eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówWykonanie prac geodezyjnych (22 części)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-12-30



Ogłoszenie nr 768604-N-2020 z dnia 2020-12-30 r.

Gmina Miejska Kraków, Urząd Miasta Krakowa, Oddział Zamówień Publicznych:

Wykonanie prac geodezyjnych (22 części)

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Kraków, Urząd Miasta Krakowa, Oddział Zamówień Publicznych, krajowy numer identyfikacyjny 35155435300000, plac Wszystkich Świętych 3-4, 31-004 Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska

telefon: +48126161508
faks: +48126161236
e-mail: info@um.krakow.pl
www: https://www.bip.krakow.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Nie http://www.bip.krakow.pl/?sub_dok_id=20896

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Nie http://www.bip.krakow.pl/?sub_dok_id=20896

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak

Inny sposób: Zgodnie z art. 18a pkt 4 ustawy z dnia 22 czerwca 2016 r. o zmianie ustawy – Prawo zamówień publicznych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. 2016 r. poz. 1020 z póżn. zm.), Zamawiający dopuszcza składanie ofert – sekcja III.7) pkt A.1 i pkt B ogłoszenia – w niniejszym postępowaniu oraz oświadczeń o niepodleganiu wykluczeniu i o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w sekcji III.3 ogłoszenia pod rygorem nieważności wyłącznie w formie pisemnej podpisanych własnoręcznym podpisem

Adres: Urząd Miasta Krakowa, Plac Wszystkich Świętych 3-4, Kancelaria Magistratu (parter), stanowisko nr 1 (w przypadku składania ofert osobiście lub przez posłańca ofertę należy wrzucić do urny oznaczonej "Oddział Zamówień Publicznych", znajdującej się w sieni głównej budynku pod tym adresem).

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie prac geodezyjnych (22 części)

Numer referencyjny: OR-10.271.117.2020

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: wszystkich części


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac geodezyjnych zgodnie z przepisami: ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tekst jednolity Dz. U. z 2020 r. poz. 1990), ustawy z dnia 17 maja 1989 r. - Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jednolity Dz. U. z 2020 r. poz. 276 z późn. zm.), Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 2004 r. w sprawie sposobu i trybu dokonywania podziałów nieruchomości (Dz. U. z 2004 r. Nr 268, poz. 2663), Rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 5 września 2013 r. w sprawie organizacji i trybu prowadzenia państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (Dz. U. 2013 poz. 1183) oraz ustawy z dnia 20 lipca 2017 r. Prawo wodne (tekst jednolity Dz. U. z 2020 r. poz. 310 z późn. zm.).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikami, stanowiący załącznik nr 8 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (zwanej dalej w ogłoszeniu "specyfikacją").


II.5) Główny kod CPV: 71.35.43.00


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 416422,76
Waluta: PLN

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak

Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy, w wysokości nie przekraczającej 100% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienia te będą polegały na powtórzeniu podobnych usług – w stosunku do tych opisanych w niniejszym postępowaniu w szczególności we wzorze umowy. Warunki, na jakich będą udzielone ww. zamówienia, będą odpowiadały warunkom określonym w niniejszym postępowaniu we wzorze umowy.

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 17.12.2021

II.9) Informacje dodatkowe: 1. Kwota podana w sekcji II.6 ogłoszenia zawiera w sobie zamówienia o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp (sekcja II.7. ogłoszenia). 2. Prawidłowy zapis sekcji II.8. winien brzmieć: " Termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 17 grudnia 2021 r., lub do wcześniejszego wyczerpania środków przeznaczonych na realizację zamówienia. Terminy wykonania poszczególnych prac geodezyjnych dla każdej części zamówienia zostały określone w § 1 wzoru umowy". 3. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę (lub podwykonawcę) w trakcie realizacji zamówienia, na podstawie umowy o pracę osób, wykonujących w ramach przedmiotu zamówienia czynności, których realizacja nie wymaga posiadania uprawnień geodezyjnych. Wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (tekst jednolity Dz. U. z 2020 r. poz. 1320). Uwaga! 1) Wymóg ten nie dotyczy składających oferty osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, które zobowiążą się do osobistego świadczenia przedmiotu zamówienia oraz wspólników spółek osobowych, którzy zobowiążą się do osobistego świadczenia tych prac na rzecz spółki. 2) Wymóg zatrudnienia nie dotyczy również osób posiadających uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie określonym w art. 43 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne, realizujących osobiście przedmiot zamówienia, o ile osoby te stanowią zasób własny Wykonawcy.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków:

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków:

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy, w zakresie posiadania zdolności technicznej lub zawodowej, tj. dysponują co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii odpowiednio w zakresie określonym: 1. dla części 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 16, 17, 18, 19, 20 i 22 zamówienia - w art. 43 pkt 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne, 2. dla części 14, 15 i 21 zamówienia - w art. 43 pkt 1 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne.
UWAGA! Zamawiający dopuszcza wykazanie spełniania łącznie dwóch ww. warunków przez jedną osobę, jeżeli którakolwiek z przewidzianych do realizacji zamówienia osób posiada takie kompetencje.


Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp - TAK

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i uprawnień niezbędnych do wykonania niniejszego zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do specyfikacji, na potwierdzenie spełniania warunku, o którym mowa w sekcji III.1.3) ogłoszenia. UWAGA: Wykonawcy, którzy będą ubiegać się o uzyskanie dodatkowych punktów w kryterium oceny ofert dotyczącym doświadczenia osoby wskazanej do realizacji zamówienia - odpowiednio dla części zamówienia, na którą złożą ofertę - i wykażą na tym etapie spełnianie warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w sekcji III.1.3) ogłoszenia, dla tych części nie będą wzywani do wykazania spełniania tego warunku, w trybie art. 26 ust. 2 ustawy.

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
A. W celu skutecznego złożenia oferty Wykonawca zobowiązany jest złożyć: 1. Formularz oferty, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji, wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. 2. Pełnomocnictwo umocowujące do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. B. W celu uzyskania dodatkowych punktów kryterium, o którym mowa w pkt 19.4. specyfikacji, Wykonawca zobowiązany jest złożyć w ofercie: Wykaz osób – według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do specyfikacji, wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli dotyczy. C. Oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w sekcji III.3) ogłoszenia, w celu wstępnego potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, jako dowód polegania na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, w odniesieniu do warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w sekcji III.1.3) ogłoszenia – jeżeli dotyczy. Uwaga! Zgodnie z art. 22a Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zamawiający oceniając, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 ustawy i art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy. W odniesieniu do warunków dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, podmiotu, na którego zdolnościach lub sytuacji Wykonawca polega, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający zażąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: a) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub b) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe, o których mowa w sekcji III.1.3) ogłoszenia. D. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, w terminie trzech dni od daty zamieszczenia na stronie http://www.bip.krakow.pl/?dok_id=20896 (pod odnośnikiem dotyczącym przedmiotowego postępowania) informacji z otwarcia ofert, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, Wykonawca zobowiązany jest złożyć, bez dodatkowego wezwania: oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z którymkolwiek z pozostałych Wykonawców, którzy złożyli w postępowaniu odrębne oferty. Zamawiający w załączniku nr 3 do specyfikacji zamieścił wzór oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, z którego może skorzystać Wykonawca. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Uwaga! ww. oświadczenie nie będzie wymagane w przypadku złożenia w postępowaniu tylko jednej oferty. E. 1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego (np. członkowie konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej) są zobowiązani ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy. 2. W takim przypadku – oprócz dokumentów wymienionych w sekcji III.3), III.5) i III.7) ogłoszenia – Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego są zobowiązani do złożenia w ofercie Pełnomocnictwa ustanawiającego Pełnomocnika, o którym mowa w pkt E.1. ogłoszenia. Pełnomocnictwo zawierać powinno umocowanie do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo może być przedłożone wyłącznie w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 3. Warunki dotyczące zdolności technicznych i zawodowych, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, muszą spełniać łącznie. 4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego składają: 4.1. każdy z osobna oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania wskazane w sekcji III.3 ogłoszenia oraz dokumenty wskazane w pkt D i pkt F ogłoszenia. 4.2. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wskazane w sekcji III.3 ogłoszenia oraz dokumenty wskazane w sekcji III.5.1) ogłoszenia składają ci z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, którzy spełniają warunek, na potwierdzenie którego wymagany jest dany dokument. 4.3. dokumenty wskazane w pkt A.2., w pkt B oraz w pkt C ogłoszenia – jeżeli dotyczy. 4.4. dokument, o którym mowa w sekcji III.7) pkt A.1. 5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. członkowie konsorcjum) odpowiadają solidarne za konsekwencje powstałe w sytuacji, gdy zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego nie jest możliwe z przyczyn lezących po stronie któregokolwiek z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w tym któregokolwiek z członków konsorcjum). F. Wykonawca zobowiązany jest także złożyć wraz z ofertą oświadczenie o wypełnieniu obowiązków informacyjnych, przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO, zgodnie z treścią załącznika nr 6 do specyfikacji - w celu wypełnienia obowiązków, w zakresie przetwarzania danych osobowych zgodnie z RODO, o których mowa w pkt 26 specyfikacji.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Okres odpowiedzialności z tytułu rękojmi:20,00
Doświadczenie osób wskazanych do realizacji zamówienia:20,00
Cena:60,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiany treści zawartej umowy oraz warunki dokonania takich zmian zostały określone w § 16 wzoru umowy (załącznik nr 8 do specyfikacji).

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 12.01.2021, godzina: 11:00

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): brak danych

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: PL

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: brak danych

IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIKI

Część nr: 1
Nazwa: Wstępny projekt podziału

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac geodezyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikami, stanowiący załącznik nr 8 do specyfikacji.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71354300-7

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 4878,05 PLN

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 17.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Doświadczenie osób wskazanych do realizacji zamówienia:20,00
Okres odpowiedzialności z tytułu rękojmi:20,00
Cena:60,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
Uwaga: 1. Kwota podana w pkt 3 zawiera w sobie zamówienia o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. 2. Prawidłowy zapis pkt 4) winien brzmieć: "Termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 17 grudnia 2021 r., lub do wcześniejszego wyczerpania środków przeznaczonych na realizację zamówienia. Terminy wykonania poszczególnych prac geodezyjnych dla każdej części zamówienia zostały określone w § 1 wzoru umowy".
Część nr: 2
Nazwa: Podział geodezyjny działek: A) do dwóch działek B) za każdą następną działkę powstałą po podziale

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac geodezyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikami, stanowiący załącznik nr 8 do specyfikacji.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71354300-7

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 100487,80 PLN

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 17.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Okres odpowiedzialności z tytułu rękojmi:20,00
Doświadczenie osób wskazanych do realizacji zamówienia:20,00
Cena:60,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
Uwaga: 1. Kwota podana w pkt 3 zawiera w sobie zamówienia o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. 2. Prawidłowy zapis pkt 4) winien brzmieć: "Termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 17 grudnia 2021 r., lub do wcześniejszego wyczerpania środków przeznaczonych na realizację zamówienia. Terminy wykonania poszczególnych prac geodezyjnych dla każdej części zamówienia zostały określone w § 1 wzoru umowy".
Część nr: 3
Nazwa: Podział geodezyjny działek wraz ze wstępnym projektem podziału: A) do dwóch działek B) za każdą następną działkę powstałą po podziale

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac geodezyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikami, stanowiący załącznik nr 8 do specyfikacji.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71354300-7

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 51544,72 PLN

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 17.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Doświadczenie osób wskazanych do realizacji zamówienia:20,00
Okres odpowiedzialności z tytułu rękojmi:20,00
Cena:60,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
Uwaga: 1. Kwota podana w pkt 3 zawiera w sobie zamówienia o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. 2. Prawidłowy zapis pkt 4) winien brzmieć: "Termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 17 grudnia 2021 r., lub do wcześniejszego wyczerpania środków przeznaczonych na realizację zamówienia. Terminy wykonania poszczególnych prac geodezyjnych dla każdej części zamówienia zostały określone w § 1 wzoru umowy".
Część nr: 4
Nazwa: : Podział geodezyjny działek: Do 1 ha wraz ze wznowieniem znaków granicznych, ustaleniem granic lub wyznaczeniem punktów granicznych ujawnionych uprzednio w operacie ewidencji gruntów

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac geodezyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikami, stanowiący załącznik nr 8 do specyfikacji.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71354300-7

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 36422,76 PLN

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 17.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena:60,00
Doświadczenie osób wskazanych do realizacji zamówienia:20,00
Okres odpowiedzialności z tytułu rękojmi:20,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
Uwaga: 1. Kwota podana w pkt 3 zawiera w sobie zamówienia o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. 2. Prawidłowy zapis pkt 4) winien brzmieć: "Termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 17 grudnia 2021 r., lub do wcześniejszego wyczerpania środków przeznaczonych na realizację zamówienia. Terminy wykonania poszczególnych prac geodezyjnych dla każdej części zamówienia zostały określone w § 1 wzoru umowy".
Część nr: 5
Nazwa: Podział geodezyjny działek: Powyżej 1 ha wraz ze wznowieniem znaków granicznych, ustaleniem granic lub wyznaczeniem punktów granicznych ujawnionych uprzednio w operacie ewidencji gruntów

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac geodezyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikami, stanowiący załącznik nr 8 do specyfikacji.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71354300-7

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 8130,08 PLN

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 17.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena:60,00
Okres odpowiedzialności z tytułu rękojmi:20,00
Doświadczenie osób wskazanych do realizacji zamówienia:20,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
Uwaga: 1. Kwota podana w pkt 3 zawiera w sobie zamówienia o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. 2. Prawidłowy zapis pkt 4) winien brzmieć: "Termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 17 grudnia 2021 r., lub do wcześniejszego wyczerpania środków przeznaczonych na realizację zamówienia. Terminy wykonania poszczególnych prac geodezyjnych dla każdej części zamówienia zostały określone w § 1 wzoru umowy".
Część nr: 6
Nazwa: Wznowienie znaków granicznych, ustalenie granic lub wyznaczenie punktów granicznych ujawnionych uprzednio w operacie ewidencji gruntów dla działek do dziesięciu punktów lub znaków granicznych do wznowienia lub wyznaczenia

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac geodezyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikami, stanowiący załącznik nr 8 do specyfikacji.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71354300-7

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 40975,61 PLN

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 17.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Okres odpowiedzialności z tytułu rękojmi:20,00
Doświadczenie osób wskazanych do realizacji zamówienia:20,00
Cena:60,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
Uwaga: 1. Kwota podana w pkt 3 zawiera w sobie zamówienia o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. 2. Prawidłowy zapis pkt 4) winien brzmieć: "Termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 17 grudnia 2021 r., lub do wcześniejszego wyczerpania środków przeznaczonych na realizację zamówienia. Terminy wykonania poszczególnych prac geodezyjnych dla każdej części zamówienia zostały określone w § 1 wzoru umowy".
Część nr: 7
Nazwa: Wznowienie znaków granicznych, ustalenie granic lub wyznaczenie punktów granicznych ujawnionych uprzednio w operacie ewidencji gruntów dla działek powyżej dziesięciu punktów lub znaków granicznych do wznowienia lub wyznaczenia

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac geodezyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikami, stanowiący załącznik nr 8 do specyfikacji.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71354300-7

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 36585,37 PLN

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 17.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Okres odpowiedzialności z tytułu rękojmi:20,00
Doświadczenie osób wskazanych do realizacji zamówienia:20,00
Cena:60,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
Uwaga: 1. Kwota podana w pkt 3 zawiera w sobie zamówienia o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. 2. Prawidłowy zapis pkt 4) winien brzmieć: "Termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 17 grudnia 2021 r., lub do wcześniejszego wyczerpania środków przeznaczonych na realizację zamówienia. Terminy wykonania poszczególnych prac geodezyjnych dla każdej części zamówienia zostały określone w § 1 wzoru umowy".
Część nr: 8
Nazwa: Rozgraniczenie działki z jedną działką sąsiednią

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac geodezyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikami, stanowiący załącznik nr 8 do specyfikacji.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71354300-7

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 3252,03 PLN

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 17.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Okres odpowiedzialności z tytułu rękojmi:20,00
Doświadczenie osób wskazanych do realizacji zamówienia:20,00
Cena:60,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
Uwaga: 1. Kwota podana w pkt 3 zawiera w sobie zamówienia o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. 2. Prawidłowy zapis pkt 4) winien brzmieć: "Termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 17 grudnia 2021 r., lub do wcześniejszego wyczerpania środków przeznaczonych na realizację zamówienia. Terminy wykonania poszczególnych prac geodezyjnych dla każdej części zamówienia zostały określone w § 1 wzoru umowy".
Część nr: 9
Nazwa: Wykaz zmian gruntowych do ujawnienia zmian oznaczeń w księdze wieczystej

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac geodezyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikami, stanowiący załącznik nr 8 do specyfikacji.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71354300-7

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 14796,75 PLN

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 17.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Okres odpowiedzialności z tytułu rękojmi:20,00
Doświadczenie osób wskazanych do realizacji zamówienia:20,00
Cena:60,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
Uwaga: 1. Kwota podana w pkt 3 zawiera w sobie zamówienia o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. 2. Prawidłowy zapis pkt 4) winien brzmieć: "Termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 17 grudnia 2021 r., lub do wcześniejszego wyczerpania środków przeznaczonych na realizację zamówienia. Terminy wykonania poszczególnych prac geodezyjnych dla każdej części zamówienia zostały określone w § 1 wzoru umowy".
Część nr: 10
Nazwa: Wydanie opinii dotyczącej możliwości podziału nieruchomości zabudowanej budynkiem (w postępowaniu o zwrot nieruchomości)

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac geodezyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikami, stanowiący załącznik nr 8 do specyfikacji.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71354300-7

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 813,01 PLN

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 17.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Okres odpowiedzialności z tytułu rękojmi:20,00
Doświadczenie osób wskazanych do realizacji zamówienia:20,00
Cena:60,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
Uwaga: 1. Kwota podana w pkt 3 zawiera w sobie zamówienia o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. 2. Prawidłowy zapis pkt 4) winien brzmieć: "Termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 17 grudnia 2021 r., lub do wcześniejszego wyczerpania środków przeznaczonych na realizację zamówienia. Terminy wykonania poszczególnych prac geodezyjnych dla każdej części zamówienia zostały określone w § 1 wzoru umowy".
Część nr: 11
Nazwa: Porównanie mapy katastralnej z mapą ewidencyjną

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac geodezyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikami, stanowiący załącznik nr 8 do specyfikacji.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71354300-7

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 12682,93 PLN

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 17.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Okres odpowiedzialności z tytułu rękojmi:20,00
Cena:60,00
Doświadczenie osób wskazanych do realizacji zamówienia:20,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
Uwaga: 1. Kwota podana w pkt 3 zawiera w sobie zamówienia o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. 2. Prawidłowy zapis pkt 4) winien brzmieć: "Termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 17 grudnia 2021 r., lub do wcześniejszego wyczerpania środków przeznaczonych na realizację zamówienia. Terminy wykonania poszczególnych prac geodezyjnych dla każdej części zamówienia zostały określone w § 1 wzoru umowy".
Część nr: 12
Nazwa: Porównanie mapy katastralnej z mapą ewidencyjną wraz z badaniem ksiąg wieczystych

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac geodezyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikami, stanowiący załącznik nr 8 do specyfikacji.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71354300-7

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 9105,69 PLN

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 17.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Okres odpowiedzialności z tytułu rękojmi:20,00
Doświadczenie osób wskazanych do realizacji zamówienia:20,00
Cena:60,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
Uwaga: 1. Kwota podana w pkt 3 zawiera w sobie zamówienia o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. 2. Prawidłowy zapis pkt 4) winien brzmieć: "Termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 17 grudnia 2021 r., lub do wcześniejszego wyczerpania środków przeznaczonych na realizację zamówienia. Terminy wykonania poszczególnych prac geodezyjnych dla każdej części zamówienia zostały określone w § 1 wzoru umowy".
Część nr: 13
Nazwa: Aktualizacja operatu ewidencji gruntów i budynków mająca na celu uregulowanie przebiegu granicy działki ewidencyjnej z obrysem budynku lub zmianę użytku zgodnie z faktycznym stanem użytkowania

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac geodezyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikami, stanowiący załącznik nr 8 do specyfikacji.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71354300-7

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 2276,42 PLN

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 17.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Doświadczenie osób wskazanych do realizacji zamówienia:20,00
Okres odpowiedzialności z tytułu rękojmi:20,00
Cena:60,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
Uwaga: 1. Kwota podana w pkt 3 zawiera w sobie zamówienia o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. 2. Prawidłowy zapis pkt 4) winien brzmieć: "Termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 17 grudnia 2021 r., lub do wcześniejszego wyczerpania środków przeznaczonych na realizację zamówienia. Terminy wykonania poszczególnych prac geodezyjnych dla każdej części zamówienia zostały określone w § 1 wzoru umowy".
Część nr: 14
Nazwa: Pomiar sytuacyjno - wysokościowy mający na celu ustalenie granic faktycznego władania nieruchomością lub jej częścią oraz sposobu jej zagospodarowania - do 1 ha

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac geodezyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikami, stanowiący załącznik nr 8 do specyfikacji.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71354300-7

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 7804,88 PLN

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 17.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Doświadczenie osób wskazanych do realizacji zamówienia:20,00
Cena:60,00
Okres odpowiedzialności z tytułu rękojmi:20,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
Uwaga: 1. Kwota podana w pkt 3 zawiera w sobie zamówienia o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. 2. Prawidłowy zapis pkt 4) winien brzmieć: "Termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 17 grudnia 2021 r., lub do wcześniejszego wyczerpania środków przeznaczonych na realizację zamówienia. Terminy wykonania poszczególnych prac geodezyjnych dla każdej części zamówienia zostały określone w § 1 wzoru umowy".
Część nr: 15
Nazwa: Pomiar sytuacyjno - wysokościowy mający na celu ustalenie granic faktycznego władania nieruchomością lub jej częścią oraz sposobu jej zagospodarowania - powyżej 1 ha

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac geodezyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikami, stanowiący załącznik nr 8 do specyfikacji.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71354300-7

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 2601,63 PLN

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 17.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Doświadczenie osób wskazanych do realizacji zamówienia:20,00
Okres odpowiedzialności z tytułu rękojmi:20,00
Cena:60,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
Uwaga: 1. Kwota podana w pkt 3 zawiera w sobie zamówienia o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. 2. Prawidłowy zapis pkt 4) winien brzmieć: "Termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 17 grudnia 2021 r., lub do wcześniejszego wyczerpania środków przeznaczonych na realizację zamówienia. Terminy wykonania poszczególnych prac geodezyjnych dla każdej części zamówienia zostały określone w § 1 wzoru umowy".
Część nr: 16
Nazwa: Regulacja stanu prawnego - wydzielenie odrębnego ciała hipotecznego z działki ewidencyjnej A) do dwóch działek w nowym stanie B) za każdą następną działkę w nowym stanie

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac geodezyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikami, stanowiący załącznik nr 8 do specyfikacji.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71354300-7

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 37073,17 PLN

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 17.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Doświadczenie osób wskazanych do realizacji zamówienia:20,00
Cena:60,00
Okres odpowiedzialności z tytułu rękojmi:20,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
Uwaga: 1. Kwota podana w pkt 3 zawiera w sobie zamówienia o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. 2. Prawidłowy zapis pkt 4) winien brzmieć: "Termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 17 grudnia 2021 r., lub do wcześniejszego wyczerpania środków przeznaczonych na realizację zamówienia. Terminy wykonania poszczególnych prac geodezyjnych dla każdej części zamówienia zostały określone w § 1 wzoru umowy".
Część nr: 17
Nazwa: Okazanie na gruncie położenia punktów granicznych wywłaszczonej nieruchomości do dziesięciu punktów

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac geodezyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikami, stanowiący załącznik nr 8 do specyfikacji.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71354300-7

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 2276,42 PLN

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 17.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Doświadczenie osób wskazanych do realizacji zamówienia:20,00
Cena:60,00
Okres odpowiedzialności z tytułu rękojmi:20,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
Uwaga: 1. Kwota podana w pkt 3 zawiera w sobie zamówienia o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. 2. Prawidłowy zapis pkt 4) winien brzmieć: "Termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 17 grudnia 2021 r., lub do wcześniejszego wyczerpania środków przeznaczonych na realizację zamówienia. Terminy wykonania poszczególnych prac geodezyjnych dla każdej części zamówienia zostały określone w § 1 wzoru umowy".
Część nr: 18
Nazwa: Mapa stanu prawnego nieruchomości - z określeniem oznaczenia i powierzchni nieruchomości wywłaszczonej na mapie ewidencyjnej

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac geodezyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikami, stanowiący załącznik nr 8 do specyfikacji.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71354300-7

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 5691,06 PLN

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 17.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Doświadczenie osób wskazanych do realizacji zamówienia:20,00
Cena:60,00
Okres odpowiedzialności z tytułu rękojmi:20,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
Uwaga: 1. Kwota podana w pkt 3 zawiera w sobie zamówienia o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. 2. Prawidłowy zapis pkt 4) winien brzmieć: "Termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 17 grudnia 2021 r., lub do wcześniejszego wyczerpania środków przeznaczonych na realizację zamówienia. Terminy wykonania poszczególnych prac geodezyjnych dla każdej części zamówienia zostały określone w § 1 wzoru umowy".
Część nr: 19
Nazwa: Kompilacja mapy ewidencyjnej z planem realizacyjnym będącym podstawą wywłaszczenia

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac geodezyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikami, stanowiący załącznik nr 8 do specyfikacji.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71354300-7

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 975,61 PLN

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 17.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Doświadczenie osób wskazanych do realizacji zamówienia:20,00
Okres odpowiedzialności z tytułu rękojmi:20,00
Cena:60,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
Uwaga: 1. Kwota podana w pkt 3 zawiera w sobie zamówienia o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. 2. Prawidłowy zapis pkt 4) winien brzmieć: "Termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 17 grudnia 2021 r., lub do wcześniejszego wyczerpania środków przeznaczonych na realizację zamówienia. Terminy wykonania poszczególnych prac geodezyjnych dla każdej części zamówienia zostały określone w § 1 wzoru umowy".
Część nr: 20
Nazwa: Ustalenie linii brzegowej jednej nieruchomości na podstawie art. 220 ustawy z dnia 20 lipca 2017 r. Prawo wodne (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 310 z późn. zm.).- do 1 ha

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac geodezyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikami, stanowiący załącznik nr 8 do specyfikacji.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71354300-7

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 21463,41 PLN

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 17.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Doświadczenie osób wskazanych do realizacji zamówienia:20,00
Cena:60,00
Okres odpowiedzialności z tytułu rękojmi:20,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
Uwaga: 1. Kwota podana w pkt 3 zawiera w sobie zamówienia o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. 2. Prawidłowy zapis pkt 4) winien brzmieć: "Termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 17 grudnia 2021 r., lub do wcześniejszego wyczerpania środków przeznaczonych na realizację zamówienia. Terminy wykonania poszczególnych prac geodezyjnych dla każdej części zamówienia zostały określone w § 1 wzoru umowy".
Część nr: 21
Nazwa: Aktualizacja mapy sytuacyjno-wysokościowej mającej na celu określenie przebiegu linii brzegowej jednej nieruchomości

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac geodezyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikami, stanowiący załącznik nr 8 do specyfikacji.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71354300-7

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 8943,09 PLN

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 17.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Okres odpowiedzialności z tytułu rękojmi:20,00
Doświadczenie osób wskazanych do realizacji zamówienia:20,00
Cena:60,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
Uwaga: 1. Kwota podana w pkt 3 zawiera w sobie zamówienia o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. 2. Prawidłowy zapis pkt 4) winien brzmieć: "Termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 17 grudnia 2021 r., lub do wcześniejszego wyczerpania środków przeznaczonych na realizację zamówienia. Terminy wykonania poszczególnych prac geodezyjnych dla każdej części zamówienia zostały określone w § 1 wzoru umowy".
Część nr: 22
Nazwa: Podział geodezyjny działek w celu realizacji roszczeń wynikających z art. 136 ust. 3 ugn A) do dwóch działek B) za każdą następną działkę powstałą po podziale

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac geodezyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikami, stanowiący załącznik nr 8 do specyfikacji.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71354300-7

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 7642,28 PLN

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 17.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena:60,00
Okres odpowiedzialności z tytułu rękojmi:20,00
Doświadczenie osób wskazanych do realizacji zamówienia:20,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
Uwaga: 1. Kwota podana w pkt 3 zawiera w sobie zamówienia o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. 2. Prawidłowy zapis pkt 4) winien brzmieć: "Termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 17 grudnia 2021 r., lub do wcześniejszego wyczerpania środków przeznaczonych na realizację zamówienia. Terminy wykonania poszczególnych prac geodezyjnych dla każdej części zamówienia zostały określone w § 1 wzoru umowy".

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.