Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-15
Szczyrk: Utrzymanie terenów zielenych w 2008r. na terenie miasta Szczyrk.
Numer ogłoszenia: 76847 - 2008; data zamieszczenia: 15.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Szczyrku, ul. Beskidzka 4, 43-370 Szczyrk, woj. śląskie, tel. 033 8295026, fax 033 8178763.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczyrk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie terenów zielenych w 2008r. na terenie miasta Szczyrk..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie terenów zielonych na terenie miasta Szczyrk w następującym zakresie: 1. Koszenie trawników: 2106 m2 wjazd do Szczyrku po prawej i lewej stronie od granicy Szczyrku do mostu Mnichowego, 500 m2 skwer przed kościołem parafialnym, 700 m2 skwery w rejonie OSP Szczyrk, 600 m2 zieleńce w rejonie wodociągów, 1000 m2 zieleńce wzdłuż potoku Dunacie przy ul. Uzdrowiskowej, 2380 m2 Park Zwierzyniec, 7000 m2 Dworzec PKS z przyległymi terenami, 3000 m2 teren wokół Estrady TKB , 7000 m2 zieleńce wzdłuż potoku Biłka przy ul. Górskiej oraz na pętli PKS, 2000 m2 działka przy ul. Śnieżnej , 15000 m2 tereny wzdłuż potoku Żylica na odcinku od ul. Leśnej do Skoczni Skalite i w rejonie parku, 9000 m2 tereny wzdłuż potoku Żylica na odcinku od Skoczni Skalite do Mostu Mnichowego, 5000 m2 teren wzdłuż potoku Żylica -ul. Wierzbowa i Akacjowa w Górnym Szczyrku, ok. 1000 m2 tereny wokół przystanków PKS, 500 m2 trawniki przy parkingu k-DW -Gronie, 500 m2 trawniki przy placu zabaw dla dzieci przy Szkole Nr 4, Zakłada się, że koszenie wszystkich terenów zielonych powinno odbywać się średnio co 14 dni, chyba że Zamawiający zgłosi potrzebę koszenia w innym niż 14-dniowym terminie. 2.Obsadzenie kwiatami jednorocznymi Zakup 5 nowych betonowych donic kwiatowych (mrozoodpornych) o wymiarach zbliżonych do 40cm x 100cm x 50cm, wzór do uzgodnienia z Zamawiającym . Obsadzenie kwiatami 65 donic ( 60 będących własnością Zamawiającego plus 5 zakupionych) o średnich wymiarach 40 x 100 x 50 i ustawienie ich na terenie miasta w uzgodnieniu z Zamawiającym, następnie zdeponowane ich 15.10.2008r. w bazie Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o., ul. Graniczna 1, Szczyrk. Zakłada się 36 sadzonek kwiatów na 1 m2 W donicy 2(3 powinny zajmowaćkwiaty o średniej wysokości 20 -30 cm, 1(3 rośliny obwódkowe. Pielęgnacja to jest odchwaszczanie, podlewanie i nawożenie posadzonych kwiatów w całym okresie wegetacji. Obsadzenie kwiatami donic w murku przy ul. Górskiej (7 m2) 3. Prace dodatkowe: Park Zwierzyniec(na terenach będących własnością miasta) należy uporządkować, wygrabić liście, zieleńce uzupełnić ziemią i dosiać trawę , przyciąć rośliny żywopłotowe. Niszczenie zarośli i chwastów, grabienie liści na skarpie i koronie potoku Żylica i Biłka na bieżąco w ciągu całego okresu zamówienia (dotyczy odcinków gdzie koszone są zieleńce). Niszczenie na bieżąco barszczu Sosnkowskiego w rejonie Szczyrku Solisko przy ul. Wiślańskiej i w rejonie ul. Widokowej - ok.500 m2 Sprzątanie i wywożenie odpadów roślinnych odbywać się będzie na koszt Wykonawcy.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych Kod CPV wg słownika 2008: 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.10.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust.1 i 2 , spełniający wymogi art.22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych to jest: oraz spełniają warunki dodatkowe; - w ostatnich 3 latach zrealizowali 1 zamówienie o charakterze i wartości jak w niniejszym postępowaniu. Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów na zasadzie tak - nie (spełnia -nie spełnia).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia , że wykonawca posiada uprawnienia do wykonania zadania oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych należy złożyć następujące dokumenty: a)oświadczenie w trybie art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych b)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d)dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. e)nazwisko i imię osoby odpowiedzialnej za kierowanie pracami 2.W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzę i doświadczenie oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a)wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostawa lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane z należycie (referencje), b)wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; c)wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca; 3. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a)informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szczyrk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Szczyrku ul. Beskidzka 4 43-370 Szczyrk pok. 27.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.04.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Szczyrku ul. Beskidzka 4 43-370 Szczyrk Dziennik podawczy pok. 11.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie terenu na zapleczu budynków przy ul. Olszewskiego 1-5 oraz Zawidzkiego 4 w Oświęcimiu
- Zwiększenie powierzchni biologicznie czynnej i retencji w Parku im. Juliusza Słowackiego w zakresie projektu "Adaptacja do zmian klimatu na terenie miasta Bielska-Białej (...).
- Kompleksowa usługa utrzymania czystości w obiekcie oraz usługa utrzymania zieleni i odśnieżania dróg, parkingów, chodników, ciągów komunikacyjnych na terenach przyległych do obiektu.
- Utrzymanie czystości w budynkach oraz na terenach przyległych, a także utrzymanie zieleni w zasobach Tyskiego TBS Sp. z o.o.
- "Budowa drogi dla rowerów wzdłuż ul. Abramowickiej (strona prawa) wraz z przebudową/budową kolidującej infrastruktury"
- "Zagospodarowanie terenów zielonych: Miejska retencja - Ciek Wapienica (ul. Lajkonika) w zakresie projektu "Adaptacja do zmian klimatu na terenie miasta Bielska-Białej" FENX.01.02-IW.01-0014/23 (...)
więcej: Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.