Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-12-23
Ogłoszenie nr 768748-N-2020 z dnia 2020-12-23 r.
Remont cząstkowy nawierzchni dróg gminnych na terenie miasta Warka
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: 048 665 12 00
faks: 048 665 12 25
e-mail: uzp@warka.org.pl
www: www.warka.pl
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, www.warka.pl/zp
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak
Inny sposób: pisemnie - osobiście lub za pośrednictwem poczty
Adres: Urząd Miejski w Warce, Pl. St. Czarnieckiego 1, 05-660 Warka - Biuro Obsługi Interesanta
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: IR.271.3.29.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: brak danych
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót związanych z remontem cząstkowym ulic
powiatowych w Warce w oparciu o przedmiar robót stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ oraz ofertowe
ceny jednostkowe poszczególnych asortymentów robót wymienionych w kosztorysie ofertowym
będącym załącznikiem do formularza oferty. Realizacja zamówienia przewidziana jest w terminie do
30 listopada 2021 roku. Zamawiający w terminie realizacji zamówienia będzie, według potrzeb,
wzywał do realizacji robót z przedstawionego zakresu, a odbiór zamówienia nastąpi na podstawie
obmiaru na gruncie przez wykonawcę i sprawdzenia przez inspektora nadzoru. Zakres zamówienia:
1) KNNR 6 1108-0202 kalk. proporcji.
Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno-asfaltową z otaczarki,
z obcinaniem krawędzi mechanicznie - głęb. ubytków/ wybojów do 4 cm (tj. 1 m2= 100 kg = 0.100 t). w ilości 900,0 m2
2) KNNR 6 1108-0202 kalk. proporcji.
Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno-asfaltową z otaczarki,
z obcinaniem krawędzi mechanicznie - dodatek za każdy następny 1 cm głęb. ubytków/ wybojów nawierzchni (tj. 1 m2= 25 kg = 0.025 t). w ilości 870,0 m2
3) KNNR 6 0107-01 analogia
Uzupełnienie ubytków: odtworzenie podbudowy/ poboczy nieulepszonych materiałem (tłuczniem/klińcem) kamiennym zagęszczanym mechanicznie (warstwami o grubości do 10 cm). w ilości 20 m3.
4) KNNR 6 1109-01 analogia mater.
Remonty cząstkowe nawierzchni metodą powierzchniowego utrwalenia emulsją asf. i grysami bazaltowymi przy użyciu 'remonterów ciśnieniowych' - naprawa powierzchniowych rakowizn i drobnych nierówności. w ilości 200,0 m2
5) KNNR 6 1109-02 analogia mater.
Remonty cząstkowe nawierzchni metodą powierzchniowego utrwalenia emulsją asf. i grysami bazaltowymi przy użyciu 'remonterów ciśnieniowych'- naprawa płytkich uszkodzeń pokrowca bitumicznego do głęb. 2 cm. w ilości 800 m2
6) KNNR 6 1109-03 analogia mater.
Remonty cząstkowe nawierzchni metodą powierzchniowego utrwalenia emulsją asf. i grysami bazaltowymi przy użyciu 'remonterów ciśnieniowych' - naprawa średnich uszkodzeń pokrowca bitumicznego powyżej głęb. 2 cm (2 ÷ 3 cm). w ilości 800,0 m2
7) KNNR 6 1109-04 analogia mater.
Remonty cząstkowe nawierzchni metodą powierzchniowego utrwalenia emulsją asf. i grysami bazaltowymi przy użyciu 'remonterów ciśnieniowych' - naprawa głębokich uszkodzeń pokrowca bitumicznego powyżej 3cm (wraz z remontem/ naprawą/wzmocnieniem kpl. podbudowy). w ilości 800,0 m2
Ww. ilości robót są wielkościami przewidywanymi w celu określenia wynagrodzenia umownego. Odbiorowi będą podlegały faktycznie wykonane ilości robót, które będą rozliczane wg zasad określonych w §4 wzoru umowy – wg załącznika nr 3 do SIWZ.
II.5) Główny kod CPV: 45.23.31.40
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Określenie warunków:
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Określenie warunków: 1) Wykonawca winien udokumentować posiadanie doświadczenia
zawodowego w zakresie robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością
robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Wykonawca przedstawi dokumenty
świadczące o tym, że w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał minimum dwie roboty budowlane
polegające na remoncie cząstkowym nawierzchni dróg bitumicznych o wartości powyżej 50 000,00
zł brutto każda. 2) Wykonawca przedłoży wykaz urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi
zasobami. Wykonawca powinien wykazać dysponowanie przez firmę co najmniej następującym
sprzętem:
■‘remonter ciśnieniowy’ (tzw. ‘patcher’ lub ‘jet- patcher’ – umożliwiający jednoczesne podawanie pod ciśnieniem grysu i emulsji asfaltowej);
■ skrapiarka bitumu;
■ rozsypywacz grysów (przy dużych powierzchniach remontowanych);
■ przecinarka/ piła mechaniczna z diamentowymi tarczami tnącymi (min. 10 kW);
■ frezarka o szerokości min 0,5m;
■ szczotki mechaniczne;
■ sprężarka powietrza o wydajn. 2 ÷ 5 m3/ min. przy cieśn. 0,3 ÷ 0,8 MPa;
■ walec samojezdny;
■ termosy mma do przewozu masy mineralno - asfaltowej na gorąco - 2 szt.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: brak danych
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp - TAK
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej
oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień
złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej
ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24
ust. 5 pkt 1 ustawy. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności powyższego
dokumentu w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi bezpłatnych i
ogólnodostępnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie ze wskazanych baz badanych
wymagany dokument.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu,
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej
oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień
złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: 1) Zdolności technicznej lub zawodowej: a)
Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem
terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z
podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te
zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały
wykonane należycie, w szczególności informacji o tym, czy roboty zostały wykonane zgodnie z
przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa,
są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane
były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie
jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty (wg załącznika nr 4 do SIWZ Wykaz
robót budowlanych zrealizowanych przez Wykonawcę). b) Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu
lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego
wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami (wg załącznika nr 5 do SIWZ Wykaz sprzętu przeznaczonego do wykonania zamówienia). Wykonawca, który polega za
zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów za zasadach określonych w art. 22a ustawy pzp,
przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy,
określonym w pkt III.4)
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
nie wynika ono z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych w oryginale lub kopii
poświadczonej przez notariusza. 2) Formularz oferty wg wzoru – Załącznik nr 1do SIWZ. 3) W
przypadku składania oferty przez konsorcjum, niezbędne będzie złożenie pełnomocnictwa w
oryginale lub kopii poświadczonej przez notariusza. 4) Kosztorys ofertowy sporządzony według
załączonego przedmiaru robót (załącznik nr 6 do SIWZ).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: Nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Okres gwarancji: | 40,00 |
Cena: | 60,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: Nie
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: Nie
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do
treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadkach określonych ustawą
Pzp oraz zapisami w niniejszej SIWZ i w jej załącznikach w następujących przypadkach: • z powodu
uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez
Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego, • z powodu
wystąpienia dodatkowych, a nie możliwych do przewidzenia przed zawarciem umowy przez
doświadczonego Wykonawcę, robót, • z powodu wystąpienia warunków atmosferycznych
uniemożliwiających wykonanie robót – fakt ten musi mieć odzwierciedlenie w dzienniku budowy lub
protokole konieczności i musi być potwierdzony przez inspektora nadzoru, • z powodu okoliczności
siły wyższej, np. wystąpieniem zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego
nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub
zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, • z powodu działań osób
trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy
którejkolwiek ze stron. Warunki dokonywania zmian: - inicjowanie zmian na wniosek wykonawcy lub
zamawiającego, - uzasadnienie zmiany prawidłową realizacją przedmiotu umowy, - forma pisemna
pod rygorem nieważności w formie aneksu do umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 18.01.2021, godzina: 12:00
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z WARKI
- Gospodarowanie odpadem w formie płynnej o kodzie 19 08 99 pochodzącego z Oczyszczalni Ścieków w Warce
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego przy zadaniu: Budowa i przebudowa dróg na terenie miasta i gminy Warka
- Utrzymanie dróg gruntowych destruktem w gminie Warka
więcej: przetargi w Warce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej nr 109056E na odcinku Siemkowice - Bugaj Lipnicki
- Budowa i modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w obrębie Markowa na dz. o nr ewid. 29
- Przebudowa drogi powiatowej nr 3060P na odcinku Kozarzewek - Radwaniec
- "Przebudowa dróg wewnętrznych Gminnych etap IV"
- Ulepszenie nawierzchni dróg powiatowych na terenie Gminy Tryńcza
- Budowa (przebudowa) dróg dojazdowych do gruntów rolnych w Gminie Obrzycko
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.