Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2014-03-07
Warszawa: Materia³y anestezjologiczne jednorazowego u¿ytku
Numer og³oszenia: 76858 - 2014; data zamieszczenia: 07.03.2014
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Matki i Dziecka , ul. Kasprzaka 17a, 01-211 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 32-77-240, faks 022 32-77-233, 32-77-305.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.imid.med.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Materia³y anestezjologiczne jednorazowego u¿ytku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Materia³y anestezjologiczne jednorazowego u¿ytku. Warto¶æ szacunkowa - 114 752,25 euro. Szczegó³owy opis zawiera SIWZ.
II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.10.00-0, 33.15.71.10-9, 33.15.78.00-3, 33.14.13.21-6, 33.14.12.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: tak, liczba czê¶ci: 17.
II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesi±cach: 18.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiaj±cy wymaga wniesienia wadium w wysoko¶ci 14 425,00 z³otych. Kwota wadium jest podzielna w stosunku do ka¿dej czê¶ci przedmiotu zamówienia. Wysoko¶æ wadium do poszczególnych zadañ zosta³a podana w SIWZ
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
- wykonawca powo³uj±cy siê przy wykazywaniu spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu na zasoby innych podmiotów, które bêd± bra³y udzia³ w realizacji czê¶ci zamówienia, przedk³ada tak¿e dokumenty dotycz±ce tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, okre¶lonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania siê o zamówienie - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej
- lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJ¡CYCH, ¯E OFEROWANE DOSTAWY, US£UGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJ¡ OKRE¦LONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, ¿e oferowane roboty budowlane, dostawy lub us³ugi odpowiadaj± okre¶lonym wymaganiom nale¿y przed³o¿yæ:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które maj± zostaæ dostarczone, których autentyczno¶æ musi zostaæ po¶wiadczona przez wykonawcê na ¿±danie zamawiaj±cego;
- za¶wiadczenie niezale¿nego podmiotu uprawnionego do kontroli jako¶ci potwierdzaj±cego, ¿e dostarczane produkty odpowiadaj± okre¶lonym normom lub specyfikacjom technicznym;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Dokumenty potwierdzaj±ce wprowadzenie wyrobu medycznego do obrotu oraz wprowadzenie do u¿ywania zgodnie z Ustaw± o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (Dz. U. z 2010 r. nr 107 poz. 679) - stosownie do klasyfikacji wyrobu: 1)deklaracja zgodno¶ci potwierdzaj±ca, i¿ wyrób medyczny jest zgodny z wymaganiami zasadniczymi (o¶wiadczenie wytwórcy/autoryzowanego przedstawiciela); 2)certyfikat zgodno¶ci jednostki notyfikowanej CE w przypadkach okre¶lonych w ustawie o wyrobach medycznych; 3)zg³oszenie/decyzja Prezesa Urzêdu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych lub powiadomienie Prezesa Urzêdu o wprowadzeniu na terytorium RP wyrobu przeznaczonego do u¿ywania na tym terytorium; 4)w przypadku produktów, które nie zosta³y sklasyfikowane, jako wyrób medyczny, Wykonawca zobowi±zany jest do z³o¿enia stosownego o¶wiadczenia potwierdzaj±cego wymagania Zamawiaj±cego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian
1)w zakresie wynagrodzenia z przyczyn niemo¿liwych wcze¶niej do przewidzenia lub, je¿eli zmiany te s± korzystne dla Zamawiaj±cego a w szczególno¶ci, gdy Wykonawca zaproponuje upusty; 2)w przypadku zmiany danych podmiotowych Wykonawcy (np. w wyniku przekszta³cenia, przejêcia itp.); 3)w zakresie zmiany typu/modelu/numeru katalogowego danego towaru, je¿eli nie spowoduje to zmiany przedmiotu umowy; 4)w zakresie zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia z przyczyn niemo¿liwych wcze¶niej do przewidzenia lub je¿eli zmiany te s± korzystne dla Zamawiaj±cego; 5)w zakresie przed³u¿enia jej obowi±zywania o okres nie d³u¿szy ni¿ 6 miesiêcy w sytuacji czê¶ciowego niezrealizowania ilo¶ci okre¶lonych w tabeli asortymentowo - cenowej, stanowi±cej za³±cznik do umowy; 6)w zakresie zwiêkszenia lub zmniejszenia asortymentu towarów wskazanych w tabeli asortymentowo - cenowej, stanowi±c± za³±cznik do umowy, je¿eli nie spowoduje to przekroczenia warto¶ci brutto umowy; 7)w przypadku zaprzestania produkcji którejkolwiek z czê¶ci asortymentu bêd±cego przedmiotem umowy, wówczas Wykonawca zobowi±zuje siê do niezw³ocznego potwierdzenia stosownym dokumentem zaprzestania wytwarzania produktu oraz do przedstawienia Zamawiaj±cemu propozycji zamiennika takiego wyrobu o parametrach nie gorszych ni¿ zaoferowane w przetargu w cenie zaoferowanej za przedmiot umowy w przetargu lub cenie korzystniejszej dla Zamawiaj±cego ni¿ w przetargu. Zmiana umowy w tym zakresie nast±pi po pisemnym zaakceptowaniu przez Zamawiaj±cego propozycji zamiennika
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.imid.med.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Instytut Matki i Dziecka
01-211 Warszawa, ul. Kasprzaka 17a
Dzia³ Zamówieñ Publicznych i Zaopatrzenia
pokój nr 311 - budynek Lipsk (III p.).
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 17.03.2014 godzina 12:00, miejsce: Instytut Matki i Dziecka 01-211 Warszawa, ul. Kasprzaka 17a Dzia³ Zamówieñ Publicznych i Zaopatrzenia pokój nr 311 - budynek Lipsk (III p.).
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
CZÊ¦Æ Nr: 1 NAZWA: Maski anestezjologiczne jednorazowego u¿ytku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Maski anestezjologiczne jednorazowego u¿ytku.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 18.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 2 NAZWA: Filtry.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Filtry.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 18.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 3 NAZWA: Osprzêt do laryngoskopu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Osprzêt do laryngoskopu.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 18.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 4 NAZWA: Uklady oddechowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Uklady oddechowe.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.15.78.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 18.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 5 NAZWA: Uk³ady oddechowe noworodkowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Uk³ady oddechowe noworodkowe.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.15.78.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 18.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 6 NAZWA: Maski tlenowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Maski tlenowe.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.15.71.10-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 18.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 7 NAZWA: Rurki ustno gard³owe typu Guedel.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Rurki ustno gard³owe typu Guedel.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 18.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 8 NAZWA: Regulatory przep³ywu, zestawy do pobierania wydzieliny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Regulatory przep³ywu, zestawy do pobierania wydzieliny.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 18.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 9 NAZWA: Rurki do CPAP i rurki inkubacyjne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Rurki do CPAP i rurki inkubacyjne.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 18.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 10 NAZWA: Maski krtaniowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Maski krtaniowe.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 18.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 11 NAZWA: Zestawy do znieczulania.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Zestawy do znieczulania.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.13.21-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 18.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 12 NAZWA: Cewniki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Cewniki.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.12.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 18.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 13 NAZWA: Zestawy do znieczuleñ.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Zestawy do znieczuleñ.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.13.21-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 18.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 14 NAZWA: Rurki inkubacyjne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Rurki inkubacyjne.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 18.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 15 NAZWA: Cewniki do naczyñ centralnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Cewniki do naczyñ centralnych.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.12.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 18.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 16 NAZWA: Rurki inkubacyjne do terapii surfaktantem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Rurki inkubacyjne do terapii surfaktantem.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 18.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 17 NAZWA: Cewniki do naczyñ centralnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Cewniki do naczyñ centralnych.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.12.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 18.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyposa¿enie do lokali mieszkalnych - siedziska
- Dostawa prenumeraty czasopism zagranicznych w 2025 roku
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania: "Zakupu, dostawy i monta¿u systemu parkingowego wraz z systemem wideo-monitoringu parkingu oraz robót budowlanych w NIO-PIB w Warszawie
- Dostawa licencji na oprogramowania informatyczne/komputerowe
- Sukcesywna dostawa artyku³ów ¿ywno¶ciowych dla Szko³y Podstawowej z Oddzia³ami Integracyjnymi nr 30 im. Powstañców 1863r w Warszawie - na 2025 rok.
- Sukcesywna dostawa artyku³ów biurowych do siedzib ZGN Wola.
wiêcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWY SPRZÊTU JEDNORAZOWEGO U¯YTKU
- Najem separatora komórkowego do pobierania p³ytek krwi z aferezy wraz z dostaw± kompatybilnych zestawów.
- Dostawa Gazików i cewników z podzia³em na pakiety
- Sprzêt medyczny jednorazowego u¿ytku dla potrzeb Urologii
- Zakup i dostawa sprzêtu medycznego jednorazowego u¿ytku
- ZAKUP I DOSTAWA OPATRUNKÓW
wiêcej: Jednorazowe, niechemiczne artyku³y medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.