lub w tygodniu od godz. 15. Termin realizacji do uzgodnienia, jednak kurs musi się zakończyć do 10 czerwca 2011 roku Materiały dydaktyczne do ćwiczeń zapewnia realizator kursu. Każdy uczestnik kursu otrzymuje certyfikat ukończenia szkolenia. W ramach kursu uczeń nabędzie wiedzę i umiejętności z zakresu: 1. Wprowadzenie do programu AutoCAD 2. Układy współrzędnych 3. Przestrzeń robocza AutoCAD a 4. Podstawowe elementy rysunkowe 5. Oglądanie rysunku 6. Rysowanie precyzyjne 7. Konstrukcja i modyfikacja obiektów na rysunku 8. Zarządzanie warstwami i właściwościami obiektów 9. Informacje i dane statystyczne 10. Tworzenie napisów 11. Kreskowanie i wypełnianie obszarów 12. Zmiana kolejności wyświetlania obiektów na rysunku Wymiarowanie. Przygotowanie wydruku Przestrzeń trójwymiarowa Łączna liczba godzin: 32.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE NR 2. Kurs - montaż suchych tynków (ZS im. Jana Pawła II w Łapanowie).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs ma objąć grupę 8 uczniów szkoły zawodowej lub technikum. Miejsce przeprowadzenia kursu Zespół Szkół im. Jana Pawła II w Łapanowie. Zajęcia mogą być realizowane w soboty lub w tygodniu od godz. 15. Termin realizacji do uzgodnienia, jednak kurs musi się zakończyć do 10 czerwca 2011 roku Realizator kursu zapewnia materiały dydaktyczne oraz narzędzia do ćwiczeń każdemu uczestnikowi kursu. Każdy uczestnik kursu otrzymuje certyfikat ukończenia szkolenia. W ramach kursu uczeń nabędzie wiedzę i umiejętności z zakresu: 1.Technologii suchych tynków 2. Technologii wykonania okładziny ścian przy użyciu płyt suchego tynku na uchwytach bezpośrednich . 3. Technologii wykonania ścian działowych z otworem drzwiowym lub komunikacyjnym. 4. Technologii wykonania ścian działowych z otworem łukowym. 5. Technologii wykonania sufitów podwieszanych na ruszcie stalowym za pomocą uchwytów bezpośrednich ES 75. 6. Technologii wykonywania sufitu podwieszanego na ruszcie stalowym krzyżowym za pomocą wieszaków kotwowych . 7. Wykonywania ścian narożnych , teowych w technologii suchych tynków. 8. Technologii wykończenia płyt g-k na ścianach i sufitach . Czas trwania kursu: 60 godzin.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ZADANIE NR 3. Kurs diagnostyka pojazdów samochodowych (ZS im. Jana Pawła II w Łapanowie).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs ma objąć grupę 6 uczniów szkoły zawodowej lub technikum. Miejsce przeprowadzenia kursu Zespół Szkół im. Jana Pawła II w Łapanowie. Każdy uczestnik kursu otrzymuje certyfikat ukończenia szkolenia. Termin realizacji do uzgodnienia, jednak kurs musi się zakończyć do 10 czerwca 2011 roku Zajęcia mogą być realizowane w soboty lub w tygodniu od godz. 15. Materiały dydaktyczne oraz urządzenia do ćwiczeń zapewnia realizator kursu. W ramach kursu uczeń nabędzie wiedzę i umiejętności w zakresie: 1. Organizacja stacji kontroli pojazdów, ogólny przedmiot i zakres okresowego badania technicznego zasady wypełniania dokumentów. 2. Identyfikacja pojazdu, kontrola i ocena nadwozia. 3. Kontrola i ocena stanu technicznego układu jezdnego, podwozia i zawieszenia. 4. Kontrola i ocena stanu technicznego układów hamulcowych. 5. Kontrola i ocena prawidłowości działania świateł i oświetlenia. 6. Kontrola i ocena działania elementów związanych z ochroną środowiska, emisji spalin i hałasu. Łącznie 50 godzin.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: ZADANIE NR 4. Kurs obsługa kasy fiskalnej z obsługą Klienta (ZS im. Jana Pawła II w Łapanowie).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs ma objąć grupę 10 uczniów uczęszczających do technikum. Miejsce przeprowadzenia kursu to Zespół Szkół im. Jana Pawła II w Łapanowie. Każdy uczestnik kursu otrzymuje certyfikat ukończenia szkolenia. Termin realizacji do uzgodnienia, jednak kurs musi się zakończyć do 10 czerwca 2011 roku Zajęcia mogą być realizowane w soboty lub w tygodniu od godz. 15. Materiały dydaktyczne oraz urządzenia do ćwiczeń zapewnia realizator kursu. W ramach kursu uczeń nabędzie wiedzę i umiejętności w zakresie: - przepisów związanych z użytkowaniem kas fiskalnych - możliwości programowych i sprzetowych - wprowadzenia informacji do kasy - sposobów sprzedaży - prowadzenia operacji zaawansowanych - współpracy kasy z urządzeniami peryferyjnymi - postawy i zachowania wobec trudnego klienta - wykorzystania mowy ciała, mimiki i gestów w obsłudze klienta - poznania sposobów unikania błędnych zachowań w obsłudze klienta- ćwiczenia - poznania poprawności stosunków pomiędzy pracownikami i pracodawcą Łącznie 16 godzin.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: ZADANIE NR 5. Kurs - bukieciarstwo (ZS im. Jana Pawła II w Łapanowie).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs ma objąć grupę 5 uczniów uczęszczajacych do technikum. Miejsce przeprowadzenia kursu to Zespół Szkół im. Jana Pawła II w Łapanowie. Zajęcia mogą być realizowane w soboty lub w tygodniu od godz. 15. Termin realizacji kursu do uzgodnienia, jednak kurs musi się zakończyć do 10 czerwca 2011 roku. Realizator kursu zapewnia materiały dydaktyczne (świeże kwiaty, rośliny itp.) oraz narzędzia do ćwiczeń każdemu uczestnikowi kursu. Każdy uczestnik kursu otrzymuje certyfikat ukończenia szkolenia. W ramach kursu uczeń nabędzie wiedzę i umiejętności z zakresu: - materiałoznastwa - teorii barw i kompozycji - technik układania wiązanek okolicznościowych - florystyki ślubnej -wyszukane kompozycje wiązanek ślubnych, dekoracje samochodów, dekoracje kościołów - florystyki żałobnej -wyszukane kompozycje żałobne, - artystycznego pakowania prezentów metodą floralną - dekoracji kwiatów doniczkowych - dekoracji stołów i wnętrz - sztuki układania kwiatów w naczyniach - stroiki świąteczne, Łącznie 56 godzin.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: ZADANIE NR 6. Kurs - projektowanie stron www (ZS im. Jana Pawła II w Łapanowie).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs ma objąć grupę 8 uczniów uczęszczających do technikum. Miejsce przeprowadzenia kursu Zespół Szkół im. Jana Pawła II w Łapanowie. Zajęcia mogą być realizowane w soboty lub w tygodniu od godz. 15. Termin realizacji do uzgodnienia, jednak kurs musi się zakończyć do 10 czerwca 2011 roku Materiały dydaktyczne do ćwiczeń zapewnia realizator kursu. Każdy uczestnik kursu otrzymuje certyfikat ukończenia szkolenia. Termin realizacji do uzgodnienia. W ramach kursu uczeń nabędzie wiedzę i umiejętności z zakresu: 1. Czym jest HTML- Potrzeba standardów. Czym jest XHTML. Narzędzia. 2. Pierwsze kroki w XHTML. Znaczniki. Struktura dokumentu. Treść dokumentu. Odnośniki (URL). Wstawianie grafiki. Tabele. Mapy odsyłaczy. 3. Style- Elementy stylów. Składnia arkuszy stylów. Stosowanie stylów w dokumentach. 4. Formularze- Formularze - podstawy. Znaczniki formularzy. 5. Projektowanie strony. Dekompozycja treści. Kilka słów o grafice. Dobre i złe praktyki w projektowaniu 6. Funkcjonowanie strony w sieci Internet- Umieszczanie strony na serwerze. Rejestracja w wyszukiwarkach 7. Dalszy rozwój strony WWW Przegląd technologii umożliwiających dynamiczne generowanie zawartości strony (JavaScript, PHP, Java) Łącznie 40 godzin.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: ZADANIE NR 7. Kurs kosztorysowania i planowania (programy Zuzia, Metri Cad, Planista) dla technika budownictwa (ZS nr 2 w Bochni).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Celem kursu jest nabycie umiejętności w obsłudze programu Zuzia, Metri Cad, Planista. Miejsce szkolenia: sala lekcyjna Zespołu Szkół Nr 2 w Bochni. Szkoła posiada licencję programu: Zuzia i Planista. Szkolenie ma być zakończone certyfikatem uzyskanym przez uczestników. Kurs ma obejmować naukę obsługi programów Zuzia, Metri Cad, Planista. Uczestnicy mają otrzymać informacje dotyczące rozwiązywania zagadnień kosztorysowych, posługiwania się katalogami KNR i cennikami. Samodzielnego sporządzania kosztorysów i harmonogramów. Kurs ma objąć 2 grupy po 8 uczniów Zespołu Szkół Nr 2 w Bochni uczęszczających do technikum. Uczestnicy szkolenia zostaną wskazani przez Zamawiającego. Termin realizacji: do 10.06.2011 roku. Zajęcia mogą być realizowane od poniedziałku do soboty (za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy) w godzinach od 8.00 do 19.00. Harmonogram zajęć ustala się w porozumieniu z Zamawiającym, który ma prawo do podania własnych przedziałów czasowych odbywania zajęć. Dodatkowe wymagania: Wykonawca zapewnia materiały szkoleniowe dla uczniów oraz ponosi koszty opłat egzaminacyjnych i wydania certyfikatów. Wykonawca zapewnia program Metri Cad. Czas trwania szkolenia: 2 grupy po 84 godzin (Razem 168 g.)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: ZADANIE NR 8. Kurs obsługi programu do projektowania Brics Cad dla technika (ZS nr 2 w Bochni).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Celem kursu jest zapoznanie uczestników z możliwościami i obsługą programu Brics Cad, przygotowanie do samodzielnego wykonywania rysunków technicznych, nabycie umiejętności w obsłudze programu Brics Cad. Szkolenie ma być zakończone certyfikatem, uzyskanym przez uczestników. Miejsce szkolenia: sala lekcyjna Zespołu Szkół Nr 2 w Bochni. Szkoła posiada licencję programu Brics Cad. Kurs ma obejmować naukę podstaw programu Brics Cad, funkcjonalność, menu, definiowanie arkusza, możliwości programu, ćwiczenia na menu programu, ćwiczenia rysunkowe, drukowanie, dostosowanie środowiska Brics Cad do indywidualnych potrzeb. Kurs ma objąć 2 grupy po 8 uczniów Zespołu Szkół Nr 2 w Bochni uczęszczających do technikum. Uczestnicy szkolenia zostaną wskazani przez Zamawiającego. Termin realizacji: do 10.06.2011 roku. Zajęcia mogą być realizowane od poniedziałku do soboty (za wyjątkiem dni ustawo wolnych od pracy) w godzinach od 8.00 do 19.00. Harmonogram zajęć ustala się w porozumieniu z Zamawiającym, który ma prawo do podania własnych przedziałów czasowych odbywania zajęć. Dodatkowe wymagania: Wykonawca zapewnia materiały szkoleniowe dla uczniów oraz ponosi koszty opłat egzaminacyjnych i wydania certyfikatów. Czas trwania szkolenia: 2 grupy po 24 godziny (Razem 48 g)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: ZADANIE NR 9. Kurs obsługi programu do projektowania Brics Cad dla technika drogownictwa (ZS nr 2 w Bochni).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Celem kursu jest zapoznanie uczestników z możliwościami i obsługą programu Brics Cad, przygotowanie do samodzielnego wykonywania rysunków technicznych, nabycie umiejętności w obsłudze programu Brics Cad. Szkolenie ma być zakończone certyfikatem, uzyskanym przez uczestników. Miejsce szkolenia: sala lekcyjna Zespołu Szkół Nr 2 w Bochni. Szkoła posiada licencję programu Brics Cad. Kurs ma obejmować naukę programu Brics Cad, funkcjonalność, menu, definiowanie arkusza, możliwości programu, ćwiczenia na menu programu, ćwiczenia rysunkowe, drukowanie, dostosowanie środowiska Brics Cad do indywidualnych potrzeb. Kurs ma objąć 8 uczniów Zespołu Szkół Nr 2 w Bochni uczęszczających do technikum. Uczestnicy szkolenia zostaną wskazani przez Zamawiającego. Termin realizacji do: 10.06.2011 roku. Zajęcia mogą być realizowane od poniedziałku do soboty (za wyjątkiem dni ustawo wolnych od pracy) w godzinach od 8.00 do 19.00. Harmonogram zajęć ustala się w porozumieniu z Zamawiającym, który ma prawo do podania własnych przedziałów czasowych odbywania zajęć. Dodatkowe wymagania: Wykonawca zapewnia materiały szkoleniowe dla uczniów oraz ponosi koszty opłat egzaminacyjnych i wydania certyfikatów. Czas trwania szkolenia: 24 godz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BOCHNI
- Dostawa oleju napędowego dla Bocheńskich Zakładów Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Bochni
- Świadczenie usług opiekuńczych dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bochni.
- Ubezpieczenie mienia, następstw nieszczęśliwych wypadków oraz odpowiedzialności cywilnej Powiatu bocheńskiego oraz Powiatowych jednostek organizacyjnych
- "Świadczenie usługi cateringowej dla dzieci w Miejskim Przedszkolu nr 1 w Bochni w roku 2025"
- Transport uczestników sekcji sportowych MOSiR Bochnia na zawody sportowe, turnieje i zgrupowania w okresie styczeń - grudzień 2025 r.
- Wyłapywanie bezdomnych zwierząt z terenu Gminy Miasta Bochnia oraz zapewnienie im opieki
więcej: przetargi w Bochni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Klucze do zawodowej przyszłości" - z podziałem na II części.
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń/kursów w ramach projektu "Kształcenie zawodowe na najwyższym poziomie-wsparcie uczniów i nauczycieli w powiecie radomszczańskim" nr FELD.08.08-IZ.00-0069/23.
- Organizacja i przeprowadzenie kursów i szkoleń dla uczniów i nauczycieli na potrzeby realizacji projektów w Powiecie Opatowskim
- Przeprowadzenie kursu z druku 3D - rodzaje technologii addytywnych - poziom zaawansowany w ramach projektu pn.: "Atrakcyjne kształcenie zawodowe krokiem do przyszłości"
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Energia kwalifikacji"
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.