eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lidzbark WarmińskiPełnienie obowiązków Inżyniera Kontraktu dla Projektu Budowa ronda wraz z infrastrukturą przy Placu Sybiraków w Lidzbarku Warmińskim

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-04-13

Lidzbark Warmiński: Pełnienie obowiązków Inżyniera Kontraktu dla Projektu Budowa ronda wraz z infrastrukturą przy Placu Sybiraków w Lidzbarku Warmińskim
Numer ogłoszenia: 76880 - 2011; data zamieszczenia: 13.04.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 48364 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Lidzbarski, Kard. Stefana Wyszyńskiego 37, 11-100 Lidzbark Warmiński, woj. warmińsko-mazurskie, tel. s0-89 767 7900, faks 0-89 767 7903.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie obowiązków Inżyniera Kontraktu dla Projektu Budowa ronda wraz z infrastrukturą przy Placu Sybiraków w Lidzbarku Warmińskim.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Pełnienie obowiązków Inżyniera Kontraktu dla Projektu Budowa ronda wraz z infrastrukturą przy Placu Sybiraków w Lidzbarku Warmińskim, który będzie wdrożony w ścisłej współpracy z Zamawiającym - Powiatem Lidzbarskim oraz z Zarządem Dróg Powiatowych w Lidzbarku Warmińskim. I. Do ogólnych obowiązków Inżyniera Kontraktu należy: 1) Inżynier Kontraktu w ramach wynagrodzenia zapewni zastępstwo inwestorskie, nadzór inwestorski i koordynację robót. 2) Inżynier Kontraktu pełni zastępstwo inwestorskie w imieniu własnym na rzecz i rachunek Zamawiającego. 3) Przy realizacji usług Inżynier Kontraktu wykaże niezbędną inicjatywę i szczególną staranność. 4) Usługi będą wykonane zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami. 5) Inżynier Kontraktu ma obowiązek ustanowienia w imieniu Zamawiającego Inspektorów Nadzoru inwestorskiego we wszystkich branżach oraz koordynatora - zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. 2010 r. Nr 243 poz. 1623 z późn. zm.). 6) Inżynier Kontraktu - jako podmiot - dysponować będzie kadrą wysoko wykwalifikowanych specjalistów, którymi kierować będzie bezpośrednio Kierownik Projektu - Koordynator Inspektorów nadzoru. Wewnętrzny regulamin zespołu określi Inżynier Kontraktu, który podlega akceptacji Zamawiającego. 7) Inżynier Kontraktu jest całkowicie odpowiedzialny za odpowiedni dobór zespołu. Podczas nieobecności któregokolwiek ze specjalistów, wynikającej z urlopu lub przedłużającego się zwolnienia lekarskiego, Inżynier Kontraktu zapewni czasowe zastępstwo specjalistów na cały czas nieobecności zatrudnionych fachowców, by uniknąć opóźnienia w realizacji robót budowlanych. Takie czasowe zastępstwo będzie przedłożone z wyprzedzeniem na piśmie (łącznie z CV proponowanych osób), do aprobaty Zamawiającego. Osoby zastępujące czasowo lub na stałe poszczególnych członków zespołu Inżyniera Kontraktu winny odpowiadać minimalnym kryteriom w zakresie doświadczenia zawodowego i posiadanych uprawnień określonego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia dla danej funkcji. 8) Inżynier Kontraktu jest odpowiedzialny za organizację i koordynację realizacji Projektu pod względem finansowym, organizacyjnym, technicznym oraz za współpracę i reprezentowanie w zakresie określonym przez Zamawiającego wszystkich stron realizujących Projekt przed Instytucją Dotującą Projekt. 9) Inżynier Kontraktu ma zweryfikować dokumentację projektową w szczególności program funkcjonalno - użytkowy oraz dokonać analizy spójności wniosku aplikacyjnego ze studium wykonalności i programem funkcjonalno - użytkowym. Zidentyfikuje także potencjalne obszary problemów oraz podejmie odpowiednie środki zaradcze. 10) Inżynier Kontraktu jest obowiązany do niezwłocznego informowania Zamawiającego o wszelkich nieprawidłowościach ujawnionych lub mogących mieć wpływ na przeszkody w terminowej realizacji inwestycji. 11) Usługi Inżyniera Kontraktu winny zapewnić Zamawiającemu prawidłowe zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych. 12) Inżynier Kontraktu ma kontrolować jakość wykonywanych robót budowlanych oraz stosowanych materiałów, dostarczanych maszyn i urządzeń, dokonywać odbiorów częściowych i końcowego. 13) Inżynier Kontraktu będzie prowadził rozliczenie budowy w zakresie finansowym i rzeczowym. 14) Inżynier Kontraktu zobowiązany jest do odbywania spotkań koordynujących z przedstawicielami Zamawiającego i składania sprawozdań, których tematem będą płatności i postęp prac budowlanych. Sprawozdania będą zawierać co najmniej aktualny harmonogram robót, aktualny harmonogram przepływu gotówki, protokoły odbioru robót ulegających zakryciu lub zanikających. Spotkania winny się odbywać w terminach co najmniej raz na miesiąc. 15) Opracowywania i przekazania Zamawiającemu miesięcznych i kwartalnych raportów z wykonanego zakresu rzeczowo - finansowego, postępu robót, zagrożeń, stanu BHP, oraz innych istotnych z punktu widzenia prowadzenia inwestycji informacji mających wpływ na jej wykonanie. 16) Prowadzenie narad koordynacyjnych na budowie w terminach uzgodnionych z Zamawiającym i wykonawcą robót budowlanych, nie rzadziej jednak niż raz w miesiącu. 17) Opracowania i wdrożenia systemu przepływu informacji pomiędzy uczestnikami procesu inwestycyjnego, w tym opracowanie i przedstawienie Zamawiającemu do akceptacji w terminie do 30 dni od dnia podpisania umowy procedur administracyjnych związanych z prowadzeniem Inwestycji obejmujących między innymi procedury administracyjne związane z obiegiem dokumentacji, prowadzeniem narad koordynacyjnych, raportowaniem, rozliczeniem. 18) Opracowania i wdrożenia systemu odbioru wykonywanych robót z uwzględnieniem przekazania dokumentacji powykonawczej, dostarczenia kompletu świadectw, atestów, instrukcji obsługi urządzeń oraz innych dokumentów odbioru, a także przedstawienie Zamawiającemu opracowanego systemu, celem zgłoszenia ewentualnych uwag. 19) Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu w zakresie prac związanych z ewentualnymi robotami dodatkowymi wynikłymi w trakcie realizacji budowy, niezbędnymi do wykonania robót podstawowych w rozumieniu art. 67 ust. 1 pkt. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 20) Inżynier Kontraktu ponosi pełną odpowiedzialność za sprawowanie nadzoru ze strony Zamawiającego nad bezpieczeństwem w rejonie prac budowlanych (a w szczególności: nadzór nad planem BIOZ, określanie sposobu należytego zabezpieczenia prac, przerywanie prac mogących być przyczyną katastrofy, pożaru itp.) o wszelkich zagrożeniach obowiązany jest niezwłocznie powiadomić Zamawiającego. 21) Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu w zakresie wynikającym z Warunków Kontraktowych dla urządzeń oraz projektowania i budowy dla urządzeń elektrycznych i mechanicznych oraz robót inżynieryjnych i budowlanych projektowanych przez Wykonawcę, (Żółta Książka) wydanie angielsko-polskie 2000 ISBN 83-86810-13?0 (tłumaczenie pierwszego wydania w języku angielskim 1999 opublikowanego przez Międzynarodową Federację Inżynierów Konsultantów (Fédération Internationale des Ingénieurs-Conseils - FIDIC), P.O. Box 86, CH-1000 Lausanne 12, Szwajcaria dostępne miedzy innymi pod adresem: Wydawnictwo COSMOPOLI CONSULTANTS Biuro Inżynierskie Marek Rdułtowski ul. Kazimierzowska 52, 02-546 Warszawa Tel. (+48 22) 849-0028 fax. (+48 22) 849-1007..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi 71.30.00.00 - Usługi inżynieryjne 71.54.00.00 - Usługi zarządzania budową 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 71.31.00.00 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Projektu Warmia i Mazury regionem zjednoczonej Europy współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.04.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • WOJEWÓDZKIE PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG INWESTYCYJNYCH SP. Z O.O., UL. DĄBROWSZCZAKÓW 39, 10-542 OLSZTYN, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 109105,69 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 107563,50

  • Oferta z najniższą ceną: 107563,50 / Oferta z najwyższą ceną: 298890,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.