Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-12-22
Ogłoszenie nr 768564-N-2020 z dnia 2020-12-22 r.
"Dostawa materiałów budowlanych dla RZGW w Gdańsku i jednostek podległych na lata 2021-2022"
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: +48 22 37 20 273,
e-mail: gdansk@wody.gov.pl,
www: https://wody.gov.pl/
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, https://przetargi.wody.gov.pl/
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, https://przetargi.wody.gov.pl/
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak
Inny sposób: Tak, w formie pisemnej
Adres: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Gdańsku ul. ks. Fr. Rogaczewskiego 9/19, 80-804 Gdańsk
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: GD.ROZ.281.97.2020.ZP.AB
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Tak
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy: 5
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów budowlanych dla RZGW w Gdańsku i jednostek podległych na lata 2021-2022.
Tam, gdzie w SIWZ, zostało wskazane pochodzenie (znak towarowy) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1 i 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia i zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. Wykonawca powołujący się na te rozwiązania jest zobowiązany wykazać w ofercie, że oferowane dostawy spełniają określone wymagania.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla danej części zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do SIWZ.
2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
2.1 Zamówienie składa się z następujących części:
Część Nr 1 – RZGW Gdańsk
Część Nr 2 – Zarząd Zlewni Tczew
Część Nr 3 – Zarząd Zlewni Toruń
Część Nr 4 – Zarząd Zlewni Elbląg
Część Nr 5 – Zarząd Zlewni Chojnice
3. Zamawiający nie dopuszcza podziału zamówienia w ramach poszczególnych części.
4. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną albo więcej części zamówienia.
5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
II.5) Główny kod CPV: 44.11.10.00
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 31.12.2022
II.9) Informacje dodatkowe: Termin realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 31.12.2022 r. lub do wykorzystania maksymalnej kwoty wynagrodzenia, o której mowa w § 5 ust. 1 umowy.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Określenie warunków: nie dotyczy
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: nie dotyczy
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: nie dotyczy
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: brak danych
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia przedmiotowego dokumentu, jeżeli Zamawiający może go uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, a Wykonawca wskaże w ofercie adres internetowy skąd Zamawiający ma go pobrać.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: brak danych
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): brak danych
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
termin dostawy przedmiotu zamówienia: | 40,00 |
cena brutto: | 60,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Przewidywane zmiany postanowień umowy zawarte są we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 11.01.2021, godzina: 11:00
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: brak danych
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
1. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się na zasadach określonych w SIWZ, w
szczególności w pkt 3. SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ STRON. 1.1 Zgodnie z art. 18a pkt 1 ustawy
z dnia 22 czerwca 2016 r. o zmianie ustawy – Prawo zamówień publicznych oraz niektórych innych
ustaw (Dz. U. z 2016 r. poz. 1020 ze zm.) – zwaną dalej „ustawą zmieniającą”, z zastrzeżeniem
wyjątków, o których mowa w specyfikacji istotnych warunków zamówienia – zwanej dalej „SIWZ” –
komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się w formie elektronicznej, za
pośrednictwem Platformy Zakupowej – zwanej dalej „Platformą” – pod adresem:
https://www.przetargi.wody.gov.pl. 1.2 Korzystanie z Platformy jest nieodpłatne. Instrukcja korzystania z
Platformy znajduje się pod adresem przetargi.wody.gov.pl w zakładce: Instrukcja dla Wykonawców. 1.3
Korzystanie z Platformy nie wymaga zarejestrowania konta na Platformie. 1.4 Dokumenty związane z
postępowaniem Zamawiający zamieszcza na Platformie w zakładce z przedmiotowym postępowaniem.
1.5 Celem skomunikowania się z Zamawiającym (z wyłączeniem złożenia oferty oraz dokumentów lub
oświadczeń składanych razem z ofertą, których sposób złożenia został opisany w pkt 14.1 – 14.5 SIWZ,
oraz oświadczeń lub dokumentów składanych po upływie terminu składania ofert), Wykonawca korzysta
z zakładki „Zapytaj”. Zakładka ta służy również Zamawiającemu do komunikacji z Wykonawcami. 1.6
Za datę wpływu wszelkiej korespondencji do Zamawiającego, (z wyłączeniem złożenia oferty,
oświadczeń lub dokumentów składanych razem z ofertą oraz oświadczeń lub dokumentów składanych po
upływie terminu składania ofert), uważa się datę wczytania korespondencji na Platformie. 1.7
Zamawiający zaleca sporządzenie korespondencji w następujących formatach: .doc., .docx, .rtf, .pdf, .xls.
1.8 Zamawiający informuje, że adres e-mail: gdansk@wody.gov.pl wskazany w ogłoszeniu o
zamówieniu, służy jedynie do przesyłania ogłoszeń i otrzymywania informacji zwrotnej z Biuletynu
Zamówień Publicznych. Nie jest to adres do komunikacji z Wykonawcami. 1.9 Maksymalny rozmiar
plików przesyłanych za pośrednictwem Platformy wynosi 150 MB. 1.10 Wszelką korespondencję do
Zamawiającego związaną z niniejszym postępowaniem, składaną w formie pisemnej, należy kierować na
adres: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w
Gdańsku, ul. ks. Fr. Rogaczewskiego 9/19, 80-804 Gdańsk. Godziny pracy Zamawiającego: od
poniedziałku do piątku: 8:00-16:00. Zamawiający nie bierze odpowiedzialności za skutki braku
zachowania przez Wykonawcę powyższych wymogów. 1.11 Wszelką korespondencję do Zamawiającego
związaną z niniejszym postępowaniem, składaną w formie pisemnej, należy doręczać do Sekretariatu,
znajdującego się w pokoju 220, piętro II w siedzibie Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w
Gdańsku przy ul. ks. Fr. Rogaczewskiego 9/19, 80-804 Gdańsk 1.12 Zgodnie z art. 18a pkt 4 ustawy zmieniającej, oferta musi być złożona w formie pisemnej, zgodnie z wymogami SIWZ. W formie
pisemnej należy złożyć również oświadczenia i dokumenty wskazane w SIWZ, w tym oświadczenie
Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 1.13
Zamawiający może zastrzec formę pisemną również dla określonych oświadczeń lub dokumentów
składanych przez Wykonawcę po terminie składania ofert. O przedmiotowym zastrzeżeniu Zamawiający
poinformuje Wykonawców wraz z dokonaniem czynności zawiadomienia o konieczności ich złożenia.
1.14 Osobą uprawnioną do kontaktu z Wykonawcami jest Ewa Bammes tel. 55 232 57 25 wew. 47, 58
326 18 88, e-mail: ewa.bammes@gdansk.rzgw.gov.pl (adres e-mail do komunikacji po upływie terminu
składania ofert w przypadku, gdy byłyby trudności z komunikacją przez Platformę). 2. Informacja
dotycząca przetwarzania danych osobowych została zawarta w pkt 1.4 SIWZ.
ZAŁĄCZNIKI
Nazwa: Część Nr 1 – RZGW Gdańsk
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów budowlanych dla RZGW w Gdańsku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla danej części zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44111000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2022
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
termin dostawy przedmiotu zamówienia: | 40,00 |
cena brutto: | 60,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Termin realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 31.12.2022 r. lub do wykorzystania maksymalnej kwoty wynagrodzenia, o której mowa w § 5 ust. 1 umowy.
Nazwa: Część Nr 2 – Zarząd Zlewni Tczew
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów budowlanych dla Zarządu Zlewni w Tczewie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla danej części zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44111000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2022
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena brutto: | 60,00 |
termin dostawy przedmiotu zamówienia: | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Termin realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 31.12.2022 r. lub do wykorzystania maksymalnej kwoty wynagrodzenia, o której mowa w § 5 ust. 1 umowy.
Nazwa: Część Nr 3 – Zarząd Zlewni Toruń
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów budowlanych dla Zarządu Zlewni w Toruniu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla danej części zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44111000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2022
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena brutto: | 60,00 |
termin dostawy przedmiotu zamówienia: | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Termin realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 31.12.2022 r. lub do wykorzystania maksymalnej kwoty wynagrodzenia, o której mowa w § 5 ust. 1 umowy.
Nazwa: Część Nr 4 – Zarząd Zlewni Elbląg
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów budowlanych dla Zarządu Zlewni Elbląg.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla danej części zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44111000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2022
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
termin dostawy przedmiotu zamówienia: | 40,00 |
cena brutto: | 60,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Termin realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 31.12.2022 r. lub do wykorzystania maksymalnej kwoty wynagrodzenia, o której mowa w § 5 ust. 1 umowy.
Nazwa: Część Nr 5 – Zarząd Zlewni Chojnice
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów budowlanych dla Zarządu Zlewni Chojnice.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla danej części zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44111000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2022
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena brutto: | 60,00 |
termin dostawy przedmiotu zamówienia: | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Termin realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 31.12.2022 r. lub do wykorzystania maksymalnej kwoty wynagrodzenia, o której mowa w § 5 ust. 1 umowy.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa zaprojektowania, przygotowania i przeprowadzenia kompleksowego procesu szkoleniowo-rozwojowego pod nazwą Akademia Kompetencji w zakresie Zamówień Publicznych dla pracowników uczelni
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla jednostki Centrum Usług Logistycznych w Juracie
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych stanowiących własność m.st. Warszawy, administrowanych przez ZGN Wola m.st. Warszawy na terenie TZOM Koło (5 lokali).
- Dostawa mebli na wymiar do domu studenckiego AWS w Kampusie Mundurowym w Kaliszu (część II)
- Remont nawierzchni wieży do skoków zlokalizowanej na basenie Pałacu Młodzieży w budynku Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie
- Dostawa materiałów laboratoryjnych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów budowlanych - drogowych wraz z jego transportem na miejsce wskazane przez Zamawiającego w roku 2025.
- Budowa sauny fińskiej zewnętrznej wraz z dostawą i montażem balii ogrodowej na działce położonej przy ul. Sportowej 11 w Kępnie wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie.
- DOSTAWA MATERIAŁÓW CHEMICZNO-BUDOWLANYCH, DROBNEGO SPRZĘTU MALARSKIEGO ORAZ ARTYKUŁÓW METALOWYCH
- Sukcesywne dostawy materiałów - paczka nr 1
- Sukcesywna dostawa materiałów budowlanych do wykonywania nawierzchni drogowych oraz naprawy mostów dla Zarządu Dróg Powiatowych w Kartuzach - II
- Dostawa materiałów betonowych
więcej: Materiały budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.